Kii-rie leison by gonis

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Με παρέσυρε ο Γκόνης.
Με το που μπήκα μου λέει: "Ο μόνος τρόπος να μην κολλήσεις κι εσύ είναι η πρόληψη. Σκάσε λοιπόν και πιες το φάρμακό σου!"

ΥΓ.
Μη φαναταστείς δόσεις Γκόνη expert...
Αρχάριος είμαι...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.209
Ο EAR γιατί κάνει κριτικές ακροασεις ????
Πότε καλέ;:p

Μέσα στα ποτά και στο χαβαλέ, άκουσα μόνο για μερικά λεπτά στη σωστή θέση ακρόασης, και απόλαυσα κάποιες μουσικές που μου αρέσουν, με την (δεδομένη) ακρίβεια αναπαραγωγής ενός σύγχρονου μόνιτορ, που δεν έχω στο σπίτι μου.

Δυστυχώς, και ως γνωστόν, δεν είναι "μόνιτορ" τα μαγκνεπαν. Κι ο γκονης μαγκνεπαν είχε πριν τα κιι, και είχαμε πολλές ιστορίες να πούμε μεταξύ μας για αυτά τα πάνελ, που κακά τα ψέματα, έχουν πολλές χάρες και πολλούς φίλους ανά τον κόσμο.

Τα κιι είναι άλλης κατεύθυνσης κατασκευές, μικρά τεχνολογικά θαύματα, που καταφέρνουν το απίστευτο, να παίξουν χωρίς μπουμπουνητα από τα στάσιμα, σε χώρο που είναι δεδομένο ότι θα είχε μπουμπουνητα από στάσιμα με οποιοδήποτε κοινό θνητό ηχείο. Και μόνο αυτό, είναι πραγματικά μεγάλη υπόθεση. Εμείς οι υπόλοιποι παλεύουμε με συνηχητες και μπασοπαγιδες να μειώσουμε σε μη αντιληπτά επίπεδα το πρόβλημα των ιδιορρυθμών που δεν έχει ο γκονης! Χαχαχαχαχα, σα πίθηκοι ρε, σα πίθηκοι!:p

Η τοποθέτηση των ηχείων αυτών, για μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων τους, είναι ένα θέμα στο χώρο του, καθώς από τη μία ο χώρος οφείλει να εξυπηρετήσει όλη την οικογένεια και τις ανάγκες ενός τυπικού σαλονιού, κι από την άλλη να στηθούν χωρίς περιορισμούς σωστά τα ηχεία, οπότε αυτά αποτελούν εντελώς αντικρουόμενα συμφέροντα τρόπον τινά.
Προφανώς το σωστό είναι να μην απέχουν πολύ από τον πίσω τοίχο. Ταυτόχρονα δεν πρέπει να απέχουν πολύ από τη θέση ακρόασης. Εγώ προσωρινά διόρθωσα μόνο το δεύτερο, κι όχι όσο θα ήθελα, διότι δεν έφτανε το καλώδιο...

Ξέρετε καλά τις (απόλυτες) απόψεις μου για την τοποθέτηση και το χώρο, αλλά επίσης όλοι ξέρουμε τους περιορισμούς σε τυπικούς κοινόχρηστους χώρους σπιτιού. Οπότε όλα τα παραπάνω θέλουν σκέψη και πειραματισμούς. Στον ελάχιστο χρόνο που αφιέρωσα στην μετακίνηση των ηχείων σε νέα θέση, κατά τα δικά μου σκεπτικά, νομίζω πως υπήρξε σαφής ανάδειξη κάποιων θετικών στοιχείων, αλλά δεν είχαμε καμία διάθεση να ασχοληθούμε με μετρήσεις και ισοσταθμιση, καθώς η παρέα είχε τον πρώτο λόγο και επιλέξαμε να ψοφησουμε στο γέλιο παρά να ασχολούμαστε με το γαμοστερεο..:D:D:D

Θεωρώ πάντως ότι σε τέτοια επίπεδα μόνιτορ απαιτήσεων, η ύπαρξη dedicated χώρου είναι βασική προϋπόθεση, οπότε μένει στον ιδιοκτήτη να διερευνήσει πιθανή τέτοια εξέλιξη. ;)

Εις αναμονή είναι ακόμα ο γκονης και περι του τελευταίου τμήματος του εξοπλισμού των κιι, που αποτελεί σημαντικό μέρος για την ολοκλήρωση του συστήματος, οπότε στην επόμενη επίσκεψή μου στα νότια, θα χαρώ να παίξω και με ολοκληρωμένο το σεταπ!8-)

Τες πα, να σας μεταφέρω και την άριστη υγεία και υπέρτατη ομορφιά των Κόγια και γκεομιατ, που είχα τη χαρά της παρέας τους στη στάση μου σε τσιπουράδικο στο Βόλο, στο γυρισμό για Σαλόνικα μπιτς. :dance2::dance2::dance2::dance2::dance2:
 

Μηνύματα
148
Reaction score
98
από τη μία ο χώρος οφείλει να εξυπηρετήσει όλη την οικογένεια και τις ανάγκες ενός τυπικού σαλονιού, κι από την άλλη να στηθούν χωρίς περιορισμούς σωστά τα ηχεία, οπότε αυτά αποτελούν εντελώς αντικρουόμενα συμφέροντα τρόπον τινά.
Προφανώς το σωστό είναι να μην απέχουν πολύ από τον πίσω τοίχο. Ταυτόχρονα δεν πρέπει να απέχουν πολύ από τη θέση ακρόασης. Εγώ προσωρινά διόρθωσα μόνο το δεύτερο, κι όχι όσο θα ήθελα, διότι δεν έφτανε το καλώδιο...

Ξέρετε καλά τις (απόλυτες) απόψεις μου για την τοποθέτηση και το χώρο, αλλά επίσης όλοι ξέρουμε τους περιορισμούς σε τυπικούς κοινόχρηστους χώρους σπιτιού. Οπότε
:welcome:
to the reality :taunt: που λένε.!!!
By the way το καλώδιο ρευμάτων ήταν επώνυμο ή not :vinsent:;;;;
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.209
Ναι, σε ένα κοινόχρηστο οικιακό χώρο, που αδυνατείς να συμμαζέψεις την συμπεριφορά του χώρου, η "επένδυση" σε τυπικά ακριβά στέρεα ισοδυναμεί με πέταμα χρημάτων.

Για να "συμμαζεμέψεις" το πέταμα χρημάτων, δεν οφείλεις να μειώσεις το διαθέσιμο ποσό των χρημάτων, αλλά να εστιάσεις τις επιλογές ηχείων με τέτοιο τρόπο, ώστε να μειώνουν την βλαπτική επίδραση του χώρου.

Δηλαδή να βελτιστοποιήσεις τις επιλογές με βάση το χώρο. ;)

Λογικές επιλογές προς αυτήν την κατεύθυνση, αποτελούν λόγου χάριν τα εντοιχισμένα ηχεία, τα line arrays, ιδανικά τα εντοιχισμένα line arrays, το καρδιοειδες μπάσο πχ των geithain, και φυσικά τα nearfield ηχεία που αυξάνουν πολύ το λόγο άμεσης προς ανακλώμενη.

Ο γκονης επέλεξε σοφά, ένα nearfield ηχείο με καρδιοειδή χαρακτηριστικά ακύρωσης της οπίσθιας ακτινοβολίας, οπότε περιόρισε σημαντικά την όποια κριτική για "πεταμένα λεφτά" σε χώρο ακατάλληλο για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής. ;)

Μένει να βρεί τον τρόπο υλοποίησης στο χώρο του της βέλτιστης τοποθέτησης του εν λόγω ηχείου, ώστε να ικανοποιήσει και την nearfield παράμετρο ακρόασης, αλλά και την απαιτούμενη παράμετρο της απόστασης τοποθέτησης του ηχείου από τον πίσω τοίχο, για βέλτιστη απόκριση πλάτους στο φάσμα.

Στο τέλος, μία ενεργή (DSP) ισοσταθμιση θα είναι το κερασάκι στην τούρτα της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής σε ακατάλληλο χώρο ακρόασης, αποδεικνύοντας (πρωτίστως στον εαυτό του) ότι δεν πέταξε τα λεφτά του, αλλά αντίθετα έκανε την σοφή επιλογή για το χώρο του. ;)
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.716
Reaction score
99.192
Ναι, σε ένα κοινόχρηστο οικιακό χώρο, που αδυνατείς να συμμαζέψεις την συμπεριφορά του χώρου, η "επένδυση" σε τυπικά ακριβά στέρεα ισοδυναμεί με πέταμα χρημάτων.

Για να "συμμαζεμέψεις" το πέταμα χρημάτων, δεν οφείλεις να μειώσεις το διαθέσιμο ποσό των χρημάτων, αλλά να εστιάσεις τις επιλογές ηχείων με τέτοιο τρόπο, ώστε να μειώνουν την βλαπτική επίδραση του χώρου.

Δηλαδή να βελτιστοποιήσεις τις επιλογές με βάση το χώρο. ;)

Λογικές επιλογές προς αυτήν την κατεύθυνση, αποτελούν λόγου χάριν τα εντοιχισμένα ηχεία, τα line arrays, ιδανικά τα εντοιχισμένα line arrays, το καρδιοειδες μπάσο πχ των geithain, και φυσικά τα nearfield ηχεία που αυξάνουν πολύ το λόγο άμεσης προς ανακλώμενη.

Ο γκονης επέλεξε σοφά, ένα nearfield ηχείο με καρδιοειδή χαρακτηριστικά ακύρωσης της οπίσθιας ακτινοβολίας, οπότε περιόρισε σημαντικά την όποια κριτική για "πεταμένα λεφτά" σε χώρο ακατάλληλο για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής. ;)

Μένει να βρεί τον τρόπο υλοποίησης στο χώρο του της βέλτιστης τοποθέτησης του εν λόγω ηχείου, ώστε να ικανοποιήσει και την nearfield παράμετρο ακρόασης, αλλά και την απαιτούμενη παράμετρο της απόστασης τοποθέτησης του ηχείου από τον πίσω τοίχο, για βέλτιστη απόκριση πλάτους στο φάσμα.

Στο τέλος, μία ενεργή (DSP) ισοσταθμιση θα είναι το κερασάκι στην τούρτα της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής σε ακατάλληλο χώρο ακρόασης, αποδεικνύοντας (πρωτίστως στον εαυτό του) ότι δεν πέταξε τα λεφτά του, αλλά αντίθετα έκανε την σοφή επιλογή για το χώρο του. ;)
Γιατρέ μου, τα στρογγυλεύεις, ή μου φαίνεται; :whistling:

Μέχρι τώρα διαβάζαμε (κι αν κάνω λάθος, διόρθωσέ με) ότι τα Kii είναι η λύση στα προβλήματα του audio στο σπίτι, το αντιστάθμισμα στα προβλήματα του χώρου, κι εδώ διαβάζω ακόμα για nearfield ακροάσεις, ακατάλληλους χώρους και DSP.

Μήπως να ξεκινήσουμε από το Α, που λες κι εσύ, τον χώρο δηλαδή, και να αφήσουμε τα Kii γι' αργότερα;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.209
Τίποτα δεν στρογγύλεψα, και δεν άλλαξα ποτέ κριτήρια. ;)
Μέχρι τώρα διαβάζαμε (κι αν κάνω λάθος, διόρθωσέ με) ότι τα Kii είναι η λύση στα προβλήματα του audio στο σπίτι, το αντιστάθμισμα στα προβλήματα του χώρου,
Ναι, κάνεις λάθος.
Καρδιοειδες μπάσο έχουν και τα γκειθαιν αλλά στα μεσαιοπριμα;
Ναι μεν λύνουν θέματα στάσιμων στις χαμηλές συχνότητες, αλλά τους υψηλούς χρόνους αντήχησης στα μεσαιοπριμα δε τους αγγίζουν, οπότε νιαρφιλντ για να τα συμμαζέψεις.

Το λαιν αρρει στο διπλασιασμό απόστασης ακρόασης δε πέφτει 6 ντιμπι όπως όλα τα άλλα ηχεια, αλλά μόνο 3 ντιμπι. Αυτό σημαίνει ότι δινει στο χώρο τη μισή ενέργεια από όλα τα υπόλοιπα ηχεια, άρα κάνει από μόνο του αυτό που παλεύεις με τη νιαρφιλντ ακρόαση.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.209
Οποιοδήποτε ηχείο εντοιχιζόμενο διαθέτει καρδιοειδες μπάσο.
Κι αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα σε οποιοδήποτε χώρο, ιδίως σε μη φροντισμένο.
Ταυτόχρονα, ο εντοιχισμός προσφέρει καλύτερη απόκριση συχνότητας (περισσότερη έκταση προς τα κάτω περίπου 10Hz) και υψηλότερο SPL στις χαμηλές συχνότητες, αλλά επίσης η άπειρη μπαφλα που σχηματίζεται δίνει οφέλη και ψηλά στο φάσμα.
Το λαιν αρρει το εντοιχισμένο, είναι με διαφορά η απολύτως καλύτερη επιλογή για χώρο μη φροντισμένο (και γενικά..)
 

Μηνύματα
13.664
Reaction score
11.232
Το λαιν αρρει στο διπλασιασμό απόστασης ακρόασης δε πέφτει 6 ντιμπι όπως όλα τα άλλα ηχεια, αλλά μόνο 3 ντιμπι. Αυτό σημαίνει ότι δινει στο χώρο τη μισή ενέργεια από όλα τα υπόλοιπα ηχεια, άρα κάνει από μόνο του αυτό που παλεύεις με τη νιαρφιλντ ακρόαση.
Αυτό δεν κατάλαβα πως λειτουργεί. Έψαξα λίγο στο internet αλλά δεν βρήκα κάτι χρήσιμο. Μπορείς να το εξηγήσεις;
Ειδικά αυτό το σημείο:
Αυτό σημαίνει ότι δινει στο χώρο τη μισή ενέργεια από όλα τα υπόλοιπα ηχεια
Τα Magnepan δεν μοιάζουν με line array; Αν τα εντοιχίσεις;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.676
Reaction score
58.323
Αυτό δεν κατάλαβα πως λειτουργεί. Έψαξα λίγο στο internet αλλά δεν βρήκα κάτι χρήσιμο. Μπορείς να το εξηγήσεις;
http://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-2#post-1057578
Μέσω ενισχύσεων σε συνδυασμό με ακυρώσεις προς δεδομένες διευθύνσεις.Στις διευθύνσεις των ενισχύσεων η εκπεμπόμενη ηχητική ενέργεια θα φθίνει σε μικρότερο βαθμό σε συνάρτηση με την απόσταση.
Bhutia said:
...στην πράξη η ηχητική ακτινοβολία διαδίδεται σφαιρικά πέρα από δεδομένη απόσταση...
(υπέρβαση της οποίας τείνει να μην υφίσταται υπό συνήθεις συνθήκες οικιακής ακρόασης)
...Π.χ. τις ακυρώσεις από το έδαφος ή την οροφή; Προφανώς όχι!...
Διακρίνεται βεβαίως το καρδιοειδές μοτίβο από μειωμένη εκπομπή άμεσης ηχητικής ενέργειας προς τις εν λόγω διευθύνσεις.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.984
Reaction score
11.438
Σορρυ, δε θέλω να κάνω τον έξυπνο ή να την πω σε κάποιον συγκεκριμένα, αλλά η φυσική είναι αυτή που είναι και αντί να προσπαθούμε να βρούμε κενά ή λάθη στο τι γράφει ο καθένας μας στο φόρουμ, είναι πιο χρήσιμο για εμάς να προσπαθήσουμε λίγο να καταλάβουμε τις βασικές αρχές της φυσικής που διέπουν την ακουστική και να κατανοήσουμε τα πλεονεκτήματα ή και τα μειονεκτήματα της μίας ή άλλης σχεδιαστικής προσέγγισης.

Η καρδιοειδής εκπομπή έχει το πλεονέκτημα ότι το ηχείο εκπέμπει λιγότερη ενέργεια προς τα πίσω σε όλο το φάσμα. Αυτό σημαίνει ότι μας λύνει όλα τα προβλήματα του χώρου; Π.χ. τις ακυρώσεις από το έδαφος ή την οροφή; Προφανώς όχι! Παραμένει καλύτερη επιλογή από τα κλασσικά ηχεία; Προφανώς ναι! Είναι το πλεονέκτημα αυτό τάξεις μεγέθους πιο σημαντικό από τη βελτίωση που φέρνει π.χ. μία καλύτερη κεφαλή στο πικάπ μας; Επίσης, ναι! Έχει μειονεκτήματα αυτή η ιστορία; Ναι, είναι δύσκολο να επιτευχθεί η καρδιοειδής εκπομπή και μειώνει συνολικά την απoδοτικότητα (efficiency) του συστήματος.

Δεν υπάρχει μαύρο ή άσπρο, ούτε κανείς εδώ έγραψε ότι "τα Kii είναι η λύση στα προβλήματα του audio στο σπίτι". Είναι όμως ένα σημαντικό, σημαντικότατο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.133
Reaction score
79.901
[QUOTE="costas EAR, post: 2149860, member: 4109"]Εδώ άκουγα κάτι νέους ήχους, που δυστυχώς δε τους είχα ξανακουσει, από μία εξαιρετική σύνθεση του φίλου μου του Moby, την οποία έχω ακούσει μερικές χιλιάδες φορές. Τελικά για όλα υπάρχει μία πρώτη φορά..

View attachment 69670 [/QUOTE]

κανένα καλωδιάκι είχε ξεκολλήσει μέσα από τα Κιι...έπρεπε να τα ανοίξεις να δεις τι γίνεται:o:D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.209

Στο 00:06", 00:10" και 00:15", πίσω και μετά από τη φωνή, έχει ένα γύρισμα στο υπόβαθρο που ενώ το ξέρω και το περιμένω, χωρίς καμία απολύτως προσπάθεια για προσεκτική δήθεν ακρόαση, ακούστηκε αβίαστα τόσο πεντακάθαρα που το ένιωσα πρωτόγνωρο.

Λογικό είναι μωρέ, πρόκειται για μόνιτορ ηχείο που σκοπός του είναι να ξεβρακώνει κάθε λεπτομέρεια της ηχογράφησης. Θα ήταν παράλογο να μη συμβαίνει έτσι ακριβώς. ;)

ΥΓ. Ο Moby ακούγεται δυνατά. :p
 
Last edited:


m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.332
Reaction score
3.636
Δυστυχώς τα kii είναι ολόκληρο σύστημα για 10κατι χιλιάρικα ενώ υπάρχουν πολύ πιο ακριβοί ενισχυτές, άρα υπάρχει σημαντική έλλειψη αρμονικών χροιων. #alternativefacts
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.386
Reaction score
138.209
χμ, δηλαδη, η μαγκνεπανιτιδα θεραπευτηκε τροπον τινα ή να φανταστω οτι παραμενει ανιατος ?
Δυστυχώς, ανίατο το νόσημα. ;)

Κοίτα να σου πω, κατανοώ και εκτιμώ την πιστή αναπαραγωγή των μόνιτορ ηχείων και 1000% προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθώ σε επόμενη αγορά μου.

Αυτό δε σημαίνει ότι υπήρξε ποτέ ίαση της προσωπικής μου προτίμησης στον ήχο. Δηλαδή, μου άρεσε και μου αρέσει πολύ ο ήχος των μαγκνεπαν. Απλώς γράφω στα παλαιότερα των υποδημάτων μου τις προσωπικές μου προτιμήσεις! ;)

Και ένα σχόλιο για το προσωρινό σεταπ του γκονη, γιατί πολλοί έχουν βιαστεί να βγάλουν συμπεράσματα (πέραν της λάθος θέσης των ηχείων - και απ'οτι ενημερώθηκα, ο χατζηστάμου είχε προτείνει πονηρή θέση και εντελώς διαφορετική..):

Το m2tech hiface USB stick που προσωρινά χρησιμοποιείται αυτή την στιγμή στο λάπτοπ του γκονη, σίγουρα δεν λειτουργεί σωστά σε συνδυασμό με την ψηφιακή είσοδο των κιι.

Δε γνωρίζω το γιατί, αλλά επειδή είχα την απορία το έψαξα λίγο και κάποια ανάλογα σχόλια διάβασα στο gearslatz. Γενικά στο gearslatz δε προτείνουν το στικάκι της m2tech, προτιμούν AES EBU έξοδο από Weiss ή metric halo, και για ποιο οικονομικές ίσως επιλογές, το Berkeley Audio Design Alpha USB to AES converter, αλλά και το Hydra Z ή το BADA.

Μία ένδειξη του υπαρκτού προβλήματος ήταν και η αδυναμία ρύθμισης του volume σε πολύ χαμηλές στάθμες, πράγμα που δείχνει μία αδυναμία άριστης συνεργασίας των συσκευών, πιθανώς και λόγω οδηγών, δε γνωρίζω πολλά από μακ για να έχω σοβαρή εκτίμηση του θέματος.. :(

Τες πα, εις αναμονή του "μαμά" εξαρτήματος που θα ολοκληρώσει τη συνδεσμολογία στο σεταπ του γκονη. :)

Βεβαίως, εις αναμονή και για την εξεύρεση της βέλτιστης θέσης των ηχείων στο χώρο (συνοδεία μετρήσεων), και της υλοποίησης nearfield ακρόασης. ;)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.984
Reaction score
11.438
Το m2tech hiface USB stick που προσωρινά χρησιμοποιείται αυτή την στιγμή στο λάπτοπ του γκονη, σίγουρα δεν λειτουργεί σωστά σε συνδυασμό με την ψηφιακή είσοδο των κιι.

Δε γνωρίζω το γιατί, αλλά επειδή είχα την απορία το έψαξα λίγο και κάποια ανάλογα σχόλια διάβασα στο gearslatz. Γενικά στο gearslatz δε προτείνουν το στικάκι της m2tech, προτιμούν AES EBU έξοδο από Weiss ή metric halo, και για ποιο οικονομικές ίσως επιλογές, το Berkeley Audio Design Alpha USB to AES converter, αλλά και το Hydra Z ή το BADA.

Μία ένδειξη του υπαρκτού προβλήματος ήταν και η αδυναμία ρύθμισης του volume σε πολύ χαμηλές στάθμες, πράγμα που δείχνει μία αδυναμία άριστης συνεργασίας των συσκευών, πιθανώς και λόγω οδηγών, δε γνωρίζω πολλά από μακ για να έχω σοβαρή εκτίμηση του θέματος.. :(

Τες πα, εις αναμονή του "μαμά" εξαρτήματος που θα ολοκληρώσει τη συνδεσμολογία στο σεταπ του γκονη. :)

Βεβαίως, εις αναμονή και για την εξεύρεση της βέλτιστης θέσης των ηχείων στο χώρο (συνοδεία μετρήσεων), και της υλοποίησης nearfield ακρόασης. ;)
Ποιό gearslutz; Νταποστ σπικινγκ:

#680

" Και μη σας πω ότι μου φάνηκε ότι τα kii του goni έπαιξαν καλύτερα με τη μετρικ ως ψηφιακό interface / volume σε σχέση με το m2tech. "
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.954
Μηνύματα
2.957.092
Members
38.268
Νεότερο μέλος
kostas vak
Top