D
deleted user 10898
Guest
Η απορία του λόγου ύπαρξης των hi end μηχανημάτων και του αγοραστικού κοινού τους έχει απαντηθεί πολλές φορές εδώ μέσα , ας μην αρχίσουμε ξανά τα ίδια...
...εντυπώσεις από το πώς είναι να ζεις με έναν νεφρό λιγότερο θα σας γράψω τότε...Παρε και τους δυο και γράψε εντυπώσεις
Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά που βλέπω, εγώ θα διάλεγα τον Karan....και βλέπω ότι είναι στα μισά χρήματα από τον Υψιλον.....οπότε με τα ρέστα αναβαθμίζεις και τα ηχεία ταυτόχρονα!!Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα να σας κάνω μια μάλλον θεωρητική ερώτηση...
Ποιόν από τους δύο ολοκληρωμένους ενισχυτές θα επιλέγατε με κριτίριο ποιότητα ήχου/κόστος
Karan acoustics https://www.karanacoustics.com/product/ka-i-180-mk2
Ypsilon electronics http://ypsilonelectronics.com/phaethon/
Από κάποιο σημείο κι έπειτα,καθένας μας οφείλει να ξεκαθαρίσει κατά πόσον εξυπηρετεί πραγματικά τον εαυτό του ή μια απατηλή ιδέα περί ακροαματικοφιλίας.Η απορία του λόγου ύπαρξης των hi end μηχανημάτων και του αγοραστικού κοινού τους έχει απαντηθεί πολλές φορές εδώ μέσα , ας μην αρχίσουμε ξανά τα ίδια...
Το ελπίζω...Διότι είναι ουτοπικό να ζητάμε εντυπώσεις ή να ελπίζουμε οι ίδιοι σε ακροαματικές εκτιμήσεις με καθολική ισχύ,εφόσον μια συσκευή δεν υφίσταται μεμονωμένα από την ενιαία οντότητα που δημιουργεί η εμπλοκή του χώρου από την πλευρά του συστήματος και της ψυχοσύνθεσης από την πλευρά του ακροατή.Παρε και τους δυο και γράψε εντυπώσεις
Πλάκα κάνω
Αυτές θα είχαν τουλάχιστον κάποιο κλινικό ενδιαφέρον...εντυπώσεις...ένα νεφρό...
Εφόσον όμως η ερώτηση κατατέθηκε σε θεωρητικό επίπεδο,ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας με βάση τα παρόντα δεδομένα και τίποτε παραπέρα...Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα να σας κάνω μια μάλλον θεωρητική ερώτηση...
Ποιόν από τους δύο ολοκληρωμένους ενισχυτές θα επιλέγατε με κριτίριο ποιότητα ήχου/κόστος
Karan acoustics https://www.karanacoustics.com/product/ka-i-180-mk2
Ypsilon electronics http://ypsilonelectronics.com/phaethon/
Μνιά τεχνικής-φύσεως διεφκρίνιση Γιώργη: Στα ούλτρα χαϊ εντ μηχανήματα η εν λόγω θυσία αφορά εις τον τελετουργικό σφαγιαζμό, μνιά νύχτα σκοτεινή, με χωρίς φεγγάρι, σε ξέφωτο δάσους τση Βαλχάλλας, μνιάς (φυσικής) μακρυμαλλούσας ξανθιάς παρθένας, ως προσφορά στον Μαμωνά, .... για έκαστο μηχάνημα.Ρε παιδιά λίγο off topic αλλά για να μπορέσω να καταλάβω μερικά πράγματα. Όταν μιλάμε για κάποιον ενισχυτή ολοκληρωμένο π.χ. και τον τιμολογεί ο δημιουργός του 15 χιλιάρικα. Έχει θυσιάσει καμιά παρθένα όταν κόλλαγε τους πυκνωτές τροφοδοσίας ή κάτι τέτοιο; Ή απλά η hi-end - φραγκάτη society "τσιμπάει" πιο εύκολα βλέποντας εξωφρενικές τιμές; Όπως για παράδειγμα ένας πίνακας μεταμοντέρνας τεχνοτροπίας που όσο πιο ακαταλαβίστικη είναι η κουτσουλιά πάνω στον καμβά τόσο πιο γαμάτος και ακριβός θα είναι? Η απορία που εκφράζω είναι πραγματική και δεν έχει καμιά δόση ειρωνείας.........
Συμφωνώ απόλυτα, οπότε αντί να καταθέσω κανά σεντονάκι ας παραθέσω μια ανθολογία του απαυγάσματος της περί του θέματος σοφίας:Η απορία του λόγου ύπαρξης των hi end μηχανημάτων και του αγοραστικού κοινού τους έχει απαντηθεί πολλές φορές εδώ μέσα , ας μην αρχίσουμε ξανά τα ίδια...
τι είναι ο χαΙεντάς, αίρεση ?
Οι γνώμες διίστανται. Μία απάντηση έχει δώσει π.χ. η Τέχνη (=Κουκουράκης). Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις βέβαια. Ο Χατζιδάκις π.χ. ήταν μέγας χαϊεντάς (από Koetsu και πάνω) και είχε ανοιχτή γραμμή με Lyric Νέας Υόρκης κλπ, από όσο έχω ακούσει. Και φυσικά κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν ήξερε να ακούει (και να γράφει) μουσική.
Όταν ένα σετ καλωδίων τιμάται όσο ένα αυτοκίνητο, η μόνη "γνώμη" που μπορεί να έχει κανείς είναι η εξής απορία:
Πώς υπάρχουν εταιρείες που πουλάνε προϊόντα 100 φορές πάνω από το κόστος και δεν τους χώνουν στη στενή?
Μέχρι τώρα ασχοληθήκαμε με την αρμονική ταλάντωση ως εάν να ελάμβανε χώραν σε έναν ιδανικό κόσμο, π.χ. τον κόσμο του Hi-End. Σε έναν τέτοιο κόσμο, μία ταλάντωση θα κρατούσε για πάντα, θα είχαμε εφεύρει δηλαδή το αεικίνητον. Το οποίο αεικίνητον είναι, όπως και οι χαϊεντάδες άλλωστε, άτοπον.
Μπορεί να έχεις δίκιο. Από όσο μπορώ να συναγάγω από την κατηγορία "Μουσική", οι "χαϊεντάδες" δεν ακούνε καθόλου μουσική 8)
Έχει καταντήσει αηδία η ιστορία. Hi-End είναι το hardware
που αναδεικνύει τις Hi-End ηχογραφήσεις και Hi-End ηχογραφησεις είναι εκείνες που αναδεικνύουν το Hi-End hardware. H μουσική απέχει διακριτικά. Και καλά κάνει, εδώ που τα λέμε.
Η αντίληψη της χωρικότητας του ήχου βασίζεται στην ύπαρξη 2 αισθητηρίων σε απόσταση 18-17 cm (στους χαϊεντάδες περισσότερο) και την συγκριτική επεξεργασία των 2 σημάτων από τον εγκέφαλο (στους χαϊεντάδες σπανιότερα).
Οι παραδοσιακοί χαϊεντάδες (όχι οι 3-4 με μυαλό που υπενόησε ο Βασίλης) είναι πολλοί. Επίσης δεν χωρούν σε ταξί ούτε ένας-ένας, λόγω παχυσαρκίας. Να σκεφτείς ότι οι κορυφαίοι εξ αυτών δικαιούνται, για τον ίδιο λόγο, δικό τους Ταχυδρομικό Κωδικό.
Τις προάλλες βγήκαν κάτι χαϊεντάδες για jogging (περιέργως πως) και το Αστεροσκοπείο έγραψε 6,1 Ρίχτερ.
Θες να πεις ότι ένας χαϊεντάς δεν μπορεί να είναι σέξυ? Εδώ ολόκληρη Άννα Δρούζα γοητεύθηκε από τον Θανάση Λάλα
Κάνουν και οι χαϊεντάδες παρκούρ? Και αν ναι, πώς καταγράφεται στην κλίμακα Ρίχτερ?
Θα ζητήσουμε και από τους χαϊεντάδες να βοηθήσουν στα θέματα μουσικής. Όπως οι περίφημοι 29 κατασκευαστές πλυντηρίων, "ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ" :shock:
Μπααααα, οι χαϊεντάδες συνήθως έχουν πρόβλημα στην γλωσσική έκφραση.
Να προσθέσω και ένα "δικό μου" κλοπυράϊτ:Τώρα καταλαβαίνω γιατί οι χαϊεντάδες είναι κοιλιόδουλοι: οι τεράστιες κοιλιές αισθάνονται καλύτερα το βαθύ μπάσσο Οπότε λένε "χάνουμε που χάνουμε τα πρίμα λόγω ηλικίας, ας τα αναπληρώσουμε τουλάχιστον στο άλλο άκρο" :shock:
Συμφωνω απολυτα φιλε μου,Εμμονή είναι το hi end. Με μελέτες...
Δεν είναι εμμονή, είναι ΦΘΌΝΟΣΣυμφωνω απολυτα φιλε μου,
Αυτο ομως δεν αναιρεί και την εμμονή ΚΑΤΑ του hi end....
..πανω που ημουν ετοιμος να ρωτησω ποιος ειναι ακριβως ακριβως ο ορισμος του highenda. Απαντησες....Τωρα απο τον ορισμο μεχρι τον βλαχοκαϊμποϊ που αυτοπροβαλλεται και προεκτεινει το πλακι του, τους ρωσοαραβοκινεζοκροισους που σκορπάνε, το marketing και τους "ατσιδες" βιοτεχνες, υπαρχει διαφορα και η μια κατασταση δεν οριζει την αλλη.
Μάλλον τον τρόπο με τον οποίον προσπαθούν αρκετοί εξ αυτών,επιμένοντας ακολούθως να τον εμφυσήσουν ως ΄΄σωστό΄΄ στη συλλογική συνείδηση......πανω που ημουν ετοιμος να ρωτησω ποιος ειναι ακριβως ακριβως ο ορισμος του highenda. Απαντησες....
[DOUBLEPOST=1520759074][/DOUBLEPOST]..βεβαια μην τον μπερδευουμε με αυτους που προσπαθουν να παρουν και την τελευταια σταγονα αποδοσης των συστηματων τους, τους αδικουμε νομιζω. (αυτους που προσπαθουν), ετσι δεν ειναι;
Όσοι τρόποι δεν θ'ανταποκρίνονται σε δεδομένα για τα οποία έχει αποδειχθεί με επιστημονικές μεθόδους ότι ισχύουν....θα μπορουσες να περιγραψεις με δυο λογια bhutia ποιος ειναι αυτος ο τροπος στον οποιο αναφερεσαι;
Συμφωνω κατ' αρχην με την τοποθετηση σου, μια και συζηταμε, ανελυσε το εαν σου ειναι ευκολο..
....τον ειχα ακουσει, ηταν ενας απο τους υποψηφίους για αγορα οταν εψαχνα για ενισχυτη, τον επαιζε με καποια ηχεια βασης, δε θυμαμαι ποια ηταν. Μαγεια! Σ' ενα χωρο πολυ μικρο (υπογειο), και εντελως αφροντιστο. Παρ' ολα αυτα ηταν απιστευτος!Gryphon Diablo 300
...δεν υπάρχει εμμονή κατά του hi end, προτείνονται και ακριβά μηχανήματα... το θέμα είναι τι ακριβώς θέλεις και οι γνώσεις για να το αποκτήσεις...Πάντως μετά από πολλές συζητήσεις...αυτό που βγαίνει, είναι μία εμμονή κατά του hi end....
Ποιος ναναι ο λόγος όμως?
...θα μπορουσες να περιγραψεις με δυο λογια bhutia ποιος ειναι αυτος ο τροπος στον οποιο αναφερεσαι;Μάλλον τον τρόπο με τον οποίον προσπαθούν αρκετοί εξ αυτών,επιμένοντας ακολούθως να τον εμφυσήσουν ως ΄΄σωστό΄΄ στη συλλογική συνείδηση....
Αυτὀ που καταλαβαἰνω εγὠ, εἰναι οι αλεπἀλληλες βουτιἐς στα καλὠδια, πολὐμπριζα, φἰλτρα, ακροδἐκτες, ποδαρἀκια, ἐπιπλα στἠριξης, μηχανἠματα ἰδιας λογικἠς αλλἀ και ἰδιας κατηγορἰας και γενικἀ ατἐρμονη ανακὐκλωση με αλλαγἠ των πἀντων, εκτὀς της υιοθετημἐνης απαρἀβατης "προσωπικἠς" αντἰληψης!...θα μπορουσες να περιγραψεις με δυο λογια bhutia ποιος ειναι αυτος ο τροπος
Νήκο,.... γιατί το λες αφτό με το ντρόπο που το λεσ... ..?? Δοκήμασεσ το φθόνο στο σηστημα σου? ...?? δοκιμασετ ο κιαι τα κσαναλεμε. .. .......Δεν είναι εμμονή, είναι ΦΘΌΝΟΣ