Tesla


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.996
Reaction score
85.318
H Ισμήνη Φαμπιάτου μετά την συνύπαρξη με το πρώτο της Tesla δηλώνει .... groupie!

Κατά την γνώμη της είναι τόσο καλό το M3
«Τολμώ να πω ότι ποιοτικά το Μ3 στέκεται άνετα δίπλα σε αυτοκίνητα της Mercedes, της Audi και άλλων ευγενών Ευρωπαίων με τις υφασμάτινες επιφάνειες του ταμπλό …...»

Για να ξέρουμε ποιά είναι η κορυφή που όταν φτάνει ένα αυτοκίνητο θεωρείται ποιοτικό.
:tongue:
 

Μηνύματα
1.623
Reaction score
1.454
Οι "υφασμάτινες επιφάνειες του ταμπλό" είναι το τεκμήριο ποιότητας;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.996
Reaction score
85.318
Οι "υφασμάτινες επιφάνειες του ταμπλό" είναι το τεκμήριο ποιότητας;
Λέει και άλλα παρακάτω για το εσωτερικό, τα γνωστά.
Δεν είναι αυτό το σημαντικό. Το σημαντικό είναι το πώς ξεκινάει η πρόταση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.975
Reaction score
30.916
Κατά την γνώμη της είναι τόσο καλό το M3
«Τολμώ να πω ότι ποιοτικά το Μ3 στέκεται άνετα δίπλα σε αυτοκίνητα της Mercedes, της Audi και άλλων ευγενών Ευρωπαίων με τις υφασμάτινες επιφάνειες του ταμπλό …...»

Για να ξέρουμε ποιά είναι η κορυφή που όταν φτάνει ένα αυτοκίνητο θεωρείται ποιοτικό.
:tongue:
:rolleyes:

Και εσύ χάρηκες τώρα ε; 🤪🥳
Επειδή μίλησε για Audi και Mercedes. Που μέχρι χθες έπαιρνες Tesla. 🙂

Τα γνωρίζουμε αυτά δεν είπε κάτι νέο. Βέβαια αναφέρεται στην πχοιότητα κατασκευής, αυτό έφτασε η Tesla. Στο ηλεκτρικό σύνολο και σε αυτό που λέμε SDV που είναι το μέλλον και το σημαντικότερο όλων τους γλεντάει και τους δύο από το 2012.

Το άλλο πολύ σημαντικό είναι πόσα ζητάει ο καθένας για αυτό που δίνει. Γιατί και εκεί πέφτει τρελό γλέντι. Αφού τους έφτασε πάει να πει πως οι άλλοι είναι ακριβοί.

Και, δεν χρειάζεται να αρχίσω τώρα για την Audi. Πχοιότητα my ..... Δεν έχω ούτε έναν φίλο ή γνωστό με Audi που να μη βρίζει. VAG γαρ. Όλα αγορασμένα καινούργια και όλοι βρίζουν. Από Α1, Α3, Α4 μέχρι quatro, A6. Ματρακάδες του κερατά. Για πέταμα. Ακόμη και το Renault που είχα δεν είχε βγάλει τόσα θέματα μέχρι τα 350.000χλμ που το πέταξα. Και να φανταστεί κανείς πως άρχισε να ζητάει μετά τα 250.000χλμ. Για το Nissan που έχω δεν το συζητάω καν. Έχει περάσει τα 300.000χλμ και δεν έχει βγάλει άχνα. Αν είχα Audi (που δεν πρόκειται ποτέ να έχω ούτε ως χάρισμα) θα το είχα φουντάρει στο Σούνιο πριν φτάσει τα 100.000χλμ. Τι να τα κάνω τα σαλόνια και την πχοιότητα όταν μου βγάζει την ψυχή ο κινητήρας. Ματρακάδες. Σκουπίδια.

Την ποιο σωστή κουβέντα την έχει πει φίλος που έχει μόνο Γερμανικά. Από VW Up μέχρι Porsche. Τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι τα Γερμανικά, αλλά μόνο για όσους τα αλλάζουν κάθε 5 χρόνια. Εννοείται βέβαια πως κάνουν χλμ. Δεν τα κοιτάνε, με 5.000χλμ - 10.000χλμ το χρόνο.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.996
Reaction score
85.318
Και εσύ χάρηκες τώρα ε; 🤪🥳
Επειδή μίλησε για Audi και Mercedes.
Δεν χάρηκα. Είπα να σας θυμίσω τι σημαίνει Luxury brand. :biggrin:
Τα γνωρίζουμε αυτά δεν είπε κάτι νέο. Βέβαια αναφέρεται στην πχοιότητα κατασκευής, αυτό έφτασε η Tesla
Δεν το γνωρίζετε νομίζω. Στην θεωρία μόνο. Και μιλάω για Mercedes, Audi δεν είχα ποτέ. Αλλά αν κάποιος θέλει να μιλήσει για Audi, τότε το A6 είναι η εκκίνηση, τα άλλα που αναφέρεις δεν είναι αντιπροσωπευτικά.
Το άλλο πολύ σημαντικό είναι πόσα ζητάει ο καθένας για αυτό που δίνει.
Τα Luxury είναι εξ ορισμού ακριβότερα. Τα Zara είναι φτηνότερα από τα Armani. Πάντα.
Που μέχρι χθες έπαιρνες Tesla. 🙂
Και τώρα, αν τον απαγάγουν εξωγήινοι τον Μασκ, παίρνω Tesla ευχαρίστως. Αλλά Luxury δεν είναι. Προσπαθεί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.450
Reaction score
138.380
Είπα να σας θυμίσω τι σημαίνει Luxury brand.
Δε ξεχνάμε ούτε το ΚΚΕ.

Luxury πάντως, χωρίς keyless entry, και άλλες τέτοιες πραγματικές "πολυτέλειες", δεν υπάρχει, ειδάλλως να λες για luxury υφάσματα στο ταμπλό. 🤣😁😂

Α, και luxury τιμή. Απλώς ακριβά. Αδικαιολόγητα ακριβά. Έτσι, για να είναι ακριβά. Σα το Χάι Ενδ ρε παιδί μου, ακριβά.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.975
Reaction score
30.916
Αλλά αν κάποιος θέλει να μιλήσει για Audi, τότε το A6 είναι η εκκίνηση, τα άλλα που αναφέρεις δεν είναι αντιπροσωπευτικά.
Οπότε για να πάρω αυτό που δίνει η Renault και η Nissan με 20k-25k στην Audi θέλω 80k; :biggrin:

Για να μην αποκτήσω "εξωσυζυγικές σχέσεις" με το συνεργείο θέλω 80k; :biggrin:

Εdit: όπως βλέπεις δεν μιλάω για Mercedes. Δεν έχω κάτι να πω.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.996
Reaction score
85.318
Luxury πάντως, χωρίς keyless entry, και άλλες τέτοιες πραγματικές "πολυτέλειες", δεν υπάρχει, ειδάλλως να λες για luxury υφάσματα στο ταμπλό. 🤣😁😂
Το τελευταίο που θα έβαζα σε αυτοκίνητο, είναι το keyless entry. Πιο πολύ stapapariamas δεν έχει. :lolsign:

Κατά τα άλλα, έχετε μπερδέψει κάποια πραγματάκια: και τα smartphones τα κινέζικα λένε "επεξεργαστής με 124789123573492682356 Mhz, κάμερα με 857843956960Mb, μνήμη 7435664532965 Gb, και να εδώ και να εκεί χαρακτηριστικά, σούπερ νουμεράκια my ass, και είναι για τον κουβά big time. iPhone δεν θα γίνουν ποτέ. Και καλώς κάνουν 300 ευρώ, για τόσο είναι.

Απλώς ακριβά. Αδικαιολόγητα ακριβά
Οπότε για να πάρω αυτό που δίνει η Renault και η Nissan με 20k-25k στην Audi θέλω 80k; :biggrin:
Έχετε μπερδέψει τον Κωσταντέλια με τον Μέσι. :roflmao::p. Δεν έχετε καμία σχέση με την πραγματικότητα, μιλάμε μηδέν, νάδα, ζερό, παντελώς εκτός όμως :tongue:.
Δεν είναι συγκρίσιμα τα Luxury αυτοκίνητα με τα κουβαδάκια που αναφέρετε κατά καιρούς.
Και επειδή περνάμε στο αυτοκίνητο μπορεί και το 1/8 του χρόνου μιας μέσης ημέρας (ώρες που δεν κοιμόμαστε), το vfm δεν είναι αρκετό. Μπορεί κάποιοι να θέλουν κάτι καλύτερο για να μην μιζεριάζουν.
Αν θέλετε να δείτε Luxury, μπείτε να πάτε μια βόλτα με την EQE του @rose.athens και τα ξαναλέμε.

Για την Audi, όπως έγραψα και πριν, δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα, αλλά αυτό φαίνεται εξαιρετικό:

Ο άλλος βέβαια θέλει έπιπλα από το ΙΚΕΑ, τα άλλα τα κανονικά του φαίνονται παπουδίστικα.

Ο νεανίας :gotcha:.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.975
Reaction score
30.916
Κατά τα άλλα, έχετε μπερδέψει κάποια πραγματάκια: και τα κινητά τα κινέζικα λένε "επεξεργαστής με 124789123573492682356 Mhz, κάμερα με 857843956960Mb, μνήμη 7435664532965 Gb, και να εδώ και να εκεί χαρακτηριστικά, σούπερ νουμεράκια my ass, και είναι για τον κουβά big time. iPhone δεν θα γίνουν ποτέ. Και καλώς κάνουν 300 ευρώ, για τόσο είναι.
Δεν συγκρίνουμε συσκευή των 300 ευρώ με άλλη των 1000 ευρώ. Όταν και οι δύο συσκευές θα έχουν 1000 ευρώ τότε έχει να κάνει με το τι προτιμά ο καθένας. Όχι ότι το ένα είναι καλύτερο του άλλου. Πάνω κάτω ίδια είναι. Ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες.

Κωσταντέλια
Ποιος είναι αυτός πάλι; Δε ψάχνω, βαριέμαι. 😊
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.996
Reaction score
85.318
Ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες.
100%.
Αυτό λέω. Ο άλλος λέει πως το keyless entry είναι Luxury. Και δεν έχουμε ένα heads up display. :roflmao:
Ούτε καν ταχύμετρο να βλέπουμε πόσο πάει δεν έχουμε, είναι κάτω δεξιά. Για να μην πούμε πως δεν έχουμε μοχλούς για φλας και φώτα. Τόσο τσίπης ο Musk.
Ποιος είναι αυτός πάλι; Δε ψάχνω, βαριέμαι. 😊
Εσωτερικό αστείο για ΠΑΟΚτσήδες, sorry :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.975
Reaction score
30.916



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.996
Reaction score
85.318
Πάνω αριστερά. Όχι κάτω δεξιά.
Πάνω αριστερά στην οθόνη. Ναι.
Η οποία όμως είναι κάτω δεξιά, και πρέπει να πάρεις τα μάτια σου από τον δρόμο.
Εντάξει, να το δεχτώ, αλλά πρόκειται για τσιγκουνιές. Αν δεν θέλει να βάλει οθόνη στο τιμόνι (έχει στα ακριβότερα, άρα είναι τσιγκουνιά και όχι statement), ας βάλει heads up display.
 

Μηνύματα
1.281
Reaction score
1.915
@alexis
το να μη σου αρέσουν τα VW ή οι Γερμανοί, καλά κάνεις, ο καθένας έχει συμπάθειες και αντιπάθειες,
αλλά το να λες ότι είναι ματρακάδες, δε στέκει.
Όσες εταιρείες βγάζανε ματρακάδες κλείσανε σε διάστημα λίγων ετών. Και μη μου πεις ότι η VW δεν πάει καλά, γιατί είναι για άλλους λόγους.
Το ότι υπάρχουν προβλήματα κατά καιρούς συμβαίνει σε όλους. Είχα 2 VW για 16 και 14 χρόνια περίπου και δεν είχανε κάποιο θέμα. Αν είχανε προβλήματα, δε θα είχα πάρει τώρα ξανά VW για τρίτη φορά. (από άλες μάρκες είχα παλιότερα Toyota και Daihatsu, δεν ξαναπήρα, όχι ότι είχαν κάποιο θέμα).
Και όπως είπα, επειδή ενδεχομένως θα χρειαστεί για φορολογικούς λόγους να πάρω φέτος αυτοκίνητο, το VW είναι ξανά μέσα στις πιθανές επιλογές και αν βγει εκτός θα είναι λόγω καλύτερου software αλλού (ξέρετε που).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.975
Reaction score
30.916
Πάνω αριστερά στην οθόνη. Ναι.
Η οποία όμως είναι κάτω δεξιά, και πρέπει να πάρεις τα μάτια σου από τον δρόμο.
Εντάξει, να το δεχτώ, αλλά πρόκειται για τσιγκουνιές. Αν δεν θέλει να βάλει οθόνη στο τιμόνι (έχει στα ακριβότερα, άρα είναι τσιγκουνιά και όχι statement), ας βάλει heads up display.
Μη σου πω ότι θεωρώ βέβαιο πως τα επόμενα S & X δεν θα έχουν οθόνη πίσω από το τιμόνι. Το Cybertruck που είναι το ακριβότερο όχημα της Tesla για ιδιωτική χρήση δεν έχει.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.996
Reaction score
85.318
Μειονεκτήματα Tesla 3, και φαντάζομαι και του επερχόμενου Juniper:
Δεν έχει heads up display/ταχύμετρο στο οπτικό πεδίο.
Δεν έχει μοχλούς φλας/φώτων/υαλοκαθαριστήρων.
Δεν έχει χειριστήριο ταχυτήτων (στην οθόνη αναγκαστικά)
Δεν έχει Apple CarPlay-Apple music
(Edit+) Το navi δεν μιλάει Ελληνικά και η προφορά των οδών είναι ακαταλαβίστικη
Δεν έχει ηλεκτρικό κάλυμμα/σκίαστρο ηλιοροφής
(Να μην ακούω για κινέζικα after market :tongue: )

Ανεξήγητα phantom braking, αυτό είναι σημαντικό.
Σημαντικό επίσης είναι πως στο αυτοκίνητο έχει άμεση πρόσβαση ένας παλαβός.

Πλεονεκτήματα:
Software
(Edit: +efficiency )
Superchargers (περιορισμένα στην Ελλάδα)
Επιλογή για τετρακίνηση!!!!!!!
Ηχοσύστημα
Κάποια έξτρα που οι άλλοι χρεώνουν τα δίνει δωρεάν (matrix φώτα, κλείσιμο πορτμπαγκάζ κλπ)

Κατά τα άλλα, έχει καλή ηχομόνωση και οδηγική αίσθηση, και στην τιμή του, για κάθε έκδοση είναι πολύ ανταγωνιστικό.

Εαν ξηλώσουν τον Musk από CEO, ειδοποιήστε με να το πάρω την ίδια μέρα.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.006
Μηνύματα
2.958.730
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top