Focal Sopra & Mola-Mola, signature edition


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.216
Reaction score
97.273
Ο Βλάης ο σου έγραψε ότι παίζουν καλύτερα απο τα Γκριμ τα παθητικά Φοκαλ και ο Δημήτρης ότι ήταν ένα μαγευτικό σύστημα...εσύ γιαυτούς τα γράφεις τα απειλητικά 'πονοούμενα?

Για μένα??

Κομματάκι δύσκολο αφού τα λέμε τηλεφωνικά..:)
Για τον Κόγια??
>:(
:whistling:
Θα με ξενυχτίσετε απόψε, το βλέπω...
ασε τα...
..στον αβγδ..αυτος κουκουβαγια ειναι ...το ξενυχταει..:D
[DOUBLEPOST=1479255402][/DOUBLEPOST]
Φοβάμαι μήπως ξενυχτάει παρέα με τον Ζαπ...:roflmao:
 



Μηνύματα
9.784
Reaction score
13.353
αυτα τα focal..εχουν τρουπα η δεν εχουν? τι στο διαολο γινεται..χασαμε τη μπαλα σημερα..:D
 


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Το μόνο που κατάλαβα ειναι οτι με ειπες κομμουνιστή :o
και ποιός ακούει τον Χαρη τωρα :oops:
κατα τα άλλα
κανενα διάγραμμα του ηχείου υπάρχει ? ν'ακούσουμε το PDF .......... :unsure:
Θυμάσαι τις ωραίες εποχές που άλλοτε σε έλεγε κομμούνι και άλλοτε "Ντοράκια" ο αλήστου μνήμης μπαναρισθείς?
[DOUBLEPOST=1479281907][/DOUBLEPOST]


Σαν χάι εντ αερόθερμο είναι από πίσω...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.102
Reaction score
55.792
Υπάρχει κάποιος με ικανή τεχνική κατάρτιση που μπορεί να ισχυριστεί ότι το ακριβότερο σύστημα με τα παθητικά ηχεία μπορεί υπό κάποιες συνθήκες να παίζει καλύτερα από τα φθηνότερα ενεργοψηφιακά συστήματα;
Δεν είναι δα κάτι εξωπραγματικό,αποκλίσεις από μια ιδεώδη συμπεριφορά να ηχούν πιο ελκυστικές στην αντίληψη των ακροατών.Η ακουστική μας αντίληψη είναι διαμορφωμένη κατά τρόπον ώστε ν'ανιχνεύει και να εκτιμά ανάλογες μεταβολές.Σωρεία εντυπωσιακών αποδόσεων,΄΄μαγικών΄΄ ταιριασμάτων και καλωδιοσυνδέσεων έχει στηριχθεί σε τέτοια φαινόμενα.Και μια επιπλέον συνθήκη συνάρτησης είναι οι στάθμες ακρόασης.

Παραδείγματος χάριν -χωρίς αναφορά προς συγκεκριμένο σύστημα- ο συντονισμός μιας οπής ανάκλασης συνδυαζόμενος με εγγενείς ρυθμούς ταλάντωσης ενός χώρου στις κατώτατες οκτάβες,δύναται σε χαμηλές στάθμες ακρόασης να επενεργεί όπως το πάλαι ποτέ ΄΄ loudness΄΄.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.670
Reaction score
132.974
δύναται σε χαμηλές στάθμες ακρόασης να επενεργεί όπως το πάλαι ποτέ ΄΄ loudness΄΄.
Ναι, loudness. Όχι όμως "πάλαι ποτέ", αλλά εις τους αιώνες των αιώνων αμήν, απανταχού παρών και τα πάντα πληρών. :gotcha:

Διότι, το loudness βεβαίως βεβαίως, είναι επιθυμητό και αντικειμενικά ορθό, όχι γιατί το λέει ο costasear, αλλά σύμφωνα με τις καμπύλες equal loudness (ίσης ακουστοτητας).

Βεβαίως τα λέγαμε και τα γραφαμε ξανά και ξανά μεις οι σπαστικοί με τα pdf για τις καμπύλες φλετσερ μανσον, μαλλιασε η γλώσσα μας, αλλά όταν ο άλλος έχει το μυαλό του στα καβλώδια και τις ακροάσεις, στην "άποψη", πού να καταλάβει ότι δεν υπάρχει "άποψη", αφού δε θέλει.:fuckyou:

Χάριν επαναλήψεως, ως η μαμά της μάθησης, να ένα βίντεο για παιδάκια 6-χρονα:


Και περί ψυχοακουστικής που λεν χωρίς να ξέρουν τι σημαίνει, απλά υποθέτουν ότι είναι επιστήμη συναφή της αστρολογίας και των ταρώ, να ένα pdf ευκολοπεπτο για 6-χρονα παιδάκια (έστω και στην κλιμακτηριο). Είναι και στην ελληνική γλώσσα, μη φοβάστε, δείτε το. Δε δαγκώνει. :fuckyou:

Όταν ένα ηχείο λοιπόν παίζει σε χαμηλές στάθμες, το να θες να παίζει φλατ είναι ίσο με το να μη ξέρεις τι θες. Το λεν οι καμπύλες φλετσερ μανσον, το λέει και η ψυχοακουστική που ασχολείται με τις καμπύλες φλετσερ μανσον.:lolsign:

Κι όταν ένα ηχείο σου "αρέσει", το να το θεωρεις μαγεία εν έτει 2016, ανεξήγητο και πέραν των προβλεπομένων και πλήρως επεξηγημενων από την επιστήμη και τα pdf, και πόσο μάλλον να κοροϊδεύεις τα pdf γιατί έχεις "άποψη", γιατί είσαι "μουσικόφιλος" εσύ και τέτοια, ε, είναι ολίγον τι γραφικότητα. :gotcha:
 

Μηνύματα
9.784
Reaction score
13.353
και τρουπες εχει και παθητικο κρος εχει και καλωδια κρεμονται...και μερικοι λενε οτι παιζει καλυτερα απο τα γκριμ..τι διαβαζουμε τοσο καιρο?:idk:...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.102
Reaction score
55.792
και τρουπες εχει και παθητικο κρος εχει και καλωδια κρεμονται...και μερικοι λενε οτι παιζει καλυτερα απο τα γκριμ..τι διαβαζουμε τοσο καιρο?:idk:...
Και ο ιός της γρίπης μεταλλάσσεται,γι αυτό και η σύνθεση των αντιγριπικών εμβολίων κάθε έτος προσαρμόζεται σε διαφορετικά στελέχη του ιού.Η υψιτελής ακροαματικοφιλία παρουσιάζει κοινά σημεία με την προσβολή από ιο της γρίπης...Όλα τα επιστημονικά δεδομένα που παρουσιάζονται και διαβάζονται αποσκοπούν σε μακροπρόθεσμη ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος για τους χρήστες.;)

Δια του λόγου το ασφαλές,γίνεται παραπομπή στις εντυπώσεις από το Μόναχο 2016 και τη διάκριση ανάμεσα στα συστήματα που άρεσαν περισσότερο στον υποφαινόμενο και τις συσκευές που θα έφερνε τελικώς σε δικό του οικιακό χώρο ακρόασης...

http://www.avsite.gr/forum/threads/Μόναχο-κατόπιν-εορτής.145390/page-12#post-2080260
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.670
Reaction score
132.974
Μιά και το ξεκίνησα, να σας σπασω λίγο τα ουμπαλα με ένα λινκ τιγκα στα πιντιεφάκια περί λαουντνες, από την φίλη μας την εμπου. Αυτήν που βγάζει προδιαγραφές ντε..

Και το πιο χαριτωμένο ίσως, αυτό με το νιρβάνα.

Σε σχέση πάντα με το loudness, αυτή η εξαιρετική παρουσίαση θα σας προβληματίζει για καιρό, διότι εκτός από το να σας ενημερώσει για το υπάρχον αυτοματοποιημένο ΕΚΟΥΑΛΑΙΖΕΡ του εγκεφάλου σας, θα σας εξηγήσει και γιατί ακούτε μία χαρά από το χάλια στερεοφωνικό σας, αλλά και πως σχετίζονται οι καμπύλες ακουστοτητας με πολλά ακόμα.

Για κερασάκι στην τούρτα ορίστε. Οι βιαστικοί πάτε κατευθείαν στη σελίδα 15 να διαβάσετε το ανεπανάληπτο πως για να κάνετε ισοσταθμιση στο χώρο σας για το ηχείο σας, πρέπει να γνωρίζετε το ...rt60! ε, γα ονομα, αυτά καταντούν δγιαβολικά!

Κωλοπιντιεφ..

Είναι κι ο ear να λέει από παλιά to flat or not to flat, και τα γνωστά, έρχεται κι ο μπουτχιας με το ευαγγέλιο της not flat αλλά πιο flat δε γίνεται καμπύλης, να και οι καμπύλες φλετσερ μανσον που αλλάζουν οι ρημάδες σε διαφορετικές στάθμες, λέει κι ο άλλος δες τι rt60 έχεις και γύρνα το ανάποδα στο εκουαλαιζερ, είναι να μη τρελαίνεσαι στο τέλος; Όχι πες μου.. :lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.670
Reaction score
132.974
Για να σας ξεμπλεξω τώρα, ιδού η λύση:

Equalization is the easiest and the hardest part of my job tuning sound systems. Locating peaks and dips, and bringing them into submission is child’s play compared to making sure the speakers are aimed, splayed, spaced, delayed, and level set for even coverage. The hard part about equalization is the guessing game. Do they want it flat? If not flat, then what? Cinema has an X Curve. Everything else in the industry uses the “read my mind” curve. I recently attended a presentation where I learned the answer to the question I have been grappling with for 30 years: a 12dB slope from lows to highs works in all occasions. My mind flashed back through a thousand tunings and concluded indeed that +12dB is indeed the average between my clients that like it flat and the ones that go for +24dB in the low end. We are within ±12dB of a one-size-fits-all answer.

http://www.svconline.com/news/indus...uning-putting-equalization-perspective/368940


Ή μπορείτε να δοκιμάζετε καλώδια. :fuckyou::gotcha:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.670
Reaction score
132.974
Αφού το πήγαμε λίγο τεχνικά το θέμα, επιτρεψτε μου μία τελευταία πινελιά, και δεν επανέρχομαι επί του θέματος, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. ;)

Προφανώς φιλαράκια μου καλά, τα άνωθεν δεδομένα τα έχει υπ'οψιν της η φοκαλ, όπως και πολλές σοβαρές εταιρείες.
Έτσι, ενώ στις "στουντιακές μόνιτορ" υλοποιήσεις η όποια αξιόλογη φοκαλ είναι εντελώς (σχεδόν) by the book έχοντας υπόψην ότι ο επαγγελματίας ξέρει σε τι στάθμες θα ακούσει και πώς θα στήσει την ισοστάθμιση για να αντιλαμβάνεται χωρίς αλλοιώσεις και επικαλύψεις όλες τις πτυχές της ηχογράφησης, αντιθέτως στις οικιακές κονσούμερ υλοποιήσεις έχει συνηθως την πρόθεση να "στήσει" έναν ήχο έτσι, ώστε να συμπεριλάβει κάποια αλλοίωση τονικότητας και ακουστοτητας (βλέπε ισοστάθμιση και λαουντνες) συνυπολογίζοντας την ακουστική του χώρου που θα μπεί το ηχείο και τις στάθμες που θα βγάζει κατά μέσο όρο, προφανώς αναλόγως δυνατοτήτων του ηχείου και με γνωστό σε τι μέσες στάθμες παίζει ο κόσμος.
Δηλαδή ενσωματώνουν τονικές αλλοιώσεις και αλλοιώσεις ακουστοτητας, τμήμα των οποίων ειναι προς τη σωστή κατεύθυνση, και τμήμα των οποίων ειναι προς εντυπωσιασμό του αγοραστή, καθώς το μάρκετινγκ και το κυνήγι της πώλησης είναι πάντα δεδομένο.
Αν λοιπόν σου "κάτσει", έχει καλώς.
Το άνωθεν σενάριο δεν είναι άσχημο, ιδίως για την πλειοψηφία του κόσμου.
Το αρνητικό στην τεχνολογική πραγματικότητα που διανύουμε, είναι η ενσωμάτωση dsp ισοστάθμισης χώρου σχεδόν σε κάθε σπίτι, λόγω κυρίως του πολυκάναλου κινηματογραφικού ήχου. Οπότε, όλο αυτό το επιστημονικό "μαγείρεμα" των εταιριών πάει στραφι, και γι'αυτό ακούω (συχνά πυκνά) και γελαω, ότι το τάδε ηχείο είναι καλό για χομσινεμα αλλά όχι για μουσική και το ανάποδο. Ιστορίες καθημερινής τρέλας, για γέλια..
Η dsp ισοστάθμιση χώρου, ανέδειξε τα προβλήματα ανομοιογένειας των ηχείων μεταξύ τους, λόγω της αλληλεπίδρασης με τον χώρο, ο οποίος ποτέ δεν είναι όμοιας αλλοίωσης ακόμα και ανάμεσα μόνο στα δύο κανάλια του στέρεο ήχου.
Αυτό είναι μεγάλος καημός, και φυσικά γνώριμος πλέον στον κόσμο από τον πολυκάναλο κινηματογραφικό ήχο, όπου αν το κεντρικό πχ είναι πιο πίσω σε στάθμη ή στα πχ πρίμα, χάνεται, ή αν γέρνει δεξιά το σύστημα, ενοχλεί. Ακόμα χειρότερα όμως είναι στον απλό στερεοφωνικό ήχο, και όσοι ανάμεσά μας έχουν κάνει ισοστάθμιση των ηχείων ξεχωριστά, ώστε καθένα από τα 2 ηχεία να παίζει το ίδιο προς τη θέση ακρόασης, ανακάλυψαν τον τροχό της σωστής στερεοφωνιας!
Πέραν τούτου, κάποιες αναπόφευκτες τρανές τονικές αλλοιώσεις (λόγω χώρου) όταν διορθώνονται, βλέπεις το φως το αληθινό.
Άρα έχει μπει για τα καλά η διαδικασία ισοστάθμισης χώρου στα σπίτια μας, και αυτό σηματοδότησε το τέλος της αξίας των εταιρικών "απόψεων" στην ενσωμάτωση τονικής αλλοίωσης (ισοστάθμισης) και αλλοίωσης ακουστοτητας (λαουντνες) εγγενώς στην κατασκευή του ηχείου, όπως και στα καλώδια ηχείων ή διασύνδεσης, τα οποία κάποτε τα χρησιμοποιούσαμε για "τιουνινγκ", αλλά πλέον αυτό το τιουνινγκ πάει περίπατο υπό την ανελέητη μπότα της ισοστάθμισης χώρου.
Και είναι σωστό αυτό.
Διότι τα οφέλη της ισοστάθμισης είναι τραγικά ανώτερα του οφέλους του τιουνινγκ από ένα καλώδιο τροφοδοσίας, άσε που κάνουν πράγματα που δε γίνονται με οποιοδήποτε ματζουνι, όσο κι αν το παλέψει κανείς διαβάζοντας TAS.
Το τιουνινγκ των ηχείων είχε από αρχής ένα μεγάλο θέμα, που οφειλόταν στα διαφορετικά υλικά κατασκευής των σπιτιών ανά χώρα, καθώς και στούς διαφορετικούς όγκους. Έτσι είχαμε αγγλικά ηχεία και αμερικάνικα, φτιαγμένα και τιουναρισμένα να παίζουν το δυνατόν καλύτερα σε διαφορετικού όγκου και κατασκευής χώρους, δηλαδή με διαφορετικές περιπτώσεις απορρόφησης και χρόνων αντήχησης. Ήταν από τότε γνωστό ότι οι αναγκαίες τονικές διορθώσεις ήταν σε συνάρτηση με τους χρόνους αντήχησης, ασχέτως αν εμείς κοιμομασταν τον ύπνο του δικαίου.
Πλέον αυτά τείνουν να είναι ιστορίες για αγρίους, που μόνο κάτι παλαίμαχοι του χόμπι ενθυμουνται με νοσταλγία.
Ο πόλεμος του λαουντνες από την άλλη, καλά κρατεί και θα συνεχίσει δια παντός και δικαιολογημένα, απολύτως δικαιολογημένα. Οι καμπύλες ακουστοτητας (λαουντνες) θα είναι πάντα κει, σταθερές αξίες να μας το θυμίζουν. Ευελπιστώ ότι τα καθάρματα στην AES θα βγάλουν κανά pdf ως πρότυπο στην EBU να διευθετήσουν κι αυτό το θέμα, όπως σωστά προχωρούν στον πόλεμο λαουντνες των ηχογραφήσεων. Ήδη κάτι ανάλογα φιλτρα ενσωματώνουν μεγάλοι AV ενισχυτές. ;)
Επίσης δείχνει να υπάρχει μία άνοδος του υψηλής πιστότητας και ανάλυσης πολυκάναλου ήχου, πέραν της εικόνας, μόνο για ακρόαση μουσικής. Αυτό, πέραν πάσης αμφιβολίας, θα αποτελέσει τελεσίδικα τον τάφο των "απόψεων".;)
 

Μηνύματα
4.726
Reaction score
8.238
και τρουπες εχει και παθητικο κρος εχει και καλωδια κρεμονται...και μερικοι λενε οτι παιζει καλυτερα απο τα γκριμ..τι διαβαζουμε τοσο καιρο?:idk:...
Η κλειστη καμπινα ειναι καλύτερη απο την σουφρα, το ενεργο κρος καλυτερο απο το παθητικο και χωρις καλωδια ακομα καλυτερα.........αλλα ρε φιλε στην εκθεση τι να πλασαρουμε? 2 κουτια που τα εχουν ολα? αφου οι χαινταδες με το πορτοφολι θελουν καλωδια και σουφρες.
 


Μηνύματα
896
Reaction score
902
Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση, κατευθείαν στο ψαχνό, εύστοχη.:)


Ο κανόνας δείχνει πως ο μέσος αγοραστής στέρεου, ακούει κι αποφαίνεται ποιο είναι το "καλύτερο", είτε με βάση αιολες θεωρίες όπως πχ ...
Μιας που στα τεχνικά δεν μπορώ να συμβάλω εξαιτίας ανύπαρκτων γνώσεων, ας συμβάλλω στα γλωσσικά. "Έωλες" θεωρίες...

Βλ και Νίκο Σαραντάκο από εδώ https://neostipoukeitos.wordpress.com/2008/01/08/ελεοσ-πια-με-το-εωλοσ/

Νίκος Σαραντάκος
Καλημέρα!

Θα συμφωνήσω περισσότερο με τον χόμινιντ (κάτι που δεν συμβαίνει πάντοτε). Κι εγώ πιστεύω ότι το έωλος πήρε τη σημασία ‘αβάσιμος’ πολύ παλιά και ότι ακριβώς το ‘έωλα επιχειρήματα’ (ή το ανάλογο αρχαίο) ήταν η αρχή της ολίσθησης της σημασίας.

Έχω ένα κεφάλαιο στο βιβλίο μου (Γλώσσα μετ’ εμποδίων, κεφάλαιο Οι ασκοί του εώλου) όπου βρίσκω τον Κέλσο να λέει «έωλα τα περί αναστάσεως νεκρών» (προφανώς και αβάσιμα, όχι μόνο και όχι κυρίως ξεπερασμένα), τον Θεοδώρητο να ωρύεται «έωλος πανταχόθεν αποδέδεικται η των εναντίων συκοφαντία», αργότερα τον πατριάρχη Νικόλαο «ψευδή γαρ και έωλα τα δηλούμενα και γραφόμενα» και τον ορισμό του Σούδα: Ἕωλα τὰ χθεσινά. καὶ Ἕωλον ὁμοίως͵ τὸ ψυχρόν͵ μάταιον͵ ἀνωφελές͵ ἀνίσχυρον. Και τα ίδια και αλλού, έως και στις αρχές του 20ού αιώνα όπου τας «ασυστάτους και εώλους κατηγορίας» ανασκευάζει με αγόρευσή του στη Βουλή ο βουλευτής Π. Μερλόπουλος στο Εμπρός της 7.3.1903, ενώ στις 4.9.1905 στην ίδια εφημερίδα ένας ομογενής από Βενετία ισχυρίζεται ότι «Τα εις τας αθηναϊκάς εφημερίδας γραφέντα εν σχέσει προς τα εν τη ενταύθα Ελλην. Κοινότητι είναι έωλα και ανακριβή».
Μέχρι το σημερινό «άσε τα σάπια».

Αρα, αθώοι θαρρώ οι σημερινοί για το έωλος, αλλά θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Τιπούκειτο ότι η γραφή αίολος του Λεξικού Μπαμπινιώτη ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας (εξόν πια κι αν είναι από τα θελημένα λάθη που έχουν μερικά λεξικά για να τσακώνουν τους αντιγραφείς).

Χαίρομαι μάλιστα που την άποψη αυτή (ότι η γραφή αίολος είναι… έωλη για να κάνω το εύκολο λογοπαίγνιο) την δέχονται σήμερα περισσότεροι απ’ όσοι πριν από δυο-τρία χρόνια που είχαμε συγκρουστεί στο Περιγλώσσιο για το θέμα αυτό

ν.σ.
 

Μηνύματα
9.784
Reaction score
13.353
Η κλειστη καμπινα ειναι καλύτερη απο την σουφρα, το ενεργο κρος καλυτερο απο το παθητικο και χωρις καλωδια ακομα καλυτερα.........αλλα ρε φιλε στην εκθεση τι να πλασαρουμε? 2 κουτια που τα εχουν ολα? αφου οι χαινταδες με το πορτοφολι θελουν καλωδια και σουφρες.
παιζει καλα απο οτι λενε..και καποιοι ειπαν καλυτερα απο τα γκριμ...στο κλειστη καμπινα θα συμφωνησω τετοια εχω και γω δαπεδου...κοφτο μπασο, σφυχτο, προσαρμοζονται πιο ευκολα στον χωρο πιο βολικα χωρις μπουμαρισματα...κ.τ.λ.π...για βασης και κλειστη καμπινα δεν εχω εμπειρια...αλα μαλλον εκει την θελουν την τρυπα τους για να κατεβουν χαμηλα..
 


Μηνύματα
4.726
Reaction score
8.238
για βασης και κλειστη καμπινα δεν εχω εμπειρια...αλα μαλλον εκει την θελουν την τρυπα τους για να κατεβουν χαμηλα..
Εγω παλι πιστευω οτι την σουφρα την βαλανε οταν αποδίδει συμφωνικα εργα και δυσκολευεται το καημενο,να μπορει να κλανει. Δεν ξερω αλλα απορω πως κρατιουνται μερικοι και δεν λύνονται στα γελια:D
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.899
Μηνύματα
2.922.076
Members
38.110
Νεότερο μέλος
ddb
Top