Tesla

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.551
Reaction score
8.007
Η μεγάλη μείωση του range στις κρύες θερμοκρασίες δεν προκαλείται από τη θέρμανση της καμπίνας, αλλά από την πτώση απόδοσης των μπαταριών. Οπότε η μεγαλύτερη καμπίνα μικρή επίπτωση έχει, θεωρώ εγώ, ειδικά σε οχήματα με αντλία θερμότητας όπως τα Tesla.

Από εκεί και πέρα, ο Θεός κι η ψυχή τους πως το βγάζουν αυτό το νούμερο οι Κινέζοι, σε τι θερμοκρασία εννοούν κλπ. κλπ. Οπότε φιλοσοφική συζήτηση κάνουμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.087
Reaction score
137.589
Η θερμοκρασία των μπαταριών ρυθμίζεται έτσι κι αλλιώς, δηλαδή είτε ζεσταίνονται οι μπαταρίες το χειμώνα, είτε ψύχονται το καλοκαίρι.

Το μέγεθος των μπαταριών (η συνολική τους μάζα) μπορεί να απαιτήσει περισσότερη ενέργεια κατά την αρχική θέρμανσή τους, αν και με τη χρήση ανεβαίνει έτσι κι αλλιώς η θερμοκρασία τους.
 

Μηνύματα
7.496
Reaction score
1.580
Πάντως το 40% είναι ακραίο νούμερο. Σαν να σου λέει ότι αν έχει αρκετό κρύο για να χρειάζεσαι θέρμανση έχεις τη μισή μπαταρία.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.551
Reaction score
8.007
Πάντως το 40% είναι ακραίο νούμερο. Σαν να σου λέει ότι αν έχει αρκετό κρύο για να χρειάζεσαι θέρμανση έχεις τη μισή μπαταρία.
Δεν είναι "όταν έχει αρκετό κρύο για να χρειάζεσαι θέρμανση", είναι σε πολύ κρύο και παίζει πολύ ανάλογα με τη θερμοκρασία. Δηλαδή αν χοντρικά το 40% είναι στους -10, στους 0 θα είναι περίπου στο 20% ή και καλύτερα.

Στην Ελλάδα δηλαδή δεν θα δεις ποτέ το -40%.

Ανάλογα και το αυτοκίνητο βέβαια. Εδώ μερικά νούμερα για διάφορα αυτοκίνητα με την πτώση στο range -1 έως -7C σε σχέση με τους 21 βαθμούς.

1734105080839.png


Κανένα δεν είναι στο -40% όπως βλέπεις και οι θερμοκρασίες είναι υπό του μηδενός.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.720
Reaction score
30.630
Το κρύο επηρεάζει όλες τις μπαταρίες, και η αντλία θερμότητας θα τις φέρει σε ένα καλύτερο επίπεδο, δεν θα σώσει την κατάσταση. Αν είναι να σώσει την κατάσταση (και αν μπορεί) θα φάει πολύ ενέργεια, οπότε πρέπει να βρεθεί μια χρυσή τομή.

Οι χαμηλές θερμοκρασίες επηρεάζουν αρνητικά τις χημικές διαδικασίας στο σύνολο των μπαταριών. Ως αποτέλεσμα έχουμε μειωμένη χωρητικότητα, μειωμένη απόδοση (δυνατότητα εξόδου), και μειωμένη ταχύτητα φόρτισης. Στις LFP για παράδειγμα μειώνεται τόσο η ταχύτητα των χημικών αντιδράσεων όσο και η δυνατότητα διατήρησης της αποθηκευμένης ενέργειας. Σύμφωνα με την CATL, που όλο και κάτι θα ξέρει, η ταχύτητα μετακίνησης του λιθίου στους +20°C είναι 100 φορές μεγαλύτερη από αυτή στους -20°C. Μερικές εταιρείες προσθέτουν κάποια μέταλλα για να διευκολύνουν την κίνηση του λιθίου σε χαμηλές θερμοκρασίες, και αλλάζουν την χημική σύσταση του ηλεκτρολύτη για ταχύτερη μετακίνηση μεταξύ των πόλων.

Και οι NMC έχουν τα θέματα τους βέβαια.

Κάποιες εταιρείες δίνουν στις ιστοσελίδες τους έναν μπούσουλα του τι να περιμένει ο αγοραστής, ρυθμίζοντας θερμοκρασία, ταχύτητα, θέρμανση κλπ.


 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.714
Reaction score
84.577

“Η πάγια γενική οδηγία της NHTSA απαιτεί από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναφέρουν τροχαία εάν χρησιμοποιούνται προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού ή αυτόνομης οδήγησης εντός 30 δευτερολέπτων από την πρόσκρουση, μεταξύ άλλων παραγόντων…..

Η Tesla είναι ενάντια της ρύθμισης για αναφορά τροχαίων, υποστηρίζοντας ότι η NHTSA παρουσιάζει τα δεδομένα με τρόπους που παραπλανούν τους καταναλωτές σχετικά με την ασφάλεια της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως είπαν στο Reuters δύο πηγές κοντά σε στέλεχη της Tesla. Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με το δημοσίευμα, «τα τελευταία χρόνια, στελέχη της Tesla συζήτησαν με τον Μασκ την ανάγκη να πιέσουν για την κατάργηση της απαίτησης αναφοράς σύγκρουσης αλλά επειδή οι αξιωματούχοι του Μπάιντεν εξέφρασαν ενθουσιασμό για το πρόγραμμα, τα στελέχη της Tesla κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι θα χρειαζόταν μια αλλαγή στη διοίκηση για να απαλλαγούν από τη ρύθμιση».”

 
Last edited:

Μηνύματα
544
Reaction score
2.425
Πάντως τα συστήματα ασφαλείας δημιουργούν θέματα.

ΣΗΜΕΡΑ είχα ένα σημαντικό πρόβλημα «αυτόματης αντίδρασης» από το TESLA Y dual LR.

Αθήνα στην Αχαρνών προς Κέντρο και με άδειο δρόμο – χαμηλή ταχύτητα περίπου 50 km/h , χωρίς cruise ή αυτόνομη οδήγηση με πολύ λίγο γκάζι επειδή ένα μηχανάκι από το αντίθετο ρεύμα πάτησε πάνω στην διπλή διαχωριστική λωρίδα το αμάξι κοκκάλωσε κυριολεκτικά μόνο του με ενεργοποίηση ΑBS κλπ (χωρίς λόγο κυριολεκτικά κάτι που συμβαίνει συνέχεια στο κέντρο). Στιγμιαία νόμιζα ότι χτύπησα κάποιο ..βράχο.

Κυριολεκτικά κόκκαλο – ευτυχώς ο από πίσω ΄ήταν σχετικά μακριά και δεν έπεσε πάνω μου. Σε εμένα ενεργοποιήθηκε και το stop της ζώνης,

Δεν είναι καλό δείγμα – δεν ήταν προειδοποίηση , ήταν άσκοπη και επικίνδυνη δράση χωρίς να έχω κανένα αυτοματισμό σε λειτουργία.

Τελικά προφανώς το αυτοκίνητο παίρνει τον έλεγχο μόνο του και δεν μου αρέσει.

Μου έχει ξανακάνει κάτι λιγότερο βίαιο , αλλά άσκοπο ενώ το είχα σε auto drive σε εθνικό αλλά πρώτη φορά χωρίς τίποτα ενεργοποιημένο/ Δεν ξέρω μήπως είναι κάτι από το νέo update που έγινε πριν μερικές ημέρες.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.746
Μηνύματα
2.950.694
Members
38.233
Νεότερο μέλος
dimpam
Top