Κόντρα πλακέ, Seas κι ένα μάτσο Hypex

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.360
Reaction score
8.038
ΥΓ. Για το εν λόγω ηχείο, δεν γνωρίζω αν μπορεί κι αν ενδείκνυται να παίζει στο εγγύς πεδίο, σε απόσταση ακρόασης 1,35μ. Αν είναι εντός προδιαγραφών, θα το επιχειρούσα με κλειστά τα μάτια. ;)
Νομιζω προτείνεται ελαχιστη αποσταση μεταξυ τους 2,4m, αρα και αντιστοιχο τριγωνο.
Από όσο καταλαβαίνω η near field ακροαση ακυρωνει ουσιαστικα τα πλεονεκτήματα της dipole σχεδιασης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.523
Reaction score
138.473
Η απόσταση του μήκους του δωματίου είναι επαρκώς μεγάλη, ώστε να πέφτει αισθητά η στάθμη της ανακλώμενης ενέργειας στην επιστροφή της στα αυτιά του ακροατή στη θέση ακρόασης, σε σχέση με την άμεση ακτινοβολία.

Γενικά μιλώντας, η πιο οικονομική και βολική λύση στις χαμηλές συχνότητες, imho, δεν είναι η μάχη με τον κάθε τοίχο με το σκεπτικό απορρόφησης, αλλά η πονηρή ακύρωση των προβλημάτων και φυσικά η ενίσχυση της άμεσης ακτινοβολίας στον λόγο άμεση προς ανακλώμενη, δηλαδή η ελάττωση της απόστασης ακρόασης..

Νομίζω ότι διαφωνώ με την "εκτός φάσης" λογική του διπόλου που προαναφέρθηκε, καθώς και με την έννοια της "αντίστροφης φάσης" εκπομπής μπροστά και πίσω. Το μεγάφωνο των χαμηλών συχνοτήτων αποτελεί ένα σημείο σφαιρικής ακτινοβολίας προς όλες τις κατευθύνσεις, ως σημειακή πηγή. Και συ μετά τρέχεις να συμμαζέψεις τον τρόπο που αντιδρά ο χώρος σε αυτήν την ακτινοβολία, διότι βασικά το χώρο ακούς, λόγω της σημαντικής υπεροχής της ανακλώμενης ενέργειας προς την άμεση. Κι έτσι παίζουν τα δίπολα σε όλο το φάσμα, είναι κάτι που προσωπικά το έχω φάει με το κουτάλι. Βεβαίως είναι θετικό, υπό την έννοια ότι αντί να είναι δίπολο μόνο στα μπάσα, όπως όλα, είναι δίπολο παντού, άρα πιο ομοιογενές το φάσμα της ανακλώμενης. Ταυτόχρονα, το σύνολο της ανακλώμενης ενέργειας είναι μεγαλύτερο και οι χρόνοι αντήχησης του χώρου στο φάσμα αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία..
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.549
Reaction score
2.146
:D :D
Κτύπα εδώ : http://www.musicorama.gr/products/behringer-shark-fbq100-feedback-destroyer
ή εδώ : http://www.adagio.gr/el/?option=com...t_id=18753&virtuemart_category_id=56&Itemid=1
ή και εδώ : https://www.ebay.com/p/Behringer-Shark-DSP110-Feedback-Destroyer-Compressor-Unit/2255500025
(ή και με κάποιον AV)...

ρύθμισε για καθυστέρηση γύρω στο <ηχεία-πίσω τοίχος> ...

βάλε ένα ή δύο φθηνο-σαμπς στις πίσω γωνίες να παίζουν με ανεστραμμένη φάση ...

παίξε λίγο και με τις στάθμες ...

και έχεις σκοτώσει ΟΛΑ τα διαμήκη φουσκώματα ΚΑΙ βυθίσματα, ανεξαρτητως συχνότητας :D :D
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.360
Reaction score
8.038
:D :D
Κτύπα εδώ : http://www.musicorama.gr/products/behringer-shark-fbq100-feedback-destroyer
ή εδώ : http://www.adagio.gr/el/?option=com...t_id=18753&virtuemart_category_id=56&Itemid=1
ή και εδώ : https://www.ebay.com/p/Behringer-Shark-DSP110-Feedback-Destroyer-Compressor-Unit/2255500025
(ή και με κάποιον AV)...

ρύθμισε για καθυστέρηση γύρω στο <ηχεία-πίσω τοίχος> ...

βάλε ένα ή δύο φθηνο-σαμπς στις πίσω γωνίες να παίζουν με ανεστραμμένη φάση ...

παίξε λίγο και με τις στάθμες ...

και έχεις σκοτώσει ΟΛΑ τα διαμήκη φουσκώματα ΚΑΙ βυθίσματα, ανεξαρτητως συχνότητας :D :D
Κάτι σαν αυτό
http://www.psiaudio.swiss/avaa-c20-active-bass-trap/
δηλαδή, αλλα φτηνό diy?
[DOUBLEPOST=1515681178][/DOUBLEPOST]
Η απόσταση του μήκους του δωματίου είναι επαρκώς μεγάλη, ώστε να πέφτει αισθητά η στάθμη της ανακλώμενης ενέργειας στην επιστροφή της στα αυτιά του ακροατή στη θέση ακρόασης, σε σχέση με την άμεση ακτινοβολία.

Γενικά μιλώντας, η πιο οικονομική και βολική λύση στις χαμηλές συχνότητες, imho, δεν είναι η μάχη με τον κάθε τοίχο με το σκεπτικό απορρόφησης, αλλά η πονηρή ακύρωση των προβλημάτων και φυσικά η ενίσχυση της άμεσης ακτινοβολίας στον λόγο άμεση προς ανακλώμενη, δηλαδή η ελάττωση της απόστασης ακρόασης..

Νομίζω ότι διαφωνώ με την "εκτός φάσης" λογική του διπόλου που προαναφέρθηκε, καθώς και με την έννοια της "αντίστροφης φάσης" εκπομπής μπροστά και πίσω. Το μεγάφωνο των χαμηλών συχνοτήτων αποτελεί ένα σημείο σφαιρικής ακτινοβολίας προς όλες τις κατευθύνσεις, ως σημειακή πηγή. Και συ μετά τρέχεις να συμμαζέψεις τον τρόπο που αντιδρά ο χώρος σε αυτήν την ακτινοβολία, διότι βασικά το χώρο ακούς, λόγω της σημαντικής υπεροχής της ανακλώμενης ενέργειας προς την άμεση. Κι έτσι παίζουν τα δίπολα σε όλο το φάσμα, είναι κάτι που προσωπικά το έχω φάει με το κουτάλι. Βεβαίως είναι θετικό, υπό την έννοια ότι αντί να είναι δίπολο μόνο στα μπάσα, όπως όλα, είναι δίπολο παντού, άρα πιο ομοιογενές το φάσμα της ανακλώμενης. Ταυτόχρονα, το σύνολο της ανακλώμενης ενέργειας είναι μεγαλύτερο και οι χρόνοι αντήχησης του χώρου στο φάσμα αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία..
Ναι αλλά δεν ισχύει και το:
to obtain the same on-axis sound pressure level as from a monopole, a dipole needs to radiate only 1/3rd of the monopole's power into the room. This means 4.8 dB less contribution of the room's acoustic signature to the perceived sound?

Sorry που αντιγραφω από τον παππού, αλλα δεν είναι γνώσεις που έχω εμπεδώσει. Παπαγαλίζω
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.523
Reaction score
138.473
Υπό συνθήκες.
Θεωρεί πολλά ως δεδομένα ο παππούς, σε αυτά που γράφονται κει.
Μπορεί να είναι κι αλλιώς.
Φυσικά, δε τα βάζω με τον παππού, για κανένα λόγο..
Δες κι εδώ τι περιγράφεται από τον μπουτχια..
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.360
Reaction score
8.038
Υπό συνθήκες.
Θεωρεί πολλά ως δεδομένα ο παππούς, σε αυτά που γράφονται κει.
Μπορεί να είναι κι αλλιώς.
Φυσικά, δε τα βάζω με τον παππού, για κανένα λόγο..
Δες κι εδώ τι περιγράφεται από τον μπουτχια..
Δε νομιζω οτι τα Duevel εχουν παρομοια αρχη λειτουργιας με τα Linkwitz.
Τα μεν δεν εχουν καθολου αμεση εκπεμπομενη ακτινοβολια και προσπαθουν να εκπεμψουν ενα ομοιογενες πεδιο (τουλαχιστον στο οριζοντιο επιπεδο) και γι ´αυτο εχουν αυτα τα μειονεκτηματα που περιγραφονται, ενω στα δε, εχει γινει καθε προσπαθεια ωστε το πεδιο αντηχησης να ειναι τετοιο που να μην συγχεεται και να μην αλλοιωνει την αμεση ακτινοβολια.
 


Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
AkisG συγχαρητήρια για την δημοσίευση και καλορίζικα τα ηχεία - ενισχυτές. Ενδιαφέρομαι και εγώ για πιθανή υλοποίηση των εν λόγω ίσως σε ποιό έτοιμη έκδοση από την δική σου (diy χέστης εδώ) ωστόσο το συγκεκριμένο θρέντ με χαροποιεί ιδιαίτερα καθότι το πρώτο επί Ελληνικού εδάφους και από ότι φαίνεται πρόκειται να αντλήσουμε πολύτιμες πληροφορίες οι λοιποί μέσω της δική σου εμπειρίας (και δωρεάν μάλιστα).
Σε ευχαριστώ και εύχομαι να συνεχιστεί το ποστάρισμα ιδίως όσον αφορά στην ακουστική εμπειρία.
Αν μπορείς (και θέλεις) γράψε στοιχεία επικοινωνίας με το ξυλουργείο.
Ευχαριστώ.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.360
Reaction score
8.038
AkisG συγχαρητήρια για την δημοσίευση και καλορίζικα τα ηχεία - ενισχυτές. Ενδιαφέρομαι και εγώ για πιθανή υλοποίηση των εν λόγω ίσως σε ποιό έτοιμη έκδοση από την δική σου (diy χέστης εδώ) ωστόσο το συγκεκριμένο θρέντ με χαροποιεί ιδιαίτερα καθότι το πρώτο επί Ελληνικού εδάφους και από ότι φαίνεται πρόκειται να αντλήσουμε πολύτιμες πληροφορίες οι λοιποί μέσω της δική σου εμπειρίας (και δωρεάν μάλιστα).
Σε ευχαριστώ και εύχομαι να συνεχιστεί το ποστάρισμα ιδίως όσον αφορά στην ακουστική εμπειρία.
Αν μπορείς (και θέλεις) γράψε στοιχεία επικοινωνίας με το ξυλουργείο.
Ευχαριστώ.
Για οποιον ενδιαφερεται να υλοποιησει ενα τετοιο προτζεκτ, η καλυτερη πηγη πληροφοριων ειναι το
http://oplug-support.org/index.php?sid=12c2a5308d3f5d231538463b7c38d8a9.

Εχουν και αλλοι στην Ελλαδα υλοποιησει το ιδιο ή παρομοιο προτζεκτ.

Για πιο ετοιμες λυσεις, υπαρχει το
www.magiclx521.com ,
αλλα δυστυχως το κοστος αρχιζει να παιρνει μεγαλη ανηφορα!

Εφτιαξα τις καμπινες εδω:
http://www.kitchendiesi.gr/ , δεν το λες και απλο ξυλουργειο, περισσοτερο προς βιοτεχνια. Στο ιντερνετ τους βρηκα, προφανως θα υπαρχουν κι αλλοι.

Να πω οτι τετοιου ειδους προτζεκτ απαιτουν οπωσδηποτε μεγαλη ενασχοληση απο τη μερια του υποψηφιου ιδιοκτητη. Δεν ανοιγεις απλα το πορτοφολι και ψωνιζεις. Με τον εναν ή τον αλλο τροπο θα σου φαει πολυ χρονο. Γι ´αυτο και οι περισσοτεροι ξεκινανε, αλλα δεν τελειωνουν ποτε.
Αν καποιος πραγματικα θελει να ξεκινησει κατι τετοιο, ευχαριστως να τον βοηθησω, οσο μπορω, ωστε να αποφυγει ταλαιπωριες και καθυστερησεις.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.360
Reaction score
8.038
Πηρα καποιες μετρήσεις για να φανει η συμπεριφορά του χωρου και το ποσο μπορει να βοηθησει η σωστη τοποθετηση των ηχειων.
Οι μετρήσεις εγιναν με το αριστερο ηχειο σε αποσταση:
από 1m εως 1,7m από τον μπροστινο τοιχο και ανα 10cm
και από τον πλαϊνο τοιχο στα 0,75m, 0,90m και 1,1m
To μικροφωνο σταθερο σε αποσταση 3,80m από τον μπροστινο τοιχο.
Συνολο 24 μετρήσεις. Η εικονα είναι αυτή:
multi.jpg

Σε 1/12 για να φανει πιο καλα, αυτο που αποκομισα ως συμπερασμα:
Μπορει να βρεθει μια βελτιστη θεση, αλλα στην περιοχη 45-65 που υπαρχει το πρόβλημα, είναι μικρη η διαφορα.
Αυτά που προεβλεψε θεωρητικα ο @toulou εδώ και εδω, φαινεται να ισχυουν.
Πρόκειται για στασιμο 2ης αρμονικης λογω μηκους δωματιου.

Ξεκινησα λοιπον λιγο διάβασμα για τα στασιμα.
Καταλαβα καποια πραγματα και καποια όχι.
Αυτό που καταλαβα είναι ότι είναι πολύ ασχημο πραγμα και δυσκολα αντιμετωπισιμο.
Η πιο ευκολη λυση είναι το γκρέμισμα τοιχου!!
Το room treatment που απαιτείται, είναι μεγαλο (σε ογκο, εργασιες και κοστος) και όχι 100% αποδοτικο.
Αυτό που δεν καταλαβα είναι ο μηχανισμος διέγερσης του.
Δηλαδη, γιατι π.χ. τωρα διεγείρεται περισσοτερο από πριν.

Μερικες σκεψεις για το room treatment από τα λιγα που προλαβα να διαβασω.
(Ρεμαλια, με ριξατε στο γκιαρσλατζ. Δυο χρονια διάβασμα πρεπει να κανω. Αν διαβαζα τοσο στο πανεπιστημιο, θα ημουνα στο ΜΙΤ τωρα >:()
Αφου είναι ξεκάθαρος ο μηχανισμος πιεσης και ταχύτητας των ηχητικών κυματων (ένα ωραιο λινκ), γιατι εχουν επικρατησει τοσο στην αγορα τα πορωδη απορροφητικα? Στις γωνιες και στους τοιχους που συνηθως τοποθετουνται τα βοηθήματα, εχουμε υψηλη πιεση και χαμηλη ταχυτητα. Γιατι οι περισσοτεροι κρεμανε πετροβαμβακες? Δεν θα επρεπε να χρησιμοποιουνται κατά κορον resonators διαφορων συχνοτήτων?
Τα πανελ που κυκλοφορουν στην αγορα, είναι σχετικα μικρων διαστασεων (για εμπορικους λογους προφανως) και τα περισσοτερα δουλευουν από τις μεσαιες συχνότητες και πανω. Τα λιγα που ισως και να δουλευουν σε χαμηλότερες συχνότητες, είναι τοσο ακριβα, για το μέγεθος τους, που θα χρειαζοταν μια πολύ μεγαλη επενδυση για να υπαρξει απτο αποτέλεσμα.
Φαινεται ότι η custom λυση για κάθε χωρο είναι προτιμοτερη, αλλα είναι αρκετα δυσκολο να μελετήσεις και να υλοποιήσεις αυτό που χρειαζεται. Κατι σαν αυτό που εκανε ο @costas EAR δηλαδή.
Αρα, ποια είναι η ενδεδειγμενη στρατηγικη?
Για πειτε καμμια γνωμη.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.444
Πηρα καποιες μετρήσεις για να φανει η συμπεριφορά του χωρου και το ποσο μπορει να βοηθησει η σωστη τοποθετηση των ηχειων.
Οι μετρήσεις εγιναν με το αριστερο ηχειο σε αποσταση:
από 1m εως 1,7m από τον μπροστινο τοιχο και ανα 10cm
και από τον πλαϊνο τοιχο στα 0,75m, 0,90m και 1,1m
To μικροφωνο σταθερο σε αποσταση 3,80m από τον μπροστινο τοιχο.
Συνολο 24 μετρήσεις. Η εικονα είναι αυτή:
View attachment 88300
Σε 1/12 για να φανει πιο καλα, αυτο που αποκομισα ως συμπερασμα:
Μπορει να βρεθει μια βελτιστη θεση, αλλα στην περιοχη 45-65 που υπαρχει το πρόβλημα, είναι μικρη η διαφορα.
Αυτά που προεβλεψε θεωρητικα ο @toulou εδώ και εδω, φαινεται να ισχυουν.
Πρόκειται για στασιμο 2ης αρμονικης λογω μηκους δωματιου.

Ξεκινησα λοιπον λιγο διάβασμα για τα στασιμα.
Καταλαβα καποια πραγματα και καποια όχι.
Αυτό που καταλαβα είναι ότι είναι πολύ ασχημο πραγμα και δυσκολα αντιμετωπισιμο.
Η πιο ευκολη λυση είναι το γκρέμισμα τοιχου!!
Το room treatment που απαιτείται, είναι μεγαλο (σε ογκο, εργασιες και κοστος) και όχι 100% αποδοτικο.
Αυτό που δεν καταλαβα είναι ο μηχανισμος διέγερσης του.
Δηλαδη, γιατι π.χ. τωρα διεγείρεται περισσοτερο από πριν.

Μερικες σκεψεις για το room treatment από τα λιγα που προλαβα να διαβασω.
(Ρεμαλια, με ριξατε στο γκιαρσλατζ. Δυο χρονια διάβασμα πρεπει να κανω. Αν διαβαζα τοσο στο πανεπιστημιο, θα ημουνα στο ΜΙΤ τωρα >:()
Αφου είναι ξεκάθαρος ο μηχανισμος πιεσης και ταχύτητας των ηχητικών κυματων (ένα ωραιο λινκ), γιατι εχουν επικρατησει τοσο στην αγορα τα πορωδη απορροφητικα? Στις γωνιες και στους τοιχους που συνηθως τοποθετουνται τα βοηθήματα, εχουμε υψηλη πιεση και χαμηλη ταχυτητα. Γιατι οι περισσοτεροι κρεμανε πετροβαμβακες? Δεν θα επρεπε να χρησιμοποιουνται κατά κορον resonators διαφορων συχνοτήτων?
Τα πανελ που κυκλοφορουν στην αγορα, είναι σχετικα μικρων διαστασεων (για εμπορικους λογους προφανως) και τα περισσοτερα δουλευουν από τις μεσαιες συχνότητες και πανω. Τα λιγα που ισως και να δουλευουν σε χαμηλότερες συχνότητες, είναι τοσο ακριβα, για το μέγεθος τους, που θα χρειαζοταν μια πολύ μεγαλη επενδυση για να υπαρξει απτο αποτέλεσμα.
Φαινεται ότι η custom λυση για κάθε χωρο είναι προτιμοτερη, αλλα είναι αρκετα δυσκολο να μελετήσεις και να υλοποιήσεις αυτό που χρειαζεται. Κατι σαν αυτό που εκανε ο @costas EAR δηλαδή.
Αρα, ποια είναι η ενδεδειγμενη στρατηγικη?
Για πειτε καμμια γνωμη.
Με δύο λόγια: αυτό που έκανε ο ear.

Με περισσότερα λόγα: Οι σοβαροί χώροι γίνονται και πάντα γίνονταν room in a room. Με αυτό τον τρόπο δε χρειάζονται ούτε πανελς ούτε resonatros. Τα στάσιμα εξαφανίζονται πριν εμφανιστούν.

Οι ασόβαροι χώροι μικρού μπατζετ συνήθως γίνονται με πανελ απορρόφησης και συνήθως ακούγονται χάλια για τους γνωστούς λόγους (ανομοιόμορφο RT). Δεν υπάρχει ιδιαίτερη τεχνογνωσία σε μικρούς χώρους σαν τα δωμάτια σπιτιών. Τώρα που άρχισε να γίνεται της μόδας η ακουστική, άρχισαν και να κυκολοφορούν δεκάδες ακριβά και μετρίως αποτελεσματικά πανελς, διαχυτές κλπ. Τζάμπα χρήματα στις περισσότερες των περιπτώσεων γιατί δεν αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις χαμηλές συχνότητες.

Σοβαρή αντιμετώπιση μικρών δωματίων σημαίνει καταρχήν κάλυψη μεγάλου ποσοστού επιφανειών. Για λόγους κόστους, και όχι μόνο, ξεχνάμε λοιπόν τα εμπορικά προιόντα. Για λογους αποτελεσματικότητας στις χαμηλές, κόστους και μικρού όγκου προσωπικά πιστεύω ότι η προσέγγιση του εαρ είναι η ενδεδειγμένη αν και ούτε αυτή έχει δοκιμαστεί αρκετά ώστε να είμαστε σίγουροι ότι είναι αποτελεσματική σε διαφορετικούς χώρους.
 
Last edited:



Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.360
Reaction score
8.038
Με δύο λόγια: αυτό που έκανε ο ear.
Ναι, ενταξει.
Καταρχήν, υπαρχουν περιορισμοι στην περιπτωση μου.
Κατά δευτερον, δεν είναι και κατι ευκολο αυτό που εκανε.
Κατά τριτον, αυτος το εκανε στον εαυτο του. Εγω δεν ξερω να μου το κανω.;)
[DOUBLEPOST=1516696386][/DOUBLEPOST]
Να κόψεις την αναπαραγωγή κάτω απο τα 60 hz. Ή να πάρεις woofer και να αφήσεις τρύπα στο κρος.
Ναι, είναι μια στρατηγικη.
Δε μ'αρεσει τοσο.
 

Μηνύματα
1.690
Reaction score
1.531
Πάντως στου dimfoot μια χαρά αποτέλεσμα έφερε. Όχι οτι κι εμένα θα μου άρεσε βεβαίως βεβαίως...
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.444
Μία παραλλαγή της προσέγγισης του έαρ είναι συνδυασμός helmholtz και διαχυτών. Υπάρχουν κάτι Σουηδοί που τσακώνονται με όλους τους άλλους στο γκιαρσλατς γι αυτήν. Κάτσε να βρω το λινκ...

Βρήκα! Δες http://www.diffusor.com και ψάξε Mctwins και SMT στο γκιαρσλατς.









 
Last edited:

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.360
Reaction score
8.038
Μία παραλλαγή της προσέγγισης του έαρ είναι συνδυασμός helmholtz και διαχυτών. Υπάρχουν κάτι Σουηδοί που τσακώνονται με όλους τους άλλους στο γκεαρσλατζ γι αυτήν. Κάτσε να βρω το λινκ...
Α ωραια, δωσε.
Εγω κοιταω αυτό τωρα.
Φαινεται ενδιαφερον.

Βρε...τι είναι αυτά που βαζεις?
Μην παρασύρεσαι. Ένα σαλονακι εχουμε!:tongue:
 
Last edited:

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.936
Reaction score
76.619
Αρα, ποια είναι η ενδεδειγμενη στρατηγικη?
Άπλωσε Blu Tack.

Μία παραλλαγή της προσέγγισης του έαρ είναι συνδυασμός helmholtz και διαχυτών. Υπάρχουν κάτι Σουηδοί που τσακώνονται με όλους τους άλλους στο γκιαρσλατς γι αυτήν. Κάτσε να βρω το λινκ...

Βρήκα! Δες http://www.diffusor.com και ψάξε Mctwins και SMT στο γκιαρσλατς.

Πόση σκόνη θα μαζεύουν! :o
 

Μηνύματα
2.576
Reaction score
4.327
Aν είσαι διατεθειμένος να βάλεις χέρι στον χώρο και να κάνεις κατασκευές, ο καλύτερος τρόπος είναι να κάνεις σούπερ τσανκ στις γωνίες γεμίζοντάς τες με πετροβάμβακα ή αντίστοιχο υλικό. Αυτό έκανε ο ear? Μπορείς βέβαια να φτιάξεις και πάνελ και να τα κρεμάσεις στις γωνίες όπως έκανα εγώ χρησιμοποιώντας υλικό που έχει μεγάλη αντίσταση σε ροή αέρα και συνήθως μεγάλης πυκνότητας. Μπροστά για να κόψεις την απορρόφηση στις ψηλές μπορείς να βάλεις κάποιου είδους μεμβράνη, αλουμινόχαρτο κ.λ.π
Γενικά πάντως για να κάνεις δουλειά πρέπει να καλύψεις πολύ μεγάλη επιφάνεια. Π.χ. εγώ σε μικρό δωμάτιο έχω βάλει 12 πάνελ. Και το κερασάκι ένα dirac και είσαι άρχοντας
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.036
Μηνύματα
2.959.792
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top