- Μηνύματα
- 1.156
- Reaction score
- 1.053
The BMR Tower Pair
philharmonicaudio.com
Αυτό είναι diy ?
Oχι.The BMR Tower Pair
philharmonicaudio.com
Αυτό είναι diy ?
Αυτό το 2 εννοεί ότι κάνει smoothing μια ολόκληρη οκτάβα; Αν ναι είναι τραγικό αυτό για τις χαμηλές συχνότητες και επίσης δεν φαίνονται τα προβλήματα που πρέπει να φανούν.According to IEC 268-5, the frequency response of a loudspeaker is calculated as follows: 1) The frequency response of the loudspeaker is measured along the reference axis using a sine signal. 2) At the maximum sound pressure level, the volume level is averaged at one octave.
Με αυτή την μέθοδο ανακοίνωσε -3db στα 46hz η εταιρία
Τα περισσότερα ηχεία στα 96 db έχουν παραμορφώσεις μεγάλες στις πολύ χαμηλές . Ακόμα και το Neumann kh310 κάτω από τα 100hz έχει χειρότερη παραμόρφωση στα 96db που είναι 8 ιντσο και θεωρείται από τα πιο καθαρά ηχεία. Στο asr θα βρεις κάτι μεγάλα revel που είναι πολύ καθαρά. Το kali το 8ιντσο είναι συνολικά χειρότερο στα 96Αυτό το 2 εννοεί ότι κάνει smoothing μια ολόκληρη οκτάβα; Αν ναι είναι τραγικό αυτό για τις χαμηλές συχνότητες και επίσης δεν φαίνονται τα προβλήματα που πρέπει να φανούν.
Επίσης εξηγεί πουθενά ποιο είναι το maximum sound pressure level;
Με βάση τα 85 db ευαισθησία και τα 100 βατ power handling το max spl υποτίθεται πρέπει να φτάνει περίπου 105 db (103 db με 64 watt και 106 db με 128 watt). Το θέμα είναι ότι αυτό το φτάνει (υποθέτω ότι ισχύει ότι λέει η εταιρεία και όχι ο Amir που το βγάζει στα 83db ευαισθησία) σε κάποια συγκεκριμένη συχνότητα και σίγουρα με μεγάλη παραμόρφωση. Δεν υπάρχει περίπτωση αυτή η πίεση να είναι στα 46 hz. Φαντάζομαι το έχεις δεί το review του Amir
Ήδη από τα 95 db βλέπεις την παραμόρφωση στο θεό. Είναι ήδη εκτός προδιαγραφών. Επίσης δες την καμπύλη πλάτους: όπως είναι αναμενόμενο ξεκινάει πτώση από τα 100 hz...Elac Carina BS243.4 Review (Bookshelf Speaker)
This is a review and detailed measurements of the Elac Carina BS243.4 stand-mount speaker. It is on kind loan from a member and sells for US $999. Even though this is a speaker designed by Andrew Jones, it is a continuation of the line traditionally designed in Germany with much higher sales...www.audiosciencereview.com
Είναι παράλογο να απαιτείται από ένα μικρό ηχείο να αναπαράγει σωστά τις πρώτες δύο οκτάβες (και την τρίτη συνήθως)όσο καλό και να είναι, που το συγκεκριμένο ηχείο για την τιμή του είναι πολύ καλό αλλά οι εταιρείες τα φέρνουν όλα στα μέτρα τους για λόγους μάρκετινγκ.
Δεν ξέρω αν έχει μεγαλύτερη παραμόρφωση αλλά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό. Σημασία έχει ότι ούτε το 310 ούτε το elac μπορούν να παίξουν σωστά τις πρώτες δύο οκτάβες και για αυτό χρειάζεται Σάμπ. Αυτό λέμε διαρκώς: ελάχιστα ηχεία έχουν την δυνατότητα να είναι πραγματικά full range και ακόμα και τότε η προσθήκη Σάμπ είναι προτιμότερη διότι υπάρχει η ευελιξία της τοποθέτησης. Σκέψου όταν είχα πάει στον @costas EAR και του λέω βάλε από περιέργεια τα 310 να τα ακούσω full range σε δικαναλο δεν μπήκε καν στην διαδικασία να το κάνει. Απλά μου είπε ότι δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο. Και έτσι είναι.Τα περισσότερα ηχεία στα 96 db έχουν παραμορφώσεις μεγάλες στις πολύ χαμηλές . Ακόμα και το Neumann kh310 κάτω από τα 100hz έχει χειρότερη παραμόρφωση στα 96db που είναι 8 ιντσο και θεωρείται από τα πιο καθαρά ηχεία
Εντάξει απλώς σπάνια ακούω σε τέτοιες εντάσεις ώστε να κάνει peak στα 96 οποτε εμένα προσωπικά και προσωρινά δε με αγγίζει τόσο . Δηλαδή και το sub που το θέλω και θα το παρω κάποια στιγμή δε το θέλω για να ακούω τόσο ψηλά σε εντάσεις, αλλά ως loudness σε χαμηλότερες κυρίως …Δεν ξέρω αν έχει μεγαλύτερη παραμόρφωση αλλά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό. Σημασία έχει ότι ούτε το 310 ούτε το elac μπορούν να παίξουν σωστά τις πρώτες δύο οκτάβες και για αυτό χρειάζεται Σάμπ. Αυτό λέμε διαρκώς: ελάχιστα ηχεία έχουν την δυνατότητα να είναι πραγματικά full range και ακόμα και τότε η προσθήκη Σάμπ είναι προτιμότερη διότι υπάρχει η ευελιξία της τοποθέτησης. Σκέψου όταν είχα πάει στον @costas EAR και του λέω βάλε από περιέργεια τα 310 να τα ακούσω full range σε δικαναλο δεν μπήκε καν στην διαδικασία να το κάνει. Απλά μου είπε ότι δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο. Και έτσι είναι.
Ναι, καμία λογική. Συμφωνώ.Γίνεται να παίξει δεύτερη οκτάβα το 8" σε sealed καμπίνα αν κόψεις με peq όλο το υπόλοιπο φάσμα πάνω από τα 40hz και ρίξεις την συνολική ευαισθησία στα 50 db. Θα παίζει χάλια γιατί θα προσπαθεί ενώ εκτελεί τεράστιες διαδρομές να αναπαράγει ταυτόχρονα συχνότητες κοντά στο άνω όριο του κρος και θα έχει μέγιστο headroom μέχρι τα 70 db αλλά θεωρητικά γίνεται .
Δεν έχει καμία λογική να κάνεις κάτι τέτοιο βέβαια αλλά κουβέντα να κάνουμε...
Εξαρτάται από το είδος της μουσικής.Αν ακουγα μεχρι τα 30 σε χρησιμες σταθμες θα ημουν κομπλε
Τολμηρή δήλωση .ακουω χρησιμες σταθμες μεχρι τα 46 hz .
Και μετά η γραμμή μεταφοράς, εάν διέθετε το ηχείο, πάει στράφι , σωστά ;Ηχείο με 5αρι μιντ(γούφερ) δεν κροσάρεται στα 80. Κροσάρεται στα 120
Σιγά τα ωάΚαι μετά η γραμμή μεταφοράς, εάν διέθετε το ηχείο, πάει στράφι , σωστά ;
Σωστά.Και μετά η γραμμή μεταφοράς, εάν διέθετε το ηχείο, πάει στράφι , σωστά ;
Αν το βάλεις ανάμεσα στα ηχεία, και είναι ποιοτικό σαμπ δεν θα εντοπίζεται.Σε μένα το bass reflex είναι συντονισμένο στα 41hz και το port noise είναι πολύ χαμηλό. Δεν υπαρχει περίπτωση να κροσαρω στα 120hz θα εντοπίζεται το sub και ο ήχος θα είναι χαλι μαύρο αν γίνει αυτό, ένα μπασταρδεμένο πραγμα . Που το είδες αυτό ;