- Μηνύματα
- 22.271
- Reaction score
- 15.543
οχι, εσυ δεν εισαι μεσα στους avsite
Ωωω η ρυθμιση στάθμης είναι παραλλαγή του volume control με μεταβλητό gain. Πολύ μπροστά!Κάθησα και άκουσα τη Φανταστική Συμφωνία του Berlioz από επανέκδοση σε Mercury Living Presence στην εκτέλεση από τη Συμφωνική του Detroit υπό διεύθυνση Paul Paray...To CD στρώμα φυσικά...
Έχω ρυθμίσει τις ευαισθησίες εισόδου σε 18S και HS8 κατά τρόπον ώστε η ανώτατη μέση συνεχόμενη στάθμη που συνηθίζω ν'αντιστοιχεί σε θέση 0 dB για τον ενσωματωμένο εξασθενητή στο D70.Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορώ να το λειτουργώ ως αμιγές DAC στην αλυσίδα παρακάμπτοντας εντελώς -προσφερόμενο ως επιλογή στο menu - το στάδιο με τον εξασθενητή...
Ήταν από τις λίγες φορές που είδα τα woofer στο 18S να πάλλονται έντονα κατά τις ενεργειακές κορυφώσεις στο πρόγραμμα.Tα δε 8ιντσα μεγάφωνα στους δορυφόρους δεν φαίνονταν να ζορίζονται καθόλου αφού δεν ξεχώριζες την κίνησή τους,ενώ οι ψύκτρες στην πλάτη δεν φαίνονταν ν'ανεβάζουν θερμοκρασία.Για μέση συνεχόμενη στάθμη όχι ανώτερη από 85-90 dB εκτιμώ πως τα καταφέρνουν κροσαρισμένα χωρίς αισθητές αλλοιώσεις.
Δεν περιμένω όμως να συνέβαινε το ίδιο και για στάθμες στα γνωστά...υψίπεδα του Ear.
Ούτε και ωραιοποιεί τα περιεχόμενα.Ορισμένες από τις παραγωγές που είναι αποθηκευμένες σε CD διαπιστώνεται να χάνουν την πρότερη γοητεία τους στην αντίληψη του γράφοντα,με κάποιες - όπως η προαναφερθείσα - να τη διατηρούν και άλλες τέλος ν'αναβαθμίζονται σε σύγκριση με παρελθόντα setup που τις είχαν αναπαραγάγει.
Όταν κάθομαι ν'ακούσω...τα κάνω όλα αόρατα.Μιλάμε για υπερδύναμη,όχι παίξε γέλασε.οχι, εσυ δεν εισαι μεσα στους avsite
Συγκεκριμένα στο ASR είχαν διαπιστωθεί οι κατώτατες τιμές παραμόρφωσης στη θέση -12 dB.Σε αυτήν ακριβώς έχω ρυθμίσει ν'ακούω με τιμή αναφοράς στη μέση συνεχόμενη στάθμη.Εσύ όμως ζήτησες εμμέσως...τερματισμό στο volume.Ωωω η ρυθμιση στάθμης είναι παραλλαγή του volume control με μεταβλητό gain. Πολύ μπροστά!
Μικρή απορία: στις γνωστές μετρήσεις το d70 έχει αρκετά μικρότερη παραμόρφωση όταν κατεβαίνουμε από τα 0db χρησιμοποιώντας το δικό του attenuation. Θα μου πεις ψιλά γράμματα σιγά τις διάφορες αλλά αυτόν δεν ήθελες να πετύχεις με την συγκεκριμένη προσέγγιση στο θέμα του ελέγχου της στάθμης;
Σε ευχαριστώ για την αναλυτικότατη περιγραφή της συμπεριφοράς των Yamaha. Όλοι περιμένουμε να τα ... αυγατίσεις...
Το τροπάριον τούτο συνεχίζει να είναι γλυκιά καραμέλα στα στόματα των αδαών, παραμένοντας δήθεν "επιχείρημα" αυτών που ξόδεψαν μπόλικα ευρώπουλα για μια ντάνα ακριβές "φέτες" και δγιό ηχεία, στο σαλόνι τους, το (ηχητικά) άθλιο.Σκέπτομαι ώρες ώρες πόση πλάκα είχε το πάλαι ποτέ τροπάριον του στυλ ΄΄δεν έχει setup και μόνο θεωρίες αραδιάζει΄΄...
Το τροπάριον τούτο συνεχίζει να είναι γλυκιά καραμέλα στα στόματα των αδαών, παραμένοντας δήθεν "επιχείρημα" αυτών που ξόδεψαν μπόλικα ευρώπουλα για μια ντάνα ακριβές "φέτες" και δγιό ηχεία, στο σαλόνι τους, το (ηχητικά) άθλιο.
Ίσως όχι προς εσένα προσωπικά, αλλά προς άλλους, κανονικά συνεχίζει.
Εφόσον όμως έχεις πλέον αποδείξει πως διαθέτεις αρκετά πάνω από δγιό σεταπ, και τρόπον τινά όλα έχουν τύχει επιστημονικά αποδεδειγμένης και ορθά υλοποιημένης φροντίδας για ομαλή απόκριση στους άξονες σημασίας, θα πρέπει σε κάποια στιγμή να ρίξεις μια βόμβα ακόμα, αυτή της συσχέτισης της μάρκας και τιμής των ηχείων, με την πραγματική απόδοση αυτών, με την αντιληπτή διαφορά μεταξύ των διαφορετικών συστημάτων και τις πραγματικές αιτίες αυτής, καθώς υποψιάζομαι πως είναι τρόπον τινά ασύνδετα αυτά τα πράγματα.
Εκτιμώ πως λίγη σημασία έχουν οι μάρκες και οι υπερεκτιμημένες ούγιες, πως όλα υποκύπτουν πλήρως στην δύναμη του dsp, πως με κλειστά μάτια σε φροντισμένα σετάπ αδυνατείς να κατονομάσεις το "καλύτερο" σε περιπτώσεις που θα νόμιζες πως θα μπορούσες, πως τα σχεδιαγράμματα λένε όλη την αλήθεια - ακόμα και τους συμβιβασμούς που έγιναν, και πως στην πραγματικότητα του τελικού αποτελέσματος, το holy grail της αληθοφάνειας βρίσκεται εξολοκλήρου στο δυναμικό εύρος (σιναντ) του ηχειακου σεταπ, σε όλο το φάσμα που προβλέπεται αυτό να αναπαράξει, ενώ ο χώρος κυριολεκτικά επιβάλλεται τόσο στο τελικό αποτέλεσμα, όσο και στην ουδό της ανεκτής μέγιστης στάθμης.
Δηλαδή, καλή η επιμόρφωση δια των παραδειγμάτων, καθώς προσφέρει γνώση επί της υλοποίησης, μα σημαντικότερη η ουσία, τα συμπεράσματα των υλοποιήσεων όλων, καθώς προσφέρουν τρόπο σκέψης και ορθής κριτικής επί της επιλογής των επιμέρους στοιχείων των σεταπ.
Νομίζω πως το κυριότερο πρόβλημα πλέον, είναι η κριτική σκέψη στην επιλογή των στοιχείων σύνθεσης ενός σεταπ, καθώς παραμένουν υψηλά στα μάτια του αγοραστικού κοινού τα χρεπια που δε θα έπρεπε ούτε καν να τιμηθούν με τα πτύελά τους.
Ένας απλός και κατανοητός αλγόριθμος, που να βγάζει χρεπι το κάθε λογής χρεπι.
Όσα παρουσιάζω δεν παύουν να είναι...΄΄ακριβά΄΄ μου.Και όσο σκέπτομαι διάφορα κυριολεκτικά ακριβά setup του παρελθόντος νιώθω ρίγη σα να με επισκέπτονταν τα γνωστά...φαντάσματα από την ιστορία του Dickens...Δε θα τους δείξετε τα ακριβά σας σετάπια Sir Bhutia???
Δώστε σοκ και δέος στο λαό! ...
ευγε μεσιε @Bhutia εκπληκτος, ο ΕΑΡ υιοθετησε τιπτα απο οσα του ειπες;Προς το παρόν,SACD κλασσικής μουσικής από εκείνα που έλεγα στον Ear παλαιότερα,αλλά αποκλειστικά αναπαραγόμενο εδώ το CD layer...Διαλέγουμε συνειδητά να παίξουμε το ματς στην έδρα των δικαναλικών με τα πανάκριβα παραδοσιακά και τα συλλεκτικά δισκάκια...
Υιοθέτησα το ρουν, και το έχω στα ώπα ώπα, συνέχεια πολυκαναλα SACD το ταΐζω.ο ΕΑΡ υιοθετησε τιπτα απο οσα του ειπες;
Υπάρχουν και διάφορα άλλα :To ρουν δεν ξερω τι ειναι καθοτι αρχαιος, Τα πολυκαναλα SACD τα ξερω ευγε νεε μου
24db/οκτάβα...Δεν έχω παράπονο από τη συνύπαρξη ρυθμικής βάσης με φωνητικά.Οι αρχικές εντυπώσεις από το ύστατο στη σειρά σετ αποκρίσεων είναι ότι χρειάζεται λίγη ακόμη ωφέλιμη ενέργεια σε τρίτη και τέταρτη οκτάβα σε σχέση προς τις ανώτερες και τις δύο πρώτες.Ακόμα να μετριαζόταν ίσως και η μετάπτωση στο δεύτερο μισό της πρώτης οκτάβας.Τσεκ, 80-120hz συμπεριφορα σε μποτα, αλλα και φωνες αντρικες γυναικιες ιδια κομματια, ποσο καθαρες βγαινουν χωρις να δινεται εμφαση ,λερωμα , στην προσπαθεια να βγει η μποτα ποιο εντυπωσιακη...
Δεν ξερω και με τι ταξεως φιλτρα κοβονται στο κρος..'
Δεν ξεκαθάρισες όμως. Τα δισκάκια πάνω στα "φελιζόλ" είχαν ρόλο επί της περιποίησης του ήχου ή μπήκαν μόνο για φωτογράφηση?Μετά το ευχάριστο διάλειμμα