Tesla model Y LR πτώση μπαταρίας

Πόση πιστεύετε ότι είναι η μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας του Tesla LR μετά από 55.000 χλμ;


  • Total voters
    32
  • This poll will close: .

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.617
Reaction score
8.179
Το δικό μου ρε παιδιά το μέτρησα στην αντιπροσωπεία στον 1,5 χρόνο και είχε 3% πτώση (και ήταν και χειμώνας) αλλά δεν σκέφτηκα να ανοίξω νέο thread και να φτιάξω poll, το έγραψα έτσι χύμα.

Έχασα την ευκαιρία μου τώρα :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.625
Reaction score
138.634
Δηλαδή; Tι άλλαξαν και τι θα κόστιζε;
Στην πρόβλεψη ήταν 350€ + ΦΠΑ ανταλλακτικά, και πιθανώς περισσότερο από τα ανταλλακτικά θα κόστιζαν τα εργατικά.

Στο τιμολόγιο αναφέρονται αυτά:

1000015038.png


Συν κάτι άλλα ψιλά, που στο τέλος μπαίνουν "εντός εγγύησης" και μηδενίζει το ποσό.

Μου ανέφεραν πως έκαναν 2 ώρες τεστ ντραιβ 2 οδηγοί για διάγνωση και επιβεβαίωση του προβλήματος, και διόρθωσης αυτού.

Μου είπε προφορικά μια κυρία στο customer support "αλλάξαμε ψαλίδια και κάτι άλλα τεχνικά που δεν έχει σημασία, τέλος πάντων όλα καλά, είναι σα καινούριο τώρα".

Δεν ασχολήθηκα με αυτό το θέμα με κανένα μηχανικό, απλώς είπα "θα το επιβεβαιώσω στην πορεία και θα σας ενημερώσω εάν λύθηκε".
Το δικό μου ρε παιδιά το μέτρησα στην αντιπροσωπεία στον 1,5 χρόνο και είχε 3% πτώση (και ήταν και χειμώνας) αλλά δεν σκέφτηκα να ανοίξω νέο thread και να φτιάξω poll, το έγραψα έτσι χύμα.

Έχασα την ευκαιρία μου τώρα :p
Εξαιρετική επίδοση!

Πραγματικά, εξαιρετική! 👍👍👍👍

Πόσα χιλιόμετρα είχε γράψει;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.084
Reaction score
31.015
Το μοτέρ; Έχω διαβάσει, και ανάλογα το μοντέλο (φαντάζομαι), από $2500 - $8000.

Renault Megane πάντως με 100.000χλμ σε δύο χρόνια μέτρησε μπαταρία στο 96%. Το έχω ανεβάσει παλιά στο άλλο θέμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.625
Reaction score
138.634
Renault Megane πάντως με 100.000χλμ σε δύο χρόνια μέτρησε μπαταρία στο 96%. Το έχω ανεβάσει παλιά στο άλλο θέμα.
Πόσα χιλιόμετρα; Θαυμάσαι;
Κι αυτή εξαιρετική επίδοση! 👍👍👍
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.617
Reaction score
8.179
Εξαιρετική επίδοση!

Πραγματικά, εξαιρετική! 👍👍👍👍

Πόσα χιλιόμετρα είχε γράψει;
Λίγα. ~15.000

Αλλά απ'όσο έχω καταλάβει το degradation εξαρτάται πολύ και από τον χρόνο άσχετα από τα χιλιόμετρα. Ίσως και περισσότερο (εντός κάποιων πλαισίων πάντα).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.625
Reaction score
138.634
Λίγα. ~15.000

Αλλά απ'όσο έχω καταλάβει το degradation εξαρτάται πολύ και από τον χρόνο άσχετα από τα χιλιόμετρα. Ίσως και περισσότερο (εντός κάποιων πλαισίων πάντα).
Σαφώς εξαρτάται και από τα χιλιόμετρα, τα οποία αντιπροσωπεύουν κύκλους φόρτισης.
Όλες οι μπαταρίες έχουν αντοχή για συγκεκριμένο αριθμό κύκλων φόρτισης, και αντέχουν περισσότερο αναλόγως χρήσης εύρους SOC (όσο πιο κοντά παραμένει συνεχώς στο 50%, τόσο το καλύτερο)

Η μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας, εξαρτάται από τα εξής, με σειρά προτεραιότητας (κατά τη γνώμη μου):

1. Πολύ υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος
2. Κύκλοι φόρτισης (χιλιόμετρα)
3. Χρόνος χρήσης
4. Software ελέγχου, σε συνδυασμό με ψύξη και θέρμανση των κελιών, είτε σε συνθήκες χρήσης ή ακινησίας, είτε πριν από κάθε φόρτιση (preconditioning)
5. Παραμονή του οχήματος σε ακινησία με φόρτιση μπαταρίας στο 100% ή πλησίον αυτού
6. Παραμονή του οχήματος σε ακινησία με φόρτιση μπαταρίας στο 0% ή πλησίον αυτού
7. Μέγεθος buffer πάνω από 100% και κάτω από 0%
8. Χημεία μπαταρίας και χρήση εύρους SOC
9. Πολύ χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος
10. Χρήση στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων ισχύος της μπαταρίας (τέρμα τα γκάζια)

Η ταχυφορτιση, τουλάχιστον στα Τέσλα, δεν επιβαρύνει την μπαταρία.
 
Last edited:


Μηνύματα
1.662
Reaction score
136
Αυτοκινητο 2 ετων με 55.000 χλμ -ακομα και ηλεκτρικο- θεωρειται οτι μολις εστρωσε... αρα υποθετω η φθορα θα πρεπει να ειναι 0-2% αντε 2-4% με το +1 λογω κρυου.

Οτιδηποτε αλλο χρηζει επισκευης.... 8-) 8-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.625
Reaction score
138.634
Ουφ, τελευταίο στη λίστα, πάλι καλά :laugh:
Κατά την προσωπική μου εκτίμηση, μόνον οι κακοποιήσεις των μπαταριών σε πίστα οδηγούν σε φθορά της μπαταρίας (όπου ανεβάζουν υψηλές θερμοκρασίες και εν συνεχεία εμπλέκονται σοφτγουερικές δικλείδες ασφαλείας, μειώνοντας την μέγιστη αποδιδόμενη ισχύ τους μέχρι να επανέλθουν σε λειτουργία εντός προδιαγραφών).

Το να πατάς μια "γκαζιά" που και που, σιγά τα ωα..

Ωστόσο, η χαλαρή χρήση των μπαταριών (να μην πλησιάζουν το μέγιστο της ισχύος τους), είναι σίγουρα θετική για την μακροζωία τους.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.925
Reaction score
28.094
@ costas EAR Εγραψες πριν πως η ταχυφόρτιση δεν επηρεάζει τα tesla.
Ομως όλοι γνωρίζουμε ότι η DC ταχυφόρτιση , της μπαταρίας της αλλάζει τα πετρέλαια . '
Πως γκένεν αυτό ?
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.220
Reaction score
80.042
Στην πρόβλεψη ήταν 350€ + ΦΠΑ ανταλλακτικά, και πιθανώς περισσότερο από τα ανταλλακτικά θα κόστιζαν τα εργατικά.

Στο τιμολόγιο αναφέρονται αυτά:

View attachment 355817

Συν κάτι άλλα ψιλά, που στο τέλος μπαίνουν "εντός εγγύησης" και μηδενίζει το ποσό.

Μου ανέφεραν πως έκαναν 2 ώρες τεστ ντραιβ 2 οδηγοί για διάγνωση και επιβεβαίωση του προβλήματος, και διόρθωσης αυτού.

Μου είπε προφορικά μια κυρία στο customer support "αλλάξαμε ψαλίδια και κάτι άλλα τεχνικά που δεν έχει σημασία, τέλος πάντων όλα καλά, είναι σα καινούριο τώρα".

Δεν ασχολήθηκα με αυτό το θέμα με κανένα μηχανικό, απλώς είπα "θα το επιβεβαιώσω στην πορεία και θα σας ενημερώσω εάν λύθηκε".

Εξαιρετική επίδοση!

Πραγματικά, εξαιρετική! 👍👍👍👍

Πόσα χιλιόμετρα είχε γράψει;
τα 0.90 και 0.30 τι σόι ποσότητες είναι?

και η εγγύηση πόση είναι?
 

Μηνύματα
22.691
Reaction score
16.782
@ costas EAR Εγραψες πριν πως η ταχυφόρτιση δεν επηρεάζει τα tesla.
Ομως όλοι γνωρίζουμε ότι η DC ταχυφόρτιση , της μπαταρίας της αλλάζει τα πετρέλαια . '
Πως γκένεν αυτό ?
GoldElon dust is the magic ingredient... :geek: :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.625
Reaction score
138.634
@ costas EAR Εγραψες πριν πως η ταχυφόρτιση δεν επηρεάζει τα tesla.
Ομως όλοι γνωρίζουμε ότι η DC ταχυφόρτιση , της μπαταρίας της αλλάζει τα πετρέλαια . '
Πως γκένεν αυτό ?
Σωστά γνωρίζετε πως η ταχυφορτιση επηρεάζει την υγεία της μπαταρίας.

Ωστόσο υπάρχει σοβαρή μελέτη μεγάλου αριθμού Τέσλα αυτοκινήτων, η οποία αποδεικνύει πως όταν τα Τέσλα φορτίζουν σε Τέσλα σουπερτσάρτζερς (με 250 kW μέγιστη ισχύ φόρτισης) δεν υπάρχει καμία μετρήσιμη πτώση της χωρητικότητας της μπαταρίας σε σχέση με άλλα Τέσλα που φορτίζουν αποκλειστικά και μόνον σε 11-ρηδες.

Δηλαδή ο κανόνας που γνωρίζετε, δεν ισχύει στα Τέσλα, τουλάχιστον για Τέσλα superchargers (δεν ξέρω τι γίνεται με άλλης μάρκας ταχυφορτιστές), πιθανώς λόγω του λογισμικού της Τέσλα και του preconditioning που κάνουν τα Τέσλα στις μπαταρίες τους, πριν τη φόρτιση στους ομόσταυλους ταχυφορτιστές.
τα 0.90 και 0.30 τι σόι ποσότητες είναι?

και η εγγύηση πόση είναι?
1. Δε ξέρω, δεν ρώτησα.

2. 4 έτη, για τα πάντα όλα, χωρίς "αστερίσκους" και ψιλά γράμματα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.625
Reaction score
138.634
Αυτές είναι τιμές χωρίς ΦΠΑ.

Ακριβά είναι τα φίλτρα HEPA (~150€).

1000015119.png


Το απλό φίλτρο καμπίνας, είναι αρκετά φτηνό, και εύκολα το αλλάζουν διάφοροι ιδιοκτήτες Τέσλα μόνοι τους, ή το mobile service σε επίσκεψη κατ'οικον.

Θεωρητικά απλό φίλτρο αλλάζεις κάθε 1-2 έτη, αναλόγως χιλιομέτρων και σκόνης στην περιοχή σου (άμα είσαι κοντά σε χωματόδρομους θα γεμίσει γρηγορότερα).

Τα ακριβά φίλτρα HEPA / CARBON θεωρητικά αλλάζουν στα 3-4 έτη, αναλόγως χιλιομέτρων και περιβάλλοντος. Εμένα δεν μου μύριζε ποτέ τίποτα μέσα στο αυτοκίνητο, ούτε τα καυσαέρια των μπροστινών μέσα σε κίνηση, ούτε αν έκαιγαν τίποτα δίπλα στο δρόμο, ούτε σκουπιδιάρα, τίποτα απολύτως.
Ε, άρχισε σιγά σιγά να μυρίζει. Ψόφησαν.
Έκανα όμως και μπόλικα χιλιόμετρα, οπότε λογικό είναι.


Η χρέωση για μέτρηση μπαταρίας και μοτέρ, ήταν 40€ συν ΦΠΑ, χαριστικώς (κανονικά χρεώνουν 80€+ΦΠΑ).
(Είχα ήδη κάνει μόνος μου μέτρηση και βαθμονόμηση από το infotainment του αυτοκινήτου, σε service mode, δηλαδή ήθελα "το παραπάνω", όχι τα "βασικά" μέσω BMS). Κατάλαβαν τι ξέρω. 😎
 
Last edited:

Μηνύματα
1.662
Reaction score
136
Η χρέωση για μέτρηση μπαταρίας και μοτέρ, ήταν 40€ συν ΦΠΑ, χαριστικώς (κανονικά χρεώνουν 80€+ΦΠΑ).

Αν περιμενεις "χαριστικα" απο τον μασκ... καηκες.... χρεωσε 40 ευρω γιατι του πηρε μιση ωρα η διαδικασια και οχι ολοκληρη ωρα που η χρεωση της ειναι 80 ευρω. Αν δεις την ποσοτητα... ειναι 0,50.

Καλα που δεν εχετε λαδια στα ηλεκτρικα, γιατι το μανιουαλ λεει να ειναι ανοιχτη η βαλβιδα κανα 4ωρο για να αδειασει καλα το δοχειο.... κοινως, ενα 400ρι κοντα μονο για.... εργατικα.... ετσι χρεωνουν στην πολιτισμενη ευρωπη το 90% των συνεργειων και το 100% των καθετων συγκροτηματων.

Και νομιζω εχει ερθει η χρονοχρεωση εδω και χρονια και στην ελλαδα, αλλα ακομη με μετρο.... και μονο στις καθετες αντιπροσωπειες....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.625
Reaction score
138.634
Δεν επιθυμούν στην αντιπροσωπεία της Τέσλα να βάζουν το χέρι τους στην τσέπη σου, ίσα ίσα το αντίθετο.

Προκάλεσα να πάρουν κι άλλα λεφτά, με οποιονδήποτε τρόπο.

Ακόμα και να ελεγχθούν λάδια ξύδια οτιδήποτε τιμονιού ή φρένων, υγρά κλιματιστικού, οτιδήποτε μπορεί να γίνει σε επίπεδο "τυπικού σέρβις", η απάντησή τους ήταν ξεκάθαρη: δεν χρειάζεται τίποτα. Στην 4-ετια μόνο.
Αν χρειαζόταν κάτι, θα το ξέραμε ήδη, από τους αισθητήρες. Δεν υπάρχει ανάγκη κανενός ελέγχου.

Άφησα μια βδομάδα το αυτοκίνητο εκεί, και κάθε λίγο ζητούσα μήπως έχουν κάτι ακόμα να κάνουν. Δεν.
Δεν τσιμπάνε.

Αλήθεια, τους προκάλεσα. Δεν.
 

Μηνύματα
1.662
Reaction score
136
Και βλεποντας τα 80ρια παραπανω στα τιμολογια, οι ηλεκτρικοι Τεσλα (για τους αλλους δεν ξερω), υπολογιστε το κοστος εαν και κατα λαθος χρειαστειτε καμμια επισκεψη εκτακτη στο σερβις.... 8-) εστω και για.... απλη ερωτηση ψευτοελεγχο...



Αλήθεια, τους προκάλεσα. Δεν.

Δεν ειπα οτι θα σε κλεψουν σαν τον μαστρομητσο της γειτονιας... απλα δεν ειναι φτηνιαδουρα και πανε by the book...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.088
Μηνύματα
2.961.599
Members
38.286
Νεότερο μέλος
MichaelK
Top