Tesla

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.370
Reaction score
8.064
Ξεβαρεθηκα.

Λοιπόν, τι λέγαμε;

Α, ναι.

Αν στη θέση του #1 παραπάνω βάλουμε το φιεστακι με 6.5 δευτ. 0-100 και στη θέση #2 βάλουμε το Μ3 ΠΕΡΦΟΡΜΑΝΣ ΜΑΗ ΑΣ με 3.3 στο 0-100, ποσό χειρότερο είναι το #2 από το #1; Μα πόσο;

Ας δούμε ένα ακόμη βλακωδες βίντεο 0-400 για να ξεχάσουμε την παραπάνω πικρή αλήθεια.

Ή ας ακούσουμε τί είπε ο πληρωμένος Γιαπωνέζος ραλίστας που οδήγησε στο Ιόνικ Ν στην πίστα. Και του φάνηκε λέει αντί 2.5 τόνους, ...1.8 τόνους. Τί να πει και αυτός ο άμοιρος;
Εφαγωθηκες με το Νιρμπουγκρίγκ ρε ραλίστα!
Να σε ρωτησω εγω κατι?
Αν πας ΕΣΥ στο γκριν χελ, με ενα padmerodes, ενα φχιεστα εστί και μια 911 τουυυρμπο, με ποιο θα κανεις τον καλυτερο χρονο?
Τι παιζει σημαντικοτερο ρόλο για ΣΕΝΑ (οχι για τον Σένα), η απαντηση σε αυτο το ερωτημα ή η λιστα με τους καλυτερους χρονους?
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.448
Αχαχα, τρελαίνομαι να διαβάζω αυτό το επιχείρημα, γράψτε το ξανά!

Επειδή για σας δεν έχει αξία αντιλαμβάνομαι η πλευρική πρόσφυση ενός αυτοκίνητου, μπορώ να ρωτήσω το εξής; η ικανότητα πέδησης, το 100-0, έχει; Και αν ναι, γιατί έχει η μία και όχι η άλλη; Είναι πιο πολλές οι στραβες που συμβαίνουν σε ευθεία από αυτές που συμβαίνουν σε στροφές; Οι δρόμοι που κινείστε δεν έχουν στροφές; Λάθος εκτίμηση στροφής αποκλείεται να κάνετε; Κάνετε μόνο λάθος στην εκτίμηση πέδησης;

Επόμενο ερώτημα, αν έχουν αξία και οι δύο παραπάνω ικανοτητες, γιατί δεν έχει αξία ο χρόνος πίστας; Επειδή είναι για ραλίστες;

Τελευταίο ερώτημα: το ελκ τεστ έχει αξία για σας και αν ναι γιατί όχι ο χρόνος πίστας; Μα τί ρωτάω, η πίστα είναι για ραλίστες ενώ ελκ τεστ κάνω κάθε μέρα στην Κηφισίας.
 
Last edited:

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.370
Reaction score
8.064
Αχαχα, τρελαίνομαι να διαβάζω αυτό το επιχείρημα, γράψτε το ξανά!

Επειδή για σας δεν έχει αξία αντιλαμβάνομαι η πλευρική πρόσφυση ενός αυτοκίνητου, μπορώ να ρωτήσω το εξής; η ικανότητα πέδησης, το 100-0, έχει; Και αν ναι, γιατί έχει η μία και όχι η άλλη; Επόμενο ερώτημα, αν έχουν αξία και οι δύο, γιατί δεν έχει αξία ο χρόνος πίστας;
Μα κι εγω για χρονο πιστας μιλαω.
Η κατανομη βαρους εχει αξια?
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.692
Reaction score
8.344
Επειδή για σας δεν έχει αξία αντιλαμβάνομαι η πλευρική πρόσφυση ενός αυτοκίνητου, μπορώ να ρωτήσω το εξής; η ικανότητα πέδησης, το 100-0, έχει; Και αν ναι, γιατί έχει η μία και όχι η άλλη; Είναι πιο πολλές οι στραβες που συμβαίνουν σε ευθεία από αυτές που συμβαίνουν σε στροφές; Οι δρόμοι που κινείστε δεν έχουν στροφές; Λάθος εκτίμηση στροφής αποκλείεται να κάνετε; Κάνετε μόνο λάθος στην εκτίμηση πέδησης;
Δεν είμαι από αυτούς που ΔΕΝ δίνουν αξία στην πλευρική πρόσφυση, αλλά παρόλα αυτά, λες επιεικώς χαζομάρες.

Δεν υπάρχει "εκτίμηση πέδησης" όταν βγαίνει κάποιος από στοπ. Δεν υπάρχει "εκτίμηση ελκ τεστ" όταν πετάγεται σκύλος (ή χειρότερα, πεζός) μπροστά σου.

Στα 20 χρόνια που οδηγάω όμως, ποτέ δεν έχει πεταχτεί στροφή μπροστά μου. Λάθος εκτίμηση ναι, μπορεί να γίνει, αλλά καμία σχέση με το αναπάντεχο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.272
Reaction score
139.866
Φορντ φιέστα ST 8:32
Φορντ φοκους ST 8:35

Άρα χειρότερο το φοκους από το φιέστα;

Ok, το Τέσλα μοντελ 3 περφορμανς, χωρίς τρακ μόουντ, έχει 9:00 χρόνο.
Πόσο πιστεύεις θα είχε με track mode;
Απλή ερώτηση..

Έχεις δει τι διαφορά έκανε στο s το τρακ μόουντ;
δεν έχει αξία αντιλαμβάνομαι η πλευρική πρόσφυση ενός αυτοκίνητου,
Έχει. Να δούμε πόσα πλευρικά g σηκώνει το κάθε αυτοκίνητο;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.448
Μα κι εγω για χρονο πιστας μιλαω.
Η κατανομη βαρους εχει αξια?
Δεν είμαι από αυτούς που ΔΕΝ δίνουν αξία στην πλευρική πρόσφυση, αλλά παρόλα αυτά, λες επιεικώς χαζομάρες.

Δεν υπάρχει "εκτίμηση πέδησης" όταν βγαίνει κάποιος από στοπ. Δεν υπάρχει "εκτίμηση ελκ τεστ" όταν πετάγεται σκύλος (ή χειρότερα, πεζός) μπροστά σου.

Στα 20 χρόνια που οδηγάω όμως, ποτέ δεν έχει πεταχτεί στροφή μπροστά μου. Λάθος εκτίμηση ναι, μπορεί να γίνει, αλλά καμία σχέση με το αναπάντεχο.
Το λες χαζομάρες είναι ίδιο με το είσαι χαζός; Αν είναι, ρεφερηηηηη. Αν, όχι, ζητώ ταπεινά συγγνώμη.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.370
Reaction score
8.064
Ενας μη εξειδικευμενος οδηγος τι θα οδηγησει ασφαλεστερα και γρηγοροτερα, ενα αυτοκινητο 2 τονων με τα δυο τριτα του βαρους αναμεσα στους τροχους και κατω απο την αξονικη τους ή ενα αυτοκινητο 1,2 τονων με 500 κιλα κρεμασμενα μπροστα και πανω απο το εμπρος μετατροχιο?

Ή αλλιως: με τι προτιμας να κανεις λαθος εκτιμηση σε μια στροφη με fiesta st ή με τεσλα?
Εσυ (κι εγω). Οχι αυτος που εκανε τον χρονο στο Νιρμπουγκρινγκ.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.692
Reaction score
8.344
Το λες χαζομάρες είναι ίδιο με το είσαι χαζός; Αν είναι, ρεφερηηηηη. Αν, όχι, ζητώ ταπεινά συγγνώμη.
Όπως το νιώθεις. Αν νιώθεις ότι με αυτό που σου είπα (και τον τρόπο που το είπα) σε προσέβαλα τόσο βαθιά που να χρειαστεί να προσφύγεις στις αρχές, by all means.

Σε αυτή την περίπτωση, ζητάω συγγνώμη (από τις αρχές).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.272
Reaction score
139.866

Αυτός εδώ, με την πρώτη του επαφή με την πίστα αυτή, με ένα μοντελ Υ περφορμανς made in Germany χωρίς τρακ μόουντ (καθυστέρησε να δωθεί το track mode στα εκ Βερολίνου), φαίνεται να έκανε 8:45.

Αν ήταν ένας οδηγός επιπέδου, τι χρόνο θα έκανε με το γαμοσουβ οεο;

Έχεις δει πόσα αυτοκίνητα σοβαρά έχουν παρόμοιο χρόνο ή χειρότερο από 8:45?

Και πάλι το ερώτημα: αν είχε track mode διαθέσιμο, πόσο καλύτερο χρόνο θα έκανε;

Εάν ήταν κάποιος γνωστός κορυφαίος οδηγός πόσο καλύτερο χρόνο θα έκανε;

Εφόσον οι χρόνοι στην εν λόγω πίστα δεν γίνονται σταθερά από έναν αναγνωρισμένο οδηγό υψηλού επιπέδου, αλλά από όποιον λάχει, σε άλλα πρόκειται για οδηγάρα και σε άλλα για έναν περαστικό ιδιώτη που πήρε ένα ηλεκτρικό σουβ και που δεν παίρνει ούτε σωστά τις γραμμές, τι ακριβώς νόημα έχει;

Δηλαδή αν πάω γω (ή εσύ) και βγάλω 15 λεπτά την πίστα και το ανεβάσουν ως το μοναδικό "επίσημο χρόνο για model Y LR", πόσο σημαντικό στοιχείο είναι για να βγάλεις ποιο συμπέρασμα ακριβώς; ότι δε στρίβει;;

Τα δεδομένα έχουν αξία για ειδικές συνθήκες, και εφόσον η μεθοδολογία εγγυάται ακρίβεια στα δεδομένα. Εδώ δεν έχουμε τέτοια ακρίβεια, όλα είναι χύμα στο κύμα και ενδεικτικά. Δηλαδή;
 
Last edited:

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.114
Reaction score
2.752
 

TGD

Μηνύματα
9.155
Reaction score
9.160
Εφόσον οι χρόνοι στην εν λόγω πίστα δεν γίνονται σταθερά από έναν αναγνωρισμένο οδηγό υψηλού επιπέδου, αλλά από όποιον λάχει, σε αλλά πρόκειται για οδηγάρα και σε άλλα για έναν περαστικό ιδιώτη που πήρε ένα ηλεκτρικό σουβ και που δεν παίρνει ούτε σωστά τις γραμμές, τι ακριβώς νόημα έχει;
Επίσημος χρόνος απαγορεύεται στο Ring, εκτός αν η πίστα είναι κλειστή στο κοινό. Οι όροι χρήσης για τους "τουρίστες" λένε ρητά ότι "απαγορεύεται η χρήση οποιασδήποτε συσκευής χρονομέτρησης". Οφείλεις επίσης να τηρείς τον ΚΟΚ (προσπέραση μόνο από αριστερά και τήρηση των ορίων ταχύτητας -έχει και τέτοια).

Αν πας ΕΣΥ στο γκριν χελ, με ενα padmerodes, ενα φχιεστα εστί και μια 911 τουυυρμπο, με ποιο θα κανεις τον καλυτερο χρονο?
Με τίποτα από αυτά. Θέλω να κάνω μια βόλτα στο Ring με την μαούνα και όλη την οικογένεια μέσα. Υποθέτω μπορεί να το βγάλω σε ένα 20λεπτο. Μόνο στο τέλος, στη μεγάλη ευθεία, μπορεί να το τελικιάσω, γιατί στην Ελλάδα δεν υπάρχει ούτε πίστα ούτε δρόμος για να φτάσω τα 218.
Αν ήθελα να κάνω το κέφι μου και να το πατήσω λίγο, θα διάλεγα ή το παλιό Clio της γυναίκας μου ή το πρώτο μου BMW Compact που είχαν την καλύτερη αίσθηση του δρόμου. Χωρίς να νοιάζομαι για τον απόλυτο χρόνο.
Αν ήθελα πραγματικά γρήγορη βόλτα, θα έπαιρνα ένα "ταξί". Μπορεί το κλασικό Μ5. Αν τα έσκαγα γερά Aston Martin του DTM. Αλλά για την μεγαλύτερη πλάκα, μάλλον θα κατέληγα στο VW Up του Misha!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.272
Reaction score
139.866
Τα δεδομένα από το τεστ ταράνδου είναι πολύ πιο αξιόπιστα, διότι δεν γίνονται από κάποιον τυχαίο περαστικό μια φορά που πέρασε από κει, αλλά αντιθέτως πραγματοποιούνται ελεγχόμενα, με αλλεπάλληλες προσπάθειες μέχρι να επιτευχθεί ο καλύτερος δυνατός χρόνος, από ανθρώπους που ξέρουν καλά το εν λόγω αντικείμενο.

Και το σλάλομ και το τεστ αποφυγής ταράνδου, δείχνουν σημαντικά πράγματα που αφορούν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε στροφές και την ασφάλεια που προσφέρει σε κάτι έκτακτο.

Εάν γινόταν κάτι αντίστοιχο σε μια πίστα, τότε για τέτοια χρήση θα το θεωρούσα σημαντικό ως δεδομένο, αλλά το να κάνει τον τάδε χρόνο ο οποιοσδήποτε Misha με το δείνα όχημα, και γω ο Κώστας να κάνω αυτό το χρόνο με το δικό μου αυτοκίνητο, τι σχέση έχουν και τι συμπέρασμα μπορεί να βγει;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.448
Προσγειώθηκα.

Λοιπόν εγώ που λέτε που είμαι λίγο μπαζο έχω μπατάρει μερικές φορές σε στροφές. ( Επίσης έχω ακούσει στις ειδήσεις για δυστυχήματα που πέσαν σε γκρεμούς,κλπ. μακρυά από εμάς.)

Ευτυχώς όμως δεν έχω εμπλακεί στα 30 χρόνια που οδηγώ σε τράκα τύπου κρας τεστ. Πάλι καλά, μπορεί και να μη σας έγραφα τώρα. Πιστεύω και εύχομαι το ίδιο και για εσάς.

Τι κάνουμε με τα κρας τεστς;

Δεν συμβαίνουν συχνά τέτοιες τρακες, άχρηστα, ε;
Ενας μη εξειδικευμενος οδηγος τι θα οδηγησει ασφαλεστερα και γρηγοροτερα, ενα αυτοκινητο 2 τονων με τα δυο τριτα του βαρους αναμεσα στους τροχους και κατω απο την αξονικη τους ή ενα αυτοκινητο 1,2 τονων με 500 κιλα κρεμασμενα μπροστα και πανω απο το εμπρος μετατροχιο?

Ή αλλιως: με τι προτιμας να κανεις λαθος εκτιμηση σε μια στροφη με fiesta st ή με τεσλα?
Εσυ (κι εγω). Οχι αυτος που εκανε τον χρονο στο Νιρμπουγκρινγκ.
Δε θέλω να σας χαλάσω το στορυ, αλλά πίστα σημαίνει επιτάχυνση, επιβράδυυση, στροφή. Επαναλάβατε. Τίποτε άλλο. Ούτε φανάρια, ούτε στάση για κατούρημα.

Αν ο χρόνος είναι αργος, κάτι από τα τρια δεν πάει καλά. Δε πα να χει την καλύτερη κατανομή βάρους. Το αποτέλεσμα μετράει και μετριέται.

Η προοδευτικότητα στις αντιδράσεις, η φιλικότητα προς τον οδηγό, η άνεση, και δεν ξέρω γω τι αλλο είναι άλλα φρούτα. Σημαντικά αλλά αλλα φρούτα. Μην τα μπλέκουμε.
 
Last edited:


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.448
Βεβαίως και οδηγός.

Βλέποντας τους χρόνους στη σελίδα της γουικι μπορεί ο κάτοχος Τέσλα να παρηγορηθεί με αυτή τη σκέψη. Ότι οι μετρησεις Τέσλα και άλλων ev έγιναν από μπάζα οδηγούς. Και του κάθε φιέστα από πρωταθλητες. Φηλ φρη. Λιβ γιορ ντρημ.

Δε βρέθηκε ένα περιοδικό, ένας κατασκευαστής ev να φέρει τον Ζίζικ να γράψει καλό χρονο.

Να τσονταρουμε εμείς να τον στείλουμε.
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.019
Reaction score
12.846
Οι χρόνοι του Ring είναι απλά ενδεικτικοί και όχι ευαγγέλιο περί των δυνατοτήτων του εκάστοτε οχήματος. Κάποια οχήματα με καλό χρόνο στο Ring είναι σχεδόν undriveable σε δημόσιο δρόμο, κυρίως λόγω των ρυθμίσεων της ανάρτησης. Γενικώς το Ring χρειάζεται αρκετά σκληρή ανάρτηση για καλύτερο χρόνο (όπως σχεδόν κάθε πίστα, άσχετα που επισήμως δεν είναι πίστα).

Τα παραπάνω δεν αναιρούν το γεγονός ότι τα Tesla που έχουν δοκιμαστεί εκεί έχουν καταφέρει χρόνους όχι και τόσο ανταγωνιστικούς.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.448
Σε αυτή την περίπτωση, ζητάω συγγνώμη (από τις αρχές).
Οι χρόνοι του Ring είναι απλά ενδεικτικοί και όχι ευαγγέλιο περί των δυνατοτήτων του εκάστοτε οχήματος. Κάποια οχήματα με καλό χρόνο στο Ring είναι σχεδόν undriveable σε δημόσιο δρόμο, κυρίως λόγω των ρυθμίσεων της ανάρτησης. Γενικώς το Ring χρειάζεται αρκετά σκληρή ανάρτηση για καλύτερο χρόνο (όπως σχεδόν κάθε πίστα, άσχετα που επισήμως δεν είναι πίστα).

Τα παραπάνω δεν αναιρούν το γεγονός ότι τα Tesla που έχουν δοκιμαστεί εκεί έχουν καταφέρει χρόνους όχι και τόσο ανταγωνιστικούς.
Συγκρίνουμε αυτοκίνητα πα ρα γω γης.

Ευαγγέλιο δεν είναι αλλά συνολικά και συγκριτικά δίνουν μια εικόνα. Μέχρι να ανατραπούν, αυτές τις μετρήσεις έχουμε.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.448
Φορντ φιέστα ST 8:32
Φορντ φοκους ST 8:35

Άρα χειρότερο το φοκους από το φιέστα;
Δες και τις λεπτομέρειες όπως έτος μοντέλου.

8:32Ford Fiesta ST Edition(Mk7, B479, 2022, 1.5 T, 200 PS)

8:28Ford Fiesta ST (Mk7, B479, 2020, 1.5 T, 200 PS)


8:22.70Ford Focus ST (Mk4, C519, 2021, 2.3 T, 280 PS)

8:22.33Ford Fiesta ST Edition(Mk7, B479, 2022, 1.5 T, 200 PS)
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.448
Οι μετρήσεις της γουίκι δεν είναι Ευαγγέλιο ούτε 100% αξιόπιστες.

Δείχνουν όμως μία εικόνα.

Π.χ. ότι τα ΠΑ ΡΑ ΓΩ ΓΗΣ ford st στίβουν.
Χωρίς σούκσου μούκσου μανταλάκια.
Αυτοκίνητα με μέτρια ιπποδύναμη, κίνηση μπροστά, κέντρο βάρους ICE και δε ξέρωγωτίάλλο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.367
Μηνύματα
2.973.234
Members
38.304
Νεότερο μέλος
PanagiotisAng
Top