JOHN MARKOU's Civic S 140hp @260kph!


melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.016
Reaction score
43.373
Οσο για το τετράγωνο της ταχύτητας σε αντίσταση , δεν παίζει. Στα αεροπλάνα , είναι σαφώς λιγότερο , γιατί στα αυτοκίνητα πρέπει να είναι τόσο πολύ?
...
Αλλιώς υπολογίζεται το drag στα αεροπλάνα και αλλιώς στα αυτοκίνητα; :o :laugh::laugh::laugh::laugh:
 

Μηνύματα
890
Reaction score
238
Φυσικη ειναι τα βασικα στον τυπο ειναι η πετωπικη επιφανεια και το τετραγωκο της ταχυτητας επισης και η πυκνοτητα του θλικου που ο αερας ψηλα ειναι πιο "ελαφρυς" απο οτι στο εδαφος (8ερμοκρασιες το ιδιο)χλωμο μου φαινεται να ειναι καλυτερος ο συντελεστης οπισθελκουσας αποβτης ελισε
Ανυγουει κοντερισια τα ειδες φανταζομαι αλλα...
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.062
Reaction score
28.345
Ναι ρε φίλε από φυσική κάτι σκαμπάζω , και λόγω επαγγέλματος επίσης. Ο αέρας δεν είναι κάπου πιο ελαφρύς , η πιο βαρύς , αλλά πυκνότερος η αραιότερος , άλλο πράγμα η βαρομετρική πίεση και άλλο η σχετική πυκνότητα , density altitude, το λέμε στην αεροπορία, και έχει άμμεση σχέση με την θερμοκρασία . Ο συντελεστής οπισθέλκουσας αυξομειώνεται σε όλα τα κινουμενα οχήματα είτε είναι αεροπλάνα είτε αυτοκίνητα , δεν είναι ποτέ σταθερός - απλά έχει μια μέγιστη και μία ελάχιστη τιμή, και συνήθως στα αυτοκίνητα δίνουν την ελάχιστη που είναι κάπου κοντά στην optimum ταχύτητα που έχουν σχεδιάσει. Το lotus elise δεν έχει καλό συντελεστή επειδή αναγκάζεται να χρησιμοποιεί αρνητική άντωση , για να μείνει στο δρόμο , κάτι που έκανε παλιά και η formula one, - 3000. Στρίβει απίστευτα , σαν καρτ που είναι , αλλά το πληρώνει σε αυξημένο καύσιμο λόγω αυξημένων αεροδυναμικών τριβών.
Ναι κοντερίσια τα είδα , αλλά ξέρω την απόκλιση του κοντέρ και είναι αστεία . 5κμ στα 200κμ.
 

Μηνύματα
5.383
Reaction score
6.520
Κατερινη - Θεσσαλονικη εξακολουθει να μην υπαρχει βενζιναδικο?

Δεκα χιλιομετρα βόρεια της Κατερίνης υπάρχει Olympus Plaza.
Αρα ειναι επι της εθνικης καμια 60+χλμ χωρις σωστα?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.062
Reaction score
28.345
https://el.m.wikipedia.org/wiki/Άντωση
(O τυπος)
[DOUBLEPOST=1447443424][/DOUBLEPOST]Τον συντελεστη του σιβικ που τπν βρηκες?
(S2000 εχει χειροτερο συντελεστη?)

Πίστεψέ με τον συντελεστή της άντωσης τον έχω στο μυαλό μου κολλημένο από το 1989 που ασχολήθηκα με την αεροπορία.
Τον ξέρω πάρα πολύ καλά , και ξέρω και πως προκύπτει, και μπορώ να στον αναλύσω αν θέλεις , αλλά δεν έχει καμία σχέση στην παρούσα συζήτηση , ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΎ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΙΛΆΜΕ ΓΙΑ ΑΝΤΩΣΗ ΑΛΛΆ ΓΙΑ ΟΠΙΣΘΕΛΚΟΥΣΑ . Και μάλιστα παρασιτική οπισθέλκουσα και όχι επαγωγική , που είναι το παράγωγο της άντωσης.
Τον συντελεστή του type s κάπου τον έχω διαβάσει αλλά δεν θυμάμαι που. Το είπα και πιο πριν.
[DOUBLEPOST=1447444049][/DOUBLEPOST]
Αρα ειναι επι της εθνικης καμια 60+χλμ χωρις σωστα?
Νομίζω σωστά.
 


Μηνύματα
890
Reaction score
238
Ο αέρας δεν είναι κάπου πιο ελαφρύς , η πιο βαρύς , αλλά πυκνότερος η αραιότερος , άλλο πράγμα η βαρομετρική πίεση και άλλο η σχετική πυκνότητα , d
επειδη ειπες οτι δε παιζει να ειναι αναλογα του τετραγωνου της ταχυτητας και στα αεροπλανα θεωρησα οτι δε ξερεις πολλα οποτε ειπα ελαφρυς σε εισαγωγικα...επισης εγραψα για πυκνοτητα υλικου οποτε (ειναι πυκνοτητα αερα...)
 


Μηνύματα
890
Reaction score
238
κλεβει απο κατασκευαστη το κεντερ σαν βολκςβαγκεν :)p) για να φαινεται οτι τρεχεις και να γουσταρεις
εμενα μεχρι τα 100 νομιζω παει ανα 10κμ το κοντερ για να φαινεται οτι ο δεικτης πεταει....(audi)μετα παει ανα 20!
εγω παντως 260 κατεβαζω πια "ευκολα" (χωρις να εξαρταμαι απο κατηφορες) οταν το εκανα 285 απο 225 μεχρι τοτε ειχα ανετα τα 240 που ηταν 220 πραγματικα...λιγο ξεφουσκωτα τα λαστιχα να εχεις απλα κλεβει το κοντερ..αν εχεις αλλαξει λαστιχα....αλλα ειπες ειναι μαμα 225
 


Μηνύματα
890
Reaction score
238
http://www.carscoops.com/2014/06/tesla-model-s-purportedly-beats.html

mercedes παντως κλεβει...μη πιστευετε στα σπεκς οπως λεει και ο argi!
μονο οτι μετρας μονος σου και σε τι συνθηκες...σαν τον βλαχο, που εχ*ζε και κ*τουρ**σε πριν μπει στη μαυρη για κοντρες...με αδειο ντεποζιτο ουριο ανεμο 77κμ δρομο για να ανοιξει η 6η ταχυτητα χωρις τα αλογα κλπ οπου σπανια σοτν κοφτη ειναι τα περισσοτερα αλογα (αυτα σχεδον παντα ειναι 500 στροφες μινιμουμ πιο κατω (και η ροπη πολυ πιο κατω αλλα αυτη ειναι για επιταχυνσεις τα αλογα για τελικες)
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
λοιπον αφηστε τις ασχετΙοσυνες
το μοτερ του μαρκου
εχει ενα δΑΥΛΟ στην εισαγωγη και δαυλιζει το καυσιμο με ταχυτητα και θερμοκρασια
ανωτερη τουρμπο και νιτρο μαζι.......
Μην πω οτι εχει αλλα ενα δΑΥΛΟ στην εξοδο του χταποδιου για να κλ@νει καλυτερα
το βροντερο μοτερι ..........
(καραφλιασαμε τελειως απο τα πολλα ποδοβολητα των αλογων......).........
 

Μηνύματα
2.805
Reaction score
1.391
δε γινετε να κλεβει στα 200 μονο 5.. δυσκολο ως αδυνατο..

γιατι δεν κανεις μια βολτα με το gps στο ταμπλο?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.062
Reaction score
28.345
Μεθαύριο;
Μεθαύριο Γιάννημ δεν μπορώ θα είμαι σαλόνικα , εκτός και θες να με συνοδεύσεις , και να το βιώσεις ιδίοις όμασι, αλλά πως θα γυρίσεις μετά είναι το θέμα. Εγω πίσω δεν γυρίζω.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.062
Reaction score
28.345
δε γινετε να κλεβει στα 200 μονο 5.. δυσκολο ως αδυνατο..

γιατι δεν κανεις μια βολτα με το gps στο ταμπλο?

Μα αυτό έχω κάνει . Το ίδιο κλέβει και στα 100 και στα 150 και στα 200. Το ρημάδι. Εκτός και μου λέει μαλακίες το i phonι.
[DOUBLEPOST=1447446771][/DOUBLEPOST]
Και ποιος θα κοιτάει το GPS;
Eσύ , τι σε πληρώνουμε ρε?
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Μεθαύριο Γιάννημ δεν μπορώ θα είμαι σαλόνικα , εκτός και θες να με συνοδεύσεις , και να το βιώσεις ιδίοις όμασι, αλλά πως θα γυρίσεις μετά είναι το θέμα. Εγω πίσω δεν γυρίζω.
Θα παρει φωτια η Εθνικη παλι....
(Εγω, καλου κακου, εκεινη την μερα δεν θα βγω Εθνικη ουτε για αστειο. Παραδρομους μονο, αντε το πολυ πολυ απο την Παλαια :p )
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.264
Μηνύματα
2.969.183
Members
38.292
Νεότερο μέλος
Neroponti
Top