Tesla (απο 1/1/23)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.827
Reaction score
29.504
Για τον @pankrok :)
"Ο Elon Musk αποκάλυψε ότι το βάρος του Cybertruck κυμαίνεται μεταξύ 2.700 κιλά και 3.175 κιλά, ανάλογα με την έκδοση."

 



Μηνύματα
3.324
Reaction score
10.933
Άσχετο
Τα καινούρια θερμικά (που έχουν πλούσιο εξοπλισμό) πρέπει να κάνουν ή έχουν , τη δυνατότητα αντίστοιχης ή παρόμοιας αναβάθμισης ;
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.662
Reaction score
75.792
Άσχετο
Τα καινούρια θερμικά (που έχουν πλούσιο εξοπλισμό) πρέπει να κάνουν ή έχουν , τη δυνατότητα αντίστοιχης ή παρόμοιας αναβάθμισης ;
Κάποια κάνουν OTA (το ένα μου) αλλά συνήθως αν χρειάζεται ή αν ζητηθεί, γίνεται στο service.

...αν είναι σωστά απ' την αρχή, δεν χρειάζονται updates. :tongue: :roflmao:
 

Μηνύματα
3.324
Reaction score
10.933
Κάποια κάνουν OTA (το ένα μου) αλλά συνήθως αν χρειάζεται ή αν ζητηθεί, γίνεται στο service.

...αν είναι σωστά απ' την αρχή, δεν χρειάζονται updates. :tongue: :roflmao:
Θεωρώ ότι η αναβάθμιση είναι ως επι τω πλείστον βελτίωση ή επέκταση δυνατοτήτων , γιατί αλλιώς με τόσες αναβαθμίσεις στα ηλεκτρικά …. τίποτα δεν θα ήταν σωστό και το «αναβαθμίζουν» ;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.827
Reaction score
29.504
Στην Tesla επειδή η επικοινωνία είναι αμφίδρομη εδώ και χρόνια δεν θα ήταν καθόλου παράξενο κάποια updates να αφορούν optimization per car/driver's behavior.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.038
Reaction score
96.642
Στην Tesla επειδή η επικοινωνία είναι αμφίδρομη εδώ και χρόνια δεν θα ήταν καθόλου παράξενο κάποια updates να αφορούν optimization per car/driver's behavior.
Μόνο μην αρχίσουν να κόβουν δυνατότητες με πρόφαση την οδηγική συμπεριφορά. :wink:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.827
Reaction score
29.504


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.827
Reaction score
29.504
Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε και τι κάνει το κάθε ένα από αυτά.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.827
Reaction score
29.504
Είδα ένα κόκκινο M3 σήμερα, με άσπρο εσωτερικό. Αυτό που έβλεπα στις φωτογραφίες επιβεβαιώθηκε. Ο ποιο όμορφος συνδυασμός, για μένα. Άλλο αμάξι.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.039
Reaction score
130.914
Κι άλλη αναβάθμιση software σήμερα.

Μας έχουν τρελάνει.

Τα λεφτά μας πίσω.

Τες πα, ανέβηκα Άγιο Αθανάσιο Πέλλας, στα 1200μ υψόμετρο. 8°C, ψόφος.

Μέση κατανάλωση 19.9 για να φτάσω πάνω.
Έφαγε το 43% της μπαταρίας.

ΥΓ. 7°C, να φεύγουμε...
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.910
Reaction score
11.228
Ένα ακόμη πολύ χρήσιμο drag race από τον αρχηγό της μπούρδας (carwow). Μπράβο και στο drive που το αναμεταδίδει.

1Μ views σε 1 μέρα! Εύγε!


 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.039
Reaction score
130.914
Μέση κατανάλωση 19.9 για να φτάσω πάνω.
Έφαγε το 43% της μπαταρίας.
Μέση κατανάλωση επιστροφής 11.9
Έφαγε το 24% της μπαταρίας.

Συνολική μέση κατανάλωση πήγαινέλα στο υψόμετρο των 1.200 μέτρων, 16 kWh/100km.
Έφαγε συνολικά το 67% της μπαταρίας.

Ψιλόβροχο όλη η διαδρομή, 11-7°C.

ΥΓ. Το πατούσα καλά, όσο ήθελα τέλος πάντων, χωρίς οικονομίες και χαζά. Max 143km/h σε επαρχιακό οδικό δίκτυο (90 το όριο).

ΥΓ.2. στη μέση της επιστροφής, είχε πολύ πλάκα η κατανάλωση:

1000009399.jpg


4,7 kWh/100 km! 🤣🤪😂😁


1000009400.jpg
Τα 2/3 της μπαταρίας, 305 km
Αναλογικά, το 100% είναι ~460km.
 
Last edited:

Μηνύματα
35
Reaction score
26
Μέση κατανάλωση επιστροφής 11.9
Έφαγε το 24% της μπαταρίας.

Συνολική μέση κατανάλωση πήγαινέλα στο υψόμετρο των 1.200 μέτρων, 16 kWh/100km.
Έφαγε συνολικά το 67% της μπαταρίας.

Ψιλόβροχο όλη η διαδρομή, 11-7°C.

ΥΓ. Το πατούσα καλά, όσο ήθελα τέλος πάντων, χωρίς οικονομίες και χαζά. Max 143km/h σε επαρχιακό οδικό δίκτυο (90 το όριο).

ΥΓ.2. στη μέση της επιστροφής, είχε πολύ πλάκα η κατανάλωση:

View attachment 311781

4,7 kWh/100 km! 🤣🤪😂😁


Τα 2/3 της μπαταρίας, 305 km
Αναλογικά, το 100% είναι ~460km.
Με βάση τα δεδομένα θεωρητικά η μπαταρία σου αυτή τη στιγμή έχει 73,13 kwh χωρητικότητα (75 αρχική αν δεν κάνω λάθος, 2,49% πτώση, μόνο το τεστ από το service menu μπορεί να επιβεβαιώσει τον υπολογισμό)
Επειδή με ενδιαφέρει το Υ LR, τι κατανάλωση έχει με 110km/h, 140km/h σε εθνική και χονδρικά πόσο αυξάνεται οταν έχει ανηφόρα;
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.039
Reaction score
130.914
Με βάση τα δεδομένα θεωρητικά η μπαταρία σου αυτή τη στιγμή έχει 73,13 kwh χωρητικότητα
Είναι ανεπαρκή αυτά τα δεδομένα για οποιονδήποτε υπολογισμό.
Απλώς ενδεικτικά είναι.
Για να σου δώσω να καταλάβεις, με ανάλογα "δεδομένα" από άλλες διαδρομές και σε άλλες θερμοκρασίες, βγάζω 82-αρα τη μπαταρία. 😂🤪😁

τι κατανάλωση έχει με 110km/h, 140km/h σε εθνική
Δεν ξέρω, και κανένας δεν μπορεί να σου πει, δεν υπάρχει απάντηση, διότι η κατανάλωση ανά πάσα στιγμή εξαρτάται από πάρα πολλές παραμέτρους, πχ

1. Τι διάμετρο ζάντα φοράς, και ποια ζάντα, με ποιο καπάκι και εάν φοράς καπάκι
2. Ποιο ακριβώς ελαστικό φοράς, και με τι φθορά στο πέλμα, και τι πίεση
3. Τι εξωτερική θερμοκρασία, και τι χρήση κλιματισμού
4. Τι ταχύτητα ανέμου και προς ποια κατεύθυνση
5. Τι έχεις φορτωμένο, πόσο βάρος
6. Βρέχει;
7. Ακολουθείς από κοντά κάποιο προπορευόμενο όχημα;
8. Είναι απόλυτη ευθεία ο δρόμος ή έχει έστω και ελάχιστη κατηφόρα ή ανηφόρα
9. Το οδόστρωμα τι τριβή έχει;
10. Το έχεις στο chill ή στο standard/sport? Με τι ρύθμιση στο regeneration?

Κλπ κλπ κλπ

Δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον όλα αυτά. Στο πόδι σου και στο χέρι σου είναι να έχεις χαμηλές ή υψηλές καταναλώσεις, και βεβαίως δεν μπορούν να είναι σταθερά και ελεγχόμενα όλα.

Η δε "σταθερή ταχύτητα κίνησης" είναι κάτι που τυπικά, απλώς δεν υπάρχει. Να η σημερινή μου ταχύτητα κίνησης:

1000009402.png


Έτσι είναι όλες οι διαδρομές, ανεξαιρέτως.

Ο τρόπος που πατάς γκάζι και φρένο, αλλάζει πολύ σημαντικά τις μετρήσεις. Προσωπικά, στην ανωτέρω διαδρομή, φρένο πάτησα μόνον 1 φορά, κι αυτό ήταν για να τσεκαρω σε κατηφόρα με ψιλόβροχο στους 7°C, πως "πιάνουν" τα νέα μου ελαστικά. Βεντούζες.

Πίεση όμως, υποδειγματική, και με άζωτο:


1000009404.png


4-εποχων ελαστικά έβαλα, χωρίς homologation για Tesla.
 

Μηνύματα
35
Reaction score
26
Είναι ανεπαρκή αυτά τα δεδομένα για οποιονδήποτε υπολογισμό.
Απλώς ενδεικτικά είναι.
Για να σου δώσω να καταλάβεις, με ανάλογα "δεδομένα" από άλλες διαδρομές και σε άλλες θερμοκρασίες, βγάζω 82-αρα τη μπαταρία. 😂🤪😁


Δεν ξέρω, και κανένας δεν μπορεί να σου πει, δεν υπάρχει απάντηση, διότι η κατανάλωση ανά πάσα στιγμή εξαρτάται από πάρα πολλές παραμέτρους, πχ

1. Τι διάμετρο ζάντα φοράς, και ποια ζάντα, με ποιο καπάκι και εάν φοράς καπάκι
2. Ποιο ακριβώς ελαστικό φοράς, και με τι φθορά στο πέλμα, και τι πίεση
3. Τι εξωτερική θερμοκρασία, και τι χρήση κλιματισμού
4. Τι ταχύτητα ανέμου και προς ποια κατεύθυνση
5. Τι έχεις φορτωμένο, πόσο βάρος
6. Βρέχει;
7. Ακολουθείς από κοντά κάποιο προπορευόμενο όχημα;
8. Είναι απόλυτη ευθεία ο δρόμος ή έχει έστω και ελάχιστη κατηφόρα ή ανηφόρα
9. Το οδόστρωμα τι τριβή έχει;
10. Το έχεις στο chill ή στο standard/sport? Με τι ρύθμιση στο regeneration?

Κλπ κλπ κλπ

Δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον όλα αυτά. Στο πόδι σου και στο χέρι σου είναι να έχεις χαμηλές ή υψηλές καταναλώσεις, και βεβαίως δεν μπορούν να είναι σταθερά και ελεγχόμενα όλα.

Η δε "σταθερή ταχύτητα κίνησης" είναι κάτι που τυπικά, απλώς δεν υπάρχει. Να η σημερινή μου ταχύτητα κίνησης:

View attachment 311805

Έτσι είναι όλες οι διαδρομές, ανεξαιρέτως.

Ο τρόπος που πατάς γκάζι και φρένο, αλλάζει πολύ σημαντικά τις μετρήσεις. Προσωπικά, στην ανωτέρω διαδρομή, φρένο πάτησα μόνον 1 φορά, κι αυτό ήταν για να τσεκαρω σε κατηφόρα με ψιλόβροχο στους 7°C, πως "πιάνουν" τα νέα μου ελαστικά. Βεντούζες.

Πίεση όμως, υποδειγματική, και με άζωτο:


View attachment 311806

4-εποχων ελαστικά έβαλα, χωρίς homologation για Tesla.
Ok κατάλαβα.
Άλλες ερωτήσεις.
O κλιματισμός το καλοκαίρι με τον ήλιο από πάνω και καύσωνα δροσίζει; Παγώνει αν θέλω;
Άνεση σε ανωμαλίες του δρόμου πως το κρινεις;
Έχεις παρατηρήσει τριγμούς στην καμπίνα;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.607
Μηνύματα
2.911.006
Members
38.075
Νεότερο μέλος
demetris.loucaides@euthor
Top