Ενεργα ηχεια


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.966
Reaction score
139.292
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

β. Expander: Συσκευή που μειώνει τη στάθμη του σήματος όταν αυτή βρεθεί κάτω από ένα ορισμένο από εμάς κατώφλι έντασης (THRESHOLD), ώστε να ελαχιστοποιήσουμε λόγου χάριν την επίδραση ανεπιθύμητων θορύβων, όπως για παράδειγμα του θορύβου της μαγνητοταινίας από παλιές αναλογικές εγγραφές (επίσης καλό είναι να αποφεύγεται η χρήση του, ή έστω να χρησιμοποιείται με φειδώ καθώς "σκοτώνει" την πληροφορία χαμηλού σήματος)


μειώνει?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.966
Reaction score
139.292
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Το DEQ2496 μπορεί να λειτουργήσει παράλληλα και ως LIMITER, δηλαδή ως Compressor που δουλεύει μόνο με τη μέγιστη μείωση στάθμης, για λόγους προστασίας των τελικών ενισχυτών και ηχείων.

Σημειώνεται ότι η λειτουργία LIMITER είναι πάντοτε ενεργή, ακόμα και σε Bypass Mode, μόνο που τότε λειτουργεί στην οριακή τιμή των 0dB προστατεύοντας τις εξόδους από ψηφιακή υπερφόρτωση (αυτό ΕΙΝΑΙ χρήσιμο).
Αν και είναι λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, το Limiter στα 0 db του στάνταρ του δεν δουλεύει σωστά, διότι είναι πολύ "light", με αποτέλεσμα κλιπάρισμα αν το παρακάνεις στα προηγούμενα στάδια.

Προσωπικά το χρησιμοποιώ στα -0,1db ΠΑΝΤΟΥ, με συντομότερο χρόνο επέμβασης (παράμετροι που εύκολα ρυθμίζεις).

Επίσης, είναι γνωστό στους κύκλους των ξένων φόρουμς πως το κρος κλιπάρει με σήμα στην είσοδό του σε στάθμη στα -0,5 έως 0db ενώ δε θα έπρεπε. Η λύση είναι να δώσεις -1db στην είσοδο και +1db σε κάθε έξοδο με απόλυτη ασφάλεια, αν και συνήθως και περισσότερο μπορείς να δώσεις στην έξοδο, χωρίς πρόβλημα κλιπαρίσματος. Ίσα ίσα, εκμεταλεύεσαι μεγαλύτερο δυναμικό εύρος των ντακ. Ταυτόχρονα, το Limiter αναλαμβάνει δράση αν χρειαστεί, κι ανάθεμα αν κάποιος μπορεί να το καταλάβει με το αυτάκι του...:126:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.966
Reaction score
139.292
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Γενικά το DEQ2496 είναι (σα τη γυναίκα), γεμάτο ελαττώματα!:143::135:

Αλλά τα κάνει όλα και συμφέρει και άμα μάθεις με αυτό μετά όλα τα άλλα αντικατάστατα-υποκατάστατα δε σε καλύπτουν (σα τη γυναίκα). :126:

ΙΜΗΟ ο ροζ θόρυβος δε πρέπει να χρησιμοποιείται από τη γεννήτρια του DEQ2496. Γράψτε ροζ θόρυβο σε ένα αρχείο wav, κάντε το φλακ και παίξτε το από το pc σας, ή γράψτε το σε cd και παίξτε το από το transport σας. Έτσι, είναι όλη η αλυσίδα αναπαραγωγής μέσα στη μέτρηση.

Η αυτόματη ισοστάθμιση του DEQ2496 μια χαρά δουλεύει, ακόμα και σε χαμηλές συχνότητες. Το ότι δε το προτείνουν οι άνθρωποι είναι γιατί δεν είναι σωστό να χρησιμοποιηθεί με αυτόν τον τρόπο που δουλεύει, με μέσους χρόνους δηλαδή, καθώς κανένα εκουαλάιζερ δε μπορεί να σιάξει στάσιμα και συντονισμούς (μετράει μέσο όρο αθροίσματος σε κάθε συχνότητα με αντανακλάσεις και σε μεγάλους χρόνους) χωρίς πραγματικά να χαλάσει την απόκριση. Αντίθετα, με άλλους τρόπους μέτρησης, πιάνοντας την κρουστική απόκριση του συστήματος, μπορείς να βγάλεις άκρη.

Εκεί θέλει και λίγη "δημιουργική φαντασία".

Μπορείς να φτιάξεις ένα σωρό κρουστικούς ήχους-τόνους στο πισι, σε διάφορα συχνοτικά πλαίσια, και να τους παίξεις στο σύστημα. Το DEQ2496 έχει τη δυνατότητα να κάνει την στιγμιαία μέτρηση και να κρατήσει σε μνήμη στην οθόνη τις στάθμες στο φάσμα, οπότε βλέπεις και αναλόγως ρυθμίζεις.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.555
Reaction score
2.158
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Εγώ δεν θα ρωτήσω για το DEQ, αφού στο άμεσο μέλον τουλάχιστον δεν σκοπεύω να αφιερώσω τον άπειρο χρόνο που απαιτεί.

Θα ρωτήσω όμως για το DCX2496 που πάντα ζαχάρωνα (εκτός των άλλων, και εξ αιτίας μιας ιδιότητας που δεν τονίσατε: απελευθερώνεσαι από τον βαρύ περιορισμό παρόμοιων ευαισθησιών στα μεγάφωνα που συνδιάζεις)

Το DCX2496 λοιπόν, έχει και μερικές δυνατότητες ισοστάθμισης (αν δεν κάνω λάθος).
Επαρκούν αυτές, αν δεν θέλεις πολλά - πολλά; Πόσο γρήγορα φτάνεις στο όριο του αριθμού των "φίλτρων" που μπορείς να προσθέσεις;
Και τελικά πόσο πάσχει η ηχητική του απόδοση, σε σχέση με το απλό αναλογικό ενεργό CX3400; Αξίζει να σκάσεις το χιλιάρικο στους Γάλλους για την φουλ βελτιωμένη έκδοση;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.966
Reaction score
139.292
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

ναι. πολύ. γιατί να πάσχει? αξίζει.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.555
Reaction score
2.158
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Το "πολύ" σημαίνει ότι πολύ γρήγορα φτάνεις στο όριο του αριθμού των "φίλτρων" που μπορείς να προσθέσεις; Κάποιο παράδειγμα για να έχουμε μια χοντρική "χειροπιαστή" εκτίμηση του που περίπου σταματά το παιχνίδι;

Δέν ξέρω... λέω (για την ακρίβεια άλλοι λένε). Οτι "με την μία" ο ήχος του CX3400 είναι καλύτερος, και πρέπει να παιδευτείς αρκετά για να τον ξεπεράσεις με τις δυνατότητες του DCX.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

μειώνει?
Yes.

Σύμφωνα με αυτό το wiki, όταν μιλάμε για Compression, μπορούμε να έχουμε είτε Downward Compression (όπου η στάθμη πιο δυνατών από ένα ορισμένο κατώφλι ήχων μειώνεται, ενώ χαμηλότερης έντασης ήχοι παραμένουν ανεπηρέαστοι - έτσι δουλεύει ο Compressor του DEQ2496) είτε Upward Compression (όπου τώρα ενισχύεται η στάθμη ήχων η ένταση των οποίων βρίσκεται κάτω από ένα ορισμένο κατώφλι, ενώ πιο δυνατοί ήχοι παραμένουν ανεπηρέαστοι - το DEQ2496 δεν προσφέρει τέτοιου είδους λειτουργία).

Για να οπτικοποιήσουμε κάπως τα παραπάνω, ιδού ορισμένες φωτογραφίες, καθώς και μερικά link:


The relationship between input level, output level, and gain reduction in a (downward) compressor



Different compression ratios


http://www.mediacollege.com/audio/processing/images/compressor-graph-01.gif
Compression Input vs Output Levels


http://www.rane.com/n155fig3b.gif
Broadband compressor response graph

http://www.mediacollege.com/audio/processing/compression/
http://www.rane.com/note155.html#p7APMc1_2


Παρεμπιπτόντως, ιδού και η λειτουργία Limiter, ο οποίος είναι ένας Downward Compressor με υψηλό συντελεστή εξασθένησης για τα σήματα των οποίων η στάθμη υπερβαίνει ένα ορισμένο κατώφλι, το οποίο με τη σειρά του είναι τοποθετημένο σχετικά υψηλά, δηλαδή σε στάθμη κοντά στα 0dB:

http://www.mediacollege.com/audio/processing/images/limiter-graph.gif
Input Level vs Output Level With Limiting Threshold


http://www.rane.com/n155fig14b.gif
Peak limiter response graph

http://www.mediacollege.com/audio/processing/limiter/
http://www.rane.com/note155.html#p7APMc1_4

Από την άλλη, ένας Expander λειτουργεί αντίστροφα από έναν Upward Compressor, αφού αντί να ενισχύσει, μειώνει περαιτέρω τη στάθμη ήχων η ένταση των οποίων βρίσκεται κάτω από ένα ορισμένο κατώφλι, αφήνοντας παράλληλα ανεπηρέαστους τους πιο δυνατούς ήχους.

Υπό αυτήν την έννοια, μια πιο κατάλληλη ονομασία γι' αυτήν τη συσκευή, θα ήταν ο όρος Downward Expander (και Downward Expansion για την αντίστοιχη λειτουργία) μια και επενεργεί σε σήματα με στάθμη κάτω από ένα ορισμένο κατώφλι, ελαττώνοντας κι άλλο τη στάθμη τους, "σπρώχνοντάς" την δηλαδή ακόμα παρακάτω.

Και πάλι, για να οπτικοποιήσουμε κάπως τα παραπάνω, ιδού ορισμένες φωτογραφίες, καθώς και μερικά link:

http://www.mediacollege.com/audio/processing/images/expander-graph-01.gif
Input Level vs Output Level With Expansion


http://www.rane.com/n155fig16b.gif
Expander response graph

http://www.mediacollege.com/audio/processing/expansion/
http://www.rane.com/note155.html#p7APMc1_5

Ιδού και όλα τα προηγούμενα οπτικοποιημένα συνολικά:

http://www.rane.com/swf/n155fig25.swf
Gate, Expander, Compressor and Limiter All Together

Ιδού και τα αντίστοιχα link:
http://www.rane.com/note155.html#p7APMc1_6
http://www.rane.com/note134.html#dynamics

Για κάτσε όμως...
Από τη στιγμή που υπάρχει Downward Expander, δε θα υπάρχει, ή, τουλάχιστον, δε θα' πρεπε να υπάρχει και Upward Expander, ο οποίος θα λειτουργεί αντίστροφα από έναν Downward Compressor, ενισχύοντας δηλαδή περαιτέρω, αντί να ελαττώνει, τη στάθμη ήχων η ένταση των οποίων υπερβαίνει ένα ορισμένο κατώφλι, αφήνοντας παράλληλα ανεπηρέαστους τους πιο αδύναμους ήχους;

Ε, λοιπόν ακόμα κι αν δεν υπήρχαν, θα' πρεπε να υπάρξουν!
Βέβαια έχετε υπόψιν πως μιλάμε για εν δυνάμει επικίνδυνες συσκευές, οι οποίες, αν λειτουργήσουν εν τη απουσία Limiter, μπορούν, στα χέρια ενός αδαούς, να κάψουν τελικούς και ηχεία στος πιτς φιτίλι. Οι λόγοι γι' αυτό είναι προφανείς...

Από την άλλη, αν μπορούσαμε να υλοποιήσουμε π.χ. μέσω software έναν Upward Expander του οποίου το ratio (δηλαδή η αναλογία ενίσχυσης των σημάτων η στάθμη των οποίων υπερβαίνει ένα ορισμένο κατώφλι - π.χ. ratio 2:1 σημαίνει ότι ένα σήμα η στάθμη του οποίου υπερέβαινε το κατώφλι "έναρξης λειτουργίας" του Upward Expander, θα εξέλθει από αυτόν με τη διπλάσια στάθμη, ενισχυμένο δηλαδή κατά 3dB) θα ήταν όχι σταθερό, αλλά μεταβλητό ανάλογα με τη στάθμη του σήματος εισόδου, θα αποτελούσε το τέλειο εργαλείο για την αντιστάθμιση της δυναμικής συμπίεσης των μεγαφώνων μας η οποία οφείλεται στην αύξηση της θερμοκρασίας των πηνίων φωνής τους!

Αυτό το τελευταίο θα το εξηγήσουμε καλύτερα μέσα από ένα παράδειγμα.
Μέχρι τότε, stay tuned...
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

μειώνει?
Yes.

Σύμφωνα με αυτό το wiki, όταν μιλάμε για Compression, μπορούμε να έχουμε είτε Downward Compression (όπου η στάθμη πιο δυνατών από ένα ορισμένο κατώφλι ήχων μειώνεται, ενώ χαμηλότερης έντασης ήχοι παραμένουν ανεπηρέαστοι - έτσι δουλεύει ο Compressor του DEQ2496) είτε Upward Compression (όπου τώρα ενισχύεται η στάθμη ήχων η ένταση των οποίων βρίσκεται κάτω από ένα ορισμένο κατώφλι, ενώ πιο δυνατοί ήχοι παραμένουν ανεπηρέαστοι - το DEQ2496 δεν προσφέρει τέτοιου είδους λειτουργία).

Για να οπτικοποιήσουμε κάπως τα παραπάνω, ιδού ορισμένες φωτογραφίες, καθώς και μερικά link:


The relationship between input level, output level, and gain reduction in a (downward) compressor



Different compression ratios



Compression Input vs Output Levels



Broadband compressor response graph


http://www.mediacollege.com/audio/processing/compression/
http://www.rane.com/note155.html#p7APMc1_2
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Παρεμπιπτόντως, ιδού και η λειτουργία Limiter, ο οποίος είναι ένας Downward Compressor με υψηλό συντελεστή εξασθένησης για τα σήματα των οποίων η στάθμη υπερβαίνει ένα ορισμένο κατώφλι, το οποίο με τη σειρά του είναι τοποθετημένο σχετικά υψηλά, δηλαδή σε στάθμη κοντά στα 0dB:


Input Level vs Output Level With Limiting Threshold



Peak limiter response graph


Ορίστε και τα σχετικά link:
http://www.mediacollege.com/audio/processing/limiter/
http://www.rane.com/note155.html#p7APMc1_4
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Από την άλλη, ένας Expander λειτουργεί αντίστροφα από έναν Upward Compressor, αφού αντί να ενισχύσει, μειώνει περαιτέρω τη στάθμη ήχων η ένταση των οποίων βρίσκεται κάτω από ένα ορισμένο κατώφλι, αφήνοντας παράλληλα ανεπηρέαστους τους πιο δυνατούς ήχους.

Υπό αυτήν την έννοια, μια πιο κατάλληλη ονομασία γι' αυτήν τη συσκευή, θα ήταν ο όρος Downward Expander (και Downward Expansion για την αντίστοιχη λειτουργία) μια και επενεργεί σε σήματα με στάθμη κάτω από ένα ορισμένο κατώφλι, ελαττώνοντας κι άλλο τη στάθμη τους, "σπρώχνοντάς" την δηλαδή ακόμα παρακάτω.

Και πάλι, για να οπτικοποιήσουμε κάπως τα παραπάνω, ιδού ορισμένες φωτογραφίες, καθώς και μερικά link:


Input Level vs Output Level With Expansion



Expander response graph


http://www.mediacollege.com/audio/processing/expansion/
http://www.rane.com/note155.html#p7APMc1_5
 


Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Για κάτσε όμως...
Από τη στιγμή που υπάρχει Downward Expander, δε θα υπάρχει, ή, τουλάχιστον, δε θα' πρεπε να υπάρχει και Upward Expander, ο οποίος θα λειτουργεί αντίστροφα από έναν Downward Compressor, ενισχύοντας δηλαδή περαιτέρω, αντί να ελαττώνει, τη στάθμη ήχων η ένταση των οποίων υπερβαίνει ένα ορισμένο κατώφλι, αφήνοντας παράλληλα ανεπηρέαστους τους πιο αδύναμους ήχους;

Ε, λοιπόν ακόμα κι αν δεν υπήρχαν, θα' πρεπε να υπάρξουν!
Βέβαια έχετε υπόψιν πως μιλάμε για εν δυνάμει επικίνδυνες συσκευές, οι οποίες, αν λειτουργήσουν εν τη απουσία Limiter, μπορούν, στα χέρια ενός αδαούς, να κάψουν τελικούς και ηχεία στος πιτς φιτίλι. Οι λόγοι γι' αυτό είναι προφανείς...

Από την άλλη, αν μπορούσαμε να υλοποιήσουμε π.χ. μέσω software έναν Upward Expander του οποίου το ratio (δηλαδή η αναλογία ενίσχυσης των σημάτων η στάθμη των οποίων υπερβαίνει ένα ορισμένο κατώφλι - π.χ. ratio 2:1 σημαίνει ότι ένα σήμα η στάθμη του οποίου υπερέβαινε το κατώφλι "έναρξης λειτουργίας" του Upward Expander, θα εξέλθει από αυτόν με τη διπλάσια στάθμη, ενισχυμένο δηλαδή κατά 3dB) θα ήταν όχι σταθερό, αλλά μεταβλητό ανάλογα με τη στάθμη του σήματος εισόδου, θα αποτελούσε το τέλειο εργαλείο για την αντιστάθμιση της δυναμικής συμπίεσης των μεγαφώνων μας η οποία οφείλεται στην αύξηση της θερμοκρασίας των πηνίων φωνής τους!

Αυτό το τελευταίο θα το εξηγήσουμε καλύτερα μέσα από ένα παράδειγμα.
Μέχρι τότε, stay tuned...
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Αν και είναι λεπτομέρεια της λεπτομέρειας, το Limiter στα 0 db του στάνταρ του δεν δουλεύει σωστά, διότι είναι πολύ "light", με αποτέλεσμα κλιπάρισμα αν το παρακάνεις στα προηγούμενα στάδια.

Προσωπικά το χρησιμοποιώ στα -0,1db ΠΑΝΤΟΥ, με συντομότερο χρόνο επέμβασης (παράμετροι που εύκολα ρυθμίζεις).
God is in the details my friend...
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

...
Επίσης, είναι γνωστό στους κύκλους των ξένων φόρουμς πως το κρος κλιπάρει με σήμα στην είσοδό του σε στάθμη στα -0,5 έως 0db ενώ δε θα έπρεπε. Η λύση είναι να δώσεις -1db στην είσοδο και +1db σε κάθε έξοδο με απόλυτη ασφάλεια, αν και συνήθως και περισσότερο μπορείς να δώσεις στην έξοδο, χωρίς πρόβλημα κλιπαρίσματος. Ίσα ίσα, εκμεταλεύεσαι μεγαλύτερο δυναμικό εύρος των ντακ. Ταυτόχρονα, το Limiter αναλαμβάνει δράση αν χρειαστεί, κι ανάθεμα αν κάποιος μπορεί να το καταλάβει με το αυτάκι του...
Γενικά το DEQ2496 είναι (σα τη γυναίκα), γεμάτο ελαττώματα!

Αλλά τα κάνει όλα και συμφέρει και άμα μάθεις με αυτό μετά όλα τα άλλα αντικατάστατα-υποκατάστατα δε σε καλύπτουν (σα τη γυναίκα).

ΙΜΗΟ ο ροζ θόρυβος δε πρέπει να χρησιμοποιείται από τη γεννήτρια του DEQ2496. Γράψτε ροζ θόρυβο σε ένα αρχείο wav, κάντε το φλακ και παίξτε το από το pc σας, ή γράψτε το σε cd και παίξτε το από το transport σας. Έτσι, είναι όλη η αλυσίδα αναπαραγωγής μέσα στη μέτρηση.

Η αυτόματη ισοστάθμιση του DEQ2496 μια χαρά δουλεύει, ακόμα και σε χαμηλές συχνότητες. Το ότι δε το προτείνουν οι άνθρωποι είναι γιατί δεν είναι σωστό να χρησιμοποιηθεί με αυτόν τον τρόπο που δουλεύει, με μέσους χρόνους δηλαδή, καθώς κανένα εκουαλάιζερ δε μπορεί να σιάξει στάσιμα και συντονισμούς (μετράει μέσο όρο αθροίσματος σε κάθε συχνότητα με αντανακλάσεις και σε μεγάλους χρόνους) χωρίς πραγματικά να χαλάσει την απόκριση. Αντίθετα, με άλλους τρόπους μέτρησης, πιάνοντας την κρουστική απόκριση του συστήματος, μπορείς να βγάλεις άκρη.

Εκεί θέλει και λίγη "δημιουργική φαντασία"...
Πώς φαίνεται ο έμπειρος χρήστης που τα' χει ξεζουμίσει τα μηχανήματά του...:446:
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

...
Μπορείς να φτιάξεις ένα σωρό κρουστικούς ήχους-τόνους στο πισι, σε διάφορα συχνοτικά πλαίσια, και να τους παίξεις στο σύστημα. Το DEQ2496 έχει τη δυνατότητα να κάνει την στιγμιαία μέτρηση και να κρατήσει σε μνήμη στην οθόνη τις στάθμες στο φάσμα, οπότε βλέπεις και αναλόγως ρυθμίζεις.
Μπορείς να δώσεις λίγες παραπάνω λεπτομέρειες ή και να ρίξεις και καμια οθονιά πλιιιιιζ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.966
Reaction score
139.292
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Μπορείς να δώσεις λίγες παραπάνω λεπτομέρειες ή και να ρίξεις και καμια οθονιά πλιιιιιζ;
δύσκολο... άσε που έχουμε ξεφύγει πια σε βαθμό... κακουργήματος!:143:
 

Μηνύματα
1.456
Reaction score
70
Και δε με λέτε ρε παλικάρια!!! Αν κάποιος δεν θέλει να αρχοληθεί καθόλου με το θέμα της ισοστάθμισης και θέλει απλώς να κάνει το σύστημα του ενεργό,με χρήση του dcx 2496 τι χρειάζεται?? Μόνο είδος φίλτρου,σημείο cross και κλίσεις. Τα βάζουμε και ακούμε ή θέλει και τίποτες άλλες ρυθμίσεις?? Με τις ακριβώς ίδιες ρυθμίσεις με αυτά του μαμίσιου παθητικού θα δούμε μεγάλη διαφορά μεταξύ ενεργού και παθητικού??
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.966
Reaction score
139.292
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

τα βάζουμε και ακούμε. Όπως το είπες.

άμα δε δεις μεγάλη διαφορά, άλλαξε χόμπι, πάντα υπάρχει το ψάρεμα. ένα καλάμι, κι είσαι έτοιμος για όλα!
 

Μηνύματα
1.456
Reaction score
70
Ψάρεμα??? Τι ψάρεμα?? Εγώ μόνο το ψάρεμα με γυναίκες ξέρω. Αυτό είναι το διαχρονικό χόμπυ μου:114:

Στο θέμα μας τώρα. Τι ποσοστά επιτυχίας έχω με αυτό που είπα ?Δηλαδή οι μανίσιες προδιαγραφές του παθητικού crossover ,αν περαστούν αυτούσιες στο dcx χωρίς καμία περαιτέρω μετατροπή, θα μας δώσει περίπου το ήχο όσον αφορά την απόκριση του ηχείου άλλα θα έχουμε τις θετικές παρενέργειες του ενεργού που είναι καλύτερη οδήγηση και λιγότερη καταπόνηση των τελικών σταδίων των ενισχυτών? Για να το δοκιμάσω πρέπει να αγοράσω:112:Εγώ ρωτάω να ξέρω αν πρέπει να αγοράσω:138:

Α και επίσης ισχύει ότι με το ίδιο ηχείο μπορούμε να επιτύχουμε πολύ μεγαλύτερες στάθμες με ενεργό cros απότι με παθητικό???Γιατί από αυτά που διάβασα τα παθητικά στοιχεία του crossover καταπονούνται θερμικά στις μεγάλες εντάσεις και προκαλούν το ψαλιδισμό του ενισχυτή κάτι το οποιο δεν συμβαίνει στα ενεργά που έχουν σταθερή απόδοση σε όλες τις εντάσεις.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.210
Μηνύματα
2.966.642
Members
38.307
Νεότερο μέλος
lntalis75
Top