Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.143
Reaction score
145.279
ήχο σύστημα μετριότης μετριοτήτων άσε που να τρέχεις τώρα. Αν αυτο σας φαίνεται καλό δεν έχετε ακούσει κάτι σωστό σε αυτοκίνητο, ίσως καλύτερα για να μην μπαίνουν ιδέες.
Άσε μας κουκλίτσα μου.. :gotcha:

Για πες μου, για να'χουμε να γελάμε δηλαδή, σε ποιο ΙΧ έχεις ακούσει καλύτερο immersive ηχοσύστημα "μαμά"; :fuckyou:

Πιο "δυνατά" έχω ακούσει πολλά, αλλά αφενός ήταν δικαναλα 😂🤪, αφετέρου η ποιότητα ήχου σε νορμάλ στάθμες δεν είχε τίποτα συγκλονιστικό.

Εγώ ακούω να παίζει εξαιρετικά, με εκπληκτική τονική ισορροπία (με ελάχιστο πείραγμα στο EQ), τόσο φωνές (γνωστά μου ακούσματα) όσο και οποιεσδήποτε μουσικές. Στο δικό μου Τέσλα μπήκε κι ο έτερος φαλάκρας, ο νυν hater :fuckyou: , και τότε (που δεν ήταν hater :gotcha: ) είχε γράψει ιδιαιτέρως κολακευτικά σχόλια για τον ήχο του, ακόμα και σε κλασική μουσική που ακούει, και συμφωνώ πως παίζει πάρα πολύ ωραία και βιολιά και ο,τι θες.

Βεβαίως έχει ρυθμίσεις στη διαβάθμιση του 3D upmixing, που θέλουν πειραματισμό, όπως και καλιμπράρισμα για τη θέση του οδηγού, ή για κεντρικότερες θέσεις μέσα στο αυτοκίνητο.

Μια χαρά παίζει immersive υλικό από Tidal, με ωραιότατη και διακριτή την παρουσία των πάνω ηχείων, και σαφέστατη τοποθέτηση στο χώρο.

Πόσα immersive setup έχεις ακούσει σε ΙΧ για να έχεις άποψη μωρέ; 😂🤪😆

Εν τω μεταξύ έχουν γραφτεί ένα σωρό άρθρα με διθυραμβικές κριτικές για το ηχοσύστημα των Τέσλα. Εσένα περιμέναμε να μας πεις πως παιζ. :gotcha:

Τες πα.

Πάμε στο ζουμί:


στον δρόμο γενικά είναι πολύ καλό
Χαίρω πολύ, Κώστας. 😎

Επίσης:


Efficiency προφανώς με 40χλμ δεν έχει νόημα να συζητάμε μάλλον είναι από τα καλύτερα το Υ
Απ'τα καλύτερα, ή το καλύτερο και με διαφορά;
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Έχω πολλά απίστευτα να σου δείξω, να τρίβεις τα ματάκια σου λέμε.
Κάτσε να σου δείξω μόνο ένα, σημερινό, τώρα το πρωί, με βροχή στο δρόμο και μπόλικη κίνηση, και 16° θερμοκρασία:

1000017148.jpg


Τρίψε τα ματάκια σου λιγάκι. 🤪😆😂

Σταμάτησα για καφέ, και στο υπόλοιπο της διαδρομής είχα κατανάλωση 4 kWh/100 km.

Τέσσερις, ολογράφως.

Από την αρχή της διαδρομής μου, 10,3 kWh/100km.

Βλέπεις καταναλώσεις που δεν υπάρχουν σε άλλα BEV.

Στο δρόμο με 120 σταθερά, και να οδηγεί αυτό, από ΣΕΑ σε ΣΕΑ, με έβγαλε χθες 17,3 kWh/100:

(Υπ'οψιν, πίεση στα ελαστικά, 46)

1000017150.jpg


Εν τω μεταξύ σταματήσαμε για κατούρημα, όχι για φόρτιση. 🤪😆😂

Όπως και στο Θεσσαλονίκη Αθήνα, σταματήσαμε ενδιάμεσα, πριν την Αταλάντη, μόνο για κατούρημα, χωρίς φόρτιση.

Μόνον σε superchargers φορτίζουμε λέμε. Να βλέπουμε πάνω από 235 kW ισχύ φόρτισης σε ντετέ, μόλις το βάζεις στην μπριζα. 😎
 
Last edited:

Μηνύματα
17.918
Reaction score
25.817
Για πες μου, για να'χουμε να γελάμε δηλαδή, σε ποιο ΙΧ έχεις ακούσει καλύτερο immersive ηχοσύστημα "μαμά"; :fuckyou:
ιδέα δεν έχεις.

ππρ immersive είναι το αποτέλεσμα, στοιχειώδης τοποθέτηση σκηνής πάνω στο ταμπλό failed.
λυμένα θέματα από τη δεκαετία του 90 τα ανακαλύπτουμε ξανά.

αχκαιδενμπορώαλλο αυτό το θέμα με το
Πιο "δυνατά" έχω ακούσει πολλά, αλλά αφενός ήταν δικαναλα 😂🤪, αφετέρου η ποιότητα ήχου σε νορμάλ στάθμες δεν είχε τίποτα συγκλονιστικό.
οι έχοντες μεσάνυχτα από καροδιο λέτε πάντα την ίδια ατάκα. βρείτε κάτι άλλο.

πέρα από το θάψιμο, το όχημα θα μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερο αν δεν είχαν σχεδιαστικές εμμονές με κάποια θέματα. Που βασικά δεν είναι σχεδιαστικές εμμονές ήταν οικονομικές επιλογές που βαφτίστηκαν "καινοτομίες"
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.143
Reaction score
145.279
Το "δωρεάν FSD" για σύντομο χρονικό διάστημα στις ΗΠΑ, είναι παγίδα που θα πέσει κόσμος και κοσμακης..

σχεδιαστικές εμμονές
Δεν συμμερίζομαι την άποψή σου, όπως και ο πολύς κόσμος που έχει αγοράσει Τέσλα.

Και αγοράζουν πολλοί Τέσλα, αυτό είναι βέβαιο.


1759746479292.jpeg



Αν το χρησιμοποιήσεις για κάνα μήνα, μετά θα αλλάξεις και συ άποψη. 😎


 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.355
Reaction score
33.288
1000005024.jpg


Αύριο έχει νέα. Αν βγει αυτό από πάνω τότε είναι το Model Y Standard.

Έχουν φτιάξει και τα πρώτα μη επίσημα renders.

1000005023.png

1000005026.jpg
1000005027.jpg
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.355
Reaction score
33.288
Επίσημα


Model 3 Standard RWD:
• Starting price: $36,990
• Up to 321 miles of range
• 0-60 mph: 5.8s
• 69 kWh battery (one less battery module)
• Available in three exterior paint colors: Stealth Grey (free), Pearl Multi-Coat White ($1k) and Diamond Black ($1.5k)
• 8 exterior cameras. All Model 3s in the U.S. (including Model 3 Standard) now come with a front bumper camera & washer
• Model 3 Standard does not come with Autosteer, but it does come with traffic-aware cruise control. FSD is an available paid upgrade ($8k outright or $99/month)
• 286 hp
• Vegan leather and textile seats
• 10-way driver and 4-way passenger seat controls, which can now only be controlled via the main touchscreen. No physical buttons on seats.
• Manual second-row folding seats
• Manual-adjust steering wheel
• No ventilated seats. Heated seats in front (no heated rear seats)
• Textile door and dashboard trim
• Standard multilink suspension
• 7-speaker sound system
• Particulate and odor filter
• Same glass panoramic roof as on higher trims
• Acoustic front door glass. Tempered glass on rear doors
• 18” wheel size (321 miles range). 19” wheels ($1,500 option) give 303 miles of range. 18" wheel cover completely covers the wheel, similar to Cybertruck. wheel covers.
• HW4. Same FSD performance as all other trims.
• No multi-color ambient lights. Footwell and door pocket lights.
• Model 3 Standard still comes with a mobile charger
• 15.4” front touchscreen (same as before)
• Rear passenger screen has been removed
• Peak charging speed: 225kW (Up to 165 miles in 15 mins)
• Manual second row air vents
• Manual-folding mirrors
• Standard center console, uncovered cupholders
• Black Tesla logo on hood and trunk (vs chrome)
• LED Headlights with Auto Adaptive High Beams; One-piece Taillights on Liftgate. No matrix LEDs.
• Tesla expects to have the same safety ratings as their other Model 3 trims
• Curb weight: 3,759 lbs (132 lbs lighter than Model 3 Premium RWD)
• Ground clearance: 5.4”
• Tesla Model 3 Long Range RWD and AWD have been renamed to Model 3 Premium RWD and AWD.





Model Y Standard RWD:
• Starting price: $39,990
• Up to 321 miles of range
• 0-60 mph: 6.8s
• 69 kWh battery (one less battery module)
• Available in three exterior paint colors: Stealth Grey (free), Pearl Multi-Coat White ($1k) and Diamond Black ($1.5k)
• Unique front and rear facia design
• 5% more efficient than the Model Y RWD Premium
• New open concept center console, similar to Cybertruck
• 8 exterior cameras including front bumper camera with washer
• Model Y Standard does not come with Autosteer, but it does come with traffic-aware cruise control. FSD is an available paid upgrade ($8k outright or $99/month)
• 300 hp
• Vegan leather and textile seats
• 10-way driver and 4-way passenger seat controls, which can now only be controlled via the main touchscreen. No physical buttons on seats.
• Manual second-row folding seats
• Manual-adjust steering wheel
• No ventilated seats. Heated seats only in front (no heated rear seats).
• No front or rear light bar. All in on headlight unit.
• Textile door and dashboard trim
• Standard multilink suspension, similar to legacy Model Y
• 7-speaker sound system (vs 15 in Model Y Premium)
• Particulate and odor filter (no cabin HEPA filer)
• Glass roof on the exterior, but closed roof on the interior with a fabric headliner. Improves insulation of the vehicle so you don’t have to run the HVAC as strongly.
• No acoustic door glass. Just tempered glass, but similar noise level as legacy Model Y
• New 18” wheel size (321 miles range). 19” wheels ($1,500 option) give 303 miles of range. 18" wheel cover completely covers the wheel, similar to Cybertruck. wheel covers.
• New tires with the 18” wheels have the lowest rolling resistance ever from Tesla
• HW4. Same FSD performance as all other trims
• No multi-color ambient lights. Footwell and door pocket lights
• 75 cubic foot cargo capacity (1 less than Y Premium)
• Model Y Standard still comes with a mobile charger
• Towing capacity: 3,500 lbs
• Slightly smaller frunk. Heat pump is still there. No frunk drain
• 15.4” front touchscreen (same as before)
• Rear passenger screen has been removed
• Peak charging speed: 225kW (Up to 165 miles in 15 mins)
• Manual second row air vents
• Manual-folding mirrors
• LED Headlights with Auto Adaptive High Beams; One-piece Taillights on Liftgate. No matrix LEDs.
• Tesla expects to have the same safety ratings as their other Model Y and Model 3 trims
• Curb weight: 4,061 lbs (123 lbs lighter than Model Y Premium RWD)
• Tow hitch: $1,000 option
• Ground clearance: 6.4” (vs 6.6” on Model Y Premium)
• Tesla Model Y Long Range RWD and AWD have been renamed to Model Y Premium RWD and AWD
• Tesla expects to have the same safety ratings as their other Model Y trims.
 





Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.762
Reaction score
91.900
5, 5μιση χιλιάρικα…
Δεν νομίζω, λείπουν πολλά για 5 χιλιάρικα. 8 έπρεπε, τουλάχιστον, για να έχει νόημα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.301
Μηνύματα
3.048.375
Members
38.539
Νεότερο μέλος
James.z.2007
Top