JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.881
- Reaction score
- 28.027
Τι θα γίνει ? θα έρθει κανείς από δω για ακρόαση ?
Θα 'ρχομουν εγώ όμως με πρόλαβαν οι οικογενειακές υποχρεώσεις.Το άλλο Σαββατοκύριακο κι ετοιμάσου να χάσεις τον ύπνο σου απ' αυτά που θα φέρω!Τι θα γίνει ? θα έρθει κανείς από δω για ακρόαση ?
Ααααααα,ο καλός ο μύλος όλα τ' αλεθει!Εξ' αλλου η μουσική μου συμβαδίζει με την εποχή των ηχείων σου.Γιατι να μην την παίξει;Harbeth είναι τα Ψωράλ;Γιατί ? τι θα φέρεις ? Τρυπάνια δεν παίζ το σύστημα ,αρνείται.
ΠΟΛΥΜΠΡΙΖΑΘα 'ρχομουν εγώ όμως με πρόλαβαν οι οικογενειακές υποχρεώσεις.Το άλλο Σαββατοκύριακο κι ετοιμάσου να χάσεις τον ύπνο σου απ' αυτά που θα φέρω!
Διακρίνω έλλειψη σιγουριάς για τα Ψωράλ.Ξερεις τι έλεγε επ' αυτού ο συνονόματος σου Παυλάκος;(Οποιος κατάγεται από τη Λακωνική Μάνη καταλαβαίνει σε ποιον αναφέρομαι)Γιατί ? τι θα φέρεις ? Τρυπάνια δεν παίζ το σύστημα ,αρνείται.
Δεν πας για ακρόαση δηλαδή αλλά για δοκιμαστικό καλωδίων και λοιπών αξεσουάρ.Θα 'ρχομουν εγώ όμως με πρόλαβαν οι οικογενειακές υποχρεώσεις.Το άλλο Σαββατοκύριακο κι ετοιμάσου να χάσεις τον ύπνο σου απ' αυτά που θα φέρω!
Μα τι καλώδια να του πάω στα ενεργά;Μόνο ρεύματος κι αν του φθάνουν διμετρα!Δεν πας για ακρόαση δηλαδή αλλά για δοκιμαστικό καλωδίων και λοιπών αξεσουάρ.
Σε καταλαβαίνω.Μα τι καλώδια να του πάω στα ενεργά;Μόνο ρεύματος κι αν του φθάνουν διμετρα!
Πάρε καλού κακού και μια δραμαμίνη, ο ήχος από τα Ψωράλ ζαλίζειΜα τι καλώδια να του πάω στα ενεργά;Μόνο ρεύματος κι αν του φθάνουν διμετρα!
Ο Μανέστρος ( @christos77 ) δεν έχει Musikverein .....Σας τα είπα εγώ για τον χώρο του John χωρίς καν να έχω πάει, μόνο απο την περιγραφή του που μου έκανε.
Εντάξει δεν είναι και Musikverein σαν του Κου Χρήστου @christos77 αλλά the next best thing.
Ευγε νεε μου Χερ Ντοκτορ πολυ καλα τα λες και μια που εχω μια εγγυροτατη δευτερη γνωμη λεω να του δωκω την ΠιστοποιησηΤο ταβάνι στο χώρο του είναι το μόνο στο οποίο θα ήθελα να δω μια έστω basic ηχητική περιποίηση, ώστε να μην εμφανίζει μια ευθεία επιφάνεια, ικανή για ισχυρές πρώτες ανακλάσεις, αν και η σχετικά συμμαζεμένη απόσταση ακρόασης δεν μου έδωσε σαφή εικόνα προβλήματος από κει.
Στην ΜΕΚΑ και εσυ Αρχιτρανσμεταλοφρικουλα μαζι με τον Μαλιμπορο να φιλατε την μαυρη πετραΟ Μανέστρος ( @christos77 ) δεν έχει Musikverein .....
Έχει MuslimVerein
σε πμ άλλα μας είπες...Το λοιπόν, αξιώθηκε η αφεντομουτσουνάρα μου να πάει στο τσαρδί του Μάρκου, κι είμαι πολύ χαρούμενος που είδα τον φίλο μου τον πιλότο, είχαμε πλέον κάτι χρόνια να βρεθούμε.
Ο χώρος του είναι σχεδόν μαγικός, διότι ομολογουμένως δεν άκουσα κανένα ιδιοσυντονισμό λόγω μπάσου σε όλο το μήκος του χώρου, πράγμα που δεν έχει ξανατύχει να συναντήσω, πράγμα μοναδικό!
Πουθενά δε μπουμπουνίζει ρε αδερφέ, απίστευτα τυχερός είναι.
Βεβαίως δεν λείπουν εντελώς τα φαινόμενα ακύρωσης, αλλά δεν είναι σημαντικά και τουλάχιστον δεν έχει συντονισμούς, και αυτά τα λίγα που έχει νομίζω πως πολύ εύκολα θα αντιμετωπιστούν με σωστή τοποθέτηση των σαμπ, ένα τοποθετημένο στο κέντρο μπροστά κι ένα πίσω από την mlp, πάλι στο κέντρο του πλάτους του δωματίου.
Τα ηχεία του, είναι εκπληκτικού δυναμικού εύρους, πραγματικά όμως, επιπέδου PA, και εντελώς αβίαστα ανεβάζουν εκκωφαντικά επίπεδα SPL, χωρίς εμφανή στοιχεία κόπωσης ή αυξημένων παραμορφώσεων, και πάντα με χαμηλή ισχύ από τα ενισχυτικά, καθότι πρόκειται για μονάδες πολύ υψηλής ευαισθησίας.
View attachment 354657
Το αυξημένο αυτό δυναμικό εύρος, είναι η βασική αιτία που σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στα περισσότερα δικάναλα σεταπ που ξέρω, όπου ακούγεται σα "κονσέρβα" η ορχήστρα, στου Μάρκου έχει έντονο το στοιχείο του λάιβ, πράγμα ανεκτίμητης αξίας, τόσο σε πνευστά όσο και σε μεγάλα τύμπανα.
Μεγάλα μεγάφωνα, βασικό πλεονέκτημα.
Αυτά που λέμε χρόνια τώρα..
Το ταβάνι στο χώρο του είναι το μόνο στο οποίο θα ήθελα να δω μια έστω basic ηχητική περιποίηση, ώστε να μην εμφανίζει μια ευθεία επιφάνεια, ικανή για ισχυρές πρώτες ανακλάσεις, αν και η σχετικά συμμαζεμένη απόσταση ακρόασης δεν μου έδωσε σαφή εικόνα προβλήματος από κει.
Σαφώς ο Μάρκου έχει εφαρμόσει μια ισοσταθμιση σύμφωνα με τα γούστα του (που απέχει από τον τυπικό χαρακτήρα των μόνιτορ ηχείων που έχω συνηθίσει), με την οποία ας πούμε "room curve" ομολογουμένως δεν έχω σημαντικές ή αξίες λόγου διαφωνίες (και κατά βάση δε μου πέφτει κανένας λόγος, διότι αυτά κι αν είναι σεβαστές προσωπικές προτιμήσεις όπως έχω κατ'επαναληψιν γράψει), ωστόσο εκτιμώ πως η ύπαρξη ενός πολύ ισχυρού και σοβαρού συστήματος ισοσταθμισης σε χρόνο και πλάτος, επιπέδου τουλάχιστον Dirac, θα ανεβάσει σημαντικά τον πήχη εκεί μέσα.
Εύχομαι λοιπόν να αξιωθεί κάποτε να ενσωματώσει τουλάχιστον ένα Dirac στο σεταπιον, μια ηχητική περιποίηση στο ταβάνι, και τέλος να μπουν τα σαμπ στις προβλεπόμενες "κατά τας γραφάς" θέσεις, ώστε να χαίρεται στο μέγιστο βαθμό το ειλικρινά απύθμενο δυναμικό εύρος του εν λόγω συστήματος, πραγματικά τρομερό πλεονέκτημα, τέτοιο, που η συντριπτική πλειοψηφία των δικαναλων θα ζήλευε (και δικαιολογημένα) σε βαθμό ..κακουργήματος.
δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο, σταθερη αξιαΤο λοιπόν, αξιώθηκε η αφεντομουτσουνάρα μου να πάει στο τσαρδί του Μάρκου, κι είμαι πολύ χαρούμενος που είδα τον φίλο μου τον πιλότο, είχαμε πλέον κάτι χρόνια να βρεθούμε.
Ο χώρος του είναι σχεδόν μαγικός, διότι ομολογουμένως δεν άκουσα κανένα ιδιοσυντονισμό λόγω μπάσου σε όλο το μήκος του χώρου, πράγμα που δεν έχει ξανατύχει να συναντήσω, πράγμα μοναδικό!
Πουθενά δε μπουμπουνίζει ρε αδερφέ, απίστευτα τυχερός είναι.
Βεβαίως δεν λείπουν εντελώς τα φαινόμενα ακύρωσης, αλλά δεν είναι σημαντικά και τουλάχιστον δεν έχει συντονισμούς, και αυτά τα λίγα που έχει νομίζω πως πολύ εύκολα θα αντιμετωπιστούν με σωστή τοποθέτηση των σαμπ, ένα τοποθετημένο στο κέντρο μπροστά κι ένα πίσω από την mlp, πάλι στο κέντρο του πλάτους του δωματίου.
Τα ηχεία του, είναι εκπληκτικού δυναμικού εύρους, πραγματικά όμως, επιπέδου PA, και εντελώς αβίαστα ανεβάζουν εκκωφαντικά επίπεδα SPL, χωρίς εμφανή στοιχεία κόπωσης ή αυξημένων παραμορφώσεων, και πάντα με χαμηλή ισχύ από τα ενισχυτικά, καθότι πρόκειται για μονάδες πολύ υψηλής ευαισθησίας.
View attachment 354657
Το αυξημένο αυτό δυναμικό εύρος, είναι η βασική αιτία που σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στα περισσότερα δικάναλα σεταπ που ξέρω, όπου ακούγεται σα "κονσέρβα" η ορχήστρα, στου Μάρκου έχει έντονο το στοιχείο του λάιβ, πράγμα ανεκτίμητης αξίας, τόσο σε πνευστά όσο και σε μεγάλα τύμπανα.
Μεγάλα μεγάφωνα, βασικό πλεονέκτημα.
Αυτά που λέμε χρόνια τώρα..
Το ταβάνι στο χώρο του είναι το μόνο στο οποίο θα ήθελα να δω μια έστω basic ηχητική περιποίηση, ώστε να μην εμφανίζει μια ευθεία επιφάνεια, ικανή για ισχυρές πρώτες ανακλάσεις, αν και η σχετικά συμμαζεμένη απόσταση ακρόασης δεν μου έδωσε σαφή εικόνα προβλήματος από κει.
Σαφώς ο Μάρκου έχει εφαρμόσει μια ισοσταθμιση σύμφωνα με τα γούστα του (που απέχει από τον τυπικό χαρακτήρα των μόνιτορ ηχείων που έχω συνηθίσει), με την οποία ας πούμε "room curve" ομολογουμένως δεν έχω σημαντικές ή αξίες λόγου διαφωνίες (και κατά βάση δε μου πέφτει κανένας λόγος, διότι αυτά κι αν είναι σεβαστές προσωπικές προτιμήσεις όπως έχω κατ'επαναληψιν γράψει), ωστόσο εκτιμώ πως η ύπαρξη ενός πολύ ισχυρού και σοβαρού συστήματος ισοσταθμισης σε χρόνο και πλάτος, επιπέδου τουλάχιστον Dirac, θα ανεβάσει σημαντικά τον πήχη εκεί μέσα.
Εύχομαι λοιπόν να αξιωθεί κάποτε να ενσωματώσει τουλάχιστον ένα Dirac στο σεταπιον, μια ηχητική περιποίηση στο ταβάνι, και τέλος να μπουν τα σαμπ στις προβλεπόμενες "κατά τας γραφάς" θέσεις, ώστε να χαίρεται στο μέγιστο βαθμό το ειλικρινά απύθμενο δυναμικό εύρος του εν λόγω συστήματος, πραγματικά τρομερό πλεονέκτημα, τέτοιο, που η συντριπτική πλειοψηφία των δικαναλων θα ζήλευε (και δικαιολογημένα) σε βαθμό ..κακουργήματος.
Με τα δικά μου έπαιζε όμως ο @JOHN MARKOU τα είχε συνδέσει έτσι ώστε να μη φαίνονται.Οταν όμως έπεσε το μάτι του @costas EAR,δικαιολογήθηκε πως πρόκειται για το νέο μοντέλο της Kawasaki.Ως πότε θα τον σωζω;δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο, σταθερη αξια
ο @Π.Α.Η. πηγε; μηπως ακουσες το συστημα μετα τα καλωδια του παη και ηταν καλο;
ελπιζω να μην αλλαξοπισθησε και αυτος.