- Μηνύματα
- 7.372
- Reaction score
- 2.556
Αν έχει σελίδα στο skroutz ή σε άλλο παρόμοιο κάνε του μια αρνητική κριτική. Συμβάνει συχνά αυτό (να λένε "άμεσα διαθεσιμο" και να μην το έχουν).Λοιπόν.
Αφού έφαγα μια ώρα κίνηση, πήγα στο μαγαζί να πάρω τον αφυγραντήρα.
Μου είχαν πει ότι τον έχουν άμεσα διαθέσιμο.
Όμως δεν τον είχαν και έπρεπε να τον παραγγείλουν και σε κανα δυό μέρες να τον φέρουν.![]()
![]()
Όταν διαμαρτυρήθηκα διότι μου είχαν πει ότι υπάρχει στο μαγαζί, ο γενικός δερβέναγας εκεί μου είπε:
"σιγά να μην κρατάμε στοκ από το κάθε μοντέλο που βλέπετε στην ιστοσελίδα μας"![]()
![]()
Οπότε τον ευχαρίστησα "ευγενικά" και αποχώρισα.
Του είπα ότι απλά θα τον πάρω από οπουδήποτε αλλού, αλλά όχι από εκεί.
Μου είπε ότι είμαι σκληρός και άδικος.
Του είπα ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο κι ας έχει άδικο.
Μου την έδωσε η όλη φάση, διότι έφαγα τόση ώρα, τόση ταλαιπωρία, κίνηση, βενζίνες, κόπος, χρόνος, επειδή η μαλ@κισμένη που απαντάει στο τηλέφωνο, δεν ξέρει να κάνει τη δουλειά της.