- Μηνύματα
- 31.338
- Reaction score
- 91.024
Να του κάνουμε μάθημα να μην κάνει μλκιες, σαν την αφαίρεση του μοχλού φλας.










Το cult έχει απ όλαΠροφανώς δεν έχετε ιδέα πόσοι θέλουν μόνο κουμπιά ή πόσοι βρίζουν στα σχόλια κάτω από αυτή τη φωτογραφία. Δεν μπορώ να καταλάβω πως τους αρέσει αυτό το πράγμα. Αυτοί το βρίσκουν τέλειο. Και πλέον θέλουν να έχουν την επιλογή να αγοράσουν Tesla χωρίς μοχλό φλας.
Δεν θα διαφωνούσα, εάν το κόψιμο και η επαναφορά γίνονταν πριν κυκλοφορήσει στην αγορά."Αν δεν αναγκαστείς να επαναφέρεις δεν έκοψες αρκετά"
Lars Moravy.
Vice President of Vehicle Engineering at Tesla
![]()
Εννοείται, αλλά ποιο είναι το ποσοστό; Είναι διψήφιο;Φαλάκρα, τα περφορμανς έχουν το κοινό τους, και δικαίως,
Φαντάσου να είσαι cult member, να υπερασπίζεσαι στο φακεβοοκ και το τικτοκ μετά μανίας την αφαίρεση του μοχλού και πόσο ιδιοφυΐα είναι ο μεγάλος, και να σε στέλνει κουβά έτσι στεγνά.Άρχισαν να τα χώνουν για την επιστροφή του μοχλού φλας.![]()
Νομίζω ότι το κάνεις να φαίνεται βουνό ενώ δεν είναι.Άντε πάλι τα ίδια. Aυτό είναι άλλο αμάξι. Και εντελώς εκτός φιλοσοφίας Tesla. Συν ότι θα αυξήσει το κόστος παραγωγής, και δεν είναι καθόλου απλό.
Θα πρέπει να σχεδιάσει άλλο ταμπλό για HUD, που να δέχεται και κουμπιά. Να σχεδιάζει νέα αυξημένη καλωδίωση που να υποστηρίζει και αυτά (ίσως και τις υποδοχές για νέες εισόδους στην υπάρχουσα), νέο software, χώρο στα logistics για αποθήκευση, υπολογισμούς μεταφοράς στη γραμμή παραγωγής όταν χρειάζεται, επανασχεδιασμό του software λειτουργείας των robots της γραμμής παραγωγής για να συγκεκριμένα σημεία, κ.α.
Πρέπει επίσης να βρει προμηθευτές για όλα αυτά, που να μπορούν να κάνουν ότι τους ζητάει. Αν δεν μπορούν να κάτσει να σχεδιάσει αυτή τα μηχανήματα και το λογισμικό λειτουργίας παραγωγής (για τους προμηθευτές, το κάνει ήδη σε άλλους), και όλα αυτά σε τοπικό επίπεδο καθώς η Tesla είναι πολύ localized στο supply chain. Tο εργοστάσιο στην Shangai δουλεύει μόνο με τοπικούς suppliers, ενώ σε Γερμανία και Αμερική με όσο το δυνατόν περισσότερους τοπικούς. Για αυτό δεν έχει πρόβλημα εξαρτημάτων, για αυτό τα παίρνει φθηνά κλπ κλπ.
Αν τα κάνει όλα αυτά εσωτερικά, για κάτι που δεν φτιάχνει ήδη, θα χρειαστεί νέο χώρο για γραμμή παραγωγής, αποθήκευσης τελικού προϊόντος, καθώς και χώρους εισόδου και αποθήκευσης πρώτων υλών.
Και όμως, θα μπορούσε να πάρει ποσοστό αυτών που λες αν τους έδινε την επιλογή.Και όλα αυτά γιατί; Για να κάνει κάτι που έτσι και αλλιώς δεν την ενδιαφέρει, και που όσοι τα θέλουν κατά μεγάλο ποσοστό δεν κοιτάνε Tesla.
Είναι ακριβώς όπως τα λέω. Μέχρι και έτοιμο μπορούν να το πάρουν το παραπάνω κείμενο για να προχωρήσουν.Νομίζω ότι το κάνεις να φαίνεται βουνό ενώ δεν είναι.
Εχει ήδη υποδομές σχεδιασμό και suppliers από το S/X όπου κάποια από αυτά υπάρχουν.
Μόνο μην δούμε να συμβαίνει και σε αδειάσει και εσένα σαν τους άλλους που διαμαρτύρονται τώρα![]()
Είμαι βέβαιος πως τα έχουν υπολογίσει. Έχει μεγαλύτερη σημασία, και σε μελλοντικό επίπεδο, να επενδύσουν σε πράγματα που έχουν πραγματική αξία αντί σε αυτά. Τα φθηνότερα οχήματα έχουν μεγαλύτερη σημασία. Η παραγωγή μπαταριών επίσης. Το FSD (διάθεση οικονομικών αλλά και ανθρώπινων πόρων) κ.α. Τα HUDs και τα κουμπιά είναι τρίχες. Ο ανταγωνισμός θα ερχόταν έτσι και αλλιώς. Με τους Κινέζους δεν μπορεί να τα βάλει κανείς. Οπότε για να ξεχωρίσεις πρέπει να τα κάνεις διαφορετικά. Όχι μια από τα ίδια. Πόσο μάλλον ακριβότερα.Και όμως, θα μπορούσε να πάρει ποσοστό αυτών που λες αν τους έδινε την επιλογή.
Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Κάτι πρέπει να κάνει για να κόψει τον κατήφορο.