Ας μιλήσουμε για το feedback

Είναι καλό το feedback?


  • Total voters
    42

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.835
Reaction score
84.889
Ο έτερος Καππαδόκης, όμως, ο ΚωνσταντίνΟΥΣ, όστις υφίσταται το βάρος της παντόφλας (μίλα Δρ. Διμίποδα), δεν διαθέτει το άλλοθι του Μπουτιά όταν συστήνει, με τον ιδιαίτερο και γλαφυρό τρόπο του, ενεργά, εντοιχιζμούς και ρουμ τρήτμεντζ εντός του βασιλείου του ετέρου ημίσεως εκάστου εξ ημών: το σαλόνι της!
Τι να πω;
Η παντόφλα στο σαλόνι ΤΗΣ, και η υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής ειναι ασύμβατες έννοιες.

Ο Εαρ δεν εχει τέτοιο πρόβλημα . Τα έχει ξεκαθαρισμένα αυτά τα θέματα.

Είμαστε οφ τοπικ (ευτυχώς). Ας πάμε σε ενα σχετικό θρεντ, ή ας δημιουργήσουμε ένα, και ας μείνουμε εκεί να συζητάμε τα πραγματικά προβλήματα της αναπαραγωγής.
 
Last edited:

GKZ

Μηνύματα
246
Reaction score
222
Παρακαλώ να κλειδωθεί το παρόν νήμα πάραυτα διότι, φευ, τζάμπα καίει η λάμπα ... :frown: :frown: :frown:
Και εγώ το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα . Άλλοι διαθέτουν μηχανήματσ αναφοράς και ακούνε ρέμο και μαικλ τζάκσον και εγώ παλεύω για να ακούσω την 9η του Μάλλερ με κάτι μισοπεθαμένα Α.S. studio 6( ότι μου έχει απομείνει λόγω φτώχειας) και ένα δανεικό entry level .
 

Μηνύματα
146
Reaction score
169
ακολουθεί αφελές ωστόσο εύλογο (θεωρώ) ερώτημα:
Ητούνο του φίντμπακ μόνο στους τελικούς ή ολοκληρωμένους ενισχυτές υφίσταται, για και στους προ;
και τι τρέχει με τους προενισχυτές πικάπ, υλοποιούνται κι αυτοί ωσάν άλλοι ηλεκτρονικοί ουροβόροι όφεις για δεν την χρειάζονται την επανατροφοδότηση;
 

A

AKARL

Guest
Και εγώ το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα . Άλλοι διαθέτουν μηχανήματσ αναφοράς και ακούνε ρέμο και μαικλ τζάκσον και εγώ παλεύω για να ακούσω την 9η του Μάλλερ με κάτι μισοπεθαμένα Α.S. studio 6( ότι μου έχει απομείνει λόγω φτώχειας) και ένα δανεικό entry level .
Εμ τα θέλει και σένα το κωλιό σου βρε προκομμένε! Είδος μουσικής που πήγες και βρήκες να σου αρέσει ... Αφτό (το ένα και μοναδικό) που απαιτεί, δικαιολογημένα, η ενιαία οντότητα του χωροηχοσυστήματος να είναι αμπσολούτλη μπάϊ δη μπούκ που λένε και οι BED.

Χάθηκε ο κόζμος να σου αρέζουν τίποτις ηλεκτρονικά τση εποχής, τίποτις κλασσικοροκιές, τίποτις Ζαμπέτες, Χιώτες, Λίντες κ.ο.κ.; Θα έπαιρνες ένα τέτχοιο πολυεργαλείο και θα ήσουν άρχοντας.
[DOUBLEPOST=1521096942][/DOUBLEPOST]
ακολουθεί αφελές ωστόσο εύλογο (θεωρώ) ερώτημα:
Ητούνο του φίντμπακ μόνο στους τελικούς ή ολοκληρωμένους ενισχυτές υφίσταται, για και στους προ;
και τι τρέχει με τους προενισχυτές πικάπ, υλοποιούνται κι αυτοί ωσάν άλλοι ηλεκτρονικοί ουροβόροι όφεις για δεν την χρειάζονται την επανατροφοδότηση;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.251
Reaction score
137.888
Και εγώ το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα . Άλλοι διαθέτουν μηχανήματσ αναφοράς και ακούνε ρέμο και μαικλ τζάκσον και εγώ παλεύω για να ακούσω την 9η του Μάλλερ με κάτι μισοπεθαμένα Α.S. studio 6( ότι μου έχει απομείνει λόγω φτώχειας) και ένα δανεικό entry level .
Μια λύση είναι τα μικρά της κλάιν μάιν Νιούμαν, τα ενεργά, σε βέρι βέρι νίαρφιλντ, ίσως και τα 80 DSP. Πχιό φτηνή λύση σε ηχείο για τέτχια απαίτηση, δε ξέρω.
Μετά, ακουστικά.
Δάτς λάιφ.
 
Last edited:

Μηνύματα
146
Reaction score
169
Εμ τα θέλει και σένα το κωλιό σου βρε προκομμένε! Είδος μουσικής που πήγες και βρήκες να σου αρέσει ... Αφτό (το ένα και μοναδικό) που απαιτεί, δικαιολογημένα, η ενιαία οντότητα του χωροηχοσυστήματος να είναι αμπσολούτλη μπάϊ δη μπούκ που λένε και οι BED.

Χάθηκε ο κόζμος να σου αρέζουν τίποτις ηλεκτρονικά τση εποχής, τίποτις κλασσικοροκιές, τίποτις Ζαμπέτες, Χιώτες, Λίντες κ.ο.κ.; Θα έπαιρνες ένα τέτχοιο πολυεργαλείο και θα ήσουν άρχοντας.
[DOUBLEPOST=1521096942][/DOUBLEPOST]

καίτοι δεν ομιλώ την φραγκικήν υποψιάζομαι ότι το ερώτημα έχει αυτονόητα καταφατική απάντηση αλλιώς προς τι το καδράρισμα του προφανούς μαζί με την άρνησή του;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Εκτος απο σύστημα δεν εχει και γυναίκα...
Ο γάμος - όπως και η...υψιτελής ακροαματικοφιλία - είναι ωραίο πράγμα,αρκεί να επιζήσει κάποιος από αυτόν.;)
ακολουθεί αφελές ωστόσο εύλογο (θεωρώ) ερώτημα:
Ητούνο του φίντμπακ μόνο στους τελικούς ή ολοκληρωμένους ενισχυτές υφίσταται, για και στους προ;
και τι τρέχει με τους προενισχυτές πικάπ, υλοποιούνται κι αυτοί ωσάν άλλοι ηλεκτρονικοί ουροβόροι όφεις για δεν την χρειάζονται την επανατροφοδότηση;
Στα προενισχυτικά κυκλώματα τόσο η αρνητική ανάδραση όσο και ο διατυμπανισμός της απουσίας ολικής εφαρμογής έχουν την τιμητική τους,με την τοπική εφαρμογή σε επιμέρους στάδια να δίνει και να παίρνει.

Κατά κανόνα οι εξασθενητές τάσης έχουν από τις ανοχές των εξαρτημάτων τους ακριβέστερη συμπεριφορά σε σύγκριση με τη σταθερότητα για το κέρδος ανοιχτού βρόχου σε ενισχυτικά στάδια - αφού τα ενεργά τους εξαρτήματα θα υπόκεινται σε ευρύτερες διακυμάνσεις από συνθήκες όπως η θερμοκρασία και η ηλικία των υλικών.

Κατά συνέπεια,γίνεται πολλά υποσχόμενη για τη διαχείριση σημάτων χαμηλού πλάτους η προοπτική σχεδίασης προενισχυτικού σταδίου συνδυάζοντας εξασθενητή με εγγενή σταθερότητα και ενισχυτικό στάδιο με αρκετά υψηλό κέρδος ανοιχτού βρόχου το οποίο θα χαμήλωνε με παράλληλη αύξηση της δικής του σταθερότητας κατά την εφαρμογή αρνητικής ανάδρασης.Και ως κερασάκι να διαρρηγνύει ο σχεδιαστής τα ιμάτιά του ότι η ενισχυτική του βαθμίδα δεν θα εφήρμοζε ολική αρνητική ανάδραση...

Ειδικά στους φωνογραφικούς προενισχυτές,η γνωστή ισοστάθμιση κατά RIAA διακρίνεται σε παθητική - όπου ένα δίκτυο αντιστάσεων-πυκνωτών εκτελεί χρέη παθητικών φίλτρων - κι ενεργή όπου ενεργά στοιχεία εντάσσονται σε...βρόχο ανάδρασης.
Ανεξάρτητα από την αναλυτική αντιπαραβολή επιμέρους πλεονεκτημάτων-μειονεκτημάτων,μπορούμε να φανταστούμε ποια τοπολογία θα εξασφαλίζει πιο σταθερή συμπεριφορά έναντι των συνθηκών λειτουργίας.

Σε γενικότερη θεώρηση επί των φωνογραφικών σταδίων,καθώς μειώνεται το πλάτος του υπό ενίσχυση σήματος,γιγαντώνονται τα οικεία...αδιαχείριστα από αναρμόδιους ερασιτέχνες διλήμματα για την ικανοποιητική υλοποίηση αυτής της ενίσχυσης.Σε ποιο βαθμό δηλαδή να υιοθετούνταν είτε πολλαπλά στάδια ή/και ολοκληρωμένα για την αποκατάσταση του κέρδους συνδυασμένα με αρνητική ανάδραση για σταθεροποίηση αυτού του κέρδους,ταπείνωση αρμονικής παραμόρφωσης κι επέκταση του άνω ορίου στην απόκριση,είτε απλούστερη διάταξη με διακριτά εξαρτήματα και περιορισμένη όσο δυνατόν ανάδραση.

Δεδομένου κιόλας ότι κάθε εγγενής πτώση απόκρισης από το εκάστοτε ενισχυτικό στάδιο δημιουργεί ισοδύναμο φίλτρου με τη διαδοχική συσσώρευση αυτών να επιφέρει δυνητικώς φασικές μετατοπίσεις στην απόδοση των υψηλών οκτάβων,η τεχνοτροπία στην εφαρμογή ανάδρασης με σκοπό να προλάβει ένα τέτοιο φαινόμενο αλλά κατά τρόπον ώστε να μην προκαλεί η ίδια η θεραπεία αισθητά...ομοιοπαθητικά φαινόμενα,επαφίεται στην...ηλεκτρομηχανοσύνη του εκάστοτε σχεδιαστή.(Την...ηλεκτρομηχανοσύνη μην την κλαις).

Γεγονός είναι ότι ένα στάδιο εξόδου με υψηλή τιμή εφηρμοσμένης αρνητικής ανάδρασης λειτουργεί με χαμηλότερα ποσά παραμόρφωσης και ανώτερη γραμμικότητα έως ότου να έφτανε εκείνο στα όρια αποκοπής του,οπότε η έλλειψη περαιτέρω ωφέλιμου κέρδους συνεπάγεται ότι ο βρόχος ανάδρασης θα εξέρχεται από τις παραμέτρους λειτουργίας του,με το στάδιο να μεταπίπτει απότομα σε συμπεριφορά ανοιχτού βρόγχου με όλη την οδυνηρή επίδραση που θα σηματοδοτεί κάτι τέτοιο στην απόδοση.Από την άλλη πλευρά ένα ενισχυτικό στάδιο σχεδιασμένο με προβλεπόμενη απουσία αρνητικής ανάδρασης θα τείνει να μεταβαίνει στο αναμενόμενο σκαλοπάτι ψαλιδισμού με πιο προοδευτικά βήματα και με φαινομενική απόδοση που θα γίνεται πιο ανεκτή στην αντίληψη του ακροατή καθώς εκείνη θα έπεφτε...από το σκαλοπάτι.

Μας φέρνουν μήπως στο νου κάποια άλλη γνωστή αντιπαραβολή μεταξύ λυχνιακών και μη τοπολογιών αυτά τα φαινόμενα;:whistling:
Στην απέναντι όχθη,η συνδεδεμένη εμπέδηση ηχείου θα διακρίνεται κατά κανόνα από κορυφώσεις τιμής στα σημεία όπου θα σημειώνεται αναπόφευκτα συντονισμός του συστήματος στη ζώνη των χαμηλών,με ανάλογες αποκλίσεις από την ονομαστική της τιμή - ανάλογα με τον επαγωγικό ή χωρητικό χαρακτήρα - στις ανώτερες οκτάβες.

Κατά τη σύμπραξη με συνήθη παθητικά ηχεία κι εφόσον δεν υπερβαίνονται τα όρια στη γραμμική απόδοση ισχύος,η αρνητική ανάδραση θα επιφέρει πιο αυστηρό έλεγχο του σήματος,ιδιαίτερα αντιληπτό στη ζώνη των χαμηλών (και σε όσες ανώτερες επηρεάζονται αντιληπτικώς από εκείνη),όπου ανάλογα με την αρχιτεκτονική του συνδεδεμένου ηχείου θα υφίστανται δυνητικώς έντονες μεταπτώσεις στην εμπέδηση.Από την άλλη πλευρά,η απουσία ολικής ανάδρασης με τον χαλαρότερο έλεγχο που θα επιβάλλεται στο σήμα,τείνει προς μια ακροαματική αντίληψη για πιο αβίαστη ροή των αναπαραγόμενων γεγονότων,έστω και αν αυτή συνεπάγεται μικρότερη πιστότητα προς το εγγεγραμμένο στο master περιεχόμενο.Εφόσον μάλιστα συνυπολογίσουμε την ποικιλία που διακρίνει την ηλεκτρική συμπεριφορά των διαφόρων ηχείων και την ακουστική συμπεριφορά διάφορων χώρων,κατανοούμε υπό πόσο απρόβλεπτες και...ανεπανάληπτες συνθήκες θα προκύπτουν οι διάφορες ακροαματικές εκτιμήσεις καθώς και πολυθρύλητα...ματσαρίσματα.

Δεν παύει όμως ν'αποτελεί κάτι τέτοιο λίαν διασκεδαστική ενασχόληση (η άχαρη πραγματικότητα χτυπά).

Ας αναλογιστούμε ακολούθως ότι η πλειοψηφία των ακροαματικόφιλων χρησιμοποιεί ενισχυτές με ισχύ ανεπαρκή ώστε ν'αποδίδονταν αψαλίδιστες οι ενεργειακές κορυφώσεις του προγράμματος ως προς τις μέσες στάθμες ακρόασης που συνήθως επιλέγονται,θεωρώντας κιόλας - σε πείσμα των Μαθηματικών και Φυσικών δεδομένων - ότι τάχαμου δεν υπάρχει πρόβλημα επαρκούς οδήγησης.Όταν λοιπόν υπό τέτοιες συνθήκες υπερβαίνονται σε τακτική βάση τα όρια αποκοπής των ενισχυτικών σταδίων,ποια από τις δύο τοπολογίες θα αναμενόταν ν'ακούγεται λιγότερο ενοχλητική;;; (Η άχαρη πραγματικότητα χτυπά...πάντα δύο φορές)

Χωρίς να παραβλέπουμε ως επιπλέον στοιχείο για τις λυχνιακές υλοποιήσεις το γεγονός ότι εγγενείς φασικές ολισθήσεις από τη δράση των μετασχηματιστών στην έξοδο τελικών ενισχυτικών σταδίων προβάλλουν τροχοπέδη στην υπέρμετρη εφαρμογή αρνητικής ανάδρασης στη συγκεκριμένη κατηγορία.Η ανάγκη φιλοτιμία ποιείται,δηλαδή...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.251
Reaction score
137.888
κατανοούμε υπό πόσο απρόβλεπτες και...ανεπανάληπτες συνθήκες θα προκύπτουν οι διάφορες ακροαματικές εκτιμήσεις
Αμ δε που κατανοούμε.
Αν κατανοούσαμεεεεε....
:p:p:p

καθώς και πολυθρύλητα...ματσαρίσματα.
:lol::lol:
Άλλη τρελή φαρσοκωμωδία!
Το διαβόητο ματσάρισμα ωεο!
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.827
Reaction score
27.882
Ο γάμος - όπως και η...υψιτελής ακροαματικοφιλία - είναι ωραίο πράγμα,αρκεί να επιζήσει κάποιος από αυτόν.;)

Στα προενισχυτικά κυκλώματα τόσο η αρνητική ανάδραση όσο και ο διατυμπανισμός της απουσίας ολικής εφαρμογής έχουν την τιμητική τους,με την τοπική εφαρμογή σε επιμέρους στάδια να δίνει και να παίρνει.

Κατά κανόνα οι εξασθενητές τάσης έχουν από τις ανοχές των εξαρτημάτων τους ακριβέστερη συμπεριφορά σε σύγκριση με τη σταθερότητα για το κέρδος ανοιχτού βρόχου σε ενισχυτικά στάδια - αφού τα ενεργά τους εξαρτήματα θα υπόκεινται σε ευρύτερες διακυμάνσεις από συνθήκες όπως η θερμοκρασία και η ηλικία των υλικών.

Κατά συνέπεια,γίνεται πολλά υποσχόμενη για τη διαχείριση σημάτων χαμηλού πλάτους η προοπτική σχεδίασης προενισχυτικού σταδίου συνδυάζοντας εξασθενητή με εγγενή σταθερότητα και ενισχυτικό στάδιο με αρκετά υψηλό κέρδος ανοιχτού βρόχου το οποίο θα χαμήλωνε με παράλληλη αύξηση της δικής του σταθερότητας κατά την εφαρμογή αρνητικής ανάδρασης.Και ως κερασάκι να διαρρηγνύει ο σχεδιαστής τα ιμάτιά του ότι η ενισχυτική του βαθμίδα δεν θα εφήρμοζε ολική αρνητική ανάδραση...

Ειδικά στους φωνογραφικούς προενισχυτές,η γνωστή ισοστάθμιση κατά RIAA διακρίνεται σε παθητική - όπου ένα δίκτυο αντιστάσεων-πυκνωτών εκτελεί χρέη παθητικών φίλτρων - κι ενεργή όπου ενεργά στοιχεία εντάσσονται σε...βρόχο ανάδρασης.
Ανεξάρτητα από την αναλυτική αντιπαραβολή επιμέρους πλεονεκτημάτων-μειονεκτημάτων,μπορούμε να φανταστούμε ποια τοπολογία θα εξασφαλίζει πιο σταθερή συμπεριφορά έναντι των συνθηκών λειτουργίας.

Σε γενικότερη θεώρηση επί των φωνογραφικών σταδίων,καθώς μειώνεται το πλάτος του υπό ενίσχυση σήματος,γιγαντώνονται τα οικεία...αδιαχείριστα από αναρμόδιους ερασιτέχνες διλήμματα για την ικανοποιητική υλοποίηση αυτής της ενίσχυσης.Σε ποιο βαθμό δηλαδή να υιοθετούνταν είτε πολλαπλά στάδια ή/και ολοκληρωμένα για την αποκατάσταση του κέρδους συνδυασμένα με αρνητική ανάδραση για σταθεροποίηση αυτού του κέρδους,ταπείνωση αρμονικής παραμόρφωσης κι επέκταση του άνω ορίου στην απόκριση,είτε απλούστερη διάταξη με διακριτά εξαρτήματα και περιορισμένη όσο δυνατόν ανάδραση.

Δεδομένου κιόλας ότι κάθε εγγενής πτώση απόκρισης από το εκάστοτε ενισχυτικό στάδιο δημιουργεί ισοδύναμο φίλτρου με τη διαδοχική συσσώρευση αυτών να επιφέρει δυνητικώς φασικές μετατοπίσεις στην απόδοση των υψηλών οκτάβων,η τεχνοτροπία στην εφαρμογή ανάδρασης με σκοπό να προλάβει ένα τέτοιο φαινόμενο αλλά κατά τρόπον ώστε να μην προκαλεί η ίδια η θεραπεία αισθητά...ομοιοπαθητικά φαινόμενα,επαφίεται στην...ηλεκτρομηχανοσύνη του εκάστοτε σχεδιαστή.(Την...ηλεκτρομηχανοσύνη μην την κλαις).

Γεγονός είναι ότι ένα στάδιο εξόδου με υψηλή τιμή εφηρμοσμένης αρνητικής ανάδρασης λειτουργεί με χαμηλότερα ποσά παραμόρφωσης και ανώτερη γραμμικότητα έως ότου να έφτανε εκείνο στα όρια αποκοπής του,οπότε η έλλειψη περαιτέρω ωφέλιμου κέρδους συνεπάγεται ότι ο βρόχος ανάδρασης θα εξέρχεται από τις παραμέτρους λειτουργίας του,με το στάδιο να μεταπίπτει απότομα σε συμπεριφορά ανοιχτού βρόγχου με όλη την οδυνηρή επίδραση που θα σηματοδοτεί κάτι τέτοιο στην απόδοση.Από την άλλη πλευρά ένα ενισχυτικό στάδιο σχεδιασμένο με προβλεπόμενη απουσία αρνητικής ανάδρασης θα τείνει να μεταβαίνει στο αναμενόμενο σκαλοπάτι ψαλιδισμού με πιο προοδευτικά βήματα και με φαινομενική απόδοση που θα γίνεται πιο ανεκτή στην αντίληψη του ακροατή καθώς εκείνη θα έπεφτε...από το σκαλοπάτι.

Μας φέρνουν μήπως στο νου κάποια άλλη γνωστή αντιπαραβολή μεταξύ λυχνιακών και μη τοπολογιών αυτά τα φαινόμενα;:whistling:
Στην απέναντι όχθη,η συνδεδεμένη εμπέδηση ηχείου θα διακρίνεται κατά κανόνα από κορυφώσεις τιμής στα σημεία όπου θα σημειώνεται αναπόφευκτα συντονισμός του συστήματος στη ζώνη των χαμηλών,με ανάλογες αποκλίσεις από την ονομαστική της τιμή - ανάλογα με τον επαγωγικό ή χωρητικό χαρακτήρα - στις ανώτερες οκτάβες.

Κατά τη σύμπραξη με συνήθη παθητικά ηχεία κι εφόσον δεν υπερβαίνονται τα όρια στη γραμμική απόδοση ισχύος,η αρνητική ανάδραση θα επιφέρει πιο αυστηρό έλεγχο του σήματος,ιδιαίτερα αντιληπτό στη ζώνη των χαμηλών (και σε όσες ανώτερες επηρεάζονται αντιληπτικώς από εκείνη),όπου ανάλογα με την αρχιτεκτονική του συνδεδεμένου ηχείου θα υφίστανται δυνητικώς έντονες μεταπτώσεις στην εμπέδηση.Από την άλλη πλευρά,η απουσία ολικής ανάδρασης με τον χαλαρότερο έλεγχο που θα επιβάλλεται στο σήμα,τείνει προς μια ακροαματική αντίληψη για πιο αβίαστη ροή των αναπαραγόμενων γεγονότων,έστω και αν αυτή συνεπάγεται μικρότερη πιστότητα προς το εγγεγραμμένο στο master περιεχόμενο.Εφόσον μάλιστα συνυπολογίσουμε την ποικιλία που διακρίνει την ηλεκτρική συμπεριφορά των διαφόρων ηχείων και την ακουστική συμπεριφορά διάφορων χώρων,κατανοούμε υπό πόσο απρόβλεπτες και...ανεπανάληπτες συνθήκες θα προκύπτουν οι διάφορες ακροαματικές εκτιμήσεις καθώς και πολυθρύλητα...ματσαρίσματα.

Δεν παύει όμως ν'αποτελεί κάτι τέτοιο λίαν διασκεδαστική ενασχόληση (η άχαρη πραγματικότητα χτυπά).

Ας αναλογιστούμε ακολούθως ότι η πλειοψηφία των ακροαματικόφιλων χρησιμοποιεί ενισχυτές με ισχύ ανεπαρκή ώστε ν'αποδίδονταν αψαλίδιστες οι ενεργειακές κορυφώσεις του προγράμματος ως προς τις μέσες στάθμες ακρόασης που συνήθως επιλέγονται,θεωρώντας κιόλας - σε πείσμα των Μαθηματικών και Φυσικών δεδομένων - ότι τάχαμου δεν υπάρχει πρόβλημα επαρκούς οδήγησης.Όταν λοιπόν υπό τέτοιες συνθήκες υπερβαίνονται σε τακτική βάση τα όρια αποκοπής των ενισχυτικών σταδίων,ποια από τις δύο τοπολογίες θα αναμενόταν ν'ακούγεται λιγότερο ενοχλητική;;; (Η άχαρη πραγματικότητα χτυπά...πάντα δύο φορές)

Χωρίς να παραβλέπουμε ως επιπλέον στοιχείο για τις λυχνιακές υλοποιήσεις το γεγονός ότι εγγενείς φασικές ολισθήσεις από τη δράση των μετασχηματιστών στην έξοδο τελικών ενισχυτικών σταδίων προβάλλουν τροχοπέδη στην υπέρμετρη εφαρμογή αρνητικής ανάδρασης στη συγκεκριμένη κατηγορία.Η ανάγκη φιλοτιμία ποιείται,δηλαδή...


Πωπω μωρέ αδερφάκι μου γράφτα λίγο πιο απλά , μου βγήκανε τα μάτια να τα διαβάσω-κατανοήσω.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.544
Reaction score
2.134
Να πας εκεί τότε, άσε μας εδώ στις εξυπνάδες μας.
Φύγε.
Δε σε θέλω.
Αν πάω εκεί... θα μείνω ήσυχος με αυτά που έχω, πλανεμένος :(

Εδώ... πάντα ξεπετάγεται, απο κάποια γωνιά, μία φωνή (της συνείδησής μου λες νάναι; ) να μου ψιθυρίζει:
"Σκότωσέ τα πλανεμένε, πάρε ενεργά με 3κιλοβάττ... πάρε ενεργά με 3 κιλοβάττ... ενεργά με 3κιλοβάττ... με 3 κιλοβάττ... 3 κιλοβάττ... κιλοβάττ... κιλοβάτττ... κιλοβάττ... "
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.544
Reaction score
2.134
Οταν έλεγα οσοι κατέχουν (πραγματικά pls) το θέμα σε βάθος να σχολιάσουν,
δεν ζητούσα εξηγήσεις για το τι είναι ανάδραση.

Για τα ελάχιστα ποστς του: http://www.diyaudio.com/forums/chip...-vs-frequency-lm1875-tda1521.html#post5370926 ζητούσα σχόλιο. (Διαβάστε τα προσεκτικά ρε τεμπέληδες, ελάχιστα είναι)

Αυτοί οι τύποι σχετίζουν τα ποσά της ανάδρασης με την γραμμικότητα ή μη της παραμόρφωσης ως προς την συχνότητα, και κατ' επέκτασιν, με τον ήχητικό χαρακτήρα (τόλμησα φευ να ξεστομίσω τις δυό απαγορευμένες δώθε λέξεις)!
Ο δε Πολωνός στο #3, στην ουσία βλογάει τις... ακραίες "στάσεις ζωής" και θαύει την ενδιάμεση πλέμπα
(κάτι μου θυμίζει αυτό).
Και άκουσον, άκουσον αναγνωρίζει "μουσικότητα" (τόλμησα φευ να ξεστομίσω ΤΗΝ απαγορευμένη δώθε λέξη)
και στα δύο
άκρα!!!

:D Μπρε σεις, μπας και γι' αυτό πηδήξατε από τους γλόμπους στα ενκόρια;;; ( που έχουν και "ιμιούνιτι φρομ λόαντ" )
Αδέλφια είσαστε μπρε, αγγαλιαστείτε !
 
Last edited:

Μηνύματα
146
Reaction score
169
Αν μη τι άλλο καλογραμμένη απάντηση που ως τέτοια γεννά έξτρα ερωτήματα
..........
Κατά συνέπεια,γίνεται πολλά υποσχόμενη για τη διαχείριση σημάτων χαμηλού πλάτους η προοπτική σχεδίασης προενισχυτικού σταδίου συνδυάζοντας εξασθενητή με εγγενή σταθερότητα και ενισχυτικό στάδιο με αρκετά υψηλό κέρδος ανοιχτού βρόχου το οποίο θα χαμήλωνε με παράλληλη αύξηση της δικής του σταθερότητας κατά την εφαρμογή αρνητικής ανάδρασης.Και ως κερασάκι να διαρρηγνύει ο σχεδιαστής τα ιμάτιά του ότι η ενισχυτική του βαθμίδα δεν θα εφήρμοζε ολική αρνητική ανάδραση...

Ειδικά στους φωνογραφικούς προενισχυτές,η γνωστή ισοστάθμιση κατά RIAA διακρίνεται σε παθητική - όπου ένα δίκτυο αντιστάσεων-πυκνωτών εκτελεί χρέη παθητικών φίλτρων - κι ενεργή όπου ενεργά στοιχεία εντάσσονται σε...βρόχο ανάδρασης.
Ανεξάρτητα από την αναλυτική αντιπαραβολή επιμέρους πλεονεκτημάτων-μειονεκτημάτων,μπορούμε να φανταστούμε ποια τοπολογία θα εξασφαλίζει πιο σταθερή συμπεριφορά έναντι των συνθηκών λειτουργίας.
.........
Γεγονός είναι ότι ένα στάδιο εξόδου με υψηλή τιμή εφηρμοσμένης αρνητικής ανάδρασης λειτουργεί με χαμηλότερα ποσά παραμόρφωσης και ανώτερη γραμμικότητα έως ότου να έφτανε εκείνο στα όρια αποκοπής του,οπότε η έλλειψη περαιτέρω ωφέλιμου κέρδους συνεπάγεται ότι ο βρόχος ανάδρασης θα εξέρχεται από τις παραμέτρους λειτουργίας του,με το στάδιο να μεταπίπτει απότομα σε συμπεριφορά ανοιχτού βρόγχου με όλη την οδυνηρή επίδραση που θα σηματοδοτεί κάτι τέτοιο στην απόδοση.Από την άλλη πλευρά ένα ενισχυτικό στάδιο σχεδιασμένο με προβλεπόμενη απουσία αρνητικής ανάδρασης θα τείνει να μεταβαίνει στο αναμενόμενο σκαλοπάτι ψαλιδισμού με πιο προοδευτικά βήματα και με φαινομενική απόδοση που θα γίνεται πιο ανεκτή στην αντίληψη του ακροατή καθώς εκείνη θα έπεφτε...από το σκαλοπάτι.

.......

Κατά τη σύμπραξη με συνήθη παθητικά ηχεία κι εφόσον δεν υπερβαίνονται τα όρια στη γραμμική απόδοση ισχύος,η αρνητική ανάδραση θα επιφέρει πιο αυστηρό έλεγχο του σήματος,ιδιαίτερα αντιληπτό στη ζώνη των χαμηλών (και σε όσες ανώτερες επηρεάζονται αντιληπτικώς από εκείνη),όπου ανάλογα με την αρχιτεκτονική του συνδεδεμένου ηχείου θα υφίστανται δυνητικώς έντονες μεταπτώσεις στην εμπέδηση.Από την άλλη πλευρά,η απουσία ολικής ανάδρασης με τον χαλαρότερο έλεγχο που θα επιβάλλεται στο σήμα,τείνει προς μια ακροαματική αντίληψη για πιο αβίαστη ροή των αναπαραγόμενων γεγονότων,έστω και αν αυτή συνεπάγεται μικρότερη πιστότητα προς το εγγεγραμμένο στο master περιεχόμενο.
......
Ας αναλογιστούμε ακολούθως ότι η πλειοψηφία των ακροαματικόφιλων χρησιμοποιεί ενισχυτές με ισχύ ανεπαρκή ώστε ν'αποδίδονταν αψαλίδιστες οι ενεργειακές κορυφώσεις του προγράμματος ως προς τις μέσες στάθμες ακρόασης που συνήθως επιλέγονται,θεωρώντας κιόλας - σε πείσμα των Μαθηματικών και Φυσικών δεδομένων - ότι τάχαμου δεν υπάρχει πρόβλημα επαρκούς οδήγησης.Όταν λοιπόν υπό τέτοιες συνθήκες υπερβαίνονται σε τακτική βάση τα όρια αποκοπής των ενισχυτικών σταδίων,ποια από τις δύο τοπολογίες θα αναμενόταν ν'ακούγεται λιγότερο ενοχλητική;;; (Η άχαρη πραγματικότητα χτυπά...πάντα δύο φορές)
Επομένως αν με κάποιον τρόπο διασφαλιζόταν ότι το line αλλά και το phono-level στην είσοδο του εκάστοτε προ ήταν εντός συγκεκριμένων - προτυποποιημένων ορίων τάσης καθώς επίσης και ότι το gain του συγκεκριμένου προ οριοθετούνταν τρόπον τινά εντός των ορίων γραμμικής λειτουργίας του κυκλώματος που τον συναπαρτίζει, οι προενισχυτές με αρνητική ανάδραση θα ήταν μονόδρομος.
Είναι δηλαδή τόσο δύσκολο για τους κατασκευαστές συσκευών αναπαραγωγής και τους κατασκευαστές φωνογραφικών κεφαλών να συμφωνήσουν ότι τα μηχανήματά τους θα έχουν ένα ταβάνι στην τάση εξόδου τους κοινό για δεδομένη στάθμη σήματος 0dB;
............
Σε γενικότερη θεώρηση επί των φωνογραφικών σταδίων,καθώς μειώνεται το πλάτος του υπό ενίσχυση σήματος,γιγαντώνονται τα οικεία...αδιαχείριστα από αναρμόδιους ερασιτέχνες διλήμματα για την ικανοποιητική υλοποίηση αυτής της ενίσχυσης.Σε ποιο βαθμό δηλαδή να υιοθετούνταν είτε πολλαπλά στάδια ή/και ολοκληρωμένα για την αποκατάσταση του κέρδους συνδυασμένα με αρνητική ανάδραση για σταθεροποίηση αυτού του κέρδους,ταπείνωση αρμονικής παραμόρφωσης κι επέκταση του άνω ορίου στην απόκριση,είτε απλούστερη διάταξη με διακριτά εξαρτήματα και περιορισμένη όσο δυνατόν ανάδραση.

Δεδομένου κιόλας ότι κάθε εγγενής πτώση απόκρισης από το εκάστοτε ενισχυτικό στάδιο δημιουργεί ισοδύναμο φίλτρου με τη διαδοχική συσσώρευση αυτών να επιφέρει δυνητικώς φασικές μετατοπίσεις στην απόδοση των υψηλών οκτάβων,η τεχνοτροπία στην εφαρμογή ανάδρασης με σκοπό να προλάβει ένα τέτοιο φαινόμενο αλλά κατά τρόπον ώστε να μην προκαλεί η ίδια η θεραπεία αισθητά...ομοιοπαθητικά φαινόμενα,επαφίεται στην...ηλεκτρομηχανοσύνη του εκάστοτε σχεδιαστή.(Την...ηλεκτρομηχανοσύνη μην την κλαις).
ΠΡΟΣΟΧΗ έπεται μήνυμα ωδή στην ιεροσυλία:newrussian:
όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να λυθούν αν η φωνογραφική ισοστάθμιση λάμβανε χώρα στο ψηφιακό πεδίο ακολουθούμενη από συμβατική προενίσχυση με αρνητική ανάδραση; Τότε δεν θα είχαμε το βέλτιστο μηχανάκι για το ΜΚΙΙ μας;

Ελπίζω να μην ρωτάω χιλιοαπαντημένα πράγματα;:hi:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.836
Reaction score
12.933
Λοιπόν δυο λόγια για το τι το πως και το γιατί...
Ανάδραση είναι η επιστροφή δείγματος του σήματος εξόδου προς την είσοδο, σύγκριση με το εισερχόμενο σήμα και επαναπροσδιορισμός της λειτουργίας του κυκλώματος ενίσχυσης.
Ανάδραση υπάρχει σε όλα τα κυκλώματα ενίσχυσης, άρα και όλες τις συσκευές.
Από το DAC (κύκλωμα I/V-φίλτρα, αθροιστή-απομονωτή), το phono (συντελεστής ενίσχυσης, RIAA) μέχρι και τον τελικό μας ενισχυτή.
Κάποιες φορές η ανάδραση είναι τάσης, άλλοτε ρεύματος, άλλες φορές είναι ολική, δηλαδή από την έξοδο του κυκλώματος στην είσοδο, και άλλες τοπική, δηλαδή εφαρμόζεται στις επιμέρους βαθμίδες του κυκλώματος.

Σε τι βοηθάει η ανάδραση ένα κύκλωμα ήχου:
Σταθεροποιεί την λειτουργία του. μειώνει τις παραμορφώσεις, μειώνει την αντίσταση εξόδου, άρα δίνει καλύτερη οδήγηση και ομαλοποιεί την απόκριση σε όλο το φάσμα.

Τι αρνητικό κάνει... διώχνει την <<μαγεία>> του ήχου (δεν το σχολιάζω).

Ιδανική κατάσταση είναι να μπορείς να ρυθμίσεις το ποσοστό της σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή επάνω στο φορτίο που θα οδηγεί η κάθε βαθμίδα.
Κάτι τέτοιο σπανίως είναι εφικτό, παρά μόνο όταν αναφερόμαστε σε DIY καταστάσεις.
Υπάρχουν και κάποιες συσκευές του εμπορίου που δίνουν κάποιες επιλογές της, αλλά η ρύθμιση μόνο με το αυτί δεν ενδείκνυται για τους <<αιθεροβάμονες>>.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Αν μη τι άλλο καλογραμμένη απάντηση που ως τέτοια γεννά έξτρα ερωτήματα
Επομένως αν με κάποιον τρόπο διασφαλιζόταν ότι το line αλλά και το phono-level στην είσοδο του εκάστοτε προ ήταν εντός συγκεκριμένων - προτυποποιημένων ορίων τάσης καθώς επίσης και ότι το gain του συγκεκριμένου προ οριοθετούνταν τρόπον τινά εντός των ορίων γραμμικής λειτουργίας του κυκλώματος που τον συναπαρτίζει, οι προενισχυτές με αρνητική ανάδραση θα ήταν μονόδρομος.
Είναι δηλαδή τόσο δύσκολο για τους κατασκευαστές συσκευών αναπαραγωγής και τους κατασκευαστές φωνογραφικών κεφαλών να συμφωνήσουν ότι τα μηχανήματά τους θα έχουν ένα ταβάνι στην τάση εξόδου τους κοινό για δεδομένη στάθμη σήματος 0dB;
ΠΡΟΣΟΧΗ έπεται μήνυμα ωδή στην ιεροσυλία:newrussian:
όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να λυθούν αν η φωνογραφική ισοστάθμιση λάμβανε χώρα στο ψηφιακό πεδίο ακολουθούμενη από συμβατική προενίσχυση με αρνητική ανάδραση; Τότε δεν θα είχαμε το βέλτιστο μηχανάκι για το ΜΚΙΙ μας;
Ελπίζω να μην ρωτάω χιλιοαπαντημένα πράγματα;:hi:
Ερωτήματα...χαριτοδιπλωμένα.
Αν πάω εκεί... θα μείνω ήσυχος με αυτά που έχω, πλανεμένος :(
Εδώ... πάντα ξεπετάγεται, απο κάποια γωνιά, μία φωνή (της συνείδησής μου λες νάναι; ) να μου ψιθυρίζει:
"Σκότωσέ τα πλανεμένε, πάρε ενεργά με 3κιλοβάττ... πάρε ενεργά με 3 κιλοβάττ... ενεργά με 3κιλοβάττ... με 3 κιλοβάττ... 3 κιλοβάττ... κιλοβάττ... κιλοβάτττ... κιλοβάττ... "
΄΄Κάνε το setup σου να μιλά / πιο χαμηλά / πιο χαμηλά / πιο χαμηλά...΄΄:laugh:
Οταν έλεγα οσοι κατέχουν (πραγματικά pls) το θέμα σε βάθος να σχολιάσουν,
δεν ζητούσα εξηγήσεις για το τι είναι ανάδραση.

Για τα ελάχιστα ποστς του: http://www.diyaudio.com/forums/chip...-vs-frequency-lm1875-tda1521.html#post5370926 ζητούσα σχόλιο. (Διαβάστε τα προσεκτικά ρε τεμπέληδες, ελάχιστα είναι)

Αυτοί οι τύποι σχετίζουν τα ποσά της ανάδρασης με την γραμμικότητα ή μη της παραμόρφωσης ως προς την συχνότητα, και κατ' επέκτασιν, με τον ήχητικό χαρακτήρα (τόλμησα φευ να ξεστομίσω τις δυό απαγορευμένες δώθε λέξεις)!
Ο δε Πολωνός στο #3, στην ουσία βλογάει τις... ακραίες "στάσεις ζωής" και θαύει την ενδιάμεση πλέμπα
(κάτι μου θυμίζει αυτό).
Και άκουσον, άκουσον αναγνωρίζει "μουσικότητα" (τόλμησα φευ να ξεστομίσω ΤΗΝ απαγορευμένη δώθε λέξη)
και στα δύο
άκρα!!!

:D Μπρε σεις, μπας και γι' αυτό πηδήξατε από τους γλόμπους στα ενκόρια;;; ( που έχουν και "ιμιούνιτι φρομ λόαντ" )
Αδέλφια είσαστε μπρε, αγγαλιαστείτε !
T : Αμάν πια τεμπελχανάδες,σχολιάστε τους ντιούηδες και γράφτε επιτέλους σε τί προσεταιρίζεται η αρνητική ανάδραση τη μουσικότητα που οι ακροαματικόφιλοι ζητάνε και μη διαβάσω πάλι της...ωλής μου το χαβά.

Β : Μη σε μέλει...Η αρνητική ανάδραση σε σχέση με τη μουσικότητα είναι η...ωλή του Μπρους Λι.

Ear : Σιγά μην είναι και του Μπρους Γουέϊν! Τί κάθεσαι και εξηγείς σε όσους πάνε να σε τρολάρουν;

JM : Δεν μπορεί να γραφτεί πιο απλά για να μη μου βγαίνουν τα μάτια να το καταλαβαίνω;Πόσο δηλαδή μεγάλη την έχει αυτός ο Μπρους Λι;

Β : Άσε μη τα ρωτάς,χρειάζεται δικό της αφιερωμένο μαξιλάρι και διπλό...κρεβάτι όταν πέφτει να κοιμηθεί...
https://www.avsite.gr/forum/threads...ΑΙ-ΣΙΓΟΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ.27285/page-216#post-2275951
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.251
Reaction score
137.888
Αυτοί οι τύποι σχετίζουν τα ποσά της ανάδρασης με την γραμμικότητα ή μη της παραμόρφωσης ως προς την συχνότητα, και κατ' επέκτασιν, με τον ήχητικό χαρακτήρα
Φυσικά. Το έχουμε πει πολύ πιο αναλυτικά από αυτούς εκεί πέρα.
Οι ερωτήσεις σου έχουν απαντηθεί περισσότερο από όσο χρειάζεται, απλώς τα προσπέρασες βγιαστικά. Ιδίως το κατά μπουτχια ευαγγέλιο, που θέλει πολύ επιμονή, δες τι τραβάει ο άρτζης.:D

Είναι δηλαδή τόσο δύσκολο για τους κατασκευαστές συσκευών αναπαραγωγής και τους κατασκευαστές φωνογραφικών κεφαλών να συμφωνήσουν ότι τα μηχανήματά τους θα έχουν ένα ταβάνι στην τάση εξόδου τους κοινό για δεδομένη στάθμη σήματος 0dB;
Με φυσικό τρόπο σου γεννήθηκε η ανάγκη ύπαρξης των προτύπων του ...επαγγελματικού χώρου! :D
Φυσικά, έτσι λειτουργεί το πράγμα εκεί. 8-)

όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να λυθούν αν η φωνογραφική ισοστάθμιση λάμβανε χώρα στο ψηφιακό πεδίο ακολουθούμενη από συμβατική προενίσχυση με αρνητική ανάδραση; Τότε δεν θα είχαμε το βέλτιστο μηχανάκι για το ΜΚΙΙ μας;
Ε τι λέμε τόσα χρόνια! (Ακριβώς το ανάποδο, αλλά είσαι στο σωστό δρόμο) :p

Δηλαδή, πρώτα προενισχυτή μικροφώνου (κι έχει κορυφαία τέτοια), και αφού φτάσει σε νορμάλ τάση σήματος εισόδου για a/d, ψηφιοποίηση και Ρία στο ψηφιακό επίπεδο, αλά μέτρικ.8-)

Μπίν δέρ, ντάν δατ, τολντ γιού σόου.:dance2:
[DOUBLEPOST=1521185359][/DOUBLEPOST]
Η αρνητική ανάδραση σε σχέση με τη μουσικότητα είναι η...ωλή του Μπρους
:lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:

Σ'αρχηγός!
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Εγω μια φορα τον παω τον μπουτοπουλο.....γιατι με τον τροπο γραφης του ,.....ακονιζει μυαλα στην προσπαθεια να γινει κατανοητος
(δεν στα βαζει μασημενα στο στομα)
Περαν τουτου ......αμα εισαι κουφος σωτηρια δεν υπαρχει......καμμια......
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.544
Reaction score
2.134
Φυσικά. Το έχουμε πει πολύ πιο αναλυτικά από αυτούς εκεί πέρα... Οι ερωτήσεις σου έχουν απαντηθεί περισσότερο από όσο χρειάζεται, απλώς τα προσπέρασες βγιαστικά....
Όχι ακριβώς. Αυτό που πραγματικά κάνουν στην παραπομπή μου στο ξένο σάιτ, είναι να συσχετίζουν ορισμένα προφίλ παραμόρφωσης με ηχητικό χαρακτήρα, ευχάριστο ή μη, ανάλογα κυρίως (λένε...) με την γραμμικότητά της ως προς την συχνότητα.
Λένε σωστά, λάθος ή στο περίπου; Δεν κατάλαβα να απαντιέται πολύ πιο αναλυτικά, τουλάχιστον σε αυτό το νήμα. Κάποιο λινκ σε σωστό νήμα ή πολύ-πολύ καλύτερα σε ψυχοακουστική μελέτη θα βοηθούσε. Το εργαλείο του Γουέην όχι

( Η ανάδραση μπαίνει σε δεύτερο στάδιο στο σενάριο του ξένου σάιτ, αναγκαστικά, ως καθορίστρια της γραμμικότητας ή μη της παραμόρφωσης )
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.544
Reaction score
2.134
...Αμάν πια τεμπελχανάδες,σχολιάστε τους ντιούηδες και γράφτε επιτέλους σε τί προσεταιρίζεται η αρνητική ανάδραση τη μουσικότητα που οι ακροαματικόφιλοι ζητάνε και μη διαβάσω πάλι της...ωλής μου το χαβά....
Λίγη προσοχή στους λάκους, διότι όποιος παρακολουθεί τον εν λόγω ιστότοπο πολύ καλά γνωρίζει πως πίσω από μερικά ψευδώνυμα κρύβονται ηχηρότατα ονόματα --> σαν αυτά που δώθε συχνά-πυκνά επιστρατεύονται ως αδιαμφισβήτητοι εξασφαλιστές κύρους σε απόψεις εκφραστών μη αδιαμφισβήτητου κύρους.
Εκτός αυτού διόλου σπανίως εμφανίζονται πρότζεκτς όχι τόσο επωνύμων, προδιαγραφών πλην όμως αξίων υπόκλισης τουλάχιστον.

Είναι οι σχετιζόμενοι με το παρόν νήμα ξένοι "ντιούηδες" ονόματα ως άνω; Είναι μαστρομήτσοι;
Δεν τους γνωρίζω, δεν ξέρω δεν απαντώ. Ισως Χαλβάδες της Λωλής μου, Εργαλεία του ΒρουΛή και λοιπό συνεχές χαμηλό SNR να γνωρίζει κάτι παραπάνω... :p
 

Μηνύματα
1.994
Reaction score
4.704
"Negative feedback can reduce the total quantity of distortion, but it adds new components on its own, and tempts the designer to use more cascaded gain stages in search of better numbers, accompanied by greater feedback frequency stability issues."

"The resulting complexity creates distortion which is unlike the simple harmonics associated with musical instruments, and we see that these complex waves can gather to create the occasional tsunami of distortion, peaking at values far above those imagined by the distortion specifications."

Αλλά πάλι δεν θα εννοεί αυτό που όλοι καταλαβαίνουμε.... ε?

Χρήσιμο άρθρο...
https://www.passlabs.com/press/audio-distortion-and-feedback
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
"Negative feedback can reduce the total quantity of distortion, but it adds new components on its own, and tempts the designer to use more cascaded gain stages in search of better numbers, accompanied by greater feedback frequency stability issues."

"The resulting complexity creates distortion which is unlike the simple harmonics associated with musical instruments, and we see that these complex waves can gather to create the occasional tsunami of distortion, peaking at values far above those imagined by the distortion specifications."

Αλλά πάλι δεν θα εννοεί αυτό που όλοι καταλαβαίνουμε.... ε?

Χρήσιμο άρθρο...
https://www.passlabs.com/press/audio-distortion-and-feedback
okakosolikos said:
...
Καταλήγουμε ότι η έμφαση αυτή στα μεσοϋψηλά είναι αποτέλεσμα της χρονικής καθυστέρησης?
...
Θα ήταν,άμα οι περαιτέρω απόπειρες αντιστάθμισης δημιουργούσαν φαύλους αναδραστικούς κύκλους.

Ας απαντήσει ο master...Schmurfer σ'ένα πρακτικόν ερώτημα,θα ήταν σκόπιμο τα κοπτικά εργαλεία να διατίθενται καλώς ακονισμένα ή να αμβλύνονται λαμβάνοντας υπόψιν ότι ο ατζαμής χειρισμός τους θα οδηγούσε σε...αυτοσφαγές χρηστών;;)
....
Λίγη προσοχή στους λάκους, διότι όποιος παρακολουθεί τον εν λόγω ιστότοπο πολύ καλά γνωρίζει πως πίσω από μερικά ψευδώνυμα κρύβονται ηχηρότατα ονόματα --> σαν αυτά που δώθε συχνά-πυκνά επιστρατεύονται ως αδιαμφισβήτητοι εξασφαλιστές κύρους σε απόψεις εκφραστών μη αδιαμφισβήτητου κύρους.
Εκτός αυτού διόλου σπανίως εμφανίζονται πρότζεκτς όχι τόσο επωνύμων, προδιαγραφών πλην όμως αξίων υπόκλισης τουλάχιστον.
Είναι οι σχετιζόμενοι με το παρόν νήμα ξένοι "ντιούηδες" ονόματα ως άνω; Είναι μαστρομήτσοι;
Δεν τους γνωρίζω, δεν ξέρω δεν απαντώ. Ισως Χαλβάδες της Λωλής μου, Εργαλεία του ΒρουΛή και λοιπό συνεχές χαμηλό SNR να γνωρίζει κάτι παραπάνω... :p
...
Έτερος παράγων που επηρεάζει το βαθμό που θα γίνονται αντιληπτές οι επεμβάσεις,η διακύμανση των σημειούμενων αποκλίσεων σε συνάρτηση με τη συχνότητα.
...
...Αφεριμ και...καραπιπερίμ.:laugh:
(ξέχνα πια τα πλούτη και τον Ιμπραήμ...)
Bhutia said:
Γεγονός είναι ότι ένα στάδιο εξόδου με υψηλή τιμή εφηρμοσμένης αρνητικής ανάδρασης λειτουργεί με χαμηλότερα ποσά παραμόρφωσης και ανώτερη γραμμικότητα έως ότου να έφτανε εκείνο στα όρια αποκοπής του,οπότε η έλλειψη περαιτέρω ωφέλιμου κέρδους συνεπάγεται ότι ο βρόχος ανάδρασης θα εξέρχεται από τις παραμέτρους λειτουργίας του,με το στάδιο να μεταπίπτει απότομα σε συμπεριφορά ανοιχτού βρόγχου με όλη την οδυνηρή επίδραση που θα σηματοδοτεί κάτι τέτοιο στην απόδοση.Από την άλλη πλευρά ένα ενισχυτικό στάδιο σχεδιασμένο με προβλεπόμενη απουσία αρνητικής ανάδρασης θα τείνει να μεταβαίνει στο αναμενόμενο σκαλοπάτι ψαλιδισμού με πιο προοδευτικά βήματα και με φαινομενική απόδοση που θα γίνεται πιο ανεκτή στην αντίληψη του ακροατή καθώς εκείνη θα έπεφτε...από το σκαλοπάτι.

Μας φέρνουν μήπως στο νου κάποια άλλη γνωστή αντιπαραβολή μεταξύ λυχνιακών και μη τοπολογιών αυτά τα φαινόμενα;:whistling:
...
Συμβαίνει σε όλους μας,το να μην προσέχουμε καλά όσα διαβάζουμε(;) δημιουργεί καταστάσεις αναδραστικής αμηχανίας...

Για να παραφράσω λίγο τον Ear εις την αγγλικήν,I'm a simple person in my sociopathy,I see places where one could fcuk with people's minds harmlessly and I get away with it...:p

Όλες οι υπόλοιπες αιτιάσεις για τις ηχηρές αποχρώσεις...αυθεντίας που ξεπηδούν από διάφορα ψευδώνυμα,ισοδυναμούν στη συνείδηση του υποφαινομένου με παλέτες από αυθεντικά γήινα ηχοχρώματα σε συνάρτηση προς την... υγρασία που ξεπετάγονται συχνά πυκνά από διάφορες ηχηρές τοπολογίες...:roflmao:
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.835
Μηνύματα
2.953.488
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top