Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.547
Reaction score
22.023
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

(...)

Για να συγκρινουμε δε τα LP που ηταν δικης μας εγγραφης με την τελικη master tape 2 καναλιων χρησιμοποιουσαμε ενα πικαπ FONS/SME 3009/STANTON 681...., καλο για τοτε , λιγο για σημερα. Οι διαφορες master και LP ηταν ...τεραστιες δυστυχως και φυσικα αυτο δεν φταιει ο ηχοληπτης αλλά η επεξεργασια και τα κοψιματα του studio κοπης του δισκου ....και κοπης....μεγαλου ποσοστου της πληροφοριας της master tape τοτε.

Η master ηταν εξαιρετικη , το LP μετριο....ειτε με το ενα ηχειο ειτε με το αλλο.

(...)
Mήπως μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος, να το εξηγήσεις λίγο πιο αναλυτικά;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.914
Reaction score
139.183
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Ας δούμε ένα παράδειγμα σε παράλληλο τεχνολογικό κόσμο, μπορεί να γίνει πιο εύκολα κατανοητό το τι "σημαίνει" μόνιτορ.

Στη φωτογραφία, το "μόνιτορ" για τον "επαγγελματία", οφείλει να είναι σωστό. Δηλαδή να αποδίδει πιστά το χρωματικό εύρος της φωτογραφίας (srgb ή adobe rgb), το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να έχει το ανάλογο "colour gamut". Να είναι σωστά ρυθμισμένο το μόνιτορ, καλιμπραρισμένο δηλαδή, ώστε να αποδίδει τα πραγματικά χρώματα της φωτογραφίας, κι όχι άρες μάρες κουκουνάρες. Αυτό (το καλιμπράρισμα) γίνεται με ειδικά μηχανήματα, τα οποία μετράν τα χρώματα και τις διαβαθμίσεις του γκρι και το κοντραστ και βγάζεις άκρη πόσο ικανοποιητική είναι η απεικόνιση. Ταυτόχρονα, ρυθμίζουν έτσι την απεικόνιση, ώστε να πλησιάζει αν είναι δυνατόν 100% στην απεικόνιση που θα έχει η εκτύπωση, και στα χρώματα και στη φωτεινότητα, οπότε πχ το μόνιτορ καλιμπράρεται στις 90-95 καντέλες φωτεινότητας κι όχι σε εκτυφλωτικό φως.

Από την άλλη, στη φωτογραφία, ο "ερασιτέχνης" που παίρνει ένα μόνιτορ, δε ζητάει να είναι "σωστό", ζητάει απλά να του "αρέσει". Δεν ενδιαφέρει το χρωματικό εύρος, ούτε να ειναι σωστά ρυθμισμένο το μόνιτορ. Δε θέλει να αποδίδονται σωστά τα χρώματα, γιατί γουστάρει έντονο το κόκκινο, και δε θέλει να βλέπει το θόρυβο των φωτογραφιών του σε χαμηλές φωτεινότητες, οπότε δε στήνει σωστά το γκάμμα και τις διαβαθμίσεις του γκρί, τα στήνει "με το μάτι". Δε τον ενδιαφέρει η πιστότητα στην απεικόνιση, οπότε πχ στη φωτεινότητα το στήνει έτσι το μόνιτορ ώστε ή να εντυπωσιάζεται και να γουστάρει τα δυνατά φωτισμένα στοιχεία, ή να είναι εντελώς ξεκούραστη η απεικόνιση όταν βλέπει κείμενα, να είναι δηλαδή χαμηλή η φωτεινότητα.

Μεταφέρω τώρα όλα τα παραπάνω στον ήχο, μικρές αλλαγές:

Στον ήχο, το "μόνιτορ" για τον "επαγγελματία", οφείλει να είναι σωστό. Δηλαδή να αποδίδει πιστά το συχνοτικό εύρος της ηχογράφησης (20Hz - 20 KHz), το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να έχει την ανάλογη "συχνοτική έκταση" το σύστημα ηχείου-χώρου. Να είναι σωστά ρυθμισμένο το σύστημα ηχείο-χώρος, καλιμπραρισμένο δηλαδή, και με σύστημα ισοστάθμισης χώρου και με παθητικά υλικά βελτίωσης ηχητικής συμπεριφοράς χώρου (διαχυτές-απορροφητές-μπασοπαγίδες), ώστε να αποδίδει τα πραγματικά περιεχόμενα της ηχογράφησης, κι όχι άρες μάρες κουκουνάρες. Αυτό (το καλιμπράρισμα) γίνεται με ειδικά μηχανήματα, τα οποία μετράν συχνότητα και φάση και ρυθμούς και χρόνους αντήχησης και βγάζεις άκρη πόσο ικανοποιητική είναι η αναπαραγωγή των ήχων. Ταυτόχρονα, ρυθμίζουν έτσι το σύστημα ηχείου-χώρου, ώστε να πλησιάζει αν είναι δυνατόν 100% στην αρχική πηγή του ήχου - το μουσικό γεγονός, και στα δυναμικά και στην συχνοτική έκταση, οπότε πχ το μόνιτορ καλιμπράρεται στο φάσμα 20Hz-20KHz σε δυναμικό εύρος το μέγιστο του μέσου εγγραφής, κι όχι σε γλυκανάλατα (χαμηλών δυναμικών) και κομμένα πάνω-κάτω συχνοτικά ακούσματα.

Από την άλλη, στον ήχο, ο "ερασιτέχνης" που παίρνει ένα ηχείο, δε ζητάει να είναι "σωστό", ζητάει απλά να του "αρέσει". Δεν ενδιαφέρει η συχνοτική απόκριση, ούτε να ειναι σωστά ρυθμισμένο το σύστημα ηχείου-χώρου, αποφεύγει δια ροπάλου την ισοστάθμιση χώρου (ιδία την ψηφιακή), αλλά και τα παθητικά στοιχεία διόρθωσης ακουστικής χώρου (μπασοπαγίδες, διαχυτές, απορροφητές), διότι στο σαλόνι του δε θέλει παρεμβάσεις με άσχημα - αντιαισθητικά στοιχεία. Δε θέλει να αποδίδονται σωστά οι συχνότητες, γιατί γουστάρει έντονο τα μπάσσα, και δε θέλει να ακούει την αυθεντική οξύτητα των μεταλλικών κρουστών και πνευστών, οπότε δε στήνει σωστά την απόκριση συχνότητας-φάσης και τους χρόνους αντήχησης, τα στήνει "με το αυτί", ίσως με διάφορα ματζούνια πχ καβλώδια. Δε τον ενδιαφέρει η πιστότητα στην αναπαραγωγή του ηχογραφημένου μουσικού γεγονότος, οπότε πχ στην απόκριση συχνοτήτων το στήνει έτσι το ηχοσύστημά του ώστε ή να εντυπωσιάζεται και να γουστάρει τα δυνατά μπάσσα, ή να είναι εντελώς ξεκούραστη η μουσική όταν ακούει τζαζ, να είναι δηλαδή ευχάριστο για τα αυτιά του το άκουσμα, με χαμηλά δυναμικά και κομμένες τις άκρες του φάσματος, να γλυκαίνει το χρυσό μου, ενώ μερικές "λαμπάτες" παραμορφώσεις έχουν την τιμητική τους, όπως και τα ανάλογα καβλώδια ισοστάθμισης.



........................


Αυτό που χρησιμοποιεί ο "επαγγελματίας", αποκαλούμε στο χώρο του ήχου "μόνιτορ".

Αυτό που χρησιμοποιεί ο πλούσιος χομπίστας, αποκαλείται στο χώρο του ήχου "χάλι έντ".

Τα υπόλοιπα, για τους πτωχούς, είναι το ταπεινό (πλην όμως τίμιο) hi-fi.


IMHO και χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.914
Reaction score
139.183
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Τα Lipinski απεναντι μας σε εβαζαν σε ενα κοσμο οπου η αμμεσοτητα και ροη της πληροφοριας σε πολιορκουσαν.
Αυτό, δηλαδή "αμεσότητα και πληροφορία", οφείλει να το κάνει κάθε "μόνιτορ".

Αντίθετα, κάθε "χάλι-εντ" ηχείο, το μόνο που οφείλει να κάνει είναι να "αρέσει", και στο μάτι, και στο αυτί, χωρίς ανάμεσα σε αυτά τα δύο σίγουρη σειρά προτεραιότητας....


:138:


Οπότε, σαφώς κάθε σωστό ηχείο μπορεί να χαρακτηριστεί και να χρησιμοποιηθεί ως "μόνιτορ", ασχέτως επαγγελματικής η μη προέλευσης. Έτσι, συμφωνώ με τον φίλο μας της ATHENS PRO AUDIO, και επαυξάνω.:126:
 

Μηνύματα
1.589
Reaction score
660
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Ας δούμε ένα παράδειγμα σε παράλληλο τεχνολογικό κόσμο, μπορεί να γίνει πιο εύκολα κατανοητό το τι "σημαίνει" μόνιτορ.

Στη φωτογραφία, το "μόνιτορ" για τον "επαγγελματία", οφείλει να είναι σωστό. Δηλαδή να αποδίδει πιστά το χρωματικό εύρος της φωτογραφίας (srgb ή adobe rgb), το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να έχει το ανάλογο "colour gamut". Να είναι σωστά ρυθμισμένο το μόνιτορ, καλιμπραρισμένο δηλαδή, ώστε να αποδίδει τα πραγματικά χρώματα της φωτογραφίας, κι όχι άρες μάρες κουκουνάρες. Αυτό (το καλιμπράρισμα) γίνεται με ειδικά μηχανήματα, τα οποία μετράν τα χρώματα και τις διαβαθμίσεις του γκρι και το κοντραστ και βγάζεις άκρη πόσο ικανοποιητική είναι η απεικόνιση. Ταυτόχρονα, ρυθμίζουν έτσι την απεικόνιση, ώστε να πλησιάζει αν είναι δυνατόν 100% στην απεικόνιση που θα έχει η εκτύπωση, και στα χρώματα και στη φωτεινότητα, οπότε πχ το μόνιτορ καλιμπράρεται στις 90-95 καντέλες φωτεινότητας κι όχι σε εκτυφλωτικό φως.

Από την άλλη, στη φωτογραφία, ο "ερασιτέχνης" που παίρνει ένα μόνιτορ, δε ζητάει να είναι "σωστό", ζητάει απλά να του "αρέσει". Δεν ενδιαφέρει το χρωματικό εύρος, ούτε να ειναι σωστά ρυθμισμένο το μόνιτορ. Δε θέλει να αποδίδονται σωστά τα χρώματα, γιατί γουστάρει έντονο το κόκκινο, και δε θέλει να βλέπει το θόρυβο των φωτογραφιών του σε χαμηλές φωτεινότητες, οπότε δε στήνει σωστά το γκάμμα και τις διαβαθμίσεις του γκρί, τα στήνει "με το μάτι". Δε τον ενδιαφέρει η πιστότητα στην απεικόνιση, οπότε πχ στη φωτεινότητα το στήνει έτσι το μόνιτορ ώστε ή να εντυπωσιάζεται και να γουστάρει τα δυνατά φωτισμένα στοιχεία, ή να είναι εντελώς ξεκούραστη η απεικόνιση όταν βλέπει κείμενα, να είναι δηλαδή χαμηλή η φωτεινότητα.

Μεταφέρω τώρα όλα τα παραπάνω στον ήχο, μικρές αλλαγές:

Στον ήχο, το "μόνιτορ" για τον "επαγγελματία", οφείλει να είναι σωστό. Δηλαδή να αποδίδει πιστά το συχνοτικό εύρος της ηχογράφησης (20Hz - 20 KHz), το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να έχει την ανάλογη "συχνοτική έκταση" το σύστημα ηχείου-χώρου. Να είναι σωστά ρυθμισμένο το σύστημα ηχείο-χώρος, καλιμπραρισμένο δηλαδή, και με σύστημα ισοστάθμισης χώρου και με παθητικά υλικά βελτίωσης ηχητικής συμπεριφοράς χώρου (διαχυτές-απορροφητές-μπασοπαγίδες), ώστε να αποδίδει τα πραγματικά περιεχόμενα της ηχογράφησης, κι όχι άρες μάρες κουκουνάρες. Αυτό (το καλιμπράρισμα) γίνεται με ειδικά μηχανήματα, τα οποία μετράν συχνότητα και φάση και ρυθμούς και χρόνους αντήχησης και βγάζεις άκρη πόσο ικανοποιητική είναι η αναπαραγωγή των ήχων. Ταυτόχρονα, ρυθμίζουν έτσι το σύστημα ηχείου-χώρου, ώστε να πλησιάζει αν είναι δυνατόν 100% στην αρχική πηγή του ήχου - το μουσικό γεγονός, και στα δυναμικά και στην συχνοτική έκταση, οπότε πχ το μόνιτορ καλιμπράρεται στο φάσμα 20Hz-20KHz σε δυναμικό εύρος το μέγιστο του μέσου εγγραφής, κι όχι σε γλυκανάλατα (χαμηλών δυναμικών) και κομμένα πάνω-κάτω συχνοτικά ακούσματα.

Από την άλλη, στον ήχο, ο "ερασιτέχνης" που παίρνει ένα ηχείο, δε ζητάει να είναι "σωστό", ζητάει απλά να του "αρέσει". Δεν ενδιαφέρει η συχνοτική απόκριση, ούτε να ειναι σωστά ρυθμισμένο το σύστημα ηχείου-χώρου, αποφεύγει δια ροπάλου την ισοστάθμιση χώρου (ιδία την ψηφιακή), αλλά και τα παθητικά στοιχεία διόρθωσης ακουστικής χώρου (μπασοπαγίδες, διαχυτές, απορροφητές), διότι στο σαλόνι του δε θέλει παρεμβάσεις με άσχημα - αντιαισθητικά στοιχεία. Δε θέλει να αποδίδονται σωστά οι συχνότητες, γιατί γουστάρει έντονο τα μπάσσα, και δε θέλει να ακούει την αυθεντική οξύτητα των μεταλλικών κρουστών και πνευστών, οπότε δε στήνει σωστά την απόκριση συχνότητας-φάσης και τους χρόνους αντήχησης, τα στήνει "με το αυτί", ίσως με διάφορα ματζούνια πχ καβλώδια. Δε τον ενδιαφέρει η πιστότητα στην αναπαραγωγή του ηχογραφημένου μουσικού γεγονότος, οπότε πχ στην απόκριση συχνοτήτων το στήνει έτσι το ηχοσύστημά του ώστε ή να εντυπωσιάζεται και να γουστάρει τα δυνατά μπάσσα, ή να είναι εντελώς ξεκούραστη η μουσική όταν ακούει τζαζ, να είναι δηλαδή ευχάριστο για τα αυτιά του το άκουσμα, με χαμηλά δυναμικά και κομμένες τις άκρες του φάσματος, να γλυκαίνει το χρυσό μου, ενώ μερικές "λαμπάτες" παραμορφώσεις έχουν την τιμητική τους, όπως και τα ανάλογα καβλώδια ισοστάθμισης.



........................


Αυτό που χρησιμοποιεί ο "επαγγελματίας", αποκαλούμε στο χώρο του ήχου "μόνιτορ".

Αυτό που χρησιμοποιεί ο πλούσιος χομπίστας, αποκαλείται στο χώρο του ήχου "χάλι έντ".

Τα υπόλοιπα, για τους πτωχούς, είναι το ταπεινό (πλην όμως τίμιο) hi-fi.


IMHO και χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν....

με οτι εχεις γραψει πανω απο τις γραμμμες συμφωνω 100% αλλα πρεπει να επισημανω οτι αυτο τον διαχωρισμο στο τελος μεταξυ πλουσιου, φτωχου και επαγγελματια πρεπει να στο εχει υπαγορεψει καμια ΚΝΕ....

τι παει να πει πλουσιος, φτωχος και αλλα τετοια γραφικα δε το καταλαβαινω...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.914
Reaction score
139.183
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

κοίτα να δεις, δεν έχω κανένα σκοπό να προβώ σε ταξικές διακρίσεις κλπ κλπ κλπ και να στεναχωρώ κόσμο.

όμως, τα ηχεία των 100.000 ευρώ και βάλε (τα μεγάλα wisdom audio έχουν 600.000 αμέρικαν ντάλαρς), το πικαπ της γκόλντμουντ (200 χιλιάρικα) και το σι-ντι της δείνα, δεν είναι για όλους. είναι φτιαγμένα για πλούσιους. Δις ιζ λάιφ....


ακόμα και τα πικάπ του σάιμον, ή τα ηχεία της τινταλ. τι είναι δηλαδή? φτιαγμένα για το μέσο χομπίστα που είναι κάπου δημόσιος υπάλληλος ή έχει ένα μαγαζάκι?

μη τρελαθούμε κιόλας...

βασικά, οτιδήποτε κοστολογικά πάνω από τα σαλιγκάρια της B&W (που τα ηχεία αυτά μαζί με τα ενισχυτικά τους βγαίνουν κάτω από 50.000 ευρώ), είναι και λάθος αγορά, και μόνο για πλούσιους.

Το τελευταίο ηχοσύστημα που θα αγόραζε κάποιος τρελαμένος με το σπορ, θα ήταν το σαλιγκάρι. το συνδέεις με ένα πι-σι και τέλος. Άσε που κι από εμφάνιση έχει γίνει πια το σαλιγκάρι σήμα κατατεθέν, σε μουσείο τέχνης μέσα υπάρχει. Όσο από τεχνογνωσία, έχει πάνω του να φαν κι οι κότες. Όλη η τεχνογνωσία της B&W είναι εκεί πάνω στοιβαγμένη.... Έλεος...Πόσο πια παραπάνω να ζητήσεις για να ακούσεις τη μουσικούλα σου, τον μπομπ μάρλευ και τον μπι μπι κινκγ....

Και ερωτώ: πόσους συνδυασμούς ενισχυτών-ηχείων ξέρετε που να κοστίζουν πάνω από 50.000 ευρώ?

μπου-αααααααααααααααααααααααααααααααα-χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ε, είναι για τους πλούσιους και μόνο.

Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη κι εκτίμηση.
Επιτρέψτε μου, να την έχω.
 

Μηνύματα
1.589
Reaction score
660
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

εγω φιλε ξερω οτι το προηγουμενο ζευγαρι των ηχειων του Κανακακη που ηρθε Ελλαδα (που πηγαμε και το ακουσαμε παρεα) δημοσιος υπαλληλος το πηρε και μαλιστα τα θεωρουσε και super value for money και αγορα ζωης... αλλωστε και εγω και ο Houston υπαλληλακια ειμαστε και δυστυχως οχι (ακομα !!!!!) πλουσιοι... και ομως και οι δυο παμε για κατι που εσυ το θεωρεις για πλουσιους αλλα με υπομονη και θυσιες μπορουμε να το παρουμε και εμεις οι πιο φτωχοι...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.914
Reaction score
139.183
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

βρε μη παρεξηγιέσαι, αμαν! :136::136::136:
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

κοίτα να δεις, δεν έχω κανένα σκοπό να προβώ σε ταξικές διακρίσεις κλπ κλπ κλπ και να στεναχωρώ κόσμο.

όμως, τα ηχεία των 100.000 ευρώ και βάλε (τα μεγάλα wisdom audio έχουν 600.000 αμέρικαν ντάλαρς), το πικαπ της γκόλντμουντ (200 χιλιάρικα) και το σι-ντι της δείνα, δεν είναι για όλους. είναι φτιαγμένα για πλούσιους. Δις ιζ λάιφ....


ακόμα και τα πικάπ του σάιμον, ή τα ηχεία της τινταλ. τι είναι δηλαδή? φτιαγμένα για το μέσο χομπίστα που είναι κάπου δημόσιος υπάλληλος ή έχει ένα μαγαζάκι?

μη τρελαθούμε κιόλας...

βασικά, οτιδήποτε κοστολογικά πάνω από τα σαλιγκάρια της B&W (που τα ηχεία αυτά μαζί με τα ενισχυτικά τους βγαίνουν κάτω από 50.000 ευρώ), είναι και λάθος αγορά, και μόνο για πλούσιους.

Το τελευταίο ηχοσύστημα που θα αγόραζε κάποιος τρελαμένος με το σπορ, θα ήταν το σαλιγκάρι. το συνδέεις με ένα πι-σι και τέλος. Άσε που κι από εμφάνιση έχει γίνει πια το σαλιγκάρι σήμα κατατεθέν, σε μουσείο τέχνης μέσα υπάρχει. Όσο από τεχνογνωσία, έχει πάνω του να φαν κι οι κότες. Όλη η τεχνογνωσία της B&W είναι εκεί πάνω στοιβαγμένη.... Έλεος...Πόσο πια παραπάνω να ζητήσεις για να ακούσεις τη μουσικούλα σου, τον μπομπ μάρλευ και τον μπι μπι κινκγ....

Και ερωτώ: πόσους συνδυασμούς ενισχυτών-ηχείων ξέρετε που να κοστίζουν πάνω από 50.000 ευρώ?

μπου-αααααααααααααααααααααααααααααααα-χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

ε, είναι για τους πλούσιους και μόνο.

Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη κι εκτίμηση.
Επιτρέψτε μου, να την έχω.
Eγώ θα σου έλεγα να μην γενικεύεις, να κρατάς μία πισινή να είσαι λάθος και να πεις επιτέλους ένα "Αυτό δεν το ξέρω"! Φιλικά! :126:
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Δεν παρεξηγιεμαι,συνεχισε καλα τα λες:201::138:
 

Μηνύματα
1.589
Reaction score
660
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

βρε μη παρεξηγιέσαι, αμαν! :136::136::136:
δεν παρεξηγιεμαι καθολου αλλα τα λεφτα τα σκαω συνειδητα για να παρω το κατι καλυτερο και οχι γιατι ειμαι πλουσιος...

αλλωστε μη ξεχναμε οτι εσυ εχεις πιο ακριβα ηχεια απο μενα!!!!

εισαι χαιεντας ρε !!!!!!
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

δεν παρεξηγιεμαι καθολου αλλα τα λεφτα τα σκαω συνειδητα για να παρω το κατι καλυτερο και οχι γιατι ειμαι πλουσιος...

αλλωστε μη ξεχναμε οτι εσυ εχεις πιο ακριβα ηχεια απο μενα!!!!

εισαι χαιεντας ρε !!!!!!
Kαλά σε λίγο θα σε λυπηθούμε κιόλας ρε....:143:
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.914
Reaction score
139.183
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

εισαι χαιεντας ρε !!!!!!
δεν επιτρέπεται να βρίζεις (τόσο χοντρά) μέλη στο φόρουμ.....






















:143::135::143::135:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.755
Reaction score
58.647
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Αχρωμάτιστα για ποιον όμως?
Τελικά, υπάρχει ηχείο που να μπορεί να πλησιάσει τα Tidal? :137:
Τελικά υπάρχει ακουστικό σύστημα που να μπορεί να πλησιάσει το...δικό σου;:126:
κοίτα να δεις, δεν έχω κανένα σκοπό να προβώ σε ταξικές διακρίσεις κλπ κλπ κλπ και να στεναχωρώ κόσμο...
Και να σκεφτείς ότι δεν έχει γίνει καν λόγος γιά ... ΄΄ηχεία αναφοράς΄΄...Εκεί πιά κι αν υπάρχουν τοξικές διακρίσεις:612:

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?p=1164498#post1164498
 

Μηνύματα
1.456
Reaction score
70
Για τους φίλους που στηρίζουν τα tidal ως ανώτερα ηχεία των b&w θα ήθελα να τους εξηγήσω την διαφορά μεταξύ των δύο εταιριών.

Η b&w μπορεί να κάνει τα ηχεία της να ακούγονται σαν τα tidal. Η tidal δεν μπορεί να κάνει τα ηχεία της να ακούγονται σαν τα b&w.

Και θα μου πείτε αφού μπορεί η b&w γιατί δεν το κάνει? Είναι πολύ απλό. Γιατί αν το κάνει μπορεί να κερδίσει εσάς (και πάλι αμφίβολο ...) ενώ θα χάσει πολλούς περισσότερους που έχουν πιο "τεχνοκρατικά" κριτήρια, όπως να ακούγονται σωστά, από το να ακούγονται απλώς εύηχα.....

Υ.Γ Μιλάω για τα μεγάλα μοντέλα ποιο πολύ.
 

Μηνύματα
1.589
Reaction score
660
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Για τους φίλους που στηρίζουν τα tidal ως ανώτερα ηχεία των b&w θα ήθελα να τους εξηγήσω την διαφορά μεταξύ των δύο εταιριών.

Η b&w μπορεί να κάνει τα ηχεία της να ακούγονται σαν τα tidal. Η tidal δεν μπορεί να κάνει τα ηχεία της να ακούγονται σαν τα b&w.

Και θα μου πείτε αφού μπορεί η b&w γιατί δεν το κάνει? Είναι πολύ απλό. Γιατί αν το κάνει μπορεί να κερδίσει εσάς (και πάλι αμφίβολο ...) ενώ θα χάσει πολλούς περισσότερους που έχουν πιο "τεχνοκρατικά" κριτήρια, όπως να ακούγονται σωστά, από το να ακούγονται απλώς εύηχα.....

Υ.Γ Μιλάω για τα μεγάλα μοντέλα ποιο πολύ.
μια διορθωση....

η Β&W δεν μπορει να κανει τα ηχεια της να ακουγονται σαν τα Tidal (γιατι εαν μπορουσε θα το ειχε κανει εδω και χρονια)....

η Tidal δεν θελει να κανει τα ηχεια της να ακουγονται σαν B&W...

μιλαω για το φτηνοτερο μοντελο της Tidal σε σχεση με οποιοδηποτε B&W ανεξαρτητως κατηγοριας τιμης....
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.810
Reaction score
7.707
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

gpol μιλαω για το φτηνοτερο μοντελο της Tidal σε σχεση με οποιοδηποτε B&W ανεξαρτητως κατηγοριας τιμης....[/quote said:
Νατες και οι μπομπεεεεεεεεες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχομαι να μην μας διαβαζουν πουθενα αλλου γιατι θα γελανε μαζι μας!!!!!!!!:139::139:
 

Μηνύματα
1.589
Reaction score
660
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Νατες και οι μπομπεεεεεεεεες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχομαι να μην μας διαβαζουν πουθενα αλλου γιατι θα γελανε μαζι μας!!!!!!!!:139::139:
και λιγα λεω...

το καλο για την B&W ειναι οτι και καμια αλλη εταιρια δεν εχει βγαλει παθητικο ηχειο που να μπορει να σταθει εστω διπλα στο "φτηνο" μοντελο που πηρε ο Houston....

καμια απολυτως....
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.201
Μηνύματα
2.965.960
Members
38.302
Νεότερο μέλος
ggianno88
Top