- Μηνύματα
- 42.896
- Reaction score
- 76.500
Πήγε για πάουερ ναπ τώρα, αργότερα.
"Μεγάλα γράμματα στην γραφή ,μικρό περιεχόμενο στο βρακί "Ξερεις τι λένε οι ψυχιατροι/νευρολόγοι για ασθενεις που χρησιμοποιουν μεγαλα fonts στα γραπτά τους?
Εγώ πάντως το στοίχημα το κέρδισα!!!
Καθολικος ο Σκαλουμπακας ή εγινε Ανασταση και δεν το πηρα ειδηση;Και τωρα θα διακοψω για την Μ. Εβδομαδα, συνεχιστε εσεις αγορίνες μου, θα τα πουμε μετα το Πάσχα.....
δε σε καταλαβαινωΠώς ν'αποφευχθεί το γέλιο μέχρι δακρύων,αφού προσμετράς υπό ρεαλιστικούς όρους τις...σουρεαλιστικές τάξεις πραγμάτων.
Δοσιλογος εισαι και φαινεσαι και να ποσταρεις εσυ τα στοιχεια σου!!!Η ΑΝΗΘΙΚΗ αυτη τακτικη ειναι τακτικη τον ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ. Για να αποδειξεις οτι δεν εισαι, ποσταρε τα στοιχεια σου αλλιως ζητα συγγνωμη απο τον Βασιλη τωρα.
Και απ τη μύτη κρέμεσαι...Δοσιλογος εισαι και φαινεσαι
Μπαρμπούνια επιτρέπεται?(και προσεχε εσυ γοπες να μη σβηνεις με το ποδι στο πατωμα οικοδεσπότη σου και να τις χωνεις κατω από το χαλί!!!!!)
Φανταστείτε λοιπόν ένδοια χειροκροτητών, που ποιώντας την ανάγκη φιλοτιμία δεχόταν παρακατιανούς(κατά την αξιολόγηση του) για να μαζέψει μέλη στο ιστοχώρο του.Δεν ειναι μοτσαρέλες να τις πατας σαν γόπες τσιγαρου και μετά να τις κρυβεις κατω απο το χαλί αυτου που σε φιλοξενει...
Που θα σου διαθεταμε και το σπιτι μας να κανεις και τεστ, τι τεστ βρε να κανεις τρομαρα σου!!!!!!!!!!
για να τους θυμίζει την "αχαριστία " τους"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος"
Δεν θέλω να γράψω κάτι τεχνικό στο νήμα "μπάχαλο" αλλά να απαντήσω.Επειδή τοχω λίγο μελετησει το θεμα (και με υπολογιστικο μοντέλο) ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ FLYWHEEL (στο οποίο εδωσα μεγαλη μαζα στη περιφέρεια...), διαβαστε εδω: www.cpskal.gr/paper37.htm τα περι moment of inertia, kinetic energy κλπ....
Αντε να βοηθησω για να φτασουμε 100 σελίδες..... και να παρω το κατι τις μου......
Δοσιλογος εισαι και φαινεσαι και να ποσταρεις εσυ τα στοιχεια σου!!!
Προς το παρον αρκεσου στη νιρβανα σου με τη συστηματαρα σου!!!!
(και προσεχε εσυ γοπες να μη σβηνεις με το ποδι στο πατωμα οικοδεσπότη σου και να τις χωνεις κατω από το χαλί!!!!!)
τα στοιχεια ΔΟΣΙΛΟΓΕ.Δοσιλογος εισαι και φαινεσαι και να ποσταρεις εσυ τα στοιχεια σου!!!
Προς το παρον αρκεσου στη νιρβανα σου με τη συστηματαρα σου!!!!
(και προσεχε εσυ γοπες να μη σβηνεις με το ποδι στο πατωμα οικοδεσπότη σου και να τις χωνεις κατω από το χαλί!!!!!)
Δεν γραφεται ετσι η λεξη....Και τώρα υπάρχει η υπογραφή για να τους θυμίζει την "αχαριστία " τους
Δεν συμφωνώ Μάνο.Φίλε Γιώργο,
κακώς ποστάρεις τέτοια ενδιαφέροντα τεχνικά στοιχεία εδώ.
Ευχαριστώ Γιωργο για το feedback!Δεν θέλω να γράψω κάτι τεχνικό στο νήμα "μπάχαλο" αλλά να απαντήσω.
Η μεγάλη μάζα στη περιφέρεια του Flywheel = μεγάλη αδράνεια = μεγάλη Κ.Ε .... δεν αρκεί εάν δεν ξέρεις πόση μάζα (το ίδιο κάνουν και οι κατασκευαστές?) και δεν έχουν υπολογισθεί οι τριβές του flyweel και του plate.
Μπορεί να είναι διαφορετικές (όπως και είναι) αλλά το ζητούμενο σου σε αυτή την περίπτωση είναι να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από το να έρθουν συγχρόνως σε κατάσταση ηρεμίας από την αρχική τους γωνιακή ταχύτητα (το πλατό είναι στα 3,5 rad/sec, το flywheel σου δεν ξέρω).
Εάν δεν υπάρχει αυτός ο συγχρονισμός τότε η μία συνεδρία (μοτέρ - flyweel) ή flyweel - plate)συμπαρασύρει ή φρενάρει την άλλη με δυναμική την διαφορά της Κ.Ε μεταξύ των συνεδριών. Το εάν είναι ορατό (strobo 300Khz) είναι κάτι που το γνωρίζεις εσύ γιατί έχεις αλλάξει πολλούς ιμάντες για να "διορθώσεις" ένα λάθος. (καταλαβαίνεις)
T = Lω^2/2πΝ
Τ = dynamic friction (g-cm)
L = moment of inertia (gr-cm^2)
ω = angular speed (rad/sec)
N = number of turns to rest
Περιττό να πω ότι η συμπεριφορά αλλάζει δραματικά στις 45rpm.
Επίσης κατανοήσαμε πλήρως το επίπεδο και τον χαρακτήρα αρκετών, οχι πως είχαμε πολλές αμφιβολίες.