Tesla


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.424
Reaction score
86.521
Με μια δημόσια παραδοχή ήττας (και το αντίστοιχο δούλεμα από την μεριά μου) και άμεση προπληρωμή του στοιχήματος, θα κάνω κράτει στο κρασί, θα πιω μόνο ένα ποτηράκι. Και δεν θα πάρω γλυκό.
Η προσφορά δεν θα μείνει για καιρό ανοιχτή.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.201
Reaction score
139.720
Τα επίσημα στοιχεία επιβεβαιώνουν πως για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το model Y έχει τις υψηλότερες πωλήσεις παγκοσμίως, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.



Άντε να τριτώσει το "κακό" για τους αυτοκινηταράδες! 😁😂🤣
(Δε το βλέπω, η BYD παραμονεύει στη γωνία)
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.424
Reaction score
86.521
Τι γελάς ρε φαλάκρα 🤣
Στα λεγα πως εκεί θα καταλήξει, και έβλεπες ακροαριστερούς και φαντάσματα.
Όλοι αυτοί ακροαριστεροί είναι που αποφάσισαν να πάρουν κάτι άλλο;
Πως και δεν κάνουν κυβέρνηση τόσοι πολλοί που είναι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.201
Reaction score
139.720
Αυτά ήταν γνωστά από τον Μάρτη του '23, μάλιστα την εποχή που αγόρασα το δικό μου (Ιούνιο του '23) πολλοί γνώστες των πραγματικών εξελίξεων, περίμεναν να αντικατασταθεί το HW3 με HW4 για να αγοράσουν, εγώ δεν περίμενα, πήρα με HW3, και μετά από 4 μήνες ξεκίνησε να διατίθεται το HW4.

Όπως έγινε παλιότερα (το '18), με δωρεάν αντικατάσταση με το νέο τότε HW3 σε όσους πλήρωναν FSD, έτσι θα γίνει και τώρα, με δωρεάν αντικατάσταση με HW4 στους κατόχους FSD, εάν δεν βρεθεί λύση να "χωρέσει" στις υπολογιστικές δυνατότητες του HW3 το transformation του FSD 14, κάτι που ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει πλήρως.

Αυτό δεν είναι πρόβλημα.

Το πραγματικό πρόβλημα είναι άλλο, και λίγοι, πολύ λίγοι το γνωρίζουν. Το πρόβλημα λοιπόν, είναι πως το HW4 παρουσιάζει προβλήματα, υποθέτουμε πως έχει κάποια λάθη σχεδίασης, και είναι πιθανό να καεί κατά τη λειτουργία του σε υψηλές ταχύτητες επεξεργασίας. Δεν βγαίνουν αυτά προς τα έξω από το εργοστάσιο στη Γερμανία (έχουμε κάποιους γνωστούς εκεί μέσα), και δεν έχουμε ενημέρωση για πιθανές αλλαγές στην πλακέτα ή στην όλη σχεδίαση των κυκλωμάτων, αλλά υπάρχει περίπτωση να έχουν ήδη προχωρήσει σε επανασχεδίαση όλου του hardware χωρίς αλλαγή ονομασίας (παραμένει HW4), και τα φρέσκα αυτοκίνητα να φοράνε νεότερη version HW4, χωρίς τα γνωστά θέματα.

Εάν τέλος πάντων αποφασίσουν πώς χρειάζεται αλλαγή η πλακέτα, θα προχωρήσουν σε ενημέρωση των ιδιοκτητών για δωρεάν αντικατάσταση, αυτό είναι ήδη γνωστό.

Σίγουρα είναι κάποιο κόστος η αντικατάσταση όλων των πλακετών με νεότερες, αλλά δεν έχουν πρακτικά κάποια άλλη εναλλακτική εάν θέλουν να βγάλουν επίσημα άδεια για full FSD, χωρίς να χρειάζεται επίβλεψη, όπως είναι τώρα, που απαιτείται "επίβλεψη" από τον οδηγό.

Χωρίς το λογισμικό του transformation όμως, δουλειά δεν γίνεται. Πρέπει το σοφτγουερ να προβλέπει τις εξελίξεις της κίνησης, όπως ακριβώς κάνουμε εμείς στο δρόμο, κι όχι απλώς να αντιδράει σε όσα στατικά φαίνονται εκείνη τη στιγμή.

Οπότε ναι, φτάσανε (επιτέλους) στην επάρκεια του σοφτγουερ μέσω ΑΙ, αλλά τώρα, για πρώτη φορά, υπάρχει ενδεχόμενο (ακόμα δεν είναι απολύτως ξεκάθαρο) ανεπάρκειας του hardware, κι όχι μόνον σε όσα ΙΧ φοράνε HW3, αλλά σε όλα, ανεξαιρέτως, οπότε πιθανώς να βρεθούν στην δυσάρεστη θέση να χρειαστεί αλλαγή πλακέτας σε όλα τα Τέσλα, ανεξαιρέτως.

Μέσα στο επόμενο 3-μηνο θα έχει ξεκαθαρίσει η εξέλιξη σ' αυτήν την ιστορία, και θα ανακοινωθούν οι όποιες αποφάσεις, πριν την διάθεση των αυτόνομων cybercab στο Austin.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.987
Reaction score
2.850
Δεν τον νοιάζει τον Τέσλα αν δεν θα πουλάει εις τα Ευρώπας.
Η Ευρώπη θα ψοφήσει και η Κίνα θα μεγαλουργήσει οπότε θα πουλάει στη Κίνα. :fuckyou:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.424
Reaction score
86.521
Εάν τέλος πάντων αποφασίσουν πώς χρειάζεται αλλαγή η πλακέτα, θα προχωρήσουν σε ενημέρωση των ιδιοκτητών για δωρεάν αντικατάσταση
Ενδιαφέρον.
Εκτός από το όποιο έξοδο να αλλαχτεί το hardware σε όλα τα Tesla που θέλουν FSD, βρίσκω αρκετά δύσκολο να μπορέσουν να το υλοποιήσουν με την ανεπάρκεια των service centers και αντίστοιχου προσωπικού.
Η εταιρία λειτουργεί με την λογική “δεν χρειάζεται service” και έτσι έχει προσωπικό και συνεργεία για να αντιμετωπίζει μόνο τις όποιες βλάβες. Οριακά.
Τώρα τι θα κάνει; Θα προσλάβει έξτρα κόσμο και θα βρει χώρους για να αλλάξει όλους τους υπολογιστές και να διενεργήσει και τα αντίστοιχα τεστ λειτουργικότητας για κάθε όχημα χωριστά;
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.365
Reaction score
31.341
Έχουν γραφτεί ήδη διάφορα για το HW4.

 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.354
Reaction score
11.025
Ενδιαφέρον.
Εκτός από το όποιο έξοδο να αλλαχτεί το hardware σε όλα τα Tesla που θέλουν FSD, βρίσκω αρκετά δύσκολο να μπορέσουν να το υλοποιήσουν με την ανεπάρκεια των service centers και αντίστοιχου προσωπικού.
Η εταιρία λειτουργεί με την λογική “δεν χρειάζεται service” και έτσι έχει προσωπικό και συνεργεία για να αντιμετωπίζει μόνο τις όποιες βλάβες. Οριακά.
Τώρα τι θα κάνει; Θα προσλάβει έξτρα κόσμο και θα βρει χώρους για να αλλάξει όλους τους υπολογιστές και να διενεργήσει και τα αντίστοιχα τεστ λειτουργικότητας για κάθε όχημα χωριστά;
Ίσως το αναθέσει υπεργολαβία σε εξωτερικούς συνεργάτες, αν τελικά αποδειχτούν τόσο πολλοί οι κάτοχοι Tesla με παλιό hardware, οι οποίοι θα θελήσουν να αγοράσουν FSD. Δεδομένου ότι η πώλησή του είναι ουσιαστικά πώληση software, κερδισμένη θα βγαίνει η εταιρεία, ακόμη κι αν χρεώνεται το κόστος hardware.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.424
Reaction score
86.521
Ίσως το αναθέσει υπεργολαβία σε εξωτερικούς συνεργάτες, αν τελικά αποδειχτούν τόσο πολλοί οι κάτοχοι Tesla με παλιό hardware, οι οποίοι θα θελήσουν να αγοράσουν FSD. Δεδομένου ότι η πώλησή του είναι ουσιαστικά πώληση software, κερδισμένη θα βγαίνει η εταιρεία, ακόμη κι αν χρεώνεται το κόστος hardware.
Και αυτό θα έχει τα δικά του προβλήματα.
Ποιος θα είναι ο εξωτερικός συνεργάτης; Πόσο μεγάλα συνεργεία και τι προσωπικό έχει, με τι εκπαίδευση και χαρτιά; Πώς θα έχει certification πως το προϊόν που παραδίδει στον πελάτη είναι ασφαλές για αυτόνομη οδήγηση σύμφωνα με τις προδιαγραφές;
Θα καλύπτουν οι ασφαλιστικές το όχημα με αυτές τις συνθήκες;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.201
Reaction score
139.720
Πανεύκολα αλλάζει, με mobile service.
Στο σπίτι σου.
Δεν είναι πρόβλημα αυτό, 5' δουλειά είναι.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.201
Reaction score
139.720
Το mobile service είναι αποκλειστικά υπάλληλοι της Τέσλα.

Τα παιδιά που έχουν έρθει σπίτι μου να κάνουν δουλειές στο αυτοκίνητο, με mobile service, τα είδα μέσα στην Τέσλα στην Αθήνα, είναι υπάλληλοι εκεί.

Μια φορά το μήνα, 2 υπάλληλοι της Τέσλα παίρνουν ένα Τέσλα τίγκα στα ανταλλακτικά, και κάνουν περιοδεία σε όλη την Ελλάδα για mobile service.

Εξωτερικούς συνεργάτες (πιστοποιημένους) έχουν μόνον για λαμαρινοδουλειές.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.424
Reaction score
86.521
Και επαρκούν τα mobile services για να αλλάξουν όλους τους υπολογιστές όσων ζητήσουν FSD+να κάνουν την δουλειά της καθημερινότητας; Ή θα αφήσουν όλες τις βλάβες να περιμένουν για πάντα;
Σκέψου αριθμό οχημάτων κλίμακα και αποστάσεις ΗΠΑ, όχι Θέρμη Πυλαία Τριαδι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.365
Reaction score
31.341
Car Computer (HW4) (Remove and Install)

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.201
Reaction score
139.720
Και επαρκούν τα mobile services για να αλλάξουν όλους τους υπολογιστές όσων ζητήσουν FSD+να κάνουν την δουλειά της καθημερινότητας; Ή θα αφήσουν όλες τις βλάβες να περιμένουν για πάντα;
Σκέψου αριθμό οχημάτων κλίμακα και αποστάσεις ΗΠΑ, όχι Θέρμη Πυλαία Τριαδι.
Not my problem.😎

Τι με νοιάζει τι θα κάνουν; Εσύ τι καημό έχεις; 🤣😂😁
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.309
Μηνύματα
2.971.156
Members
38.296
Νεότερο μέλος
Monarchix
Top