Tesla


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.086
Reaction score
33.042
Άλλη μια. Κάπως έτσι γίνεται δουλίτσα.
Έλα στη δουλειά μου να ζητήσεις άποψη για τα ηλεκτρικά. Και να βγάλεις συμπέρασμα σε ερεύνα. Πιο μαύρα μεσάνυχτα δεν υπάρχει.

Τι να κάνουμε, αυτά λένε οι αριθμοί,
Ναι τα είδαμε τα νούμερα και σε άλλη έρευνα :roflmao:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.394
Reaction score
91.181
Πάμε πάλι, για να μην μπερδεύεσαι:
Δεν έχει σημασία αν έχουν “δίκιο” ή όχι. Το θέμα είναι πως αυτά πιστεύουν. Και αν πιστεύουν αυτά οι πελάτες, δύσκολα τα πράγματα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.086
Reaction score
33.042
Άλλη μια για να μη μπερδεύεσαι.

Αυτά αλλάζουν. Θέλει χρόνο. Το πόσο εξαρτάται από τον καθένα ξεχωριστά. Για το FSD πάντα.

Για την Tesla κλάιν. Πουλάει. Αν δεν πουλάει κάπου πουλάει αλλού. Καλύτερα να μην πουλάει στην Ευρώπη να κάνει προσφορές. :tongue:

Αν και δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος πως θα γίνει ποτέ κάτι τέτοιο. Στην Κίνα, ακόμα δεν πέρασαν κάποιο μήνες -$1500 το 3+ LR RWD.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.394
Reaction score
91.181
Αμερική είναι η δημοσκόπηση. Εντός έδρας.
Για να μην μπερδεύεσαι 🤣
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.086
Reaction score
33.042
Δεν μένει σάλιο στο Stock στην Αμερική. Για να μην μπερδεύεσαι 🤣
Κάποιες πολιτείες είναι ήδη χωρίς inventory. Και ο αριθμός αυξάνεται.
Καθώς και οι χρόνοι παράδοσης. Και οι τιμές leasing επίσης πήραν πάνω.

Έχεις λίγο πρόβλημα στις πηγές σου. Να το κοιτάξεις. :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.394
Reaction score
91.181
Μην τρώτε τον παπά λέμε
IMG_9536.jpeg

Για να μην μπερδεύεσαι 😝
Πόσο πολύ σας δουλεύουν ρε φίλε χαχαχαχαχαχαχα
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.086
Reaction score
33.042
Κάποιες πολιτείες είναι ήδη χωρίς inventory
Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις; :tongue::biggrin:

Δεν βολεύει ναι; Πριν θέλαμε Tesla και τώρα που δεν θέλουμε λέμε τα χειρότερα. :biggrin:

Εδώ θα σε πηγαίνω τρένο μέχρι να πάρεις Tesla. :lolsign:
Και δύο μάλιστα όχι ένα. :tongue:
Model S & Model 3. KOKKINA. :tongue:

Edit: Και με FSD. :biggrin:
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.394
Reaction score
91.181
Θα πουλήσει λίγα παραπάνω τώρα που λήγει το “κινούμαι ηλεκτρικά USA”, και μετά θα καταλήξει ακριβώς εκεί που ήταν και πριν τρεις μήνες.
Λες και δεν ξέρεις τι γίνεται σε αυτές τις πολιτείες.
Για να μην μπερδεύεσαι 🥳
μέχρι να πάρεις Tesla.
Δίνουν και συνδρομή στην Χρυσή Αυγή μαζί;
:tongue:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.594
Reaction score
144.526
Τι άλλαξες, Κώστα;
Σε επίσημα συμβεβλημένο με την Τέσλα σέρβις (της Ford) εδώ στη Θεσσαλονίκη, άλλαξα φουλ ανάρτηση μπρος-πισω (ελατήρια, αμορτισέρ και κάτι καπάκια - με έξτρα απορρόφηση) του δικού μου (2023) με αυτά του juniper (2025), τα οποία εμφανισιακά είναι όμοια (αλλά διαφορετικοί κωδικοί, άλλες ρυθμίσεις αμορτισέρ, μικροδιαφορές πάχους στα ελατήρια, κλπ), χωρίς μετατροπές (βγαίνει το ένα - μπαίνει το άλλο), και το σημαντικότερο σε αυτή τη φάση: εντός εγγύησης (Τέσλα αυθεντικά, με ενημέρωση του μητρώου του αυτοκινήτου στην μαμά Τέσλα, άλλωστε με το VIN του αυτοκινήτου παίρνει το τμήμα σέρβις τα ανταλλακτικά).

Πρακτικά όσα παλαιότερα model Y από δω και πέρα χρειαστούν φουλ αλλαγή όλων των αναρτήσεων, θα μπαίνουν οι καινούριες. Μόνον εάν χρειαστεί αλλαγή τμήματος των αναρτήσεων, πχ μόνο ενός ή 2 αμορτισέρ χωρίς ελατήρια κλπ, μόνον τότε ξαναμπαίνουν οι προηγούμενοι κωδικοί, ώστε να είναι "σωστό" το σετ.

Βέβαια αυτές οι αναρτήσεις με λογική χρήση μάλλον δε χαλάνε ποτέ. 🤪

Φυσικά μπορείς να τοποθετήσεις και τις αναρτήσεις του model Y performance (πάντα εντός εγγύησης, καθότι γνήσια ανταλλακτικά Τέσλα), όπως και τα φρένα του performance (προαπαιτούμενα για να σου ανοίξουν τελική ταχύτητα έως 254 εάν πάρεις το boost πακέτο, ειδάλλως σταματάει στα 234 με σκέτο το boost από τα 217 του δικού μου).

Είναι βελτιωμένη η νέα ανάρτηση, με αύξηση της άνεσης σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη (λακούβες) και γενικά σε ανώμαλο έδαφος (πλακόστρωτα, χωματόδρομοι, κλπ), αλλά παραμένει εξαιρετικό το grip, και σύμφωνα με την αίσθησή μου στο δρόμο, αλλά και βλέποντας και κάτι βίντεο από το L, πιθανολογώ ακόμα καλύτερη επίδοση σε moose test. Έχει μια έξτρα "προοδευτικότητα" αυτή η ανάρτηση, μαλακή σε χαμηλές ταχύτητες και σφιχτή σε υψηλές. Στα μείον, να σημειώσω πως γέρνει λίγο παραπάνω δεξιά αριστερά, σε χαμηλές ταχύτητες (με 20-30 χαω σε κάνα πάρκινγκ, βλέπεις εύκολα τη διαφορά, το προηγούμενο ήταν πιο σφιχτό), αλλά πάνω από 50-60 δεν έχει διαφορά.

Εξαιρετικό στήσιμο, ένα ήδη κορυφαίο αυτοκίνητο κατάφεραν και το έστησαν ακόμα καλύτερο.

Πλέον η διαφορά άνεσης σε χαμηλές ταχύτητες και μέσα στην πόλη από το iD.3 είναι σημαντική υπέρ του Υ (ως τώρα ήταν μικρή η διαφορά τους, με εξαίρεση τις εγκάρσιες ανωμαλίες όπου ο πίσω άξονας του iD.3 κλωτσάει αρκετά πιο έντονα), ενώ σε υψηλές ταχύτητες και στροφιλίκια ούτε για πλάκα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ τους (εξ'αρχης εκεί η διαφορά ήταν τεράστια υπέρ του Τέσλα, το οποίο πάει τραίνο).

Τώρα είμαι σε αναμονή για νέα ελαστικά, πλησιάζω και τα 70.000 χλμ..
Σε καμιά βδομάδα τα περιμένω.

Τα "μαμά" Hankook έχουν ακόμα ψωμί στο πέλμα, πραγματικά θα έβγαζαν άλλο ένα εξάμηνο άνετα, αλλά έχουν σκληρύνει και έχει αυξηθεί σημαντικά ο θόρυβός τους, ωστόσο από κρατήματα δεν έχω το παραμικρό παράπονο, ούτε καν στις φουλ επιταχύνσεις δεν χάνει γκριπ.

Θα βάλω τα πιρελι τώρα, με καρτέλα ΑΑΑ και με προδιαγραφές Τέσλα (Τ0). Όσοι τα φοράνε, μόνον αυτά ξαναβάζουν, είναι πολύ ευχαριστημένοι. Θα δείξει.
Εννοείται πως έχουν μέσα υλικό ηχοαπορρόφησης.

1000016862.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.594
Reaction score
144.526
Tesla Model Y

We're capping things off with the vehicle that would win an imaginary "Most Improved Car" award from us: the Tesla Model Y.

Like the X3, we added the Model Y to our One-Year Road Test fleet earlier this year, and we quickly realized that it solved many of the issues the last-generation Model Y suffered from. The ride quality has gone from insufferable to perhaps the best among its competitors.

 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.650
Reaction score
11.696
Σε επίσημα συμβεβλημένο με την Τέσλα σέρβις (της Ford) εδώ στη Θεσσαλονίκη, άλλαξα φουλ ανάρτηση μπρος-πισω (ελατήρια, αμορτισέρ και κάτι καπάκια - με έξτρα απορρόφηση) του δικού μου (2023) με αυτά του juniper (2025), τα οποία εμφανισιακά είναι όμοια (αλλά διαφορετικοί κωδικοί, άλλες ρυθμίσεις αμορτισέρ, μικροδιαφορές πάχους στα ελατήρια, κλπ), χωρίς μετατροπές (βγαίνει το ένα - μπαίνει το άλλο), και το σημαντικότερο σε αυτή τη φάση: εντός εγγύησης (Τέσλα αυθεντικά, με ενημέρωση του μητρώου του αυτοκινήτου στην μαμά Τέσλα, άλλωστε με το VIN του αυτοκινήτου παίρνει το τμήμα σέρβις τα ανταλλακτικά).

Πρακτικά όσα παλαιότερα model Y από δω και πέρα χρειαστούν φουλ αλλαγή όλων των αναρτήσεων, θα μπαίνουν οι καινούριες. Μόνον εάν χρειαστεί αλλαγή τμήματος των αναρτήσεων, πχ μόνο ενός ή 2 αμορτισέρ χωρίς ελατήρια κλπ, μόνον τότε ξαναμπαίνουν οι προηγούμενοι κωδικοί, ώστε να είναι "σωστό" το σετ.

Βέβαια αυτές οι αναρτήσεις με λογική χρήση μάλλον δε χαλάνε ποτέ. 🤪

Φυσικά μπορείς να τοποθετήσεις και τις αναρτήσεις του model Y performance (πάντα εντός εγγύησης, καθότι γνήσια ανταλλακτικά Τέσλα), όπως και τα φρένα του performance (προαπαιτούμενα για να σου ανοίξουν τελική ταχύτητα έως 254 εάν πάρεις το boost πακέτο, ειδάλλως σταματάει στα 234 με σκέτο το boost από τα 217 του δικού μου).

Είναι βελτιωμένη η νέα ανάρτηση, με αύξηση της άνεσης σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη (λακούβες) και γενικά σε ανώμαλο έδαφος (πλακόστρωτα, χωματόδρομοι, κλπ), αλλά παραμένει εξαιρετικό το grip, και σύμφωνα με την αίσθησή μου στο δρόμο, αλλά και βλέποντας και κάτι βίντεο από το L, πιθανολογώ ακόμα καλύτερη επίδοση σε moose test. Έχει μια έξτρα "προοδευτικότητα" αυτή η ανάρτηση, μαλακή σε χαμηλές ταχύτητες και σφιχτή σε υψηλές. Στα μείον, να σημειώσω πως γέρνει λίγο παραπάνω δεξιά αριστερά, σε χαμηλές ταχύτητες (με 20-30 χαω σε κάνα πάρκινγκ, βλέπεις εύκολα τη διαφορά, το προηγούμενο ήταν πιο σφιχτό), αλλά πάνω από 50-60 δεν έχει διαφορά.

Εξαιρετικό στήσιμο, ένα ήδη κορυφαίο αυτοκίνητο κατάφεραν και το έστησαν ακόμα καλύτερο.

Πλέον η διαφορά άνεσης σε χαμηλές ταχύτητες και μέσα στην πόλη από το iD.3 είναι σημαντική υπέρ του Υ (ως τώρα ήταν μικρή η διαφορά τους, με εξαίρεση τις εγκάρσιες ανωμαλίες όπου ο πίσω άξονας του iD.3 κλωτσάει αρκετά πιο έντονα), ενώ σε υψηλές ταχύτητες και στροφιλίκια ούτε για πλάκα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ τους (εξ'αρχης εκεί η διαφορά ήταν τεράστια υπέρ του Τέσλα, το οποίο πάει τραίνο).
Αυτή είναι σημαντική βελτίωση, σε ένα από τα λίγα σημεία όπου υστερούσε το προηγούμενο Υ!
Κόστος;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.594
Reaction score
144.526
Αυτή είναι σημαντική βελτίωση, σε ένα από τα λίγα σημεία όπου υστερούσε το προηγούμενο Υ!
Κόστος;
1,5 χιλιάρικο τα ανταλλακτικά, και πολύ λογικό κόστος τοποθέτησης.
 

Μηνύματα
946
Reaction score
873
Συγγνώμη, 70000KM με ένα μόνο σετ ελαστικών (έγραψες "τα μαμα") και μάλιστα στους δρόμους του Ελλάντα? Πώς? τί μου διαφεύγει?

2 σετ Pirelli P7 θα είχα αλλάξει αν είχα γράψει 70000ΚΜ...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.594
Reaction score
144.526
Συγγνώμη, 70000KM με ένα μόνο σετ ελαστικών (έγραψες "τα μαμα") και μάλιστα στους δρόμους του Ελλάντα? Πώς? τί μου διαφεύγει?

2 σετ Pirelli P7 θα είχα αλλάξει αν είχα γράψει 70000ΚΜ...
Είσαι μικρός ακόμα, όταν μεγαλώσεις θα μάθεις. 🤪
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.998
Μηνύματα
3.037.472
Members
38.525
Νεότερο μέλος
seos
Top