Diesel και υγραέριο

gonis

Luger
Μηνύματα
4.408
Reaction score
12.061
Χρήστο συγνώμη, αλλά είσαι μακριά νυχτωμένος , όσον αφορά στο υγραέριο .
.
Γνωρίζω περισσότερα απο όσο νομίζεις.
Απο τους πρώτους Έλληνες ιδιώτες,ο αδελφός μου τοποθέτησε υγραέριο σε Cherokee 3,7 του 2005 τοτε που τα πρατήρια με υγραέριο ηταν ελάχιστα.
Ειχε πληρώσει κάπου 3000€ τη μετατροπή (2007-2008) και δεν έκανε απόσβεση ποτέ!
Πρόσφατα ήμουν 3 μέρες Βοιωτία με Α6 all road 2.7 biturbo.
52 l ρεζερβουάρ,γέμιζε 45 l υγραέριο για ασφάλεια και η αυτονομία ηταν 200 χλμ.(ούτε μηχανάκι τέτοια αυτονομία)
Πιο πολύ πηγαίναμε με ΒΕΝΖΙΝΗ παρά με υγραέριο.
Άσε που τα 250+άλογα ηταν μουλάρια ;)
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.647
Reaction score
27.545
Χρήστο το υγραέριο δεν το βάζεις για να έχεις γκάζια (αν και γίνεται και αυτό με υγρό ψεκασμό ) αλλά για να έχεις οικονομία. Το όλο concept είναι, το αυτοκίνητο να είναι πιο οικονομικό.
Δεν ξέρω που το έβαλε ο αδεφός σου ή τι του έβαλαν, αλλά ξέρω πολύ κόσμο ο οποίος βλαστημάει γιατί όρμησε στον πρώτο όνομα ή στον πρώτο τυχόντα να βάλει lpg. Sorry that's life.
Δεν είναι όμως όλοι έτσι.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.647
Reaction score
27.545
Στο 307 που είχα 1,6 , με 52lt tank 48 usable, έκανα από 280-350 χλ. Όχι και με απόλυτα συνετή οδήγηση. Εριχνα και κάτι κόφτες , μια φορά την ημέρα. Δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα . Εκτός φυσικά από τις πρώτες μέρες που έπρεπε να ρυθμιστεί να κυκλοφορήσω και να ξαναρυθμιστεί. Όλα αυτά με κόστος 750e που το έβγαλα στον πρώτο χρόνο.
 

Μηνύματα
16.552
Reaction score
23.486
Αν ο αέριος ψεκασμός έχει ένα δύο θέματα στη ρύθμιση εγγυημένα ο υγρός έχει 10.

Υγρό ψεκασμό στην Ελλάδα μόνο εργοστασιακό (και δεν εννοώ από την "αντιπροσωπία ").

Μετά μιλάμε για την συμβατότητα εμβολοχιτωνιου αντλίας υψηλής με το καύσιμο (πες 500 ) και εγχυτηρων (πες 1000+)
Όχι δεν είναι απαραίτητα συμβατά. Για αυτό λέω lpg σε άμεσου ψεκασμού με υγρό ψεκασμό μόνο εργοστασιακό.
 

Μηνύματα
213
Reaction score
95
Να πω κι εγώ τη δική μου εμπειρία.Ο Μάρκου έχει δίκιο(δεν γνωριζομαστε καν με τον άνθρωπο:) αν και δεν μένουμε μακριά).
Στο δικό μου αυτοκίνητο εχω 1,5 χρόνο lovato γνήσιο. Τοποθετημένο από διαβασμένο μηχανικό που έχει περάσει σεμινάρια και ξέρει τι κάνει.Το πλήρωσα 1000 ευρω όμως όχι 650 που βλέπω και διαφημίζουν κάτι ρώσικα κλπ τα οποία μετα παρουσιάζουν προβλήματα,τυχαίο?
Εγω που βλέπω το αυτοκίνητο σαν εργαλείο και δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις αλλά μόνο η οικονομία και αξιοπιστία έχω βγεί κερδισμένος κατά 50 τις εκατό στην οικονομία καυσίμου(παρόλο που καίει μεγαλύτερο όγκο καυσίμου,η τιμή του εξακολουθεί να κραταει αυτό το ποσοστό) μέχρι τώρα και έχω κάνει απόσβεση προ πολλού.Συνάδελφος που το έβαλε καπου στη Καβάλας με 650 ευρώ του έσκασε το καπάκι αλλά και πάλι αυτό έγινε μετα απο 6 χρόνια και αφού είχε βάλει στη τσέπη του 7 χιλιάρικα από τη κατανάλωση καυσίμου πλήρωσε μια ζημιά των 400-500 ευρω.
Μια μικρή πτώση της απόδοσης του κινητήρα υπάρχει αλλά με αφήνει αδιάφορο.
Οπότε το LPG τοποθετημένο από τον σωστό μάστορα παρέχει:
1.οικονομία 50%
2.οικολογία,αφου τέθηκε και αυτό στην αρχή της συζήτησης(πολύ σωστά)
3.μικρή πτώση της απόδοσης του κινητήρα(5-10%).
Αυτά από μένα.
Κι εγώ το πλήρωσα 1250 σε θεωρούμενο καλό μάστορα στην Καρδίτσα, πριν 4 χρόνια. Ελάχιστη ήταν η μείωση της απόδοσης, πολύ σημαντική η οικονομία, όμως η ζημιά έγινε. Άλλαξα αυτοκίνητο, αυξήθηκε πολύ η δαπάνη μετακίνησης, όμως νιώθω περισσότερη ασφάλεια, καθώς ήταν ιδιαίτερα ψυχοφθόρα η διαδικασία που υπέστην. Δεν ξέρω αν η ζημιά έχει να κάνει με κακοτεχνία. Η νέος μου μηχανικός, τον οποίο έχω λόγους να εμπιστεύομαι, με απέτρεψε από τη μετατροπή του νέου αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνηση. Η αλήθεια είναι ότι οι απόψεις ποικίλουν.
 

Μηνύματα
7.369
Reaction score
2.556
Κι εγώ το πλήρωσα 1250 σε θεωρούμενο καλό μάστορα στην Καρδίτσα, πριν 4 χρόνια. Ελάχιστη ήταν η μείωση της απόδοσης, πολύ σημαντική η οικονομία, όμως η ζημιά έγινε. Άλλαξα αυτοκίνητο, αυξήθηκε πολύ η δαπάνη μετακίνησης, όμως νιώθω περισσότερη ασφάλεια, καθώς ήταν ιδιαίτερα ψυχοφθόρα η διαδικασία που υπέστην. Δεν ξέρω αν η ζημιά έχει να κάνει με κακοτεχνία. Η νέος μου μηχανικός, τον οποίο έχω λόγους να εμπιστεύομαι, με απέτρεψε από τη μετατροπή του νέου αυτοκινήτου σε υγραεριοκίνηση. Η αλήθεια είναι ότι οι απόψεις ποικίλουν.
Τι ζημιά; Στα πόσα χλμ;

ΥΓ: Να βάζαμε στον τίτλο και "υγραέριο" ;
 

Μηνύματα
213
Reaction score
95
Τι ζημιά; Στα πόσα χλμ;

ΥΓ: Να βάζαμε στον τίτλο και "υγραέριο" ;
Υπερθέρμανση, φθορά κεφαλής και κατ' ανάγκην επισκευή κεφαλής. Μετά από περίπου 50.000 χλμ.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.647
Reaction score
27.545
@ rose athens.
Αν θεωρείς ότι έχεις τις γνώσεις να χλευάζεις επαγγελματίες με αποδεδειγμένη εμπειρία στο χώρο be my guest.
 


Μηνύματα
804
Reaction score
181
Αέριο BRC έχωσα στο 307 1,6 το 2011. Έχω κάνει 70Κ χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα. Το αμάξι δεν πιέζεται ποτέ. Ποτέ πάνω από τα 150 σε ταξίδι. Ποτέ πάνω από 130 σε συνθήκες καύσωνα. Αν τρέξω παραπάνω το κάνω με βενζίνη. Ποτέ ζόρισμα με κρυο μοτερ. Μην ξεχνάμε πως το αέριο δεν είναι βενζίνη... Οικονομία λοιπόν και όχι επιδόσεις... Φυσικά όλα τα μοτερ δεν είναι φιλικά προς το αέριο. Και αυτό είναι μια σοβαρή παράμετρος που δεν σκέφτομαι να αλλάξω ακόμα αμάξι...
 

Μηνύματα
2.514
Reaction score
1.805
citroen xsara 1.8 16v 2001 μοντέλο.
Το πήρα μεταχειρισμένο νομίζω το 2010 με 130000χλμ.
Του έβαλα BRC και απο τότε το μόνο που κάνω στο σύστημα υγραερίου είναι να αλλάζω το φιλτρο του.
Ποτέ κανένα πρόβλημα χειμώνα καλοκαίρι, δε καταλαβαίνω ότι υπάρχει.
Το πλήρωσα 1400 γιούργια.
Τώρα έχω 275000 χιλιόμετρα.
Φουλάρω με 42 λίτρα και μου βγάζει 450 χιλιόμετρα περίπου.

Fiat Panda 1.2 8v έβαλα πριν 3 χρόνια lpgtech το οποίο ήταν "καλύτερο από το BRC". το έχω καμιά 40ριά χιλιάδες χιλιόμετρα.
Στην αρχή μύριζε υγραέριο (φτιάχτηκε), μετά δημιούργησε πρόβλημα με αστάθεια στο ρελαντί όταν λειτουργεί το υγραέριο όχι όμως συνέχεια, το κάνει σπάνια και υποπτεύομαι ότι κολλάει κάποιο μπεκάκι ενίοτε.
Θα δοκιμάσω λιπαντικό στο ρεζερβουάρ να δω μήπως φτιάξει έτσι.
Το είχα πληρώσει 700 ευρώ.

Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος και απο τα δυο στη λειτουργία τους, αν όμως με ρωτούσε κάποιος θα του έλεγα BRC σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.819
Reaction score
10.698
Μεγάλο φορτίο = Μεγάλο άνοιγμα πεταλούδας γκαζιού.
ΑΝ πας με 5η και 2000 στρ , πατώντας τέρμα το γκάζι = μεγάλο φορτίο.
Αν πας με 2α και 4000 στρ , πατάς ίσια ισια το γκάζι = μικρό φορτίο. (Λίγο ακραίο το παράδειγμα)
Σε μια ανηφόρα πας πάντα με μεγάλο φορτίο. Για αυτό είναι χίλιες φορές προτιμότερο να κατεβάσεις ταχύτητα και να πας με περισσότερες στροφές και λιγότερο γκάζι παρά τέρμα γκάζι λιγότερες στροφές και μεγαλύτερη ταχύτητα στο κιβώτιο. Στην πόλη πάλι εξ ορισμού οδηγούμε με μεγάλο φορτίο.

Μεγάλο φορτίο = Υπερθέρμανση κυλινδροκεφαλής. Αν το παρακάνεις εμφανίζονται τοπικές υπερθερμάνσεις, ή στην βαλβίδα εξαγωγής ή στην ακίδα του μπουζί. Πειράκια και σε ακραία περίπτωση ''κάψιμο'' βαλβίδας εξαγωγής.
Η θερμότητα που αναπτύσσεται φαίνεται πρώτα στην θερμοκρασία του λαδιού και μετά στου νερού. Οι κατασκευαστές έχουν προνοήσει για αυτές τις υπερθερμάνσεις σε σχέση πάντα με το καύσιμο και τον τύπο του κινητήρα.
Στα εργοστασιακά με βενζίνη/αέριο χρησιμοποιείται διαφορετική κυλινδροκεφαλή και μπουζί.

Μια 100% σίγουρη μετατροπή είναι να βάλεις το εργοστασιακό κιτ ( αν βγαίνει και σε έκδοση αερίου) μόνο που είναι ασύμφορη.

Αν κάνεις μετατροπή προσέχεις.
Μεγάλο φορτίο πάντα σε βενζίνη. Δλδ
1) Μέσα στην πόλη βενζίνη
2) Ανηφόρα βενζίνη.
3) Πάνω από 3500 στρ ( εξαρτάται τον κινητήρα) γυρίζουμε πάλι σε βενζίνη.

Αυτό γιατί βγάζει άλλες θερμοκρασίες στην κεφαλή το αέριο.
Αν κάνει αυτά δεν θα πάθεις ποτέ τίποτα.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.819
Reaction score
10.698
Αυτός είναι και ο λόγος που βάζει ο άλλος αέριο και κάνει 100.000+ χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα και ο άλλος 20,000 και μετά το παίρνει στα χέρια.
Ο ένας μένει επαρχία και κάνει ''στρωτά'' χλμ εκτός πόλης και ο άλλος χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο μόνο μέσα στην πόλη.

Ή άλλος έβαλε αέριο και του φαίνεται ότι βγάζει μουλάρια.
Μουλάρια βγάζει γιατί ο μηχανικός που το ρύθμισε ήταν γάτος. Φοβήθηκε μην πάρεις την κεφαλή στα χέρια και έβαλε πολυ συντηρητική χαρτογράφηση.
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.647
Reaction score
27.545
Όπως έγραψες μια καλή λύση για το αέριο είναι η αλλάγή των μπουζί με άλλα ειδικά για αέριο.Ιριδίου.
Οσον αφορά στο μικρό μεγάλο φορτίο και την αντιμετώπισή του , δλδ ανηφόρα το γυρνάς σε βενζίνη κτλ οι απόψεις διίστανται.
 
Last edited:

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
Όπως έγραψες μια καλή λύση για το αέριο είναι η αλλάγή των μπουζί με άλλα ειδικά για αέριο.Ιριδίου.
Οσον αφορά στο μικρό μεγάλο φορτίο και την αντιμετώπισή του , δλδ ανηφόρα το γυρνάς σε βενζίνη κτλ οι απόψεις διίστανται.
Η δικη μου (γνωμη) μετα απο 4 χρονια με αεριο, δεν ...διισταται πλεον: με ή χωρις φορτιο οταν εχεις δυσκολο δρομο μονον βενζινουλα !
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.819
Reaction score
10.698
Όπως έγραψες μια καλή λύση για το αέριο είναι η αλλάγή των μπουζί με άλλα ειδικά για αέριο.Ιριδίου.
Οσον αφορά στο μικρό μεγάλο φορτίο και την αντιμετώπισή του , δλδ ανηφόρα το γυρνάς σε βενζίνη κτλ οι απόψεις διίστανται.
Δεν υπάρχει διαφορετική άποψη.
Όπως το πετρέλαιο βγάζει χαμηλότερη θερμοκρασία από την βενζίνη έτσι και το αέριο βγάζει μεγαλύτερη από την βενζίνη.
Πετρέλαιο - > Βενζίνη -> Αέριο.
Ο λόγος που το πετρέλαιο είναι πιο οικονομικό είναι γιατί ακριβώς βγάζει λιγότερη θερμότητα

Σε ένα εργοστασιακό βενζίνη/αέριο η ιπποδύναμη είναι λίγο καλύτερη σε αέριο.
Στις μετατροπές είναι χειρότερη. Το πόσο χειρότερη εξαρτάται από το κιτ και τον μάστορα.
Τα μείγματα στο κιτ είναι στο περίπου, για αυτό ο άλλος έχει 1400 και ο άλλος 2000 και καίνε και οι δυο 10L/100χλμ.

Η ιπποδύναμη μετράται σε πλήρες φορτίο ( πεταλούδα τέρμα ανοιχτή - μείγμα τέρμα πλούσιο).
Μόνο που στα κιτ το μείγμα δεν γίνεται ποτέ τέρμα πλούσιο για λόγους που έχω εξηγήσει.
Ως οδηγός δεν μπορείς να δεις τις θερμοκρασίες της κεφαλης. Για να τις δεις, έστω έμμεσα, χρειάζεσαι εξοπλισμό για να μετρήσεις θερμοκρασία καυσαερίων.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.647
Reaction score
27.545
Δεν υπάρχει διαφορετική άποψη.
Όπως το πετρέλαιο βγάζει χαμηλότερη θερμοκρασία από την βενζίνη έτσι και το αέριο βγάζει μεγαλύτερη από την βενζίνη.
Πετρέλαιο - > Βενζίνη -> Αέριο.
Ο λόγος που το πετρέλαιο είναι πιο οικονομικό είναι γιατί ακριβώς βγάζει λιγότερη θερμότητα

Σε ένα εργοστασιακό βενζίνη/αέριο η ιπποδύναμη είναι λίγο καλύτερη σε αέριο.
Στις μετατροπές είναι χειρότερη. Το πόσο χειρότερη εξαρτάται από το κιτ και τον μάστορα.
Τα μείγματα στο κιτ είναι στο περίπου, για αυτό ο άλλος έχει 1400 και ο άλλος 2000 και καίνε και οι δυο 10L/100χλμ.

Η ιπποδύναμη μετράται σε πλήρες φορτίο ( πεταλούδα τέρμα ανοιχτή - μείγμα τέρμα πλούσιο).
Μόνο που στα κιτ το μείγμα δεν γίνεται ποτέ τέρμα πλούσιο για λόγους που έχω εξηγήσει.
Ως οδηγός δεν μπορείς να δεις τις θερμοκρασίες της κεφαλης. Για να τις δεις, έστω έμμεσα, χρειάζεσαι εξοπλισμό για να μετρήσεις θερμοκρασία καυσαερίων.

Από όσα ξέρω εγώ , η χαρτογράφηση του αερίου πατάει ακριβώς επάνω στην χαρτογράφηση της βενζίνης δλδ την αντιγράφει από την μνήμη του εγκεφάλου του αυτοκινήτου στον δεύτερο εγκέφαλο του αερίου. Οπότε δεν είναι στο περίπου. Μετά αν κρίνει ο μηχανικός ότι χρειάζεται κάποιες τροποποιήσεις τις περνάει χειροκίνητα σε οποιοδήποτε φάσμα στροφών ,άνοιγμα πεταλούδας , διάρκεια ψεκασμού. Σε κάποια εξελιγμένα νέα κιτς υπάρχει η λειτουργία ψεκασμού βενζίνης ως ελάχιστο , ανεξάρτητα από την χαρτογράφηση , με μόνο γνώμονα κάποιες παραμέτρους που διαβάζει ο εγκέφαλος από αισθητήρες λ , θερμοκρασίες ψυκτικού , θέση πεταλούδας και ρυθμό ανοίγματός της, προ πορεία ανάφλεξης και θερμοκρασίες καυσαερίων.Με αυτόν το τρόπο εξασφαλίζει ότι δεν πάθει ζημιά η κεφαλή και οι βαλβίδες ή οτοιοδήποτε άλλο ευαίσθητο σημείο του κινητήρα. Αυτή δε η λειτουργία είναι κλειδωμένη από το εργοστάσιο και δεν μπορεί να επέμβει ο μηχανικός ούτε κανείς άλλος.
Επίσης τα σοβαρά κίτς , δεν είναι όλα τα ίδια για κάθε κιντήρα. Υπάρχουν άλλα κίτς για κινητήρες μέχρι 1800 και μέχρι 160 άλογα και άλλα για μεγαλύτερους ή περισσότερα άλογα. Υπάρχουν διαφόρων ειδών μπεκιέρες, από απλές , γρήγορες, με μικ΄ρες βελόνες , με μεγάλες βελόνες , με κοντό πηνίο ή μακρύ , με μικρή dcr, ή μεγάλη. Το ίδιο και οι πνεύμονες. διαφόρων ειδών. Και φυσκά όπως αναφέρθηκε υπάρχει και η ακριβή λύση του υγρού ψεκασμού , αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.819
Reaction score
10.698
Από όσα ξέρω εγώ , η χαρτογράφηση του αερίου πατάει ακριβώς επάνω στην χαρτογράφηση της βενζίνης δλδ την αντιγράφει από την μνήμη του εγκεφάλου του αυτοκινήτου στον δεύτερο εγκέφαλο του αερίου. Οπότε δεν είναι στο περίπου. Μετά αν κρίνει ο μηχανικός ότι χρειάζεται κάποιες τροποποιήσεις τις περνάει χειροκίνητα σε οποιοδήποτε φάσμα στροφών ,άνοιγμα πεταλούδας , διάρκεια ψεκασμού. Σε κάποια εξελιγμένα νέα κιτς υπάρχει η λειτουργία ψεκασμού βενζίνης ως ελάχιστο , ανεξάρτητα από την χαρτογράφηση , με μόνο γνώμονα κάποιες παραμέτρους που διαβάζει ο εγκέφαλος από αισθητήρες λ , θερμοκρασίες ψυκτικού , θέση πεταλούδας και ρυθμό ανοίγματός της, προ πορεία ανάφλεξης και θερμοκρασίες καυσαερίων.Με αυτόν το τρόπο εξασφαλίζει ότι δεν πάθει ζημιά η κεφαλή και οι βαλβίδες ή οτοιοδήποτε άλλο ευαίσθητο σημείο του κινητήρα. Αυτή δε η λειτουργία είναι κλειδωμένη από το εργοστάσιο και δεν μπορεί να επέμβει ο μηχανικός ούτε κανείς άλλος.
Επίσης τα σοβαρά κίτς , δεν είναι όλα τα ίδια για κάθε κιντήρα. Υπάρχουν άλλα κίτς για κινητήρες μέχρι 1800 και μέχρι 160 άλογα και άλλα για μεγαλύτερους ή περισσότερα άλογα. Υπάρχουν διαφόρων ειδών μπεκιέρες, από απλές , γρήγορες, με μικ΄ρες βελόνες , με μεγάλες βελόνες , με κοντό πηνίο ή μακρύ , με μικρή dcr, ή μεγάλη. Το ίδιο και οι πνεύμονες. διαφόρων ειδών. Και φυσκά όπως αναφέρθηκε υπάρχει και η ακριβή λύση του υγρού ψεκασμού , αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Κατα αρχήν για υγρό ψεκασμό δεν έχω ιδέα οπότε προτιμώ να κρατήσω το στοματάκι μου κλειστό.

Το λες και μονο σου. Βασίζεται στην βενζίνη άρα είναι στο περίπου.
Άλλο καύσιμο
Άλλα μπεκ
Άλλη θέση στα μπεκ
Αχταρμάς

Αν περιμένεις να σε βάλει σε safe mode η cpu ενώ καις αέριο θα είναι αργά
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.584
Μηνύματα
2.945.139
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top