Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Ναι γενικά είναι αρκετά μακρυά αλλα έτσι κ αλλιώς δέν το ανάβουμε ποτέ...Άλεξ η απόσταση του ηχείου είναι μικρότερη από 1,5-2 μέτρα;
Εννοώ έχει όντως θέμα όταν καίει το τζάκι; Γιατί θυμόμουν να είναι αρκετά μακρυά από το τζάκι το ηχείο
τέτοιο καναπέ ΙΚΕΑ είχα και τον άφησα στη Λήμνο, τι βλακεία έκανα! Απίστευτος, τρελή άνεση ο άτιμος!
Αρκεί να μην παραβλέπονται οι ενδεδειγμένες αποστάσεις της θέσης ακρόασης από τις διαχυτικές διατάξεις.Άλλωστε δεν υπάρχει χώρος γιά ακροάσεις υψηλής πιστότητας (ανεξάρτητα της ποιότητας των συσκευών) με την πλάτη κολλημένη στον τοίχο-είτε κυριολεκτικά,είτε...μεταφορικά.:612:Σωστος ο Κωστακης μας Αλεξαρα.....να παρε ματι κατι ζορικους καδροδιαχυτες που τους χρησιμοποιει και ο Mod Wright στο studio του.................κουκλια βρε παιδι μου....
Αυτα στο βαθος πισω απο τα ηχεια αλλα και τα πλαινα!!!!!!
...
-Η σχεδίαση εκτελείται με πρότυπο τα χαρακτηριστικά διασποράς επί του μακρινού πεδίου τη στιγμή που η θέση των ακροατών θα βρίσκεται πιθανότατα στο εγγύς πεδίο:Η εύρεση σε θέση εντός του μακρινού πεδίου ικανοποιεί δύο βασικά κριτήρια.Πρώτον,η απόσταση του ακροατή από την επιφάνεια της διάταξης να είναι μεγάλη συγκρινόμενη με το μήκος κύματος και δεύτερον,οι διαφορές στα μήκη των διαδρομών από διάφορα σημεία της επιφάνειας προς τον ακροατή να είναι μικρές συγκρινόμενες με το μήκος κύματος.Στη ζώνη του εγγύς πεδίου τα μήκη διαδρομών από διαφορετικά σημεία της διαχυτικής επιφάνειας προς τον ακροατή έχουν αξιοσημείωτες διαφορές με αποτέλεσμα το μοτίβο διασποράς να εμφανίζει έντονες κορυφώσεις και βυθίσεις αντί να είναι ενιαίο.Πρόκειται γιά φαινόμενα κτενωτού φίλτρου εγγύς πεδίου σε συνδυασμό με ενίσχυση των ενεργειακών λοβών προς περιορισμένες διακριτές διευθύνσεις.Προτείνεται η τοποθέτηση του ακροατή σε απόσταση τουλάχιστον τριπλάσια του μήκους κύματος που αντιστοιχεί στη συχνότητα σχεδίασης.Επιπλέον στο εγγύς πεδίο ανακλάσεων κυριαρχούν οι προερχόμενες συνιστώσες από τα σημεία της επιφάνειας που βρίσκονται κοντινότερα προς τα αυτιά του ακροατή,με αποτέλεσμα να παραβλάπτεται η προβλεπόμενη διασπορά του ανακλώμενου ήχου στο πεδίο του χρόνου.Μιά υπερβολικά κοντινή στο διαχυτή θέση ακρόασης παραλληλίζεται με το ΄΄nearfield΄΄ γιά ένα πολύδρομο ηχείο δαπέδου μεγάλου ύψους του οποίου οι διαφορετικές μονάδες θα καταλάμβαναν διαδοχικές θέσεις κατά μήκος της μπάφλας.Δεδομένου ότι οι διαχυτές των συνηθισμένων οικιακών εφαρμογών έχουν κάτω όριο αποκοπής στη ζώνη 300-500 Hz,αναμένεται να εμφανίζουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση σε αποστάσεις θέσης ακρόασης τουλάχιστον τριών μέτρων από εκείνους.
...
...
Abffusor:Διαχυτής φράγματος φάσης απορρόφησης.Οι τιμές βάθους τόσο των ανακλαστικών όσο και των απορροφητικών φρεατίων οι οποίες επιφέρουν μετατοπίσεις στη φάση και το πλάτος των ανακλώμενων κυμάτων προκύπτουν με βάση τις γνωστές ακολουθίες από τη θεωρία αριθμών.Η Αρχή λειτουργίας βασίζεται σε δύο διακριτούς μηχανισμούς απορρόφησης.Όπως έχει αναλυθεί σε προηγούμενα κεφάλαια,ο πρώτος σχετίζεται με την κλασσική μετατροπή της ηχητικής ενέργειας σε θερμότητα μέσω τριβής εντός των μικροκοιλοτήτων του πορώδους υλικού.Ο δεύτερος σχετίζεται με ιξωδοελαστικές απώλειες εξαιτίας ροών υψηλής σωματιδιακής ταχύτητας εγκάρσια προς τα διαχωριστικά προκαλούμενη από διαφορές πίεσης ανάμεσα σε παρακείμενα φρεάτια.Ο μηχανισμός βαθμωτής ηχητικής πίεσης οδηγεί την τοπολογία σε μεγαλύτερη απορρόφηση χαμηλών συχνοτήτων συγκρινόμενη με συμβατικό πορώδη απορροφητή.Εκτός όμως από την ευρύτερη ζώνη λειτουργίας η τοπολογία παρέχει επιπλέον εκτεταμένη διασπορά στο κοντινό πεδίο και γιά γωνίες που αποκλίνουν από τη μετωπική πρόσπτωση.Αυτές οι ιδιότητες προσδίδουν μεγαλύτερο περιβάλλοντα χώρο στο αναπαραγόμενο μουσικό γεγονός ιδιαίτερα σε μικρά δωμάτια.
http://www.rpginc.com/products/abffusor/index.htm
Binary Amplitude Diffsorber(BAD)/Flatffusor-Αrc:Κάθε διαχυτής έχει δομή ΄΄σάντουϊτς΄΄ τριών στρωμάτων:η κατώτερη φέτα είναι ημιάκαμπτο υαλόνημα.Η ανώτερη αποτελείται από υφασμάτινη επένδυση.Η ΄΄γέμιση΄΄ έχει σύσταση βελτιστοποιημένης δυαδικής ακολουθίας ανακλαστικών επιφανειών(ονομαστική τιμή συντελεστή ανάκλασης΄΄1΄΄) και απορροφητικών οπών(ονομαστική τιμή ΄΄0΄΄) στοιχείων.Με τη μεταβολή του πλήθους ανακλαστικών και απορροφητικών λωρίδων στην επιφάνεια ελέγχεται ο συντελεστής απορρόφησης.Με τη διαμόρφωση της αλληλουχίας τους ελέγχεται το μοτίβο κατανομής του ανακλώμενου ηχητικού κύματος.Στο ενδεικτικό παράδειγμα τα ανακλαστικά στοιχεία συμβολίζονται με μαύρο χρώμα.
Η κατανομή του πρωταρχικού επίπεδου πάνελ(Flatffusor) περιέχει 33 στοιχεία στην οριζόντια και 31 στοιχεία στην κάθετη διάσταση. Προκύπτει έτσι μιά επιφάνεια μεταβλητής Ακουστικής Εμπέδησης(μέγεθος το οποίο εκφράζει την αντίσταση που εμφανίζει ένα υλικό στην παραμόρφωση του πλέγματός του υπό την επίδραση ηχητικής πίεσης,οριζόμενη είτε ως πηλίκο της εφαρμοζόμενης πίεσης προς την ταχύτητα παραμόρφωσης είτε ως γινόμενο της πυκνότητας υλικού επί την ταχύτητα κύματος εντός του) που αντιστοιχεί σε δυαδικό φράγμα πλάτους ανάκλασης:η Αρχή λειτουργίας βασίζεται σε διαφοροποιήσεις πλάτους(λόγω μερικής απορρόφησης) αντί γιά φασικές μετατοπίσεις των ανακλώμενων κυμάτων.Εάν η τοπολογία υιοθετήσει περιοδική τοποθέτηση των λωρίδων,τότε τα ανακλώμενα κύματα θα συγκεντρώνονταν σε μεμονωμένες διευθύνσεις.Η εφαρμοζόμενη βέλτιστη ακολουθία μεγίστου μήκους ανάγεται σε διπλή διάσταση με εφαρμογή θεωρήματος κινεζικού υπολοίπου,εξασφαλίζοντας ουσιαστικά σταθερό φάσμα ισχύος κατά Fourier και συνάρτηση αυτοσυσχέτισης ισοδύναμη δέλτα συνάρτησης(Angus,1999).Η διαχυτική λειτουργία της διάταξης εκτείνεται πέραν των 1000 Hz,σε ζώνη κατά μία οκτάβα ανώτερη από το συχνοτικό ύψος που αντιστοιχεί σε μήκος κύματος διπλάσιο του μεγέθους εκάστοτε στοιχείου.Η λειτουργία της διάταξης μεταβαίνει σε καθαρά απορροφητική γιά συχνότητες χαμηλότερες του κάτω ορίου σχεδίασης.Το μεγάλο ποσοστό επίπεδης ανακλαστικής επιφάνειας περιορίζει το βαθμό διάχυσης της τοπολογίας.Από τη στιγμή που παρέχονται μονάχα δύο τιμές συντελεστών ανάκλασης (0 & 1) δεν είναι δυνατή η δημιουργία κυμάτων με ανεστραμένη φάση(συντελεστές ανάκλασης 1 & -1) τα οποία θα ακύρωναν την κατοπτρική συνιστώσα.Η στάθμη της ανακλώμενης ενέργειας στην κατοπτρική διεύθυνση μειώνεται κατά 6 dB περίπου από την επίπεδη τοπολογία.
Η καμπύλη διαμόρφωση του πάνελ στον οριζόντιο άξονα (μορφή αψίδας-Arc) οδηγεί επιπρόσθετα σε φασικές μετατοπίσεις ανάμεσα στα κατά τ'άλλα ομοειδή ανακλαστικά στοιχεία,βελτιώνοντας έτσι περαιτέρω την πολική απόκριση και το συντελεστή διάχυσης της τοπολογίας.Tαυτόχρονα ο συντελεστής απορρόφησης αφορά ολοένα και χαμηλότερες συχνοτικές συνιστώσες καθώς οδεύουμε από τις κάθετες παρυφές προς στην καμπή της αψίδας όπου τα στοιχεία εμφανίζουν το μέγιστο δυνατό βάθος.
...
δε "νομίζεις", έτσι λένε.Νομίζω lede ειναι το ανάποδο: απορρόφηση εμπρός, διάχυση πίσω. http://www.gcmstudio.com/acoustics/acoustics.html
Σίγουρα ένα πείραγμα του χώρου θα οδηγήσει σε "νέο σύστημα" αλλα τώρα...πάω φαντάρος.Και ο πατέρας βαριέται τα πειράματα...:114:φυσικά δεν είναι καμιά τρελή επιστήμη το στήσιμο ενός πικάπ!
και κακά τα ψέμματα, είναι κορυφαία εταιρία η SME.
νομίζω πως έκανες πολύ καλή επιλογή.
καλά ...στριφογυρίσματα λοιπόν! :119:
όσο για το θέμα "χώρος", είμαι βέβαιος πως αξίζει σιγά σιγά να ασχοληθείς και με αυτό. θα την ...ακούσεις!
Όχι, νομίζω οτι έχει κάτι ποδαράκια της finite elemente.Η τετράγωνη βάση είναι του ηχείου.ερώτηση ,
τα ηχεία πατάνε στο έδαφος με το original spike foot kit της b&w?
είναι τόσο σοκαριστικες οι διαφορές με το spike foot kit που θα βάλετε τα κλάματα κυριολεκτικά αν ακούσετε τα ηχεία με το kitΌχι, νομίζω οτι έχει κάτι ποδαράκια της finite elemente.Η τετράγωνη βάση είναι του ηχείου.
Πρόκειται γιά έναν διακεκριμένο εκπρόσωπο του είδους.Χρειάζεται καταρχάς ένα καλό αυτοσχέδιο κάλυμα από πλεξιγκλάς,έτσι ώστε η λειτουργικότητα της ανάρτησης να μην αλλοιωθεί από συσσώρευση σκόνης και διαρκή έκθεση σε διακυμάνσεις θερμοκρασίας/υγρασίας....
_Για το πικάπ?Κανείς βρε παιδιά?:138:
Θα σας πώ λοιπόν εγώ τί είδα σε αυτό...
Όχι μόνο δεν είναι ΄΄τρελλή΄΄ επιστήμη το στήσιμο,αλλά γιά ορισμένα φημισμένα γρυλλορούτερ κάποιοι το έχουν αναγάγει σε τρελλό...αποκρυφισμό.:126:φυσικά δεν είναι καμιά τρελή επιστήμη το στήσιμο ενός πικάπ!...