- Μηνύματα
- 43.296
- Reaction score
- 77.713
Αρ γιού σήργιους καλέ; 
Ο Bonne Eggleston είναι πολύ σοβαρός μηχανικός, και τα λέει πολύ "σεμνά και ταπεινά" όσα λέει, εγώ στη θέση του θα είχα ύφος 100 καρδιναλίων!Bonne Eggleston. Senior Director @ Tesla, μιλάει για την 4680.
Επιβεβαίωσε πως το Cybecab θα έχει μπαταρία μικρότερη από 50kWh και θα κάνει 480km. Αλλά τα ποιο σημαντικά είναι τα παρακάτω. Στις μπαταρίες είμαστε ακόμα στην αρχή. Δεν έχουμε φτάσει στο σημείο ωριμότητας άλλων προϊόντων. Στην ουσία ξεκινήσαμε από τις μπαταρίες για laptops και τώρα φτιάχνουμε για BEVs. Πρέπει να δουλέψουμε στα υλικά, στις μεθόδους παραγωγής, στην εμβέλεια, στην ταχύτητα φόρτισης, και να μπορούμε να επιλέγουμε τι θέλουμε να πάρουμε στο επιθυμητό κόστος. Να δουλέψουμε στην ασφάλεια των μπαταριών σε σημείο να μην ασχολείται κανείς με αυτό. Έχουμε τουλάχιστον 10 χρόνια μπροστά μας. Τώρα ξεκινήσαμε.
Ναι. Μόλις βγει μικρό, εάν έχει τιμόνι δηλαδή, θα ρίξω μια παραγγελία.Αρ γιού σήργιους καλέ;![]()
1. Ίσως και να γίνει.
- Μικρότερο μοντέλο οπωσδήποτε
- Ανανέωση των δύο μεγάλων, και συμπίεση της τιμής τους
- Επιλογή διαμόρφωσης για τα 3 και Y με HUD, μοχλούς φλας, ηλεκτρικό σκίαστρο και ότι άλλο έχει αφαιρεθεί από τσιγκουνιά (όλα μαζί ή καθόλου), στα +3500€. Άντε +5000
Μακάρι να παραμείνει έτσι.Το cybercab όπως το έδειξαν ήταν διθέσιο...
Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας; Είμαστε τσίπηδες;Πάει κόντρα στην φιλοσοφία της εταιρείας
Να φτιάξει ένα πολύ καλό προϊόν στην καλύτερη (χαμηλότερη) δυνατή τιμή. Δεν τους ενδιαφέρει να φτιάξουν το καλύτερο και πιο πολυτελές αυτοκίνητο σε κάθε κατηγορία. Με τα καλύτερα δέρματα, HUD και δεν ξέρω τι άλλο. Δεν τους απασχολεί καθόλου αυτό. Όσοι ψάχνουν κάτι τέτοιο κοιτάνε σε λάθος εταιρεία. Αυτό που θέλουν είναι ένα αυτοκίνητο που θα είναι το καλύτερο στην τιμή του, και λίγο παραπάνω. Τι σημαίνει καλύτερο; Τα έχουμε πει χίλιες φορές. Μη τα ξαναλέμε. Και να γίνεται όλο και φθηνότερο, για να έχει πρόσβαση όλο και περισσότερος κόσμος.Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας;
Η ερώτηση δεν ήταν γιά το αν το θέλεις αλλά γιά το Βερολίνο.Ναι. Μόλις βγει μικρό, εάν έχει τιμόνι δηλαδή, θα ρίξω μια παραγγελία.
Ναι καλέ, τι δε καταλαβαίνς;Η ερώτηση δεν ήταν γιά το αν το θέλεις αλλά γιά το Βερολίνο.![]()
Το Juniper σε λευκό είναι άλλο αμάξι. Όπως το περίμενα. Καμία σχέση με τα σκούρα. Αναμένω να πω το ίδιο και όταν το δω σε κόκκινο.Ίσως σε άλλο χρώμα να αποκτήσει κάτι.
Εδώ είσαι συ:Βγήκαν τα οικονομικά αποτελέσματα του Q1. Η σφαγή του Δράμαλη
Θεωρώ πως δεν έχετε καταλάβει την Tesla. Δεν την ενδιαφέρει να φτιάξει άλλο ένα ΤΑΧΙ. Έχουμε τέτοια. Θέλει να φτιάξει ένα όχημα για φθηνή μετακίνηση. Έως και την φθηνότερη ever αν τα καταφέρει.Η εικόνα του Cybecab ως ταξί είναι ανεξήγητη. Ένα διθέσιο ψηλό κουπέ, τεσσερισήμιση μέτρων μήκους, δεν έχει καμία απολύτως λογική, ούτε για χρήση ως αυτόνομο ταξί, ούτε για χρήση ως μικρό Tesla.
Η λογική ορίζει ότι το μικρό Tesla θα ανήκει στο C segment (αφού το 3 ανήκει στο D), άρα θα παίζει μπάλα με τα Golf, id3 και Dolphin αυτού του κόσμου - τα οποία είναι κοντύτερα, με μεγαλύτερο μεταξόνιο και ψηλότερα από το πρωτότυπο Cybercab.
Αν πάρουν το Cybercab, του προσθέσουν τιμόνι, δύο πίσω καθίσματα και ψηλώσουν και λίγο την οροφή για να υπάρχει στοιχειώδης χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, το αποτέλεσμα θα είναι ανεπαρκές για την κατηγορία αγοράς όπου προορίζεται, ασχέτως του πόσο καλό λογισμικό θα έχει.