bi amplification

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Λοιπόν,καλά γελάσαμε,καλά παίξαμε αλλά ας δούμε τι βγήκε από το ψάξιμο μόνο μιας ημέρας..
Λέμε εδώ μέσα ότι μετράμε,κάνουμε,ράνουμε,κλπ...
Και το αρχίζουμε ανάποδα,από τα μηχανάκια προς τα εμάς και θεωρούμε τα υπόλοιπα δεδομένα.
Ελα όμως που όλα σε αυτή την παλιοζωή θέλουν λεφτά;

Για να μην πολυλογώ,ακόμα και τα καλά μικρόφωνα των 2 και τριών χιλιάδων που βάζουμε να καθίσουν στην θέση μας,έχουν απόκλιση ακόμα και 70% από τους προσομοιωτές ακοής.
Τώρα τι μετράμε βέβαια,ο Θεός κι η ψυχή μας,παίζουμε μάλλον...
Η αριθμολαγνεία είναι μια χαρά ως βίτσιο,αλλά τα απόλυτα μεγέθη θέλουν και απόλυτο εξοπλισμό.
Να το πάω παρακάτω για αυτά που χρειάζονται για την αναπαραγωγή αυτών που μετράμε;
Δεν θα το πάω,ακόμα κι αν κάποιος δεν ξέρει (που ξέρει),το υποψιάζεται.

Πάντως τα μηχανάκια μας απέχουν χιλιόμετρα από το να χαρακτηριστούν ικανά για αναπαραγωγή ώστε να μετρηθεί χώρος και στην εξίσωση να είμαστε κι εμείς που ακούμε μουσική κι όχι στο να κάνουμε τον DJ στα μικρόφωνα μας.
Οπότε εγώ θεωρώ πλέον τα πάντα σχετικά αν δεν γνωρίζω τον εξοπλισμό.
Τόσο σχετικά και τυχαία,που μάλλον θα εμπιστευόμουν πιο πολύ τα αυτιά μου ή τα αυτιά κάποιου που ξέρει,πάρα αυτά.

(Πέστε να με φάτε ελεύθερα,έτσι κι αλλιώς εγώ γελάω με άλλα σοβαρότερα πράγματα,με αυτά θα παρεξηγηθώ που είναι για να γελάμε από επιλογή; )
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Ας μην το κουράζουμε άλλο,
όλα αυτά που ανέφερες, καθαρότητα, ανάλυση, ταχύτητα είναι Μετρήσιμα (εξήγησα τον τρόπο) τέλος.
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Για να μην πολυλογώ,ακόμα και τα καλά μικρόφωνα των 2 και τριών χιλιάδων που βάζουμε να καθίσουν στην θέση μας,έχουν απόκλιση ακόμα και 70% από τους προσομοιωτές ακοής.
Τώρα τι μετράμε βέβαια,ο Θεός κι η ψυχή μας,παίζουμε μάλλον...
Πάντως τα μηχανάκια μας απέχουν χιλιόμετρα από το να χαρακτηριστούν ικανά για αναπαραγωγή ώστε να μετρηθεί χώρος...
Ρε παιδιά ο μετρητικός εξοπλισμός και τα μικρόφωνα, με τους όποιους περιορισμούς έχουν, χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες με επιτυχία στην κατασκευή επαγγελματικών και οικιακών χώρων. Αν ξέρεις τί κάνεις, ξέρεις πού θες να φτάσεις κι έχεις και τους πόρους...φτάνεις, χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που σου δίνουν οι -έστω- προσεγγιστικές αυτές μετρήσεις... τέλος...με το αυτί δεν φτάνεις ούτε στο 1/10...βρείτε μου έναν επαγγελματικό χώρο που να έχει στηθεί με το αυτί, μα τί λέμε τώρα...
 
Last edited:


Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Ρε παιδιά ο μετρητικός εξοπλισμός και τα μικρόφωνα, με τους όποιους περιορισμούς έχουν, χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες με επιτυχία στην κατασκευή επαγγελματικών και οικιακών χώρων. Αν ξέρεις τί κάνεις, ξέρεις πού θες να φτάσεις κι έχεις και τους πόρους...φτάνεις, χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που σου δίνουν οι -έστω- προσεγγιστικές αυτές μετρήσεις... τέλος...με το αυτί δεν φτάνεις ούτε στο 1/10...βρείτε μου έναν επαγγελματικό χώρο που να έχει στηθεί με το αυτί, μα τί λέμε τώρα...
Μα ακριβώς αυτό...δεκαετιών,δυστυχώς η εξέλιξη τα έχει προσπεράσει....
Και μακάρι να ήταν το αποτέλεσμα προσεγγιστικό αλλά δεν είναι ούτε ποιοτικά,ούτε ποσοτικά.
Και να ήταν μόνο αυτό...
Το όλο θέμα είναι πως διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο δραστικά.
Και μάλιστα όχι μετά το τύμπανο αλλά μέχρι εκεί μια που το αυτί του καθενός έχει διαφορετικό σχήμα με αποτέλεσμα οι ανακλάσεις και το είδος της απόσβεσης να είναι διαφορετικό.
Τα αποτελέσματα είναι σχεδόν μη συγκρίσιμα,μια αναζήτηση και λίγο διάβασμα θα σου αποκαλύψει χάος.
Σε αυτή την ζωή,ότι πληρώνουμε παίρνουμε,δεν είναι μ@λάκες αυτοί που επενδύουν κατοσταριές χιλιάδες για τέτοιου είδους εξοπλισμό.
Τα υπόλοιπα είναι για παιχνίδι και βγάλε...

*Και μιλάω για τον στάνταρ εξοπλισμό των 3000-5000 χιλιάδων σε σύγκριση,από εκεί και κάτω βράστα Χαράλαμπε..
Οι διαφορές είναι όπως στα σκυλάδικα που οι δευτερότριτες τραγουδάνε (λέμε τώρα) με μικρόφωνα του πεντακοσάρικού και οι φίρμες με μικρόφωνα των 3000 και πάνω.
 
Last edited:

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.889
Reaction score
13.196
Ρε παιδιά ο μετρητικός εξοπλισμός και τα μικρόφωνα, με τους όποιους περιορισμούς έχουν, χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες με επιτυχία στην κατασκευή επαγγελματικών και οικιακών χώρων. Αν ξέρεις τί κάνεις, ξέρεις πού θες να φτάσεις κι έχεις και τους πόρους...φτάνεις, χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που σου δίνουν οι -έστω- προσεγγιστικές αυτές μετρήσεις... τέλος...με το αυτί δεν φτάνεις ούτε στο 1/10...βρείτε μου έναν επαγγελματικό χώρο που να έχει στηθεί με το αυτί, μα τί λέμε τώρα...
Κανείς φίλε μου δεν είπε το αντίθετο. Είναι εργαλεία δουλειάς και είναι η βάση για το στήσιμο μιας σωστής συσκευής-εγκατάστασης.
Από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες και γιαυτό γίνεται και θα γίνεται και η ακουστική εκτίμηση.
 

D

deleted user 10898

Guest
Μα ακριβώς αυτό...δεκαετιών,δυστυχώς η εξέλιξη τα έχει προσπεράσει....
Και μακάρι να ήταν το αποτέλεσμα προσεγγιστικό αλλά δεν είναι ούτε ποιοτικά,ούτε ποσοτικά.
Και να ήταν μόνο αυτό...
Το όλο θέμα είναι πως διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο δραστικά.
Και μάλιστα όχι μετά το τύμπανο αλλά μέχρι εκεί μια που το αυτί του καθενός έχει διαφορετικό σχήμα με αποτέλεσμα οι ανακλάσεις και το είδος της απόσβεσης να είναι διαφορετικό.
Τα αποτελέσματα είναι σχεδόν μη συγκρίσιμα,μια αναζήτηση και λίγο διάβασμα θα σου αποκαλύψει χάος.
Σε αυτή την ζωή,ότι πληρώνουμε παίρνουμε,δεν είναι μ@λάκες αυτοί που επενδύουν κατοσταριές χιλιάδες για τέτοιου είδους εξοπλισμό.
Τα υπόλοιπα είναι για παιχνίδι και βγάλε...

*Και μιλάω για τον στάνταρ εξοπλισμό των 3000-5000 χιλιάδων σε σύγκριση,από εκεί και κάτω βράστα Χαράλαμπε..
Οι διαφορές είναι όπως στα σκυλάδικα που οι δευτερότριτες τραγουδάνε (λέμε τώρα) με μικρόφωνα του πεντακοσάρικού και οι φίρμες με μικρόφωνα των 3000 και πάνω.
Σωκράτη κάνεις μέγα λάθος.
Αν είναι δυνατόν να λαμβάνουμε υπόψιν την διαφορετική ακοή του καθενός.
Το θέμα έχει αναλυθεί πολλές φορές.
Το πως ακούει ο καθένας μας και το πως λειτουργεί το αυτί είναι δεδομένο, διάβασε το νήμα.
Το πως πρέπει να παίζει ένας αναπαραγωγέας και κυρίως πως να είναι φτιαγμένος ένας χώρος ώστε με τον συνδυασμό τους να έχουμε ΥΨΗΛΗ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ αναπαραγωγής (αυτο είναι το χομπυ μας το HI-FI) είναι κάτι το τελείως διαφορετικό.
Τα απλά μετρητικά υπερεπαρκούν.
Κάνε μια βόλτα στην Athenspromastering να ακούσεις ένα μετρημένο χώρο και ένα μετρημένο σύστημα πως παίζουν.
Φυσικά υπάρχουν και άλλοι παράμετροι που δεν έχουν ακόμα μετρηθεί, αλλά υπάρχει και εξέλιξη.
Όλα τα άλλα είναι παραφιλολογία….
 

D

deleted user 10898

Guest
Ρε παιδιά ο μετρητικός εξοπλισμός και τα μικρόφωνα, με τους όποιους περιορισμούς έχουν, χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες με επιτυχία στην κατασκευή επαγγελματικών και οικιακών χώρων. Αν ξέρεις τί κάνεις, ξέρεις πού θες να φτάσεις κι έχεις και τους πόρους...φτάνεις, χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που σου δίνουν οι -έστω- προσεγγιστικές αυτές μετρήσεις... τέλος...με το αυτί δεν φτάνεις ούτε στο 1/10...βρείτε μου έναν επαγγελματικό χώρο που να έχει στηθεί με το αυτί, μα τί λέμε τώρα...
Ετσι ακριβώς
 

D

deleted user 10898

Guest
Κανείς φίλε μου δεν είπε το αντίθετο. Είναι εργαλεία δουλειάς και είναι η βάση για το στήσιμο μιας σωστής συσκευής-εγκατάστασης.
Από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες και γιαυτό γίνεται και θα γίνεται και η ακουστική εκτίμηση.
η ακουστική εκτίμηση στο τέλος, το fine tuning γίνεται και σε studio, αφου έχει ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός. δεν είναι κακό.
κακό είναι η τάση, "έλα μωρέ, ότι ακουν τα αυτάκια σου" που οδηγεί μαθηματικά στο ΧΑΟΣ.
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Σωκράτη κάνεις μέγα λάθος.
Αν είναι δυνατόν να λαμβάνουμε υπόψιν την διαφορετική ακοή του καθενός.
Το θέμα έχει αναλυθεί πολλές φορές.
Το πως ακούει ο καθένας μας και το πως λειτουργεί το αυτί είναι δεδομένο, διάβασε το νήμα.
Το πως πρέπει να παίζει ένας αναπαραγωγέας και κυρίως πως να είναι φτιαγμένος ένας χώρος ώστε με τον συνδυασμό τους να έχουμε ΥΨΗΛΗ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ αναπαραγωγής (αυτο είναι το χομπυ μας το HI-FI) είναι κάτι το τελείως διαφορετικό.
Τα απλά μετρητικά υπερεπαρκούν.
Κάνε μια βόλτα στην Athenspromastering να ακούσεις ένα μετρημένο χώρο και ένα μετρημένο σύστημα πως παίζουν.
Φυσικά υπάρχουν και άλλοι παράμετροι που δεν έχουν ακόμα μετρηθεί, αλλά υπάρχει και εξέλιξη.
Όλα τα άλλα είναι παραφιλολογία….
Νίκο μου,είναι τόσο απλό να το καταλάβει κανείς που απορώ.
Τι μετράμε σε έναν χώρο;
Το απευθείας σήμα και τις ανακλάσεις του.με τις συγκρούσεις τους κλπ..
Που αναλόγως του υλικού διαφοροποιούν το αποτέλεσμα.
Τι θα πούμε;"Έλα μωρέ,άσε μερικές ανακλάσεις που γίνονται από το πτερύγιο στο τύμπανο,δεν έχουν σημασία..."
Και μάλιστα για ένα υλικό τόσο αποσβεστικό όπως το πτερύγιο του αυτιού και τα τοιχώματα πριν το τύμπανο;Μυαλό θέλει ρε γαμώτο;
Θα έμπαιναν στον κόπο να το σχεδιάσουν,ή θα έμπαιναν στα έξοδα να το αποκτήσουν όσοι μετράνε στα αλήθεια;Οι αριθμοί είναι απόλυτοι,εσείς το λέτε πρώτοι απ' όλους.
Δεν νομίζω πως η τακτική να σπρώξουμε μερικούς κάτω από το χαλί θα μας πει αλήθεια.

Δικαίως λοιπόν από τα δυο λάθη να προτιμήσω αυτό που μου αρέσει.,μην πιάνεται κανείς από αυτό.
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Και προσπερνάω την τακτική του να επικεντρώνεστε σε αυτό που είπα για την ακουστική εκτίμηση και να προσπερνάτε τα του εξοπλισμού.
Εγώ για τον εξοπλισμό μίλησα πιο πολύ.
Και στην δική μου λογική,το πολύ λάθος με το λίγο λάθος δεν απέχει και πολύ.
Άσε που το πρώτο έχει πιο πολύ πλάκα.
 

D

deleted user 10898

Guest
Νίκο μου,είναι τόσο απλό να το καταλάβει κανείς που απορώ.
Τι μετράμε σε έναν χώρο;
Το απευθείας σήμα και τις ανακλάσεις του.με τις συγκρούσεις τους κλπ..
Που αναλόγως του υλικού διαφοροποιούν το αποτέλεσμα.
Τι θα πούμε;"Έλα μωρέ,άσε μερικές ανακλάσεις που γίνονται από το πτερύγιο στο τύμπανο,δεν έχουν σημασία..."
Και μάλιστα για ένα υλικό τόσο αποσβεστικό όπως το πτερύγιο του αυτιού και τα τοιχώματα πριν το τύμπανο;Μυαλό θέλει ρε γαμώτο;
Θα έμπαιναν στον κόπο να το σχεδιάσουν,ή θα έμπαιναν στα έξοδα να το αποκτήσουν όσοι μετράνε στα αλήθεια;Οι αριθμοί είναι απόλυτοι,εσείς το λέτε πρώτοι απ' όλους.
Δεν νομίζω πως η τακτική να σπρώξουμε μερικούς κάτω από το χαλί θα μας πει αλήθεια.

Δικαίως λοιπόν από τα δυο λάθη να προτιμήσω αυτό που μου αρέσει.,μην πιάνεται κανείς από αυτό.
τι λες βρε?
Εδώ ανάλογα με την κυψελίδα που έχει ένα αυτί, υπάρχει διαφορά στον ήχο που "δονεί" το τύμπανο.
Δεν έχει καμία σημασία τι γίνεται από το αυτί και μετά, ολα τα αυτιά είναι διαφορετικά. Με βάση ποιό αυτί θα φτιάξουν το μετρητικό?
ΜΕΧΡΙ το αυτί έχει σημασία, ΜΕΧΡΙ το αυτί μετράμε.
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
τι λες βρε?
Εδώ ανάλογα με την κυψελίδα που έχει ένα αυτί, υπάρχει διαφορά στον ήχο που "δονεί" το τύμπανο.
Δεν έχει καμία σημασία τι γίνεται από το αυτί και μετά, ολα τα αυτιά είναι διαφορετικά. Με βάση ποιό αυτί θα φτιάξουν το μετρητικό?
ΜΕΧΡΙ το αυτί έχει σημασία, ΜΕΧΡΙ το αυτί μετράμε.
Άλλο μετράτε,άλλο μετράνε.....Ρώτα τους με βάση ποιο το φτιάχνουν.
Κλικ.
Απείρως σωστότερο,δεν νομίζεις;
Και σας είχα και για ανοιχτά μυαλά βρε...
Βρε έχουν δίκιο οι ακουστικάριοι και γελάνε με εμάς,,,
 



Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Άλλο μετράτε,άλλο μετράνε.....Ρώτα τους με βάση ποιο το φτιάχνουν.
Κλικ.
Απείρως σωστότερο,δεν νομίζεις;
Και σας είχα και για ανοιχτά μυαλά βρε...
Βρε έχουν δίκιο οι ακουστικάριοι και γελάνε με εμάς,,,
(Εγώ θα του έβαζα και μαλλί τούφα,σαν το δικό μου που πρέπει να κουρεύομαι κάθε 20 ημέρες για να μην γίνω σαν γιεγιες.:roflmao:)
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Τι θα πούμε;"Έλα μωρέ,άσε μερικές ανακλάσεις που γίνονται από το πτερύγιο στο τύμπανο,δεν έχουν σημασία..."
Και μάλιστα για ένα υλικό τόσο αποσβεστικό όπως το πτερύγιο του αυτιού και τα τοιχώματα πριν το τύμπανο;Μυαλό θέλει ρε γαμώτο;
Τα έχετε μπερδέψει λίγο...., το εξωτερικό αυτί το έχουμε βασικά για την συλλογή του ήχου, αλλά βοηθάει και στον εντοπισμό της πηγής του ήχου. Η επιφανειακή μορφολογία του εξωτερικού αυτιού αποτελείται ουσιαστικά από πολλές μικρές ασύμμετρες ανακλούσες επιφάνειες. Κάθε αλλαγή στην γωνία πρόσκρουσης του ανακλώμενου ήχου οδηγεί σε καθυστερήσεις και συνεπώς σε διαφορετικό πρότυπο ανακλάσεων του εισερχόμενου σήματος.

πτερυγιο.jpg


Εξαιτίας του εξαρτώμενου από τη γωνία πρόσκρουσης πρότυπου ανακλάσεων, το εξωτερικό αυτί ουσιαστικά λειτουργεί σαν φασματικό φίλτρο και βασικά, κυρίως σαν ένα χαμηλοπερατό φίλτρο για τον ήχο που έρχεται από πίσω μας. Κι αυτό το κάνει σε όλους τους ανθρώπους!!!
Τα τοιχώματα πριν το τύμπανο που αναφέρεις, δηλαδή το λεγόμενο ακουστικό κανάλι, είναι ένα σύστημα αντήχησης που το μόνο που κάνει είναι να ενισχύει τον ήχο που συλλέχθηκε, μέσω δημιουργίας πίεσης στην μεμβράνη του τυμπάνου. Η μεγαλύτερη ενίσχυση συμβαίνει στη συχνότητα όπου του ηχητικό κύμα είναι ίσο με το 1/4 του ακουστικού καναλιού,τυπικά 3.5khz. Ξέρεις πολλούς με ακουστικό κανάλι σημαντικά μεγαλύτερου ή μικρότερου μήκους???

Λοιπόν, αυτά είναι γνωστά και δεν χρησιμοποιούν dummy heads γι' αυτό!! Καμία σχέση!!!

Θες να πω και γιατί χρησιμοποιούν dummy heads γιατί είναι και πρωί πρωί...
 
Last edited:



Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Τα έχετε μπερδέψει λίγο...., το εξωτερικό αυτί το έχουμε βασικά για την συλλογή του ήχου, αλλά βοηθάει και στον εντοπισμό της πηγής του ήχου. Η επιφανειακή μορφολογία του εξωτερικού αυτιού αποτελείται ουσιαστικά από πολλές μικρές ασύμμετρες ανακλούσες επιφάνειες. Κάθε αλλαγή στην γωνία πρόσκρουσης του ανακλώμενου ήχου οδηγεί σε καθυστερήσεις και συνεπώς σε διαφορετικό πρότυπο ανακλάσεων του εισερχόμενου σήματος.

View attachment 31561

Εξαιτίας του εξαρτώμενου από τη γωνία πρόσκρουσης πρότυπου ανακλάσεων, το πτερύγιο ουσιαστικά λειτουργεί σαν φασματικό φίλτρο και βασικά, κυρίως σαν ένα χαμηλοπερατό φίλτρο για τον ήχο που έρχεται από πίσω μας. Κι αυτό το κάνει σε όλους τους ανθρώπους!!!
Τα τοιχώματα πριν το τύμπανο που αναφέρεις, δηλαδή το λεγόμενο ακουστικό κανάλι, είναι ένα σύστημα αντήχησης που το μόνο που κάνει είναι να ενισχύει τον ήχο που συλλέχθηκε, μέσω δημιουργίας πίεσης στην μεμβράνη του τυμπάνου. Η μεγαλύτερη ενίσχυση συμβαίνει στη συχνότητα όπου του ηχητικό κύμα είναι ίσο με το 1/4 του ακουστικού καναλιού,τυπικά 3.5khz. Ξέρεις πολλούς με ακουστικό κανάλι σημαντικά μεγαλύτερου ή μικρότερου μήκους???

Λοιπόν, αυτά είναι γνωστά και δεν χρησιμοποιούν dummy heads γι' αυτό!! Καμία σχέση!!!

Θες να πω και γιατί χρησιμοποιούν dummy heads γιατί είναι και πρωί πρωί...
Δεκτά όλα,έχω διαβάσει τα πάντα του Bhutia.
Το αν τα λαμβάνει όλα αυτά υπ' όψιν της η τυπική μέτρηση δεν μου λες όμως,που εφ' όσον είναι universal θα ήταν απλό.
Κι αν το πολυπόθητο (μακριά από μας,συγνώμη κιόλας) flat αποτέλεσμα έχει τα παραπάνω στοιχεία στην εξίσωση.
Εγώ συγνώμη,τις 2 δραχμές που έχω δώσει δεν τις έδωσα για να την βρίσκουν τα μικρόφωνα,είμαι λίγο εγωιστάκος σε αυτό το θέμα.
Δεν λέω πως δεν πρέπει να προσπαθούμε.
Κι εμένα ο άνθρωπος που έφερα και μου είπε τα του χώρου,τα ίδια έκανε με εκείνα τα μικρόφωνα και με εκείνη την μπουρού που σφύριζε και βάραγε σκάστρες.
Αλλά εγώ ήμουν εκτός.
Αμαρτία δεν είναι;



(χαχαχαχα,3 'πες',γελάμε αλήθεια,δεν είναι προς θάνατο,για να γελάμε είναι το χόμπι.,)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.459
Μηνύματα
2.977.779
Members
38.324
Νεότερο μέλος
One_Music
Top