Jazzεμένος πενηντάρης ψάχνει

A

AKARL

Guest
Νομίζω ότι δεν μπορείς να το κάνεις. Ο λόγος είναι ότι για να παίξει το main in, θα πρέπει να το επιλέξεις από το πάνελ μπροστά. Άρα δεν θα μπορείς να έχεις άλλη επιλογή στο Input.
Μάλλον έχεις δίκιο σ'αυτό. :(
[DOUBLEPOST=1491908558][/DOUBLEPOST]
Εκεί που λέει main direct έχει προφανώς τζαμπερακια εσωτερικά, αυτά που φαίνονται σα διακόπτες.
Άνοιξε να τα βρεις.

Αν τα αφαιρέσεις, δε θα παίζει, εκτός κι αν συνδέσεις με ένα εξωτερικό καλώδιο τα δύο ζεύγη βυσμάτων
Σε αυτή την περίπτωση θα δουλέψει το όλο εγχείρημα με το DSP και τα 2 σαμπ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.351
Reaction score
138.115
Σε αυτή την περίπτωση θα δουλέψει το όλο εγχείρημα με το DSP και τα 2 σαμπ?
Ναι, αλλά όχι σωστά.
Δηλαδή θα δουλέψει σωστά, μόνο σε τέρμα τα γκάζια.

Θες να σου εξηγήσω το γιατί;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.351
Reaction score
138.115
θα με πιστέψεις;
Όχι.:p:D

Εκεί που έβαλα το Χ πρέπει να εισέλθει το μίνι ντιεσπι, με υποχρέωση να φτιάξεις άλλο ένα μπαφερ. Αλλιώς, πριν το μπαφερ, αλλά δε ξέρω το φόνο στειτζ αν αντέχει καλωδίωση, δε δείχνει πως υλοποιείται σ'αυτό το σχεδιάγραμμα.

Screenshot_20170411-140729-01.jpeg


Μπορεί να γίνει εύκολα αυτό, από κάποιον που πιάνουν λίγο τα χέρια του, δηλαδή που είναι σε επίπεδο τεχνικού να μπορεί να δέσει τα κορδόνια του.

Μόνος σου, μπορείς να συνδέσεις το μίνι ντιεσπι μόνο ανάμεσα στο CD player και στον γιαμαχα.

Το μπαφερ είναι προφανώς ένα οπ αμπ με 3 αντιστάσεις και δύο πυκνωτές, συνολικό κόστος τλια ευλώ. Απλή αντιγραφή του υπάρχοντος, τροφοδοσία από την ήδη υπάρχουσα. Πιο απλά, δε γίνεται.. επίπεδο ευκολίας υπό το μηδέν.
 
Last edited:

A

AKARL

Guest
Όχι.

Εκεί που έβαλα το Χ πρέπει να εισέλθει το μίνι ντιεσπι, με υποχρέωση να φτιάξεις άλλο ένα μπαφερ. Αλλιώς, πριν το μπαφερ, αλλά δε ξέρω το φόνο στειτζ αν αντέχει καλωδίωση, δε δείχνει πως υλοποιείται σ'αυτό το σχεδιάγραμμα.

View attachment 73026

Μπορεί να γίνει εύκολα αυτό, από κάποιον που πιάνουν λίγο τα χέρια του, δηλαδή που είναι σε επίπεδο τεχνικού να μπορεί να δέσει τα κορδόνια του.

Μόνος σου, μπορείς να συνδέσεις το μίνι ντιεσπι μόνο ανάμεσα στο CD player και στον γιαμαχα.

Το μπαφερ είναι προφανώς ένα οπ αμπ με 3 αντιστάσεις και δύο πυκνωτές, συνολικό κόστος τλια ευλώ. Απλή αντιγραφή του υπάρχοντος, τροφοδοσία από την ήδη υπάρχουσα. Πιο απλά, δε γίνεται.. επίπεδο ευκολίας υπό το μηδέν.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.859
Reaction score
10.756
Εκεί που λέει main direct έχει προφανώς τζαμπερακια εσωτερικά, αυτά που φαίνονται σα διακόπτες.
Άνοιξε να τα βρεις.

Αν τα αφαιρέσεις, δε θα παίζει, εκτός κι αν συνδέσεις με ένα εξωτερικό καλώδιο τα δύο ζεύγη βυσμάτων.

Θα περίμενα να έχει κουμπί στην πρόσοψη main direct ή κάποιο επιλογέα, που αν το πατήσεις ή το επιλέξεις, να μη παίζει από τα ηχεία, εκτός κι αν συνδέσεις με καλώδια τα πίσω ερσεά.
Αν τα αφαιρέσει γιατί δεν θα παίξει το σύνολο;
Θα πάρει είσοδο το dsp από τον Yamaha και θα βγάλει 4 εξόδους.
Εξοδος 1 και 2 θα ξαναμπούν στον Yamaha για τα ηχεία και έξοδοι 3 - 4 θα πάνε στα σαμπ .
Volume από τον Yamaha.
Λάθος κάνω;

Ακαρλ ξέχασες το μικρόφωνο +100€

Αυτό με το τέρμα volume που λέει ο Κώστας δεν το κατάλαβα αλλά τεσπα , μπορεί να αφήσει τον Yamaha τέρμα και να χρησιμοποιήσει το volume του dsp
 
Last edited:


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.859
Reaction score
10.756
Όσο το σκέφτομαι αυτή η λύση δεν παίζει. :(
Αυτή είναι η καλύτερη λύση, άσε να δούμε τι θα απαντήσει ο Κωστας ear , μήπως δεν υπολόγισε ότι το dsp έχει volume control και βλέπουμε.
 

A

AKARL

Guest
Δεν έχει, δηλαδή, ουδεμία σχέση με τις διαφορετικές καμπύλες-στόχους σε υψηλές έναντι χαμηλών στάθμεων ακρόασης; (αυτό είχα υποψιαστεί) :onthequiet::onthequiet::onthequiet:

Τεσπά, ρίχνω άλλη ιδέα στο τραπέζι (αρχίζω να ξεμένω όμως):

2 Presonus Sceptre (s6 ή s8) + 2 Presonus Temblor T-10 + MiniDSP DDRC-24 σε χρέη προ και φόνο.

Θα ήταν ΟΚ για τον χώρο μου;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.351
Reaction score
138.115
Εκεί που έβαλα το Χ πρέπει να εισέλθει το μίνι ντιεσπι, με υποχρέωση να φτιάξεις άλλο ένα μπαφερ
Μόνο αυτό δεν έχει πρόβλημα.

Φυσικά και η χρήση του μίνι ντιεσπι μόνο σε μία πηγή, το CD, και μετά στον γιαμαχα.

Όλες οι υπόλοιπες λύσεις, έχουν διάφορα θέματα, κυρίως θορύβων και δυναμικού εύρους, και δε θα τις πρότεινα ούτε για "δοκιμή".

Το μίνι ντιεσπι δεν πρέπει να συνδέεται στην έξοδο προενισχυτή.

Οφείλει να παίρνει στην είσοδό του σήμα line level χωρίς καμία απολύτως μείωση στάθμης, σε φουλ λεβελ, και ιδανικά ψηφιακό.

Οκ?
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.859
Reaction score
10.756
Οφείλει να παίρνει στην είσοδό του σήμα line level χωρίς καμία απολύτως μείωση στάθμης, σε φουλ λεβελ, και ιδανικά ψηφιακό.

Οκ?
Αυτό λέω βρε, να αφήσει τον προYamaha τέρμα και να έχει volume control από το dsp. Απλός δεν θα πάρει ψηφιακό σήμα (προυπόθεση τα τσαμπερς για να σπάσει σε προ και τελικό ο Yamaha).
Αλλιώς αν γίνεται να βγάλει τελείως off τον προ του Yamaha και να βάλει μόνο το dsp για προ, μετά έξοδο στον Yamaha - τελικό και στα sub.
Ούτε έτσι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.351
Reaction score
138.115
Θα ήταν ΟΚ για τον χώρο μου;

Ναι, είσαι στο σωστό δρόμο. ;)

Το S8 με ένα Τ10 αποτελεί αξιόλογη άποψη. :)

Έξυπνη επιλογή το S8 για ευρύτατο σουιτ σποτ. Συγκριτικά, αυτό βγάζει λίγη στάθμη παραπάνω (λόγω μεγαλύτερου γουφερ και λίγο πιο δυνατού ενισχυτή) από αυτό, αλλά δεν θα έχει τέτοιο σουιτ σποτ με το ομοαξονικό. Και ως ακόμα μία διαφορά, το ένα στην πλάτη έχει και ερσεά, το άλλο καρφί. (Χρηστική διαφορά).

Συμφωνώ με το πακέτο ηχείων.
Ίσως αργότερα, σε δεύτερο χρόνο, να πάρεις 2 Τ10 ακόμα. Θα αποτελέσουν καλή βελτίωση. ;)

MiniDSP DDRC-24 σε χρέη προ και φόνο
Σε χρέη προ και ντακ, οκ. Φόνο δε ξέρω αν δουλεύει, δες το μανιουαλ. Ιδέαν δεν έχω τι δυνατότητες έχει. ;)
[DOUBLEPOST=1491924159][/DOUBLEPOST]
μπορεί να αφήσει τον Yamaha τέρμα και να χρησιμοποιήσει το volume του dsp
Αυτό λέω βρε, να αφήσει τον προYamaha τέρμα και να έχει volume control από το dsp.
Ναι, το είδα και πριν, και απάντησα γενικά:

Μόνο αυτό δεν έχει πρόβλημα. (Το Χ στην εικόνα)

Φυσικά και η χρήση του μίνι ντιεσπι μόνο σε μία πηγή, το CD, και μετά στον γιαμαχα.

Όλες οι υπόλοιπες λύσεις, έχουν διάφορα θέματα, κυρίως θορύβων και δυναμικού εύρους, και δε θα τις πρότεινα ούτε για "δοκιμή".
Οπότε, έχω απαντήσει ήδη σε αυτό που πρότεινες.
Είναι δυο ενεργοί προενισχυτες σε σειρά, ο ένας με τέρμα το βολιουμ, χωρίς να ξέρεις τι κέρδος έχει. Τες πα, το σενάριο μπάζει.. γενικά. Νομίζω ότι δε ξέρω πολλούς να συνδέουν 2 προ σε σειρά.. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.351
Reaction score
138.115
Για τα μακριά καλώδια διασύνδεσης ηχείων, δε θα τη βγάλεις με ερσεά. Και μη το δοκιμάσεις καν. ;)

Οπότε θα χρειαστεί κι ένα di-box 4-καναλο, να παίρνει ερσεά και να δίνει εξελάρ, το οποίο θα μπεί αμέσως μετά το μίνι ντιεσπι, με 4 κοντά καλώδια ερσεά. Μετά με εξελάρ, δώσε κι ένα χιλιόμετρο καλώδιο, κανένα πρόβλημα. :)

Είχε βρει ο Ζαπάντης ένα εξαιρετικό πολυκάναλο di-box και σε λογικό κόστος, νομίζω από Νάκα. ;)
 
Last edited:

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.468
Νομίζω ότι δε ξέρω πολλούς να συνδέουν 2 προ σε σειρά.. :)
ωωχχ :oops: ... εγω που 'χω τον προ τερμα και παιζω με το volume του foobar ειμαι λαθος ρε παιδια ?
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.351
Reaction score
138.115
Πρώτον κόβεις δυναμικό εύρος μέσω φουμπαρ, το οποίο δεν είναι τραγικό, και θα χάνει λίγη πληροφορία, αλλά αυτό δεν έχει σημασία σε χαμηλές στάθμες ακρόασης, όπου έτσι κι αλλιώς χάνεις πληροφορίες.

Δεύτερον, ο προ παίρνει χαμηλής στάθμης σήμα, οπότε δεν λειτουργεί στο πλαίσιο των τεχνικών του χαρακτηριστικών (λόγος σήματος προς θόρυβο) οπότε έχεις κι άλλες αλλοιώσεις, κι άλλο μειωμένο δυναμικό εύρος, λόγω υποοδηγησης των σταδίων του προ.

Προτίμησε φουμπαρ στο τέρμα, και έλεγχο στάθμης από τον προ, λύνονται όλα τα προβλήματα έτσι.

Αλλιώς, από το φουμπαρ παίξε βολιουμ και πάρε ψηφιακή έξοδο να ταισεις ένα τέτοιο ή τέτοιο, πσηφιακά. :p
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.859
Reaction score
10.756
Ο προ είναι φτιαγμένος να παίρνει Χ βολτ (συνήθως κάπου στα 2V) στην είσοδο και να βγάζει Ψ στην έξοδο.
Η δουλειά του είναι να μετατρέπει το Χ σε Ψ και όχι το ανάποδο.
Αν του κόβεις την είσοδο είναι σαν να του βάζεις να κάνει την ανάποδη δουλειά. Ο προ φτιάχνεται με την προϋπόθεση Χ σταθερό και έξοδος μεταβαλλόμενη. Όχι ότι έχει πρόβλημα αλλά είναι λίγο κουλό. Τι να κάνεις 2 προ;

Τα players ιδιαίτερα κάτω από το 50% συμπιέζουν πολύ αλλά λόγω χαμηλού βόλουμ δεν γίνεται αντιληπτό

Edit: Μαζί γράφαμε αλλά πως κατάφερες να κολλήσεις και ένα ενεργό :D:D
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.468
ο προ παίρνει χαμηλής στάθμης σήμα, οπότε δεν λειτουργεί στο πλαίσιο των τεχνικών του χαρακτηριστικών (λόγος σήματος προς θόρυβο) οπότε έχεις κι άλλες αλλοιώσεις, κι άλλο μειωμένο δυναμικό εύρος, λόγω υποοδηγησης των σταδίων του προ.
Ο προ φτιάχνεται με την προϋπόθεση Χ σταθερό και έξοδος μεταβαλλόμενη
ειναι αυτο που μου συνεβαινε οταν ειχα ενα x10 D αναμεσα σε προ και τελικο - μου 'κλεινε ο τελικος καθε τοσο - δουλευανε καποιες προστασιες -
... εχω και ξεχωριστο βολιουμ για καθε καναλι στον προ ...
ευχαριστω παιδες για τσ' απαντησεις ...
πατριδα σορρυ για τη καταχρηση του νηματος σου ...
(αμα παρεις εκειονε το μικροφωνακι να μου το δωκεις κ' εμενα ν' αλφαδιασω την υποθεση μου επαε περα ?)
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.919
Μηνύματα
2.956.121
Members
38.261
Νεότερο μέλος
eypsi
Top