Ακούω λάθος αλλά μου αρέσει

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Αχ αυτα τα πριμα, τα ακους με συνομιλικο ειναι τελεια, τα ακους με μικροτερο, φευγει ο πιτσιρικας τρεχοντας.
Οι ανω των 50, Μονο για σαμπγουφερ, μπυρες και τσιπουρα , εκτος ειδικων περιπτωσεων ...
 

Y

Yiannis_B

Guest
To "Ακούω λάθος αλλά μου αρέσει" έχει και άλλη ερμηνεία.

" Μπορώ να ανεχτώ το σύστημα, γιατί δεν έχει κάτι να μου σπάει να νεύρα". Η Υψηλή Πιστότητα ΠΑΝΤΑ έπεται.

Η ανάποδα, αν σε ενοχλεί κάτι στο σύστημα, οφείλεις να το βρεις και να το εξαλείψεις σε βάρος ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ απόδοσης. -ΝΟΜΟΣ.

Και μετά ανασυγκρότηση, διάβασμα, και ξεκίνημα σε νέες βάσεις.

Οι περισσότεροι ξαναγυρίζουν σε σούπες συστήματα (ή δεν έφυγαν ποτέ), γιατί άραξαν αρχικά σε κάτι που δεν τους ενοχλεί.

-Και δεν έχουν το σαράκι / τις γνώσεις / τα χρήματα / τα γερά ομολογουμένως νεύρα, να κινηθούν όπως πρέπει.

Όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ.

Τα έχει πει και ο Bhutia, πολύ καλύτερα από μένα, αλλά άντε βρες τα. :rolleyes:


 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.626
Reaction score
58.079
Μην πέρνεις και όρκο. Τα DAC πλέον έχουν γίνει τόσα πολλά που είναι μια κατηγορία μόνα τους, ακόμα και για νέα περιοδικά.
Τίποτα δεν μας λεει οτι στο μέλλον δεν θα βγουν μερικοί να λένε οτι τα παλια DAC "έπαιζαν μουσική" ενώ τα νέα ειναι χάλια. Οπότε σε 10-15 χρόνια παρε στο κεφάλι 10000€ :gotcha: ενα BROΟKLYN ή ένα METRIC.
Κάτι τέτοιο ήδη γίνεται,με την υπόγεια συγκατάνευση από το χαϊενδικό υπόκοσμο προς μετατροπείς περιέχοντες τσιπάκια παλαιάς εσοδείας και αρχιτεκτονικής,τα οποία δεν επιτελούν διαδικασία upsampling.
Μα δεν είναι επιχείρημα. Η κατάθεσή μου στην ομαδική ψυχοθεραπεία του thread. Δείξε κατανόηση...Άλλωστε είπαμε: Flac/Active Speakers και τα μυαλά στα κάγκελα. Άσε με να χαρώ και εμένα που δεν καταλαβαίνω τι είναι το σωστό.
Ανάλογες επιχειρηματολογίες συγκλίνουν συνειρμικά προς έναν...ασυμπτωτικό συλλογισμό:
Άμα ο χαϊενδισμός μας πηγαίνει ΄΄πηδιώντας΄΄ ως ακροατές ας μη θορυβούμαστε,φταίει απλώς το ότι είμαστε και πολύ...sexy τύποι.:roflmao:
Για την αντίληψη στο υπερηχητικό τμήμα του φάσματος απαντά και σχετικό δημοσίευμα στο νήμα "Λειτουργία της Ακοής" :
http://www.avsite.gr/forum/threads/Η-λειτουργία-της-ακοής.66469/page-10#post-1100247

Το βέβαιο πάντως είναι ότι και οι απωλέσαντες την ικανότητα ακοής στη ζώνη των ανώτατων υψηλών δεν παύουν ν'αντιλαμβάνονται απευθείας εντός του ακουστού -ακόμα και από εκείνους- φάσματος προϊόντα προερχόμενα από ενδοδιαμόρφωση ανάμεσα σε υπερηχητικές αρμονικές συνιστώσες...
 
Last edited:

Μηνύματα
1.994
Reaction score
4.704
To "Ακούω λάθος αλλά μου αρέσει" έχει και άλλη ερμηνεία.

" Μπορώ να ανεχτώ το σύστημα, γιατί δεν έχει κάτι να μου σπάει να νεύρα". Η Υψηλή Πιστότητα ΠΑΝΤΑ έπεται.

Η ανάποδα, αν σε ενοχλεί κάτι στο σύστημα, οφείλεις να το βρεις και να το εξαλείψεις σε βάρος ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ απόδοσης. -ΝΟΜΟΣ.

Και μετά ανασυγκρότηση, διάβασμα, και ξεκίνημα σε νέες βάσεις.

Οι περισσότεροι ξαναγυρίζουν σε σούπες συστήματα (ή δεν έφυγαν ποτέ), γιατί άραξαν αρχικά σε κάτι που δεν τους ενοχλεί.

-Και δεν έχουν το σαράκι / τις γνώσεις / τα χρήματα / τα γερά ομολογουμένως νεύρα, να κινηθούν όπως πρέπει.

Όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ.

Τα έχει πει και ο Bhutia, πολύ καλύτερα από μένα, αλλά άντε βρες τα. :rolleyes:



Ξαναδιαβασε το σχόλιο μου στον Bhutia #352 σελίδα 18.
Ευχαριστω
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.827
Reaction score
27.883
Όταν ήσουν τριτοετής, άκουγες το πολύ μέχρι 18500.

Όταν ήσουν τριετής, άκουγες στους 20500.

Τριετής, δηλαδή σε ηλικία τριών ετών. Πριν μιλήσεις.

21.500 δεν άκουσες ποτέ. Μόνο ο Μάρκου. Και πιο ψηλά δηλαδή, 22.500 και 23.500, και ίσως και πιο πάνω.

Μόνο ο Μάρκου ακούει υπερήχους, ασχέτως ηλικίας. Είναι λόγω βολβού, το γουρλωμενο μάτι, το τσακιρικο που'λεγε ο Χατζηχρήστος, αυτό που'φαγε τη μπουνιά από τον Ρίζο.

Απ'το μάτι τους ακούει τους υπερήχους. Δεν είδες το paper?

Στο Κ.Α.Ι τερμάτιζα με χαρακτηριστική ευκολία τον ακοογράφο τους μέχρι τα 30 μου. Μέχρι 22κ έφτανε.
Στο εργαστήριο με γεννήτρια στο μισό μέτρο 23κ. Από tweeter.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.268
Reaction score
137.909
Το βέβαιο πάντως είναι ότι και οι απωλέσαντες την ικανότητα ακοής στη ζώνη των ανώτατων υψηλών δεν παύουν ν'αντιλαμβάνονται απευθείας εντός του ακουστού -ακόμα και από εκείνους- φάσματος προϊόντα προερχόμενα από ενδοδιαμόρφωση ανάμεσα σε υπερηχητικές αρμονικές συνιστώσες...
Τα οποία, στο χώρο του χόμπι που μας απασχολεί, μία χαρά τα πιάνουν τα μικρόφωνα και καταγράφονται μέσα στο συχνοτικό όριο του οντιο, όπως αυτό οριοθετείται (και με τη χρήση πρόσθετων φίλτρων) στα μέσα αποθήκευσης και διάδοσης της μουσικής μας.

Λόγω ακριβώς αυτών των τεχνικών χαρακτηριστικών των συχνοτικων ορίων των μέσων αποθήκευσης και διανομής, καθώς και των ισχυουσών τεχνικών προδιαγραφών της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, όπως αυτά καθορίζονται από τις αρχές της AES και τις προδιαγραφές της EBU, δεν υφίσταται κανένας λόγος να υπάρχει δυνατότητα των ηχείων να αναπαράγουν υπερήχους, καθώς δε προβλέπεται αυτό να τους ζητηθεί ποτέ στα πλαίσια της αναπαραγωγής ηχογραφημένου υλικού.

Στα πλαίσια ενίσχυσης στάθμης ενός λάιβ μουσικού γεγονότος, ίσως η δυνατότητα αυτή να έχει νόημα να υφίσταται σε όλη την αλυσίδα αναπαραγωγής, ακόμα και για κωφούς, αν και πολύ αμφιβάλλω αν αυτό συμβαίνει, παρατηρώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά των περισσότερων ΡΑ ηχείων.

Και πάντα καλό είναι να γυρνάμε να ρίχνουμε μία ματιά στις καμπύλες φλετσερ μανσον, έτσι για να μη τις ξεχνάμε ούτε στιγμή.

Όσον αφορά το ανθρώπινο αισθητήριο, πέραν της κατασκευαστικής του αρχιτεκτονικής, η οποία εμπεριέχει τμήματα υπεύθυνα για την αποτελεσματική απομόνωση των υπερήχων, έχουν γίνει αρκετές μελέτες που έδειξαν με απόλυτη ακρίβεια τη μεταβολή του εύρους του ακουστικού φάσματος σε σχέση με την ηλικία, και κάθε προσπάθεια άρνησης αυτών, αποτελεί ξεμωραμένη επίδειξη σωματοποιημένου παλιμπαιδισμού, συμπεριλαμβανομένων των τυπικών ιστοριών αξιολάτρευτων γερόντων περί απόδοσης των γεννητικών οργάνων.:p
[DOUBLEPOST=1490018476][/DOUBLEPOST]
Στο Κ.Α.Ι τερμάτιζα με χαρακτηριστική ευκολία τον ακοογράφο τους μέχρι τα 30 μου. Μέχρι 22κ έφτανε.
Στο εργαστήριο με γεννήτρια στο μισό μέτρο 23κ. Από tweeter.
Όσο και να επιμένεις, δεν πρόκειται να ενδώσω, από μένα τουλάχιστον έχεις γενική ασυλία, προεδρική χάρη και την ατέλειωτη συμπάθειά μου. Αγάπη μόνο.:p
 

TGD

Μηνύματα
8.742
Reaction score
8.764
Όταν ήσουν τριτοετής, άκουγες το πολύ μέχρι 18500. 21.500 δεν άκουσες ποτέ.
Στο εργαστήριο είχαμε γεννήτρια συχνοτήτων με αυλούς αέρα, οπότε όταν έλεγε 21500 έβγαζε 21500. Δεν ήταν από τουίτερ για να βγάζει υπο-αρμονικές. Και από κάποιο σημείο και πέρα πρέπει να πάψεις να λές ότι τα ξέρεις όλα και για όλους.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.268
Reaction score
137.909
Αν και βαργιέμαι, αλλά ας κάνουμε λίγο χαβαλέ με τους "φυσικούς ήχους", μιας και η λέξη "αυλός" ξυπνάει πολλά ανάμεσά μας, και δεν αναφέρομαι μόνο στον Μάρκου.:p

Το οποιοδήποτε πνευστό, αποτελεί ένα φυσικό όργανο. Ας πούμε το εκκλησιαστικό όργανο, το οποίο αποτελείται από αυλούς που συντονίζουν σε μία βασική συχνότητα ο καθένας, αντιπροσωπεύοντας από μία νότα. (Το πρώτο πνευστό που αποτέλεσε βάση του οργάνου, ήταν η σύριγγα, ενώ το όργανο είναι εξέλιξη του αρχαιοελληνικού ύδραυλου, και είναι κατ'ουσίαν πνευστό, όπως η τρομπέτα και άλλα φυσικά όργανα). 8-)

Τα φυσικά όργανα, όταν αποδίδουν μία οποιαδήποτε νότα, έχουν ένα τεράστιο συχνοτικό εύρος πέριξ αυτής της νότας. Η κεντρική συχνότητα της νότας αποτελεί την βασική ή θεμελιώδη συχνότητα, ενώ στην απεικόνιση στο φάσμα βλέπουμε κι άλλες κορυφώσεις σε συχνοτικά τμήματα, οι κεντρικές συχνότητες των οποίων ονομάζονται αρμονικές.:)

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, είναι πολύ συχνό οι αρμονικές να έχουν μεγαλύτερη στάθμη από τη βασική, όπως μπορούμε να δούμε σε μία νότα τρομπέτας: :o



Προσθέστε στο παραπάνω την τραγικά αυξημένη ευαισθησία του ανθρώπινου αυτιού στις συχνότητες από 2 έως 5 χιλιοκυκλους, οπότε καταλαβαίνετε ότι η σχετική αντιληπτότητα των αρμονικών (αλλά και σε σχέση με τη βασική) εξαρτάται όχι μόνο από αυτήν καθαυτήν την ισχύ τους, αλλά και από την ευαισθησία του αυτιού, όπως αυτή απεικονίζεται στις γραμμές ακουστοτητας των Φλέτσερ Μάνσον, για τις οποίες έχει βγάλει μαλλιά η γλώσσα μου..:p:D:D

Το ακόμα πιο περίεργο, είναι πως μπορούμε να καταργήσουμε την βασική, και να ακούμε τον ίδιο ήχο, με ελάχιστη έως ανύπαρκτη διαφοροποίηση! :o

Δηλαδή, αν φιλτράρουμε την βασική και την εξουδετερώσουμε, τότε συνεχίζουμε να ακούμε αναλλοίωτη την νότα της πχ τρομπέτας! :o

Καλό, ε; :fuckyou:

Στην πραγματικότητα, αυτό δεν είναι καθόλου σπάνιο σε τυπικούς οικιακούς χώρους ακροάσεων, καθώς τα εξοντωτικά φιλτραρίσματα μεμονομένων συχνοτήτων σε τέτοιους χώρους είναι δεδομένα, λόγω ακυρώσεων σε λείους τοίχους που δημιουργούν "concrete delayed echoes", το οποίο εξηγεί το γνωστό comb filtering. ;)

Κι όμως, αυτού του είδους το φιλτράρισμα δεν αλλοιώνει την σχετική ισχύ των διαφόρων συχνοτικων περιοχών των αρμονικών (το οποίο είναι σημαντικό για το χαρακτήρα ή χροιά του πχ φυσικού οργάνου) αλλά παρόλα αυτά ακυρώνει κάποια στενά τμήματα του φάσματος.
Αν λοιπόν η βασική ή θεμελιώδης συχνότητα ενός οργάνου, συμπέσει με συχνότητα ακύρωσης στο χώρο ακρόασης, προφανώς δε θα ακούς τίποτα από τη βασική, αλλά θα ακούς όλες τις αρμονικές, οι οποίες θα είναι πλέον σε υψηλότερη ισχύ από τη βασική, κι ας μην ήταν πριν, και πάλι δε καταλαβαίνεις τίποτα στον ήχο! :D:p:D:p

Τυπικό παράδειγμα είναι οι χαμηλές συχνότητες όπου ή έχουμε σημαντικές ακυρώσεις ή δε βγαίνουν καν από τα ηχεία μας σε αντιληπτές στάθμες (είπαμε, γραμμές ακουστοτητας, Φλέτσερ Μάνσον λεμεεε) κι όμως έχουμε την αίσθηση επαρκέστατου μπάσου, που μπορεί να το θεωρούμε και απόλυτα σωστό! :p

Φυσικά δεν είναι απόλυτα σωστό, διότι το λάιβ βαθύ μπάσο γίνεται ιδιαίτερα εντόνως αντιληπτό από τις δονήσεις στο θώρακα και γενικά στο σώμα, έχει τερατώδη ισχύ και θέλει μηχανήματα με ημιόσχεο μεγέθους Λευκού Πύργου για να αναπαραχθεί πλήρως, είναι αυτές οι παλαβομάρες που λέω για ηχεία με SPL 130+ ντεσιμπέλ, που δεν "αρέσουν", ιδίως σε "λάτρεις" λυχνιακων υλοποιησεων.. τες πα.:p:D:p:D

Το γεγονός ότι δεν ακούμε καν την απουσία της θεμελιώδους, το έχουν εκμεταλλευτεί στην απόδοση ακόμα και των χαμηλών συχνοτήτων, καθώς είναι γνωστό πως πολλά μικρά ηχεία αδυνατούν να αποδώσουν επαρκώς τις χαμηλές συχνότητες, και δε το λέω γω η λεμονιά, το λέει η βικη: :fuckyou:

<<This very concept of "missing fundamental" being reproduced based on the overtones in the tone has been used to create the illusion of bass in sound systems that are not capable of such bass. In mid-1999, Meir Shashoua of Tel Aviv, co-founder of Waves Audio, patented an algorithm to create the sense of the missing fundamental by synthesizing higher harmonics.[20] Waves Audio released the MaxxBass plug-in to allow computer users to apply the synthesized harmonics to their audio files. Later, Waves Audio produced small subwoofers that relied on the missing fundamental concept to give the illusion of low bass.[21] Both products processed certain overtones selectively to help small loudspeakers, ones which could not reproduce low-frequency components, to sound as if they were capable of low bass. Both products included a high-pass filter which greatly attenuated all the low frequency tones that were expected to be beyond the capabilities of the target sound system.[22] One example of a popular song that was recorded with MaxxBass processing is "Lady Marmalade", the 2001 Grammy award-winning version sung by Christina Aguilera, Lil' Kim, Mýa, and Pink, produced by Missy Elliott.[22]>>


Μετά μου λέτε ότι "ξέρω γω τι ακούω", και γω τζάμπα επαναλαμβάνω το "γιου νόου νάθινγκ Τζων Σνόου"! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Link για τους πιο διαβαστερούς, περί missing fundamental, suppressed fundamental, or phantom fundamental.:drinks:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.268
Reaction score
137.909
Δηλαδή οι χροιές, οι πολυλαττεμένες γκόμενες των απανταχού χαλιεντάδων, εξαρτώνται μόνο από την σχετική ισχύ των διαφόρων συχνοτικων περιοχών των αρμονικών.

Και είναι κατά κύριο λόγο οι λυχνιακές υλοποιήσεις αυτές που αλλοιώνουν τις χροιές των οργάνων, διότι λόγω υψηλής αντίστασης εξόδου (συγκρισημης με την αντίσταση του ηχείου) μετατρέπουν τις διακυμάνσεις της εμπέδησης του ηχείου σε διακυμάνσεις της απόκρισης του ηχείου.:fuckyou:

Αντιθέτως, κάτι "ψυχρά πσηφιακά" σα τα άθλια ενκορ, επειδή ακριβώς αδιαφορούν για τις διακυμάνσεις εμπέδησης του ηχείου στο φάσμα, δεν αλλοιώνουν καθόλου τις χροιές των φυσικών οργάνων, κι αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο ατού τους. ;)

Ταυτόχρονα, όταν κάνουμε ισοσταθμιση, οφείλουμε να αδιαφορούμε για διακυμάνσεις πολύ στενού συχνοτικου εύρους, διότι δεν είναι ακουστές, και κατά κανόνα οφείλονται σε μιας συχνότητας ακυρώσεις του χώρου ακρόασης που είναι άνευ σημασίας. Μόνο τις μεγάλου συχνοτικου εύρους διακυμάνσεις οφείλουμε να διορθώσουμε, διότι αλλιώς θα έχουμε αλλοιώσεις στις χροιές των φυσικών οργάνων.

Οκ?

Ξέρω ότι υπάρχουν διαφόρων ειδών αντιδράσεις στο ίδιο άκουσμα από διαφορετικούς ακροατές:

FB_IMG_1490031798766.jpg

Αλλά εγώ είμαι απλός άνθρωπος, αν έχω χαμηλές ολικές παραμορφώσεις, ισορροπημένη απόκριση στο φάσμα και επαρκές SPL (λάιβ ακούσματος) σε χώρο με RT 60 εντός προδιαγραφών, είμαι οκ. Είναι νομίζω ωραίο πράγμα να είσαι απλός άνθρωπος:

FB_IMG_1490031741217.jpg

FB_IMG_1490031931625.jpg

Συμπερασματικά, περί χάι εντ:

FB_IMG_1484226722803.jpg
 
Last edited:


Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Τις προσβολές και τις ειρωνίες δεν μπορώ να τις καταλάβω, αλήθεια λέω.
Τα φόρουμ το μόνο που έχουν είναι οι συζητήσεις, τα παραπάνω απλά σαμποτάρουν την έννοια του φόρουμ.

Εκτός αν είμαστε στο Γυμνάσιο πάλι.
 


Μηνύματα
1.221
Reaction score
1.752
Aνοχη στον χαβαλε θελει μονο.
Απολυτως κανενα τσιτωμα.
Ειδικα μεταξυ φιλων ... μονο teasing.
Aυτος ο αυλος ... μου φερνει στο μυαλο κατι σαν ... τη Ρουμανικη Φλογερα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.268
Reaction score
137.909
Τις προσβολές και τις ειρωνίες δεν μπορώ να τις καταλάβω, αλήθεια λέω.
Αν έχεις προσβληθεί από τα κείμενά μου, ως γνήσιος χαιεντας που πιστεύει σε καλώδια, επειδή λέω τα καβλώδια φύκια, ειλικρινά, είχα κάτι σκορδογκαΐλες, που δε λέγεται! Κατουριεμαι από τα γέλια με τέτοιες χαζομάρες..:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Δε με απασχολεί διόλου το να τα χώνω στεγνά σε σκεπτικά παραλογισμού, αβάσιμα, τυπικές χαλιεντίλες.

Όμως, δε προσβάλλω ανθρώπους, προσβάλλω μόνο μηχανήματα και κυρίως λάθος ιδεοληψίες και δείχνω την άγνοια.

Δεν σε προσβάλλω αν σου πω ότι δε ξέρεις κάτι. Δεν είναι προσβολή η έλλειψη γνώσης. Είναι απλή διαπίστωση.

Αν νομίζεις ότι το κείμενό μου προσβάλλει ως άνθρωπο κάποιον συγκεκριμένο συνφορουμιτη, δείξε μου σε ποιο σημείο, να ζητήσω συγγνώμη.

Ειδάλλως, μην κάνεις σα μωρό, να προσπαθείς να γυρίζεις επί προσωπικού την απλή αντικειμενικότητα, όπως καταγράφεται πχ στην βίκη, διότι αποτελεί μόνο γνώση.

Δε νομίζω να σε προσβάλλει η γνώση, ε; ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.268
Reaction score
137.909
Μουσικό διάλειμμα, εξαιρετικής ηχογράφησης (Θέμης), και μου άρεσε πολύ η ερμηνεία της κυρίας Άννας Στυλιανάκη, της Θεσσαλονικιάς, στο 5:20:

Διαβάστε και τα σχόλια του Θέμη από κάτω, στο YouTube:


Τα σχόλια του Θέμη:

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά η ξεχωριστή μουσική εκδήλωση “Diplomats in Concert in Athens”, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, όπου Πρέσβεις, διπλωμάτες, μέλη των οικογενειών τους και Έλληνες λυρικοί καλλιτέχνες ένωσαν το πάθος τους για τη μουσική, με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για τον εξοπλισμό ενός σπιτιού SOS στο νέο Παιδικό Χωριό SOS στο Ηράκλειο της Κρήτης. Πρέσβεις και μέλη του διπλωματικού σώματος από την Αυστραλία, Αυστρία, Γερμανία, Γεωργία, Ιαπωνία, Καναδά, Λουξεμβούργο, Μπαγκλαντές, Σλοβενία και Τσεχία ξεδίπλωσαν το ταλέντο τους και συνεπήραν το κοινό με έργα των Schubert, Vivaldi, Chopin, Rossini, Tchaikovsky, Lehar, Verdi, Puccini, Cahuzac, Νίνο Ρότα, Μίκη Θεοδωράκη και άλλων. Μαζί τους συμμετείχαν η σοπράνο Άννα Στυλιανάκη, ο βαρύτονος Διονύσης Σούρμπης, το Jazz τρίο του Τάκη Φαραζή (John Balikos Jazz τρίο) και οι διακεκριμένοι πιανίστες Ευγενία Βοτανοπούλου, Δημήτρης Γιάκας και ο διεθνούς φήμης Πάνος Καράν. Το σχεδιασμό του φωτισμού της βραδιάς και φέτος επιμελήθηκε η διεθνούς φήμης και βραβευμένη με ΕΜΜΥ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 Ελευθερία Ντεκώ, ενώ την επιμέλεια και την οργάνωση παραγωγής είχε ο καλλιτέχνης της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Νίκος Τσαούσης. Ένα θερμό ευχαριστώ στους χορηγούς της εκδήλωσης Groupama, Genesis Pharma και Panas Sophisticated Hospitality, στους υποστηρικτές Coca-Cola, Κayak, Κτήμα Σκούρα και Ωδείο Μουσικοί Ορίζοντες, καθώς και στο κοινό που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα και έβαλε, με τη συμμετοχή του, το λιθαράκι του στο τέταρτο Παιδικό Χωριό SOS, στο Ηράκλειο της Κρήτης. Live sound @video by LOCATION SOUND-Themis Zafiropoulos
 
Last edited:

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Αν έχεις προσβληθεί από τα κείμενά μου, ως γνήσιος χαιεντας που πιστεύει σε καλώδια, επειδή λέω τα καβλώδια φύκια, ειλικρινά, είχα κάτι σκορδογκαΐλες, που δε λέγεται! Κατουριεμαι από τα γέλια με τέτοιες χαζομάρες..:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Δε με απασχολεί διόλου το να τα χώνω στεγνά σε σκεπτικά παραλογισμού, αβάσιμα, τυπικές χαλιεντίλες.

Όμως, δε προσβάλλω ανθρώπους, προσβάλλω μόνο μηχανήματα και κυρίως λάθος ιδεοληψίες και δείχνω την άγνοια.

Δεν σε προσβάλλω αν σου πω ότι δε ξέρεις κάτι. Δεν είναι προσβολή η έλλειψη γνώσης. Είναι απλή διαπίστωση.

Αν νομίζεις ότι το κείμενό μου προσβάλλει ως άνθρωπο κάποιον συγκεκριμένο συνφορουμιτη, δείξε μου σε ποιο σημείο, να ζητήσω συγγνώμη.

Ειδάλλως, μην κάνεις σα μωρό, να προσπαθείς να γυρίζεις επί προσωπικού την απλή αντικειμενικότητα, όπως καταγράφεται πχ στην βίκη, διότι αποτελεί μόνο γνώση.

Δε νομίζω να σε προσβάλλει η γνώση, ε; ;)
Μην παίρνεις φόρα, επειδή έγραψα μετά από εσένα δεν σημαίνει ότι απευθύνομαι σε εσένα, γιαυτό είναι τα quote άλλωστε.
Κάνω σαν μωρό? Επι προσωπικού? εε, μπα, δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Εσύ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.268
Reaction score
137.909
Ούτε! ;)

Σορρυ λύκε, νόμιζα ότι έλεγες εμένα και γι'αυτό απάντησα.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.634
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top