"Vintage Tonearms & Turntables Club"

Reaction score
11
Απάντηση: "Vintage Tonearms & Turntables Club"

Πάντως η χρήση της από τους επαγγελματίες/ερευνητές του ήχου, με το ελεύθερο περιορισμών budget, υπήρξε κοινός τόπος!

Μπορεί "να τα έπαιρναν" όλοι θυσιάζοντας το επίπεδο της δουλειάς τους και την φήμη τους;

Και είχε η STANTON εγκαταστήσει τέτοια μονοκρατορία συνθλίβοντας όλους τους, πανίσχυρους στον τομέα τους, ανταγωνιστές, όπως η SHURE π.χ.;

Μοιάζει λίγο απίθανο!

:107:

Manos58

εγχειρισμένη
Reaction score
12.842

Δεν αισθάνομαι "κοινός θνητός".
Είμαι "ιδιαίτερος αθάνατος"[YOUTUBE]uNLk2nS_ADU[/YOUTUBE]

Reaction score
11

Δεν αισθάνομαι "κοινός θνητός".
Είμαι "ιδιαίτερος αθάνατος"
Aμ, εγώ; Εγώ δεν είμαι "μαθητευόμενος ψευτοημίθεος";

Εντάξει, μιλάμε για τους υποδελοιπαρέοι!

Και διατί να το κρύψωμεν άλλωστε;

:142:

Reaction score
8.905

Ο επίλογος... και δεν ξαναγράφω για το συγκεκριμένο θέμα γιατί θα γίνω στο τέλος γραφικός!

Μέσα από το κείμενο "βιβλο για την 881" που έβαλες....

The scene shifts. Kavi Alexander, auteur of the remarkable Water Lily Acoustics series of analogue vinyl discs, is monitoring disc production by comparing test pressings to the master tape. What cartridge is he using? Another moving magnet, this time the Technics EPC 100, Mark IV , unfortunately no longer available in the US.

------------------------

Και δεν είναι τα διαφημιστικά προσπέκτους που κάνουν μια κεφαλή κορυφαία, μιλάς για ένα ραδιοσταθμό (όταν υπήρχαν-ουν εκατομμύρια) που χρησιμοποιεί την 881 και διαφημίζει στο φυλλάδιο την βελόνα της JVC (Shibata)... ήμαρτον Χρήστο!

Την καλημέρα μου σε όλους.

Reaction score
11

Ο επίλογος... και δεν ξαναγράφω για το συγκεκριμένο θέμα γιατί θα γίνω στο τέλος γραφικός!

Μέσα από το κείμενο "βιβλο για την 881" που έβαλες....