King Kong (2005)

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Re: King Kong is here.

Επειδή διαβαζω διάφορα σχετικα με το ποσο καλα παει εισπρακτικά η ταινια ( χάλια μέτρια κτλ) λεω να ριξουμε μια μάτια.

Μετα απο δυο βδομαδες προβολής και για δεύτερη συνεχόμενη βδομαδα στην πρωτη θεση με εισπράξεις τριημέρου $31,433,000 και συνολικά $118,737,000

Στην δευτερη θεση το The Chronicles of Narnia με εισπράξεις τριημέρου $30,102,000 μετα απο τρεις βδομαδες προβολης και με συνολικες εισπράξεις $163,544,000.

Ακολουθούν


3 Fun With Dick and Jane $31,061,000
4 Cheaper by the Dozen $20,056,000
5 The Family Stone $30,050,000
 

Μηνύματα
1.790
Reaction score
2
King Kong is here.

Αναφέρεσαι φυσικά σε εισπράξεις μόνο σε αμερική.

Σύμφωνα με το Boxofficemojo: Domestic Total as of Dec. 28, 2005: $135,632,875

Domestic: $135,632,875 46.9%
+ Overseas: $153,600,000 53.1%
= Worldwide: $289,232,875
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Re: King Kong is here.

Την παρακατω κριτική ισως να την εχετε διαβάσει καθως εχει κυκλοφορήσει εδω και μερες .
Το ονομα του κυρίου το γράφω στο τελος ( σαν εκπληξη) καθως δεν πίστευα στην αρχη οτι το συγκεκριμένο κειμενο προέρχεται απο αυτον.
Για οσους δεν την εχουν δει...


Tεράστια τεχνική, πλούσιο μυαλό

Ομολογώ, δημοσίως, προκατάληψη. Όλοι το 'χουμε μέσα μας. Προσήλθα για να καταβροχθίσω με το στανιό ένα super king size χάμπουργκερ, βιομηχανοποιημένο και, φυσικά, αμερικανικό. Αντ' αυτού έπεσα πάνω στην πιο πανούργα, την πιο έξυπνη, σκεπτόμενη αμερικανική υπερ-παραγωγή των τελευταίων χρόνων. Επομένως (και δημοσίως) sorry Peter, mea culpa!

Θυμίζω στα γρήγορα τη θρυλική ιστορία του 1933 γραμμένη από τον Τζέιμς Άσμορ Γκρίλμαν και τη Ρουθ Ρόουζ. Κινηματογραφικό συνεργείο τυχοδιωκτών καταφτάνει σε μυστηριώδες, απομονωμένο νησί πρωτόγονων ιθαγενών, στο οποίο ηγεμονεύει ως μάγος και θεός ένας θηριώδης χιμπαντζής με το όνομα King Kong (βασιλιάς Κονγκ). Οι παμπόνηροι λευκοί, με δόλωμα την πρωταγωνίστρια, αιχμαλωτίζουν τον αισθηματία πρόγονό τους και στη συνέχεια τον μεταφέρουν στη Νέα Υόρκη, προκειμένου να αποταμιεύσουν εκατομμύρια, εκθέτοντας αυτό το εξωτικό, τερατώδες, ζωντανό λάφυρο, στους λαίμαργους συμπολίτες τους. Τσίρκο πολυτελείας, δηλαδή. Όμως ο άκακος γίγαντας σπάει τις αλυσίδες του και βάζει το σώμα του ασπίδα για να σώσει το κορίτσι του από τις σφαίρες του εχθρού του. Έτσι, ο θάνατος του «τέρατος» σώζει την ομορφιά της δαρβινικής συνέχειας και του (ανθρώπινου) είδους του!

Το πρόβλημα με τον πρώτο, αλλά και με τον δεύτερο, King Kong ήταν εντελώς τεχνικό. Όσο λιγότερος πειστικός τόσο περισσότερο χάρτινος και απλοϊκός. Κάπου εδώ αρπάζει τη σκυτάλη ο Πίτερ Τζάκσον, ο ζογκλέρ των ψηφιακών πλήκτρων, και εκτοξεύει το διαστημόπλοιο της τεχνολογίας στον πλανήτη Άρη. Το τέρας όχι μόνο πειστικό, αλλά πέρα έως πέρα ζωντανό. Έτσι, λύνοντας το βασικό πρόβλημα δημιουργίας τού King Kong κατορθώνει, απρόσκοπτα και δημιουργικά, να εξορύξει από τον μύθο πλούσιο, σημειολογικό, φιλοσοφικό, κοινωνικό και ιδεολογικό υλικό. H συνάντηση της διαστημικής τεχνολογίας με το ανθρώπινο νιονιό προκαλεί μεγάλο σεισμό!

Αν και επί της οθόνης κυκλοφορούν μπόλικες αόρατες μεταφράσεις της ιστορίας (για όσους φυσικά και βλέπουν και σκέπτονται), εγώ αρκούμαι σε μια προσωπική, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι και μοναδική. Ξεκινάω, λοιπόν, από την αρχή: το συνεργείο την κοπανάει από τη N. Υόρκη σε μια εποχή (1933) όπου η μηχανή της παραγωγής είναι εντελώς στεγνή. Το σύστημα για να τραφεί και για να αναζωογονηθεί πρέπει να επεκταθεί. Ακριβώς με την ίδια λογική που οι πρώτοι Ισπανοί ανακάλυψαν την Αμερική.


Ο Πίτερ Τζάκσον, πρωταθλητής της διαστημικής τεχνικής, τόσο στον «Άρχοντα των δαχτυλιδιών» όσο και στον βασιλιά Kong!

Επί του σκυλοπνίχτη με τη συμβολική ονομασία «Venture» (τόλμη, προφανώς αφιερωμένο στον οποιονδήποτε τολμηρό εξερευνητή, δηλαδή πλιατσικολόγο), επιβαίνουν πολλοί πειρατές αλλά τα βασικά πρόσωπα, εκτός από τον παραγωγό, είναι δύο ακόμα: ο μελαγχολικός, ταλαντούχος, προοδευτικός θεατρικός συγγραφέας και σεναριογράφος Τζακ Ντρίσκολ (Άντριαν Μπρόντι) και μια ξανθιά άνεργη ηθοποιός, ερωτευμένη με το ποιοτικό θέατρο του Ντρίσκολ (Ναόμι Γουότς).

Τα νοήματα που εκπέμπει η τριάδα των εξερευνητών είναι φανερά διά γυμνού οφθαλμού. Ο Ντρίσκολ γράφει «όνειρα». H Αν Ντάροου (η πρωταγωνίστρια) ερμηνεύει τα όνειρα που επινοεί ο συγγραφέας. Όμως ο παραγωγός Καρλ Ντέναμ (Τζακ Μπλακ) είναι η κινητήρια δύναμη του συστήματος. Ο παραγωγός μαζεύει το συνεργείο, ο παραγωγός επιλέγει τυχαία την πρωταγωνίστρια, ο παραγωγός αναθέτει το έργο στον Ντρίσκολ. Ο παραγωγός ναυλώνει τον σκυλοπνίχτη. Ο παραγωγός οραματίζεται να αιχμαλωτίσει με τον φακό το ζωντανό, το εξωτικό, το αληθινό. Ο παραγωγός, με δόλωμα τον συγγραφέα και τη Ναόμι Γουότς, παγιδεύει τον Κινγκ Κονγκ. Ο παραγωγός θυσιάζει πολλές ανθρώπινες ζωές, προκειμένου να ανακαλύψει με κάθε κόστος τον μαύρο χρυσό για να βάλει μπροστά τη μηχανή του συστήματος. Ο παραγωγός είναι το αφεντικό. Πάμε παρακάτω, στο ψητό!

Το απομονωμένο νησί είναι δύο πράγματα μαζί: από τη μια η φαντασία του συστήματος (Χόλιγουντ). Γι' αυτό και η ομίχλη. Γι' αυτό όλα μοιάζουν υπερφυσικά και μεταφυσικά. Γι' αυτό και οι ιθαγενείς είναι βάρβαροι, κανίβαλοι και επιθετικοί. Γι' αυτό και το ιερό τείχος που έχει κυκλώσει τη ζούγκλα του χιμπαντζή. Από την άλλη, όμως, είναι και μια ανεξερεύνητη, πανάρχαιη, τριτοκοσμική, ανεξάντλητη πηγή. Γι' αυτό οι δεινόσαυροι, γι' αυτό η πυκνή βλάστηση, γι' αυτό και ο Κινγκ Κονγκ. Έτσι, μια ιστορία που ξεκίνησε ως τολμηρή φυγή καταλήγει σε μια μάχη Τιτάνων. Οι όροι μπαίνουν από την αρχή. Σχεδόν είναι μυθολογικοί. Από εδώ ο «πολιτισμός» του συστήματος, από εκεί ο κατακλυσμός. Από τη μια ο αυτοματισμός, από την άλλη η αναρχία και η ανυπακοή της Φύσης. Όχι της οικολογίας, της χλωρίδας και της πανίδας, αλλά του ανθρώπινου είδους. Εδώ και η πεμπτουσία!

Ο βασιλιάς πρέπει να πεθάνει


Ο Κινγκ Κονγκ είναι τεράστιος, γιατί ακριβώς η φύση και τα αρχέγονα ανθρώπινα ένστικτα είναι θηριώδη και ακόμα, μέχρι σήμερα, ανυπέρβλητα και ανυποχώρητα. Είναι επιθετικός όπως είναι ένας τεράστιος, αρχαίος, ερεθισμένος φαλλός. Ο Κινγκ Κονγκ είναι ο πρωτόγονος άνθρωπος, εντελώς γυμνός. Γι' αυτό είναι ευσυγκίνητος, γι' αυτό είναι αθώος, γι' αυτό είναι αφελής, γι' αυτό είναι απρόβλεπτος, γι' αυτό είναι ανεξέλεγκτος και εχθρικός. Ο Κινγκ Κονγκ είναι μέσα μας, αλυσοδεμένος, εντός των «πολιτισμένων» μας τειχών. Έτσι, η σύγκρουση - στο υπογάστριο της ιστορίας, του σεναρίου και του μύθου - είναι ακραία και πολιτισμική. Ο βασιλιάς (Κινγκ) πρέπει να πεθάνει για να σωθεί και απρόσκοπτα να λειτουργήσει ο καπιταλιστικός μηχανισμός.

Γελάτε; E, τότε εξηγήστε μου εσείς τη σημασία της τελευταίας, μεγαλειώδους σκηνής: ο βασιλιάς, όρθιος πάνω από το «κεφάλι» του Εμπάιρ Στέιτ Μπίλντινγκ της Νέας Υόρκης, κυρίαρχος της μητρόπολης του παγκόσμιου συστήματος. Όρθιος αυτός, με το αντικείμενο της αγάπης του και του πόθου του στην παλάμη του. Όρθιος ο φαλλός, ταραγμένη η καρδιά του. Σαν ζευγάρι τρομοκρατών που έχουν υψώσει τη σημαία τους στους δίδυμους πύργους. Απίστευτο και ανατριχιαστικό. Ο έρωτας σε όλη του τη διαδρομή, από το συναίσθημα μέχρι τη σεξουαλική αναπαραγωγή. Ο έρωτας να απειλεί το κραταιό σύστημα της Αμερικής. Ο έρωτας περιττός, γιατί βιομηχανικά είναι αντιπαραγωγικός. Περιττός γιατί οι ορμές είναι ανεξέλεγκτες, ασύμμετρες και επιθετικές. Περιττός γιατί είναι άχρηστος για το κέρδος και την καταναλωτική διαδικασία.

Το μήνυμα εν τέλει είναι απλό: νεκρός ο βασιλιάς, δηλαδή το ένστικτο, δηλαδή το αληθινό. Ζωντανοί ο παραγωγός (βιομηχανία), ο σεναριογράφος (χάρτινα όνειρα) και η πρωταγωνίστρια (πλαστική ομορφιά). Αν και η ταινία είναι του Χόλιγουντ, αν και τα δολάρια που επενδύθηκαν είναι ωκεανός σωστός, εν τούτοις το επιμύθιο είναι ανατρεπτικό. Γι' αυτό, όταν το έργο είναι καλό, γουστάρω αμερικανικό σινεμά: όσο σκοτώνουν το ένστικτο, τόσο πουλάει το βιομηχανοποιημένο, κινηματογραφικό, προϊόν. Όσα δεν πιάνει η (καπιταλιστική) αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!
Από τον κ Δανίκα 8)
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.255
Reaction score
1.167
King Kong is here.

Μία σκηνή που μου άρεσε στο traiiler,(όταν γυρνάει το συνεργείο),της κοπέλας πού φωνάζει και μετά ακούγεται ο βρυχηθμός του Κόνγκ και όλοι παθαίνουν,δέν την είχε η ταινία μου είπαν, είναι αλήθεια?
Άλλο στο trailer και άλλο στην ταινία? ωραία!!!!!
 

Μηνύματα
1.790
Reaction score
2
King Kong is here.

Ναι η συγκεκριμένη σκηνή κόπηκε στο μοντάζ. Πιθανόν να την δούμε στην extended version που θα βγει κάποια στιγμή. ;)

Τα trailer βγαίνουν πριν απο το τελικό μονταζ της ταινίας οπότε πολύ συχνά έχουν σκηνές που μετά κόβονται. Είναι γενικό φαινόμενο δηλαδή και δεν είναι κάτι κατακριτέο.
 

Μηνύματα
1.494
Reaction score
0
Re: King Kong is here.

E, τότε εξηγήστε μου εσείς τη σημασία της τελευταίας, μεγαλειώδους σκηνής: ο βασιλιάς, όρθιος πάνω από το «κεφάλι» του Εμπάιρ Στέιτ Μπίλντινγκ της Νέας Υόρκης, κυρίαρχος της μητρόπολης του παγκόσμιου συστήματος. Όρθιος αυτός, με το αντικείμενο της αγάπης του και του πόθου του στην παλάμη του. Όρθιος ο φαλλός, ταραγμένη η καρδιά του. Σαν ζευγάρι τρομοκρατών που έχουν υψώσει τη σημαία τους στους δίδυμους πύργους. Απίστευτο και ανατριχιαστικό. Ο έρωτας σε όλη του τη διαδρομή, από το συναίσθημα μέχρι τη σεξουαλική αναπαραγωγή. Ο έρωτας να απειλεί το κραταιό σύστημα της Αμερικής. Ο έρωτας περιττός, γιατί βιομηχανικά είναι αντιπαραγωγικός. Περιττός γιατί οι ορμές είναι ανεξέλεγκτες, ασύμμετρες και επιθετικές. Περιττός γιατί είναι άχρηστος για το κέρδος και την καταναλωτική διαδικασία.
Για γέλια και για κλάματα...

Τον πληρώνει ακόμα ο Λαμπράκης αυτόν για να τα γράφει αυτά ή έχει πάρει μεταγγραφή για τον Ριζοσπάστη;
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
King Kong is here.

Μία σκηνή που μου άρεσε στο traiiler,(όταν γυρνάει το συνεργείο),της κοπέλας πού φωνάζει και μετά ακούγεται ο βρυχηθμός του Κόνγκ και όλοι παθαίνουν,δέν την είχε η ταινία μου είπαν, είναι αλήθεια?
Άλλο στο trailer και άλλο στην ταινία? ωραία!!!!!
Ναι οντως δεν υπαρχει στην ταινία και ειναι κατι που εχει συμβει και στον παρελθον σε αλλες ταινιες.
To trailer που αναφέρεσαι ειναι το πρωτο που κυκλοφόρησε και οπως καταλαβαίνεις μεχρι την τελικη μορφη του film γίνονται πολλες αλλαγές.
Η διάθεση να μπει και αυτη η σκηνη υπηρχε αλλα για καποιον λογο ( υποθετω διάρκειας) κοπηκε.
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
King Kong is here.

Ναι η συγκεκριμένη σκηνή κόπηκε στο μοντάζ. Πιθανόν να την δούμε στην extended version που θα βγει κάποια στιγμή. ;)

Τα trailer βγαίνουν πριν απο το τελικό μονταζ της ταινίας οπότε πολύ συχνά έχουν σκηνές που μετά κόβονται. Είναι γενικό φαινόμενο δηλαδή και δεν είναι κάτι κατακριτέο.
Χρυσόστομε απο οτι φαίνεται γράφαμε την ιδια στιγμή :)
 


Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
King Kong is here.

Αναφέρεσαι φυσικά σε εισπράξεις μόνο σε αμερική.

Σύμφωνα με το Boxofficemojo: Domestic Total as of Dec. 28, 2005: $135,632,875

Domestic: $135,632,875 46.9%
+ Overseas: $153,600,000 53.1%
= Worldwide: $289,232,875

Ναι ο καταλογος αναφέρετε στο box office των USA.


Μετα απο δυο βδομαδες προβολής και για δεύτερη συνεχόμενη βδομαδα στην πρωτη θεση με εισπράξεις τριημέρου $31,433,000 και συνολικά $118,737,000

Στην δευτερη θεση το The Chronicles of Narnia με εισπράξεις τριημέρου $30,102,000 μετα απο τρεις βδομαδες προβολης και με συνολικες εισπράξεις $163,544,000.

Ακολουθούν


3 Fun With Dick and Jane $31,061,000
4 Cheaper by the Dozen $20,056,000
5 The Family Stone $30,050,000

Πηγη Movies.com
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Re: King Kong is here.

E, τότε εξηγήστε μου εσείς τη σημασία της τελευταίας, μεγαλειώδους σκηνής: ο βασιλιάς, όρθιος πάνω από το «κεφάλι» του Εμπάιρ Στέιτ Μπίλντινγκ της Νέας Υόρκης, κυρίαρχος της μητρόπολης του παγκόσμιου συστήματος. Όρθιος αυτός, με το αντικείμενο της αγάπης του και του πόθου του στην παλάμη του. Όρθιος ο φαλλός, ταραγμένη η καρδιά του. Σαν ζευγάρι τρομοκρατών που έχουν υψώσει τη σημαία τους στους δίδυμους πύργους. Απίστευτο και ανατριχιαστικό. Ο έρωτας σε όλη του τη διαδρομή, από το συναίσθημα μέχρι τη σεξουαλική αναπαραγωγή. Ο έρωτας να απειλεί το κραταιό σύστημα της Αμερικής. Ο έρωτας περιττός, γιατί βιομηχανικά είναι αντιπαραγωγικός. Περιττός γιατί οι ορμές είναι ανεξέλεγκτες, ασύμμετρες και επιθετικές. Περιττός γιατί είναι άχρηστος για το κέρδος και την καταναλωτική διαδικασία.
Για γέλια και για κλάματα...

Τον πληρώνει ακόμα ο Λαμπράκης αυτόν για να τα γράφει αυτά ή έχει πάρει μεταγγραφή για τον Ριζοσπάστη;
Θυμήθηκα τον Δον Κιχώτη που αντι για ανεμόμυλους εβλεπε ...εε τον King Kong. :)

Aν ο άνθρωπος το εχει μεσα του...
Τι να λεμε...
:wink:
 

Μηνύματα
1.494
Reaction score
0
King Kong is here.

Ας το έχει μέσα του και να το κρατήσει όμως εκεί... Γιατί να το εξωτερικεύει ?

Τι του φταίει ο κόσμος?
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.059
Reaction score
3.939
King Kong is here.

Ας το έχει μέσα του και να το κρατήσει όμως εκεί... Γιατί να το εξωτερικεύει ?

Τι του φταίει ο κόσμος?
Ας το εξωτερικεύσει ο άνθρωπος... μη μας πουν ότι τον λογοκρίνουμε κιόλας.
Η απορίες μου όμως είναι οι εξής:
1. Δε μπορεί να το εξωτερικεύσει πιο συμπυκνωμένο?
2. Δε μπορεί κάποιος (γκουχ-Ανδρέας-γκουχ) να μας προειδοποιήσει να μην καθόμαστε να διαβάζουμε άδικα :mrgreen:
 

Μηνύματα
1.494
Reaction score
0
King Kong is here.

Θα ήθελα να είμαι διπλα στον Δανίκα την ώρα που έβλεπε την ταινία να βλέπω αντιδράσεις!
 


Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
King Kong is here.

Ας το έχει μέσα του και να το κρατήσει όμως εκεί... Γιατί να το εξωτερικεύει ?

Τι του φταίει ο κόσμος?
2. Δε μπορεί κάποιος (γκουχ-Ανδρέας-γκουχ) να μας προειδοποιήσει να μην καθόμαστε να διαβάζουμε άδικα :mrgreen:
Ελα βρε παιδι μου...:D
Πως κανεις ετσι;
Δεστο απο την εκπαιδευτική του πλευρα
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.640
Μηνύματα
2.947.301
Members
38.215
Νεότερο μέλος
milisios
Top