alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 19.028
- Reaction score
- 32.991
Προς ενημέρωση και συμμόρφωση, αυτή είναι η Πόρσε.
![]()
Έρχομαι στο σωστό θέμα γιατί δίπλα αφορά άλλα.Μόνον το διθέσιο boxster EV έμεινε πλέον να με ενδιαφέρει αγοραστικά, κι αυτό μόνον εάν βγει σε λογικό κοστολόγιο (<70k).
Ειδάλλως, έχει κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια (Τέσλα).
Τα Τέσλα έχουν τόσο υψηλό VFM, που είναι πολύ δελεαστικά προϊόντα, και σοβαρές εναλλακτικές στην δικιά μου αγαπημένη φίρμα.
ΥΓ. Και πόρσε να πάρω, το Τέσλα δεν φεύγει.
Το φολγκζβάγκεν παίζει να πάρει μπούλο. Όχι το Τέσλα.
Παρακολουθούσα τις προάλλες ένα video από Αμερική με μια MACAN BEV. Πέρασαν από την Porsche για να φορτίσουν μιας και ήταν στο δρόμο τους, και το πορτάκι δεν άνοιγε με τίποτα. Είχε κολλήσει. Για καλή τους τύχη αυτό έγινε με το service center να είναι απέναντι από τον φορτιστή. Ήρθαν να το δουν και τελικά το πήραν μέσα.

Όπως είπαν, το απογοητευτικό με την MACAN είναι ότι δεν είναι Tesla όσο αφορά τους Superchagers. Τόσα λεφτά και ένα όχημα με τα μισά χρήματα είναι καλύτερο. Είπαν αυτοί, όχι εγώ.
Σε άλλο video ταξιδάκι Μιλάνο - Παρίσι με Model Y Juniper AWD. Απροβλημάτιστο, με μια χαρά ταχύτητες στη διαδρομή, και συνολικό κόστος ταξιδιού 49 ευρώ.

Και ένα από Ελλάδα.

Η Tesla δεν πουλάει μόνο το αμάξι στην τιμή. Πουλάει αμάξι και φορτιστές. Που δουλεύουν πάντα και στις καλύτερες τιμές. Αν τώρα είσαι από τους τυχερούς, όπως ο από πάνω, που πήρε και ένα χρόνο δωρεάν φόρτιση, τότε φορτώνεις φεύγεις και μην τον είδατε μέχρι να βαρεθείς. Ευρώπη βέβαια. Καλύτερη λύση για ταξίδια από Tesla δεν υπάρχει. Πολύ σημαντικός λόγος αγοράς για τους ταξιδιάρηδες.