KH 310 A - Active Studio Monitor στο σαλόνι?

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.820
Reaction score
10.698
Θα σου δώσω το πικάπ του ντιμιφουτ. Πάμε να το κλέψουμε κάνα βράδυ. Θα το καταλάβει μετά από κάνα εφτάμηνο.
Να του κλεψουμε τα βινύλια. Θα το καταλάβει μετά από 7 χρόνια
:lolsign::lolsign::lolsign::lol::lol::lol:
Το πικαπ θα το καταλάβει..
''Που πήγε η βάση του Mac; ''
 





rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.564
Reaction score
98.609
Το βρίσκετε εύκολο να ελεγχούν 4-8 σαμπ στον ίδιο χώρο; Χωρίς ειδική μελέτη, όπως οι 99 στους 100 από εμάς θα το έκαναν;

Είχα κάποτε 5+1 σαμπ στο 5.1 home cinema, αλλά έπαιζε χειρότερα από οτιδήποτε έχει παίξει από τότε στον χώρο. Φυσικά ήμουν αδαής, πολύ περισσότερο από ο,τι τώρα, αλλά πόσοι μπορούν ακόμα και σήμερα να τα κάνουν να παίξουν σωστά;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
πόσοι μπορούν ακόμα και σήμερα να τα κάνουν να παίξουν σωστά;
Όσοι δγιαβάζουν τα πιντιεφ. ;)


Θα σου φάω όλη την ντιζόν, όλη.
Έλα έλα ντιμιφουτ: (καίει δαιμονισμένα)

IMG_20180224_210515.jpg
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.820
Reaction score
10.698
Το βρίσκετε εύκολο να ελεγχούν 4-8 σαμπ στον ίδιο χώρο; Χωρίς ειδική μελέτη, όπως οι 99 στους 100 από εμάς θα το έκαναν;
Άν ρίξεις 5 φουλρέιντζ μόνο φασαρία κάνεις.
Αν ρίξεις5 σαμπ μόνο θόρυβο κάνεις.
Πρέπει να διαχειριστής μέσο sound processor τα σαμπ αφού φυσικά κροσάρεις τα ηχεία.
Δεν είναι τυχαίο ότι στα σαμπ βάζουν minidsp, μόνο το delay που θα βάλει αξίζει τον κόπο.
 
  • Like
Reactions: PPG

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
σιγά να μην βάλω ντιρακ για να ακούσω Παπακωνσταντίνου. Που στην μία ηχογράφηση έχει 5 κιλά μπάσο και στην άλλη 1,5.
Κάτσε αδερφέ, τα μπέρδεψες.
Ντιράκ βάζεις για να παίζει όπως προβλέπεται το στέρεο, μη κάνει του κεφαλιού του και τα μπερδεύει αυτό.
Ο Παπακωνσταντίνου κι η μουσική του (όπως κι όλες οι άλλες) αδιαφορεί για το πώς πώς παιζ' το στέρεο. Τη μουσική σου την ακούς από οτιδήποτε, και γουστάρεις.
Και η επανάληψη που'θιξες του Κλάπτον, μου φαντάζει πολύ πιο "υποφερτή" από την επανάληψη του ρέκβιεμ του Μότσαρτ. Εντάξει, καλό, είδαμε και την ταινία, το ακούσαμε και από 2-3 εκτελέσεις, μετά γιατί να ξαναμπεί στη μπρίζα; ο κλαπτον ακόμα βγάζει πράμα, παίζει κι ανπλάγκτ, κι ακούς και στο ράδιο νέα κομμάτια. Χίλιες φορές πάλι Κλάπτον, ακόμα και μπίτλς, παρά έιν κλάιν μάιν νάκτμιουζικ γκαμώ τον Μότσαρτ σου ρε ντιμιφουτη.:p:p:p:p

Πήγα και ξαναπήγα και θα ξαναπάω λάιβ να δω το Βασιλάκη, πήγα και στο Ζάικο, και στο μπι μπι Κινγκ, και όλες τις φορές που ήρθε Φίλιπ Γκλας και βιμ μερτενς, και στον μπρέγκοβιτς κι όπου θες πάω, μέγαρο δεν... :D:D:D

Φυσικά, το ντιράκ δεν έχει καμία σχέση μ'όλα αυτά, αυτά είναι μουσικές βρε, μη μπερδεύεσαι! :)
 

Μηνύματα
5.359
Reaction score
6.483
Ο Κωστααυτιάς θέλει πολλά για να τα βάλει σε κατάλληλο σημείο σε σχέση με τα ρουμ μοντς και να βάλει κάποιο σε ανάποδη φάση (κολλημένο στο απέναντι ντουβάρι) για να κάνει ενεργή ισοστάθμιση.
Αφού λέει μισόλογα, ποιος λογικός άνθρωπος να καταλάβει τι θέλει;
Ισως η καλυτερη λυση ,θεωρω οτι πολυ πιθανο να αρχιζει να αφαιρει ολες αυτες τις τεραστιες κατασκευες ετσι.....μεγαλη υποθεση ...
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.113
Reaction score
35.630
ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ , ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΗΜΑ !!



























































η καλυτερη DIjon μουσταρδα, πικαντικη του θανατα και μη με κοροιδεψετε, ειναι αυτη που κυκλοφορει ανα καιρους στον πρωην Μαρινοπουλο, τρελλα, φανταστικη γευση !!!
 



Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.820
Reaction score
10.698
Κάτσε αδερφέ, τα μπέρδεψες.
Ντιράκ βάζεις για να παίζει όπως προβλέπεται το στέρεο, μη κάνει του κεφαλιού του και τα μπερδεύει αυτό.
Έλα μωρέ όλα της μετρητής τα παίρνεις ;)
 


Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Χαμόγελο ικανοποίησης από τις πρώτες νότες.

Έστησα τα 310 εκεί που τους αρμόζει, στο γραφείο στον dedicated (3,30x8μ.)
Στις βάσεις τους μπροστά από το γραφείο, ελεύθερα στον χώρο πίσω τους, στο ύψος των αυτιών, με ελαφρά κλίση προς τα πάνω.
1,20μ. απόσταση ακρόασης, ισοσκελές τρίγωνο, με κλίση προς τα μέσα.
90dB στο ρυθμιστικό του output level πίσω τους ελαχιστοποιώντας την παραμόρφωση.
-10dB στο dac/pre RME Adi-2pro για νορμάλ ακρόαση, στο 0dB οι κορυφές.

Δεν έχω ακούσει καλύτερο ήχο στο γραφείο. Απίστευτη καθαρότητα, λεπτομέρεια, δύναμη, ακρίβεια στις νότες των χαμηλών.
Θα έρθει και το 870 να μπει ανάμεσά τους και θα ολοκληρωθεί η ευτυχία.

Τα προσωπικά μου συμπεράσματα τα έβγαλα ως προς τον τίτλο του νήματος.
Όπως και μια δεκαετία πριν που είχα στήσει 7.1 στο σαλόνι με Tannoy Precision 8d, έτσι και τώρα επιβεβαιώνεται μέσα μου ο κανόνας:

Nearfield στούντιο μόνιτορ είναι τα 310, το βέλτιστο το χαρίζουν σε αυτό ακριβώς το περιβάλλον, στήσιμο και χρήση και όχι ζορισμένα στα σαλόνια.
 

sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
982
Reaction score
1.616
Nearfield στούντιο μόνιτορ είναι τα 310, το βέλτιστο το χαρίζουν σε αυτό ακριβώς το περιβάλλον, στήσιμο και χρήση και όχι ζορισμένα στα σαλόνια.
Άσχετον, αλλά επειδή άκουγα αυτά το απόγευμα, είμαι σίγουρος
(όπως και σεις) πως παίζουν και στα δύο μέτρα... :) :drinks:

 

Sleep

Dr. Jekyll & Mr. Hyde
Μηνύματα
686
Reaction score
2.675
Θάψαμε τα παλαιού τύπου συστήματα ως αντιαισθητικά για το σαλόνι για να καταλήξουμε στις συστοιχίες μέχρι το ταβάνι, στα ιπτάμενα sub και στο heavy room treatment.

Ο έρως της συζύγου! :tongue:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
Θάψαμε τα παλαιού τύπου συστήματα ως αντιαισθητικά για το σαλόνι για να καταλήξουμε στις συστοιχίες μέχρι το ταβάνι, στα ιπτάμενα sub και στο heavy room treatment.

Ο έρως της συζύγου! :tongue:
Εκείνο που φαίνεται να διαφεύγει είναι ότι οι επίμαχες διαδικτυακές αναφορές οφείλουν να εκτιμούνται υπό όρους...τηλεφωνικού σεξ.

Ο χρήστης από το ένα άκρο της γραμμής ρωτά τί φοράει η συμμετέχουσα στο άλλο άκρο,έχοντας στο νου κάποια εξόχως σκανδαλιστική περιβολή.Εκείνη του αναφέρει με βρώμικα λόγια κάτι άλλο από αυτό που φανταζόταν,αλλά και οι δύο θα έχουν πέσει έξω,αφού στην πραγματικότηται η δεύτερη είναι ντυμένη με κάτι πεζό κι ευκολοφόρετο...Απλά τα πράγματα.;)
Άσε δε που οι σύζυγοι θα ανέχονταν μάλλον ευκολότερα το τηλεφωνικό σεξ από το αντίστοιχο ακροαματικόν,αφού το πρώτο είναι σαφώς συντομότερο και δεν περιλαμβάνει αισθητικές παρεμβάσεις στο σαλόνι...
Διορθωσις,στην προηγούμενη απάντηση για τον έλεγχο του waterfall τοποθετήθηκε στη θέση του δεύτερου λινκ ο ορθός σύνδεσμος με τις μετρήσεις του ATC SCM-25Pro,άμεσου ανταγωνιστή του KH310...
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Καταρχάς,βεβαίως και είναι δυνατόν...Χρειάζεται όμως ν'ακολουθηθούν διαφοροποιημένες σχεδιαστικές προτεραιότητες.Ιδού δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα:
https://www.resolutionmag.com/wp-content/uploads/2016/03/Focal-Twin6-BE.pdf
(αφιερωμένο στον...Zizik)
https://www.resolutionmag.com/wp-content/uploads/2016/03/ATC-SCM25A-Pro.pdf
Θεωρώ δε ότι η χρονική συμπεριφορά του ΚΗ310 θα ανταποκρίνεται στα ανωτέρω πρότυπα...

Η μετρημένη χρονική συμπεριφορά του Ο410 συνεπάγεται ότι κατά την αναπαραγωγή δυναμικών αντιθέσεων οι συνιστώσες των μεταβατικών συμβάντων που υπάγονται στις δύο πρώτες οκτάβες αφενός μεν θα ξεκινούν με χρονική καθυστέρηση ως προς τις ανώτερες οκτάβες,αφετέρου δε θα παρατείνονται στο πεδίο του χρόνου ακόμα περισσότερο σε σχέση με το κανονικό συμβάν.Κάτι τέτοιο σημαίνει μεταξύ άλλων διόλου ελκυστική απόδοση σε χαμηλές και πολύ υψηλές στάθμες ακρόασης.

Κρίνεται ως συνειδητή σχεδιαστική επιλογή,αφού προτεραιότητα της υλοποίησης φαίνεται να είναι η παροχή ωφέλιμης απόκρισης σε χορταστικό τονικό βάθος,το οποίο προκύπτει χωρίς όμως να δικαιώνεται από τη συμβατική κατασκευή καμπίνας και αρχιτεκτονική με προφανή τη ρύθμιση στη συχνότητα συντονισμού της ανάκλασης χαμηλών σε τιμή περί τα 30 Ηz,κάτω από την οποία ισχύει μια αναμενόμενη υποχώρηση απόκρισης κατά 30 dB ανά οκτάβα.Γι αυτό κι έθιξα προηγουμένως τη σύζευξη του O410 με ανεξάρτητα sub και συνεπακόλουθο το σχετικό κροσάρισμα,μολονότι το ηχείο αυτόνομο είναι πρακτικώς προδιαγεγραμμένο γι απόκριση σχεδόν πλήρους φάσματος.

Μια αντιστρόφως ανάλογη κατάσταση είχε θιγεί σε περασμένο σχόλιο για το Klipsch Forte III,όπου είχε αναφερθεί ότι σχεδιαστική επιλογή για ικανοποιητική απόδοση των μεταβατικών συμβάντων ήταν ορισμός του κάτω ορίου στην απόκριση στην αρχή της δεύτερης οκτάβας σε σχέση προς τη θεωρητικώς εφικτή κάθοδο στην πρώτη,που θα επέτρεπαν το 12ιντσο διάφραγμα με τον 15ιντσο παθητικό ακτινοβολητή.
Σε ανάλογη συμβατική αρχιτεκτονική και διάταξη μονάδων επί της αυτής μπάφλας,δεν έχω υπόψιν τρόπο βελτίωσης της φασικής συμπεριφοράς χωρίς επακόλουθους συμβιβασμούς στο πεδίο της συχνότητας.Λαμβάνοντας λ.χ. σε αντιπαράθεση τη μετρητική συμπεριφορά του ADAM S-3V,θεωρώ ότι ανάλογα φαινόμενα θα μετριάζονται από την πιο ουδέτερη ακουστικά καμπίνα και τη διαμόρφωση της απόκρισης μέσω του ενσωματωμένου λογισμικού DSP κατά τρόπον ώστε να γίνεται λιγότερο φιλόδοξο το συχνοτικό βάθος απόκρισης σε σχέση με την προδιαγεγραμμένη.

Σε καμπίνες που ξεφεύγουν από τη συμβατική αρχιτεκτονική , η εφαρμογή DSP συνδυασμένη με ιδιαίτερα δομικά χαρακτηριστικά στην παράταξη των επιμέρους μονάδων θα μπορούσε ν'αποδώσει καλύτερα αποτελέσματα.
Το bottom line νομιζω πως ειναι οτι με συμβατικες αρχιτεκτονικες ηχειων με καμπινα, αποθηκευμένη ενεργεια θα υπαρχει ακομη και αν δεν υφίσταται οπη συντονισμου. Αν δεν υπηρχε αποθηκευση ενεργειας δεν θα υπήρχε ενισχυση πλατους / κερδος. Imho το dsp δεν μπορει να αντιμετωπισει το θεμα αυτο. (Οπως δεν μπορει να αλλαξει το ρυθμο αποσβεσης ενεργειας των δωματιων, το διασημο πια rt60, το σωστο rt, οχι αυτο που μετραμε με το rew.)
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.603
Μηνύματα
2.945.572
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top