Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.460
Reaction score
36.017
ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ.....

View attachment 299610

Η κουπέ W111 όντως είναι κούκλα.
Αντιθέτως προς τη σεντάν εκδοχή της με τα εντονότερα πτερύγια, που θυμίζει Έλληνα εργοστασιάρχη αρχών 1960.


Σε πιο εφικτό να κατέχει κανείς σήμερα, μια W114 δεν θα με χαλούσε, φυσικά σε καλά συντηρημένο.




Νομίζω αμφότερα, κουπέ W111 και W114 είναι σχεδιασμένα από τον Paul Braqc, αλλά μπορεί να το μπερδεύω με την W108
 

Μηνύματα
7.506
Reaction score
1.613
Προσωπικά, αν κάτι μου φέρνει στο μυαλό "εργοστασιάρχη των αρχών του 60" είναι η 114 (αν και δεν είχε βγει ακόμη στις αρχές του 60). Πάντως είναι σαφώς νεότερα, καλύτερα και πολυπληθέστερα αυτοκίνητα των 111.

Αλλά μου αρέσουν περισσότερο οι 111.

Οι coupe και cabriolet εκδόσεις της 111 είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ (νομίζω ήταν και ουσιαστικά εξ ολοκλήρου φτιαγμένες στο χέρι, και σπάνιες σχετικά), κοστίζουν χρήματα με τα οποία αγοράζεις RR Corniche και σου μένουν και ρέστα.

Στο δικό μου το μυαλό, αν μιλάμε για κλασικές Mercedes, ιδανική περίπτωση σε κόστος, ευκολία να βρεις σε καλή κατάσταση, "ευκολία" συντήρησης, εμφάνιση, χώρους, άνεση, εξοπλισμό κλπ. είναι οι 108, η πρώτη γενιά της S Klasse.

108 και 114 είναι σχεδιασμένες δια χειρός Paul Bracq, οι 111 δια χειρός Geiger.

Τα τελευταία χρόνια αρχίζω να βρίσκω όμορφες και τις 123, που πάντα μου φαίνονταν άσχημες.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.460
Reaction score
36.017
Νομίζω στην κουπέ εκδοχή της 111 έχει βάλει το χεράκι του ο Bracq. Γι' αυτό και μερικοί τη νομίζουν για παραλλαγή της 108, ενώ είναι W111.
123 είναι εμβληματική η σπάνια στη χώρα μας στέισον έκδοση.
 


Μηνύματα
30.940
Reaction score
25.605
ΤΗΝ W111 220 ΤΟΥ 61 ΤΗΝ ΕΙΧΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ 81 ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.

ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΠΙΣΩ.

large_6c4bae14-e336-4d9d-bce8-73b8818ec6db.jpg
 

Μηνύματα
7.506
Reaction score
1.613
Νομίζω στην κουπέ εκδοχή της 111 έχει βάλει το χεράκι του ο Bracq. Γι' αυτό και μερικοί τη νομίζουν για παραλλαγή της 108, ενώ είναι W111.
123 είναι εμβληματική η σπάνια στη χώρα μας στέισον έκδοση.
Έχεις δίκιο, όντως ο Bracq σχεδίασε τις κουπέ - κάμπριο.

H Mercedes τα έμπλεξε λίγο τότε με τις W110-111-112, που ήταν στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο, όμως η 110 ήταν η "φτηνή" σειρά με τετρακύλινδρους κινητήρες και diesel (τη διαδέχθηκε η 114 και αποτελεί την αφετηρία τρόπον τινά των E klasse), η 111 η ακριβή με εξακύλινδρους κινητήρες (τη διαδέχθηκε η 108 από την οποία ξεκίνησε η S Klasse) και η 112 που ήταν η ακριβή έκδοση της ακριβής 111, με το μεγάλο κινητήρα της 300S/300SL και αποτέλεσε stopgap μεταξύ της διακοπής της παραγωγής της 300S Adenauer και της "εξακοσάρας" W100. Οι κουπέ ανήκουν στη σειρά 111, αφού φορούσαν τους μικρούς εξακύλινδρους της εταιρείας. (Και επειδή είναι τρελοί, έβγαλαν και κάποιες μικρές 110 με εξακύλινδρους κινητήρες, ενώ παράλληλα πουλούσαν και 111 με εξακύλινδρους κινητήρες).

Όταν αντικαταστάθηκε η 110 από την 114 και η 111 από την 108, η Mercedes δεν έβγαλε κουπέ και κάμπριο έκδοση της 108 (αν και έβγαλε της 114) και συνέχισε για κάποια χρόνια η παραγωγή των κουπέ και κάμπριο 111. Έτσι ήταν λογικό να ταυτίσει ο κόσμος την 111 κουπέ και κάμπριο με την 108. Προς το τέλος φόρεσαν και τον μικρό v8 των 108.

Τελικά οι κουπέ και κάμπριο εκδόσεις της 111 δεν αντικαταστάθηκαν ποτέ, η κουπέ θεωρήθηκε ότι αντικαταστάθηκε από την C107 (η κουπέ 2+2 έκδοση της SL τρίτης γενιάς), για να καταργηθεί στα μισά της ζωής της σειράς και να αντικατασταθεί από την κουπέ έκδοση της W126, που ήταν η πρώτη κουπέ που βγήκε από την S Klasse.

Ωραίες είναι οι 123 station, πράγματι.
Αυτή είναι η W123, που λάτρεψαν όλοι οι ταξιτζήδες (και όχι μόνο) κατά τη δεκαετία των '80s.

View attachment 303749
Ήταν τρομακτικό best seller για την εποχή της, και απέφερε τεράστια κέρδη στην Mercedes, με τα οποία μπόρεσε και έριξε αδιανόητα ποσά στην εξέλιξη των επόμενων, W126, W124, W201, W140. Εκείνη την εποχή, μέχρι και τις αρχές της δεκαετίας του 90 πραγματικά η αυτοκίνηση πήγε μπροστά από τα προϊόντα της Mercedes και τον γερμανικό ανταγωνισμό της Mercedes με τη BMW.
 

Μηνύματα
30.940
Reaction score
25.605
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΗ W112 300SE ΜΕ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟ

ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ 300SL 180HP.


ΜΕΡΙΚΑ ΑΠ ΑΥΤΑ ΕΙΧΑΝ ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΟΙ W108/109 3,5-4,5-6,3 KAI H W100 600.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.460
Reaction score
36.017
Υπήρχε και η SEL 6.3 αλλά μόνο στη σειρά 108 νομίζω, με τον θηριώδη V8 της 600ρας (W100)


 


TGD

Μηνύματα
8.746
Reaction score
8.780
Μαζί με τον Δανιήλ έφτασε και το Άλφα Ρομέο κλαμπ στην Βόλο. Μερικές φωτογραφίες.

IMG_20230904_201441.jpg
IMG_20230904_201417.jpg
IMG_20230904_201355.jpg
IMG_20230904_201308.jpg
IMG_20230904_201256.jpg

IMG_20230904_201716.jpg
IMG_20230904_201456.jpg
IMG_20230904_201222.jpg
IMG_20230904_201216.jpg
IMG_20230904_201119.jpg


Αναρωτιέμαι τι να έγιναν. Υποτίθεται πως θα έκαναν τον γύρο του Πηλίου. Φοβάμαι μην είναι πλημμυρισμένα σε κανένα υπόγειο πάρκινγκ...
 



Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.866
Reaction score
8.923
Το παρακάτω βίντεο ... μόνο με ακουστικά!
Όταν τα αυτοκίνητα είχαν ψυχή!


Ξανά θυμίζω, επίσης... αγαπημένο video.


Ένα αμάξι πραγματικά ξεχωριστό!!!!!1
 



Μηνύματα
30.940
Reaction score
25.605
Η CHARGER R/T ΕΦΤΑΝΕ ΤΑ 425 ΗΡ ΑΠΟ 440 ΚΥΒΙΚΕΣ ΙΝΤΣΕΣ V8 Η 7210 ΚΥΒΙΚΑ ΕΚ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η CHALLENGER R/T TOY 70 ΠΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ....

1970_dodge_challenger_rt_01.jpg

VANISHING POINT..

i002067.jpg
 
Last edited:



Μηνύματα
7.506
Reaction score
1.613
Να πω την παραξενιά μου, δεν μου αρέσει, παρότι συνήθως αυτά που κάνει ο Foose μου αρέσουν. Οι τροχοί είναι πολύ λάθος, ενώ και τα πίσω φώτα είναι έντονη αμερικανιά σε ένα κλασικό βρετανικό σχέδιο.
ΕΙΤΕ CUSTOM ΕΙΤΕ ΡΕΠΛΙΚΑ.....Ε TYPE ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ....
Είναι "restomod" του Chip Foose (διάσημου hot rodder).
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.856
Μηνύματα
2.954.429
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top