Tesla

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.437
Reaction score
7.751
Η καλή η μέρα, από το πρωί φαίνεται
Δηλαδή το LR που πόσταρες προχθές και είχε 63 χιλιάρικα το έριξαν 10 χιλιάρικα και πήγε στα 53;;;

Ω ρε... Δύο συμπεράσματα:

- Δεν θα ήθελα καθόλου να είμαι κάποιος από αυτούς που παρήγγειλαν το προηγούμενο διάστημα. Σαν τους κινέζους που έκαναν ντου στις αντιπροσωπείες.

- Πάει το θέμα ταξί, έκλεισε. Περιττή κάθε περαιτέρω κουβέντα. Έστω και σε Model 3 να είναι και ο κροκ ευχαριστημένος. 😄 Όποιο προτιμάει ο καθένας.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.420
Reaction score
83.704
Η καλή η μέρα, από το πρωί φαίνεται

View attachment 277290 View attachment 277291
Αυτη η τιμή είναι μετα την αφαίρεση της επιδότησης ή πριν;

Αν ειναι πριν, και τελικά βγαίνει το 3αρι 36Κ τελείωσαν όλα, θα πάρουν το 80% της αγοράς.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.461
Reaction score
135.656
Χωρίς επιδότηση οι ανωτέρω τιμές.

Μείον 8 θα πάει 39 χιλιάρικα το Y RWD.

Καλά, για τους ταρίφες δε το συζητάμε.
47-27,5= χέσε με
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.374
Reaction score
30.219
Όντως, για όσους θέλουν Tesla είναι μια χαρά.
37k το Μodel 3 και 39k το Model Y.
 



Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.347
Reaction score
7.976
Δεν είναι δυνατόν να έριξε τόσο τις τιμές! Απίστευτο!
Παρε ΤΩΡΑ! Δε θα προλαβεις και θα γκρινιαζεις μετα παλι.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.374
Reaction score
30.219
Έτσι και βγούν κίτρινα Tesla με μπλε γραμμή τα πούλησαν όλοι (not). 😅
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Εφαρμογή ταξίμετρου μπαίνει στα Tesla?

Κρίμα με τέτοια οθονάρα, να γεμίζει το υπόλοιπο ταμπλό με τα τάμπλετ...
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.663
Reaction score
42.732
Με τη νέα χαμηλή τιμή και την επιδότηση βγαίνει 20 χιλιάρικα το Model Y!
Για ποιο μοντέλο μιλάμε, για αυτό που βλέπω στο site της Tesla που βγαίνει 47970 (τα 9285 ΦΠΑ) ;


Αν ναι, δεν καταλαβαίνω πως το βγάζεις 20Κ.
27.5Κ βγαίνει με την επιδότηση για ταξί (και με την απόσυρση εννοείται).
Δεν είναι σωστό να κάνετε λάθη αριθμητικής χειρότερα και από "επιστήμονες ταξιτζήδες".
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.663
Reaction score
42.732
Δεν έχει σημασία, και 10 να του έλεγα πως βγαίνει, πάλι ούτε ζωγραφιστό δεν θέλει ηλεκτρικό.

Το δήλωσε εξάλλου, ούτε τζάμπα!
έχει συνεργείο η tesla στην θεσσαλονίκη;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.461
Reaction score
135.656
Βρείτε τις διαφορές

Screenshot_20230113-100242.png


Screenshot_20230107-200834~2.png


9 χιλιάρικα κάτω το μοντελ Υ LR.

8 χιλιάρικα κάτω το μοντελ Υ RWD.

Με επιδότηση 8 χιλιάρικα, βγαίνουν αντίστοιχα 39κ και 46κ.

Ασάλιωτα λέμε.


Δείτε Αμέρικα:

Screenshot_20230113-140332~2.png


Με λίγα λόγια, γ@μησε τον ανταγωνισμό.
Εντελώς. Ασάλιωτα.

Αμερική με αυτές τις τιμές, πλέον δικαιούνται επιδότησης.

20% κάτω το μοντελ Υ LR!

Θα πέσει πολύ γέλιο....
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.777
Reaction score
76.202

Επαναφέρουν τις τιμές του '21. Εύχομαι να τσιμπήσουν και οι υπόλοιποι με αποτέλεσμα την εξομάλυνση της αγοράς, αν και φοβάμαι οτι είναι τρίμηνη-εξάμηνη αρπαχτή για να μην υποχρεωθούν να κάνουν μείωση παραγωγής μετά την πτώση της ζήτησης στο τέλος του '22.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.461
Reaction score
135.656
Επαναφέρουν τις τιμές του '21. Εύχομαι να τσιμπήσουν και οι υπόλοιποι με αποτέλεσμα την εξομάλυνση της αγοράς, αν και φοβάμαι οτι είναι τρίμηνη-εξάμηνη αρπαχτή για να μην υποχρεωθούν να κάνουν μείωση παραγωγής μετά την πτώση της ζήτησης στο τέλος του '22.
Πολυπαραγοντικό είναι.

Πρώτον, τα μοντελ 3/Υ παίρνουν tax credit στην Αμερική, σημαντικό.
Κάτι παρόμοιο παίζει και στην Ευρώπη, με τις επιδοτήσεις να κόβονται σε υψηλές τιμές EV.

Δεύτερον, χτυπά βάναυσα τον ανταγωνισμό. Εκεί που ήταν σε ίδια τιμή πχ με BMW i4, ξαφνικά χαίρεται.

Τρίτον, εξασφαλίζει μεγάλο αριθμό πωλήσεων τώρα που έχει μεγάλη παραγωγή, άρα με μείωση ποσοστού κέρδους δεν έχει πρόβλημα εσόδων.

Τέταρτον, παίζει να ανακοινώσει άλλα 2 εργοστάσια, και ήδη επεκτείνονται υπάρχοντα, για μεγαλύτερη παραγωγή. Άρα μπορεί να κατεβάσει τιμές, ήδη έχει υψηλότερα ποσοστά κέρδους ανά αυτοκίνητο από οποιονδήποτε.

Πέμπτον, αναμένει κρίση ύφεσης και πληθωρισμού. Το είχε εξηγήσει στο meeting που έκαναν στο twitter space.
Είπε οτι σε περίπτωση κρίσης θα ρίξουνε το κέρδος ακόμα και σε αρνητικά επίπεδα αν μπορούν, προκειμένου να συνεχίσουν το growth και να είναι σε πολύ καλύτερη θέση όταν η κρίση τελειώσει.

Έκτον, και πιθανώς σημαντικότερον:

Θυμάστε που πούλαγε μετοχές ο Έλον; Αν έκλεισε raw materials για την εταιρία σε τιμές κρίσης, έχει κάνει το trade της χιλιετίας και έχει @@ τεράστια σαν αερόστατα!!!

Δηλαδή ο τύπος αγόρασε τα υλικά κατασκευής σε τιμές στον πάτο λόγο κρίσης για τα επόμενα 5 με 8 χρόνια και αυξάνει και ταυτόχρονα την παραγωγή!

Ο ανταγωνισμός θα ψωνίζει ακόμα ψηλότερα κι άρα θα ειναι εκθετικά σε υψηλότερες τιμές από όλα τα μοντέλα Τέσλα!

Σε αυτό το σενάριο θα τους εξαφανίσει από τον χάρτη τους ανταγωνιστές ΑΜΕΣΑ!!!

Οι ανταγωνιστές δεν έχουν ούτε εργοστάσια ούτε φθηνή παραγωγή ούτε φθηνά πρωτογενή υλικά κατασκευής!

Θα καίνε χρήμα συνέχεια!

Αν έχει κανει αυτό το trade, είναι σαν να ξαναστήνει την Τέσλα και το Τουίτερ μαζί!

Μιλάμε για τρελό ταμείο!!!

Άμα τα έχει πάρει με δικά του λεφτά και τα πουλάει ο ίδιος στην Τέσλα από εταιρίες φαντάσματα εχει πάει και προσωπικό ταμείο..😎


Εμάς όμως, όλα τα ανωτέρω δεν μας πολυενδιαφέρουν.

Είναι για μας πολύ σημαντικό να ψωνίζουμε Τέσλα μοντελ Υ σε μικρότερο κόστος από ότι πήρα το iD.3!
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.437
Reaction score
7.751
Δηλαδή ο τύπος αγόρασε τα υλικά κατασκευής σε τιμές στον πάτο λόγο κρίσης για τα επόμενα 5 με 8 χρόνια και αυξάνει και ταυτόχρονα την παραγωγή!
Ποιά είναι αυτά τα υλικά κατασκευής που έφτασαν στον πάτο λόγω κρίσης;
Και γιατί για όλους εμάς τους υπόλοιπους όλα τα υλικά (πρώτες ύλες, κατασκευαστικά κλπ.) ανέβηκαν στο θεό λόγω κρίσης; 🤔
 

Μηνύματα
16.402
Reaction score
23.148
ένα Υ LR στην έκδοση που θέλω πάει 63000 στο κονφιγκουράτορ
αν το ariya έχει μέχρι 70000 δεν θα το συζήταγα καν.
πάρτε ποδήλατο λέμε...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.420
Reaction score
83.704
Είναι για μας πολύ σημαντικό να ψωνίζουμε Τέσλα μοντελ Υ σε μικρότερο κόστος από ότι πήρα το iD.3!
Πείτε μου άλλη εναλλακτική αγορά αγορά σήμερα, καλύτερη απο τα 3/Υ, με τιμή κάτω απο 40000€ (με επιδότηση).
Αν ήταν να αγόραζα τώρα, δεν θα πήγαινα καν να δω άλλα, θα αγόραζα από το κινητό με δυο κλικ.
Είναι εξωφρενικό να βγαίνει στα λεφτά του ID3.

Για όσο καιρό υπάρχει αυτή η τιμή θα γίνει μονοπώλειο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.461
Reaction score
135.656
Ποιά είναι αυτά τα υλικά κατασκευής που έφτασαν στον πάτο λόγω κρίσης;
Και γιατί για όλους εμάς τους υπόλοιπους όλα τα υλικά (πρώτες ύλες, κατασκευαστικά κλπ.) ανέβηκαν στο θεό λόγω κρίσης; 🤔
Διάβασα να λένε για συμβόλαια με rio tinto (μελλοντικής εκπλήρωσης - Forwards) με πουλημένη ήδη όλη την παραγωγή μέχρι 2030, δηλαδή είναι σε φάση «θελουμε ΟΛΗ την παραγωγή σου για τα επόμενα Χ χρόνια σε τιμή 30% κάτω από την τιμή της αγοράς κατά την ημέρα παράδοσης».

Επίσης ανέβασα ένα νέο εργοστάσιο στο Τέξας, δίπλα στην Τέσλα, εργοστάσιο τεχνολογίας, πουλημένα όλα ήδη στην Τέσλα.

Από τσιπακια επεξεργαστές ραντάρ οθόνες σιπιγιούδες μέχρι δεξερωγωτι.

Δεν ξέρουμε λεπτομέρειες, υποθέσεις κάνουμε από αποσπασματικές πληροφορίες.

Το θέμα είναι ότι εντός 2023 η παραγωγή της Τέσλα θα εκτοξευθεί σε επίπεδα ρεκόρ, το 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα του '22 θα φαντάζει αστείο.

Άρα μπορεί να κατεβάσει πολύ τις τιμές, χωρίς κανένα φόβο, μέχρι να βγάλει το μικρό Τέσλα, στη νέα πλατφόρμα, πράγμα που θα ανακοινώσει στην επόμενη συγκέντρωση μετόχων.


ΥΓ. Επίσης κατασκευάζεται ήδη ένα giga-press τραγικά μεγαλύτερο των προηγούμενων. Μάλλον όλο το σασί του αυτοκινήτου θα είναι ένα κομμάτι.
Κι οι Κινέζοι εμφάνισαν κάτι όμοιο.
Η παραγωγή θα εκτοξευθεί..
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.297
Μηνύματα
2.936.011
Members
38.169
Νεότερο μέλος
Prants
Top