Tesla

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.550
Reaction score
8.004
Η μεγάλη μείωση του range στις κρύες θερμοκρασίες δεν προκαλείται από τη θέρμανση της καμπίνας, αλλά από την πτώση απόδοσης των μπαταριών. Οπότε η μεγαλύτερη καμπίνα μικρή επίπτωση έχει, θεωρώ εγώ, ειδικά σε οχήματα με αντλία θερμότητας όπως τα Tesla.

Από εκεί και πέρα, ο Θεός κι η ψυχή τους πως το βγάζουν αυτό το νούμερο οι Κινέζοι, σε τι θερμοκρασία εννοούν κλπ. κλπ. Οπότε φιλοσοφική συζήτηση κάνουμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.084
Reaction score
137.576
Η θερμοκρασία των μπαταριών ρυθμίζεται έτσι κι αλλιώς, δηλαδή είτε ζεσταίνονται οι μπαταρίες το χειμώνα, είτε ψύχονται το καλοκαίρι.

Το μέγεθος των μπαταριών (η συνολική τους μάζα) μπορεί να απαιτήσει περισσότερη ενέργεια κατά την αρχική θέρμανσή τους, αν και με τη χρήση ανεβαίνει έτσι κι αλλιώς η θερμοκρασία τους.
 

Μηνύματα
7.496
Reaction score
1.580
Πάντως το 40% είναι ακραίο νούμερο. Σαν να σου λέει ότι αν έχει αρκετό κρύο για να χρειάζεσαι θέρμανση έχεις τη μισή μπαταρία.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.550
Reaction score
8.004
Πάντως το 40% είναι ακραίο νούμερο. Σαν να σου λέει ότι αν έχει αρκετό κρύο για να χρειάζεσαι θέρμανση έχεις τη μισή μπαταρία.
Δεν είναι "όταν έχει αρκετό κρύο για να χρειάζεσαι θέρμανση", είναι σε πολύ κρύο και παίζει πολύ ανάλογα με τη θερμοκρασία. Δηλαδή αν χοντρικά το 40% είναι στους -10, στους 0 θα είναι περίπου στο 20% ή και καλύτερα.

Στην Ελλάδα δηλαδή δεν θα δεις ποτέ το -40%.

Ανάλογα και το αυτοκίνητο βέβαια. Εδώ μερικά νούμερα για διάφορα αυτοκίνητα με την πτώση στο range -1 έως -7C σε σχέση με τους 21 βαθμούς.

1734105080839.png


Κανένα δεν είναι στο -40% όπως βλέπεις και οι θερμοκρασίες είναι υπό του μηδενός.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.717
Reaction score
30.627
Το κρύο επηρεάζει όλες τις μπαταρίες, και η αντλία θερμότητας θα τις φέρει σε ένα καλύτερο επίπεδο, δεν θα σώσει την κατάσταση. Αν είναι να σώσει την κατάσταση (και αν μπορεί) θα φάει πολύ ενέργεια, οπότε πρέπει να βρεθεί μια χρήση τομή.

Οι χαμηλές θερμοκρασίες επηρεάζουν αρνητικά τις χημικές διαδικασίας στο σύνολο των μπαταριών. Ως αποτέλεσμα έχουμε μειωμένη χωρητικότητα, μειωμένη απόδοση (δυνατότητα εξόδου), και μειωμένη ταχύτητα φόρτισης. Στις LFP για παράδειγμα μειώνεται τόσο η ταχύτητα των χημικών αντιδράσεων όσο και η δυνατότητα διατήρησης της αποθηκευμένης ενέργειας. Σύμφωνα με την CATL, που όλο και κάτι θα ξέρει, η ταχύτητα μετακίνησης του λιθίου στους +20°C είναι 100 φορές μεγαλύτερη από αυτή στους -20°C. Μερικές εταιρείες προσθέτουν κάποια μέταλλα για να διευκολύνουν την κίνηση του λιθίου σε χαμηλές θερμοκρασίες, και αλλάζουν την χημική σύσταση του ηλεκτρολύτη για ταχύτερη μετακίνηση μεταξύ των πόλων.

Και οι NMC έχουν τα θέματα τους βέβαια.

Κάποιες εταιρείες δίνουν στις ιστοσελίδες τους έναν μπουσούλα του τι να περιμένει ο αγοραστής, ρυθμίζοντας θερμοκρασία, ταχύτητα, θέρμανση κλπ.


 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.745
Μηνύματα
2.950.637
Members
38.233
Νεότερο μέλος
dimpam
Top