- Μηνύματα
- 31.394
- Reaction score
- 91.180
Τι να κάνουμε, αυτά λένε οι αριθμοί, ξυδάκι.
Έλα στη δουλειά μου να ζητήσεις άποψη για τα ηλεκτρικά. Και να βγάλεις συμπέρασμα σε ερεύνα. Πιο μαύρα μεσάνυχτα δεν υπάρχει.
Ναι τα είδαμε τα νούμερα και σε άλλη έρευναΤι να κάνουμε, αυτά λένε οι αριθμοί,
Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις;Κάποιες πολιτείες είναι ήδη χωρίς inventory
Δίνουν και συνδρομή στην Χρυσή Αυγή μαζί;μέχρι να πάρεις Tesla.
Τι άλλαξες, Κώστα;Δεν έχει νόημα. Για κανένα λόγο, ιδίως τώρα που έχω τις νέες αναρτήσεις.![]()
Σε επίσημα συμβεβλημένο με την Τέσλα σέρβις (της Ford) εδώ στη Θεσσαλονίκη, άλλαξα φουλ ανάρτηση μπρος-πισω (ελατήρια, αμορτισέρ και κάτι καπάκια - με έξτρα απορρόφηση) του δικού μου (2023) με αυτά του juniper (2025), τα οποία εμφανισιακά είναι όμοια (αλλά διαφορετικοί κωδικοί, άλλες ρυθμίσεις αμορτισέρ, μικροδιαφορές πάχους στα ελατήρια, κλπ), χωρίς μετατροπές (βγαίνει το ένα - μπαίνει το άλλο), και το σημαντικότερο σε αυτή τη φάση: εντός εγγύησης (Τέσλα αυθεντικά, με ενημέρωση του μητρώου του αυτοκινήτου στην μαμά Τέσλα, άλλωστε με το VIN του αυτοκινήτου παίρνει το τμήμα σέρβις τα ανταλλακτικά).Τι άλλαξες, Κώστα;
Αυτή είναι σημαντική βελτίωση, σε ένα από τα λίγα σημεία όπου υστερούσε το προηγούμενο Υ!Σε επίσημα συμβεβλημένο με την Τέσλα σέρβις (της Ford) εδώ στη Θεσσαλονίκη, άλλαξα φουλ ανάρτηση μπρος-πισω (ελατήρια, αμορτισέρ και κάτι καπάκια - με έξτρα απορρόφηση) του δικού μου (2023) με αυτά του juniper (2025), τα οποία εμφανισιακά είναι όμοια (αλλά διαφορετικοί κωδικοί, άλλες ρυθμίσεις αμορτισέρ, μικροδιαφορές πάχους στα ελατήρια, κλπ), χωρίς μετατροπές (βγαίνει το ένα - μπαίνει το άλλο), και το σημαντικότερο σε αυτή τη φάση: εντός εγγύησης (Τέσλα αυθεντικά, με ενημέρωση του μητρώου του αυτοκινήτου στην μαμά Τέσλα, άλλωστε με το VIN του αυτοκινήτου παίρνει το τμήμα σέρβις τα ανταλλακτικά).
Πρακτικά όσα παλαιότερα model Y από δω και πέρα χρειαστούν φουλ αλλαγή όλων των αναρτήσεων, θα μπαίνουν οι καινούριες. Μόνον εάν χρειαστεί αλλαγή τμήματος των αναρτήσεων, πχ μόνο ενός ή 2 αμορτισέρ χωρίς ελατήρια κλπ, μόνον τότε ξαναμπαίνουν οι προηγούμενοι κωδικοί, ώστε να είναι "σωστό" το σετ.
Βέβαια αυτές οι αναρτήσεις με λογική χρήση μάλλον δε χαλάνε ποτέ.
Φυσικά μπορείς να τοποθετήσεις και τις αναρτήσεις του model Y performance (πάντα εντός εγγύησης, καθότι γνήσια ανταλλακτικά Τέσλα), όπως και τα φρένα του performance (προαπαιτούμενα για να σου ανοίξουν τελική ταχύτητα έως 254 εάν πάρεις το boost πακέτο, ειδάλλως σταματάει στα 234 με σκέτο το boost από τα 217 του δικού μου).
Είναι βελτιωμένη η νέα ανάρτηση, με αύξηση της άνεσης σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη (λακούβες) και γενικά σε ανώμαλο έδαφος (πλακόστρωτα, χωματόδρομοι, κλπ), αλλά παραμένει εξαιρετικό το grip, και σύμφωνα με την αίσθησή μου στο δρόμο, αλλά και βλέποντας και κάτι βίντεο από το L, πιθανολογώ ακόμα καλύτερη επίδοση σε moose test. Έχει μια έξτρα "προοδευτικότητα" αυτή η ανάρτηση, μαλακή σε χαμηλές ταχύτητες και σφιχτή σε υψηλές. Στα μείον, να σημειώσω πως γέρνει λίγο παραπάνω δεξιά αριστερά, σε χαμηλές ταχύτητες (με 20-30 χαω σε κάνα πάρκινγκ, βλέπεις εύκολα τη διαφορά, το προηγούμενο ήταν πιο σφιχτό), αλλά πάνω από 50-60 δεν έχει διαφορά.
Εξαιρετικό στήσιμο, ένα ήδη κορυφαίο αυτοκίνητο κατάφεραν και το έστησαν ακόμα καλύτερο.
Πλέον η διαφορά άνεσης σε χαμηλές ταχύτητες και μέσα στην πόλη από το iD.3 είναι σημαντική υπέρ του Υ (ως τώρα ήταν μικρή η διαφορά τους, με εξαίρεση τις εγκάρσιες ανωμαλίες όπου ο πίσω άξονας του iD.3 κλωτσάει αρκετά πιο έντονα), ενώ σε υψηλές ταχύτητες και στροφιλίκια ούτε για πλάκα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ τους (εξ'αρχης εκεί η διαφορά ήταν τεράστια υπέρ του Τέσλα, το οποίο πάει τραίνο).
1,5 χιλιάρικο τα ανταλλακτικά, και πολύ λογικό κόστος τοποθέτησης.Αυτή είναι σημαντική βελτίωση, σε ένα από τα λίγα σημεία όπου υστερούσε το προηγούμενο Υ!
Κόστος;
Είσαι μικρός ακόμα, όταν μεγαλώσεις θα μάθεις.Συγγνώμη, 70000KM με ένα μόνο σετ ελαστικών (έγραψες "τα μαμα") και μάλιστα στους δρόμους του Ελλάντα? Πώς? τί μου διαφεύγει?
2 σετ Pirelli P7 θα είχα αλλάξει αν είχα γράψει 70000ΚΜ...