Μετά την αποχώρηση του Ρόσι, όχι από το σπορ, αλλά από τις πρώτες θέσεις, υπάρχει έστω ΕΝΑΣ που να έχει μια κάποια προσωπικότητα και να τραβήξει το ενδιαφέρον;
Προσωπικά έχασα το ενδιαφέρον μου, δεν παρακολουθώ πλέον. Παλιότερα, δεν έχανα αγώνα.
Μετά την αποχώρηση του Ρόσι, όχι από το σπορ, αλλά από τις πρώτες θέσεις, υπάρχει έστω ΕΝΑΣ που να έχει μια κάποια προσωπικότητα και να τραβήξει το ενδιαφέρον;
Προσωπικά έχασα το ενδιαφέρον μου, δεν παρακολουθώ πλέον. Παλιότερα, δεν έχανα αγώνα.
οι προβλεψεις δεν ειναι ευκολες οταν μιλας για τετοιο επιπεδο παγκοσμιου πρωταθληματος.
περσι ο Μαρτιν το εχασε και δεν λες το κερδισε ο Πεκο.
φετος μας εδειξε ο Μαρτιν πως εχει το αγωνιστικο θρασος να το παρει, θα ελεγα το αξιζει ισως αλλα αναμονη λιγες μερες.
μεγαλη απογοητευση φετος η Aprilia και φυσικα οι εξ ανατολων Ιαπωνες.
Συμφωνω. Φετος απο τη μια βλεπουμε τον Πεκο να εχει πολλες περισσοτερες νικες και στα σπριντ που το 2023 κυριαρχουσε ο Μαρτιν (νομιζω εχει κερδισει 6 σπριντ και 8 αγωνες εναντι 5 & 3 του Μαρτιν), αλλα απο την αλλη εχει πολλες πτωσεις και εγκαταλειψεις που τον εχουν αφησει δευτερο στο πρωταθλημα. Οποτε πολυ πιο γρηγορος αλλα καθολου σταθερος...
Οντως η Απριλια φετος δεν εκανε καποια μεγαλη εκπληξη (περα απο τη κυριαρχια Βινιαλες στις ΗΠΑ και τη νικη Εσπαργκαρο στη Καταλονια), αλλα αν λαβουμε υπ'οψην ποσο πιο γρηγορα γυριζουν οι Ντουκατι σε σχεση με περσι, κανεις δεν μπορει να πλησιασει.
Καλα οι Ιαπωνες ατυχως κοιτανε με κιαλια τους ευρωπαιους...
p.s. (Viniales ειχε και μια νικη στη Πορτογαλια νομιζω? )