JOHN MARKOU's Civic S 140hp @260kph!





ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Έλα τώρα κι εσύ, όταν ήσουν μοντέλα στην Αμερική δεν μπορεί να μην έφαγες καμία αδέσποτη. :roflmao:
Μα για αυτο ακριβως σταματησα να ειμαι. Για να μην την αρπαξω....:p
 



Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.013
Reaction score
76.846
Να υπενθυμίσω πως το thread δεν αφορά κόντρες αλλά μέτρηση τελικής ταχύτητας.

Οι όροι είναι απλούστατοι, ο JOHN με το S (sorry S) θα προσπαθήσει να την επιτύχει κι εγώ απο το δικό μου θα μετράω κινούμενος παράλληλα.
 


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.013
Reaction score
76.846
Φυσικά, (ίσως, μπορεί, δεν) θα γίνει σε ελεγχόμενες συνθήκες χωρίς άλλα αυτοκίνητα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.806
Reaction score
99.483
Φυσικά, (ίσως, μπορεί, δεν) θα γίνει σε ελεγχόμενες συνθήκες χωρίς άλλα αυτοκίνητα.
Θα κλείσει το δρόμο ο ιδρυτής με τη νταλίκα του;
 


Μηνύματα
2.803
Reaction score
1.391
και ομως ειχα οδηγήσει γιουγκο 75 και πηγαινε τον κ@λ@ του ...
το αν σταματαγε ειναι αλλο κεφαλαιο .. :)
 

Μηνύματα
16.876
Reaction score
23.980
μερικά σχόλια

α) ο συντελεστής οπισθέλκουσας δεν λέει και πολλά. στην προσέγγιση της εξίσωσης που συνδέει την ταχύτητα με την δύναμη , απλά αντιστοιχεί στον όρο x^2 μαζί όμως με την μετωπική επιφάνεια (γινόμενο). στις μικρές ταχύτητες απλά συμβαίνει να είναι ο πιο σημαντικός όρος. στη ναυπηγίκη πάλι που αλλάζει το ρευστό πιο σημαντικός είναι ο όρος x^3.
β) ΟΛΑ τα κοντερ κλεβουν εσκεμένα. ΟΛΑ . με ένα απλό obdII μαραφέτι των 10 ευρώ και μια απλή εφαρμογή για android των 5 ( ακόμα και οι τσάμπα μας κάνουν στην περίτπτωση μας) μπορούμε να διαβάσουμε την πραγματική ταχύτητα που υπολογίζει η ecu και είναι εξαιρετικά κοντά στην πραγματικη με χρήση gps . παρόλα αυτά εσκεμένα η βελόνα στο ταμπλο δείχνει πάντα κατι παραπάνω , όχι απαραίτητα ανάλογο της ταχύτητας. επείδη λοιπόν ο αισθητήρας διαβάζει στροφές στο κιβώτιο σημαντικό είναι να έχει προγραμματιστεί σωστά η διάσταση των ελαστικών.
γ) προ 15ετίας πήρα το παρατημένο omega A του 88 με 115 (που λέει ο λόγος) αλόγατα για να το κάνω κοτέτσι στο χωριό. στον γκρεμό του σείριου το άνοιξα μεχρι και 230 κοντέρ. τα πραγματικά δεν αποκλείεται να ήταν 210-215. ένα αυτοκίνητο ορόσημο για την εποχή του όσον αφορά την αεροδυναμική του. αμφισβητόντας έντονα τα 115 άλογα για ένα παρατημένο αυτοκίνητο με 130000 χλμ και κάνοντας μια αντιστοιχία με το σιβικ θεωρώ οτι στον γκρεμό του σείριου μπορεί όντως να δεί κοντερ 250+ ίσως και παραπάνω. στην ευθεία της θήβας πιο δύσκολα και για τα πραγματικά είμαι πολυ δύσπιστος οτι μπορεί να είναι πάνω απο 240.
δ) το booster δεν κάνει τίποτα στο θέμα της μέγιστης ισχύος. είναι απλά ένα μπερδευτήρι που δίνει σήμα στον εγκέφαλο οτι έχεις πατήσει πιο πολυ γκάζι απο ότι πραγματικά οπότε ανοίγει περισσότερο την πεταλούδα.

αυτό που θεωρώ πάντως ατόπημα είναι να κινείται κανείς με τέτοιες ταχύτητες σε δρόμο του οποίου οι χρήστες είναι παντελώς άσχετοι. δηλαδή με 220+ στην αριστερή την ώρα που πλησιάζεις έναν καριόλη στην μεσαία με 130 τι σου εξασφαλίζει οτι θα κοιτάξει καθρέπτη πριν κάνει αριστερα?
 

Μηνύματα
238
Reaction score
248
Λέω απλά πως το αυτοκίνητο δεν πάει 260 με τίποτα. Λέω και πόσο υπολογίζω πως πάει.
Δεν έχεις παρά να μου αποδείξεις το λάθος μου και τότε θα μπω εδώ και θα αυτοξεφτιλιστώ.
Θα βγω και γυμνός με το πουτσ@κι στην παγωμένη πλατεία Θρακομακεδόνων ουρλιάζοντας πως ο JOHN MARKOU δεν υπερβάλλει ποτέ! :D
Μαζί σου και εγώ γυμνός με ένα καλαμάκι στον κώλο να κάνω το σουβλάκι!
 




Μηνύματα
2
Reaction score
0
καλησπερα!!! μπαινω σφηνα στη κουβεντα σας για το honda και τη τελικη του....εχουν περασει αρκετα αυτ/τα απο τα χερια μου και αυτη τη στιγμη εχω aydi a4 turbo με ονομαστικη ιπποδυναμη 167ps και πραγματικη κοντα στα 175 με πιεση 0.55. τελικη μου κοντα 230+ ... τρελενομαι που εχω μπει σε gtc astra h 1600cc με τα 125 και με τη sport επιλογη ειδα στο κοντερ τα240!!!!! και λεω τι κανω εγω??????????????????? βεβαια εγω τα 230 τα εχω πολυ πιο γρυγορα , αλλα εκει stop! λογο χαμηλης πιεσης turbo. και σαν να μη εφτανε αυτο , εφτιαξα τελευταια συστημα διευθυνσης σε type s fn2 civic, ( ειμαι μηχ/κος αυτ/των και εχω συνεργειο) πηγα δοκιμη με το πελατη στην Αθηνων Λαμιας,ειδα στο κοντερ τα 240+ και ειχε διαθεση να παει κ αλλο! Τα πηγαινε αργα αυτα τα χλμ, μα τα πηγαινε. Μου εκανε μεγαλη εντυπωση , μα τα ειδα!!!!
 



Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.178
Μηνύματα
2.965.159
Members
38.302
Νεότερο μέλος
giorgosfs90
Top