Πλεούμενα και χόμπι της θάλασσας

Μηνύματα
851
Reaction score
2.577
Κανεις σωστη πλαγιοδετηση ξημερωματα στη Ναξο, ξυπνας μετα απο κανα διωρο και συνειδητοποιεις οτι ολο το χυμα τσιμεντο απο την διπλα προβλητα εχει κατσει πανω στο Baltic. Epic fail (στην επιστροφη στον Αλιμο μεχρι και σφυρι - καλεμι χρησιμοποιηθηκε για να καθαριστουν τα ρελια) :D

 

Μηνύματα
30.074
Reaction score
24.377
Ταξίδευαν με το σκάφος, περνούσαν όλη τη μέρα στο νερό αλλά κοιμόντουσαν σε μικρά παραλιακά ξενοδοχεία με A/C. :D
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ......

ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΜΕΡΙΧΑ ΦΑΓΩΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΠΗΡΑ ΤΑΞΙ ΚΑΙ

ΜΕ ΠΗΓΕ ΣΕ ΔΩΜΑΤΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΘΕΑ ΣΤΟΝ ΚΟΛΠΟ.

ΠΑΣ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΙΣΑΙ ΦΡΕΣΚΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ

ΣΑΝ ΜΑΔΗΜΕΝΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.409
Reaction score
42.252
Πολύ ταλαίπωρα και χρειάζεται άλλου είδους όχημα έλξης. Ή θα βάλεις το SUV σου στη θάλασσα; :o
Γι' αυτό στην αρχή του thread σου έγραψα μέχρι 800 κιλά, άντε 1.000.

Ποιού An't'ares';
Ακόμα και το μικρότερο βαρκάκι της Beneteau είναι πάνω από 1000 κιλά. Το εκτόπισμα βέβαια αλλά υποθέτω οτι είναι το ίδιο με το βάρος του για να επιπλέει :D

http://www.beneteau.com/en/flyer/flyer-55-spacedeck
 





P

PMC

Guest
Καλό θα ήταν πριν προχωρήσει κάποιος σε αγορά σκαφους να έχει κάνει κάποια ταξίδια ( έστω και μικρά )με διαφορετικές αν είναι δυνατόν συνθήκες ώστε να ξέρει αν με το σκάφος που θέλει να αποκτήσει μπορεί να περάσει ευχάριστα.
Αν υπάρχει κάποιος φίλος με σκάφος που μπορεί να του δείξει κάποια πράγματα αλλά κυριως να καταλάβει ο ίδιος αλλά και το ζευγάρι του ότι μπορούν να υποστούν την ταλαιπωρία που έχει μια άσχημη πλεύση.
Είναι πολλά τα παραδείγματα που κάποιος αγόρασε σκάφος για να περνάει καλά με την γυναίκα του και τελικά μετά το πρώτο άσχημο ταξίδι κανείς πια δεν τον ακολουθούσε.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.916
Reaction score
96.097
Καλό θα ήταν πριν προχωρήσει κάποιος σε αγορά σκαφους να έχει κάνει κάποια ταξίδια ( έστω και μικρά )με διαφορετικές αν είναι δυνατόν συνθήκες ώστε να ξέρει αν με το σκάφος που θέλει να αποκτήσει μπορεί να περάσει ευχάριστα.
Αν υπάρχει κάποιος φίλος με σκάφος που μπορεί να του δείξει κάποια πράγματα αλλά κυριως να καταλάβει ο ίδιος αλλά και το ζευγάρι του ότι μπορούν να υποστούν την ταλαιπωρία που έχει μια άσχημη πλεύση.
Είναι πολλά τα παραδείγματα που κάποιος αγόρασε σκάφος για να περνάει καλά με την γυναίκα του και τελικά μετά το πρώτο άσχημο ταξίδι κανείς πια δεν τον ακολουθούσε.
Υπάρχει μια αμυδρή πιθανότητα αυτό να είναι το ζητούμενο. :whistling:

Δεν αναφέρομαι στο μέλος melina, αλλά στον φίλο χωρίς πρόσβαση. :roflmao:
 


Μηνύματα
2.779
Reaction score
1.204
Αυτός ο "Δημήτρης Μετροβίτης" πρέπει να έχει "καλό σκαρί" ....

Πέρα από την αισθητική των φωτογραφιών η ομάδα αυτή έχει πολλές πληροφορίες και αρκετά άτομα εστιασμένα στην Θάλασσα..
 
  • Like
Reactions: PMC

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.409
Reaction score
42.252
Με τις εξωλέμβιες τι γίνεται; ποιες θεωρούνται πιο αξιόπιστες; Βάζει ο καθένας ότι θέλει στο κάθε σκάφος;
Που βρίσκει κανείς στοιχεία κατανάλωσης για αυτές; μόνο σε περιοδικά που κάνουν τεστ συγκεκριμένων συνδυασμών σκάφους-μηχανής;

Edit: φαντάζομαι οι 2 είναι πάντα προτιμότερες από τη 1 για λόγους αξιοπιστίας στη θάλασσα, σωστά;
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.502
Reaction score
28.749
Στις εξωλέμβιες μηχανές θα έλεγα ότι τα πρωτεία τα έχει η ΥΑΜΑΗΑ σε θέμα αξιοπιστίας, αλλά και ευκολίας εύρεσης ανταλλακτικών και σε καλές τιμές.
Εγώ είχα SUZUKI που επίσης ήταν αξιόπιστη και ανταλλακτικά υπήρχαν πάντα
Δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα ποτέ, αλλά ήταν πιο βαριά με διαφορά στα ίδια άλογα από την ΥΑΜΑΗΑ.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.609
Reaction score
75.565
Edit: φαντάζομαι οι 2 είναι πάντα προτιμότερες από τη 1 για λόγους αξιοπιστίας στη θάλασσα, σωστά;
Εξαρτάται. Μικρή διαφορά αξιοπιστίας* απο τη μια, μεγαλύτερο βάρος (και κατανάλωση), διπλάσιο κόστος συντήρησης και αχρήστευση του πίσω μέρους της βάρκας απο την άλλη.


*αφού μια μικρή βοηθητική μπορεί να αντικαταστήσει τη δεύτερη για να βγεις σε ακτή, αφού δεν βρίσκεσαι στον Ειρηνικό και η μεγαλύτερη απόσταση που πρέπει να καλύψεις συνήθως δεν ξεπερνά τα 5-10 μίλια.

Πολλές απο τις αιτίες αστοχίας είναι κοινές. ;)
Βάζει ο καθένας ότι θέλει στο κάθε σκάφος;
Αν στην ιπποδύναμη που συστήνεται βάλεις μηχανή άλλης εταιρείας, δεν υπάρχει διαφορά.


Που βρίσκει κανείς στοιχεία κατανάλωσης για αυτές;
Ό,τι στοιχεία δίνουν οι κατασκευαστές, αλλά γενικά οι καταναλώσεις σε ρεαλιστικές συνθήκες είναι κοντά για παρόμοιες βάρκες και μοτόρια.
 

P

PMC

Guest
φαντάζομαι οι 2 είναι πάντα προτιμότερες από τη 1 για λόγους αξιοπιστίας στη θάλασσα, σωστά;
Ναι σωστά αλλά μην φανταστείς ότι ( ας υποθέσουμε ότι το σκάφος μας θέλει 300 άλογα. Αν εμείς βάλουμε δυο 150αρες ) θα πλαναρεις με την μια.... απλά θα φτάσεις κάπου.
Συνήθως έχουμε μια μικρή για ώρα ανάγκης. Τις πιο πολλές φορές η μικρή ούτε συντήρηση έχει κάνει ούτε δουλεύει όταν χρειαστεί. ( κάποιοι δεν έχουν ούτε το απαραίτητο ντεπόζιτο που αντιστοιχεί στην μηχανή.)

Δυο μηχανές μπαίνουν όταν θελουμε πολλά άλογα. Πάνω από 300.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.409
Reaction score
42.252
Όταν ας πούμε λέει ότι προτείνεται μηχανή είτε 1x300 είτε 2x250 από αυτά που γράφετε καταλαβαίνω ότι τελικά είναι καλύτερα με τη μία (άσε που κάπου είδα ότι μια 250άρα κάνει 20Κ+, οπότε επί 2...) και να υπάρχει και μια εφεδρική για ώρα ανάγκης. Η οποία εφεδρική θα πρέπει να είναι μόνιμα πάνω στην τραβέρσα ή να υπάρχει πρόβλεψη για να τη βάλεις αν χρειαστεί;
Με τα dinghy τι παίζει; είναι υποχρεωτικά σε όλα τα επαγγελματικά σκάφη;
 

P

PMC

Guest
Οι εξωλέμβιες μηχανές όταν δεν δουλεύουν σε σωστές ταχύτητες τότε
προτείνεται μηχανή είτε 1x300 είτε 2x250
Με μεγαλύτερη ιπποδύναμη θα έχεις πολύ μεγαλύτερη άνεση στο ταξίδι.( εγώ είμαι υπέρ των δυο και πάντα μεγαλύτερων σε άλογα.)
Θα έχεις μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα γιατί θα δουλεύουν πιο άνετα οι μηχανές από μια μικρότερη που θα ζορίζεται .
[DOUBLEPOST=1528636116][/DOUBLEPOST]
μόνιμα πάνω στην τραβέρσα ή να υπάρχει πρόβλεψη για να τη βάλεις αν χρειαστεί;
Με τα dinghy τι παίζει; είναι υποχρεωτικά σε όλα τα επαγγελματικά σκάφη;
Το dinghy σε απαλλάσσει από πολλά προβλήματα...
Δεν σε νοιάζει να δέσεις σε μόλο. Μένεις αροδου και έχεις την ησυχία σου.
Είναι καλό σωστικό μέσο σε περίπτωση που συμβεί κάτι κακό.
[DOUBLEPOST=1528636216][/DOUBLEPOST]Η εφεδρική κανονικά πρέπει να είναι σε ειδική κατασκευή όπου παραμένει ασφαλισμένη κατά την πλεύση και χωρίς πολλές κινήσει ενεργοποιείται όταν έρθει ανάγκη.
[DOUBLEPOST=1528636302][/DOUBLEPOST]
D073E32B-8B23-4447-A06B-A05D1DF16854.jpeg

[DOUBLEPOST=1528636380][/DOUBLEPOST]Με μια τέτοια βάση απλά την πας πίσω σέρνοντας την στην ανοξοιδωτη κατασκευή και πέφτει ώστε να είναι έτοιμη για χρήση.
 

P

PMC

Guest
Το dinghy δεν είναι υποχρεωτικό στα επαγγελματικά ( πουθενά δεν είναι .)
Απλά έχοντας ένα βαρκάκι μπορείς να αυξήσεις το ωφέλιμο σε άτομα.
Αν η άδεια σου είναι για 10 επιβάτες τότε σε ημερήσια ναύλα αυτό αυξάνεται κατά τον αριθμό που χωράει και το βαρκάκι. Δηλ 10 συν 4 στο βαρκάκι μπορείς να πάρεις για ναυλο ημέρας 14 άτομα.

Υποχρεωτικό είναι το liferaft στα επαγγελματικά επιθεωρειμενο κάθε χρόνο.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.409
Reaction score
42.252
Τα boston whaler γιατί διαφημίζονται ως αβύθιστα, τι διαφορετικό έχουν;
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.395
Μηνύματα
2.901.372
Members
38.036
Νεότερο μέλος
ChristosM
Top