Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
περίπου 46%... αν τα 20Hz παίζουν στα ~112dB.
Αν παίζουν στα 90dB ... 58% !

(γιατί χρειάζεσαι >52dB για να ακούσεις (μόλις) τα 40Hz, την αμέσως μεγαλύτερη αρμονική που θα είναι και η δυνατότερη)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Για να το χοντρύνω:

Κάτσε πρώτα να ακούσουμε τους 20 κύκλους, και μετά να μιλήσουμε για αντιληπτές ή όχι παραμορφώσεις.:p

Προσωπική εκτίμηση (πάρτε την με λίγο αλατοπίπερο) είναι ότι μια χαρά ακούμε την παραμόρφωση στο βαθύ μπάσο (30-60 κύκλους) αν φυσικά το επιτρέπει ο χώρος, διότι, ως γνωστόν, στο χρήσιμο φάσμα 30-60, ακούμε μόνο το χώρο.

Κάτω από 25 κύκλους, όμοια προσωπική εκτίμηση, είναι ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να ακούσουμε 67.480% παραμόρφωση, ούτε αυτήν καθεαυτήν τη συχνότητα, παρά μόνο (ίσως) το άθροισμά της πάνω σε ανώτερες οκτάβες, που θα ορίσουν την πρώτη (και πάλι τις δεύτερες ακούμε, εξ'ου και το τυπικό DSP κόλπο της απουσίας της βασικής και της πλήρους ακρόασής της - αντίλιψής της μέσω των αρμονικών της, εν τη απουσία της). :p


ΥΓ. Δυστυχώς το στομάχι, τα ιγμόρεια, το έντερο και οι λοιπές αερούχες περιοχές μας, δεν μπερδεύονται τόσο εύκολα όσο το άθλιο αφτί με τις αρμονικές, και απαιτούν την παρουσία της βασικής. Το ευτυχές γεγονός είναι ότι οι κλανιές μας, δε νιώθουν ολική αρμονική παραμόρφωση.:p:D:p:D
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
Εγώ προσωπικά, όχι. Έχω διαβάσει όμως ότι στις χαμηλές συχνότητες παραμορφώσεις ακόμα και πάνω από 10% δεν γίνονται αντιληπτές.
Αναφέρεσαι προφανώς σε sub και συνθήκες ηλεκτρομηχανικής μετατροπής.Μόνο που στην εν λόγω ζώνη επηρεάζουν χαρακτηριστικώς την αντιληπτότητα οι εγγενείς αποκλίσεις δεδομένου χώρου,ανεπτυγμένες σε τάξη αρκετών dB.

Ο Ear βεβαίως έχει δίκιο στο ξέσπασμά του ως προς τους σοβαρούς κατασκευαστές.Ενδεικτικόν παράδειγμα των προδιαγραφών που ακολουθούνται από τη Neumann:
http://www.neumann-kh-line.com/neum...C48111116FFBDC12578B20039968C?Open&term=THD+N

Υπόμνηση ότι στο παρόν νήμα εξετάζονται οι όροι γραμμικής συμπεριφοράς λυχνιακών ενισχυτικών όχι μόνο στα 20 αλλά και σε
ύψος που φτάνει στα...320 Hz (τουλάχιστον),στα κράσπεδα δηλαδή της ζώνης όπου ο ήχος θα εξεταζόταν υπό...ακτινικούς όρους.

Aς εξετάσουμε και την εξής περίπτωση. Αυτή στην οποία η Λόλα ξεψάρωσε :gotcha: και πήρε ενεργά. Ας πούμε για παράδειγμα τα s5v για να έχει και λίγο χαμηλό.....:whistling: Της έμεινε όμως από το προηγούμενο setup ένας λαμπάτος super duper pro (κανας audio research π.χ.) και θέλει να τον χρησιμοποιήσει για να βάλει λίγο πουτανίλ@ στη φάση. Τι λέμε σ' αυτήν την περίπτωση; Ότι η Λόλα είναι cool ή κώλος; :roflmao:
Άμα τον έχει ήδη στην κατοχή της και της αρέσει το αποτέλεσμα,με γειά της και χαρά της...και καλή τύχη με πιθανούς μικροφωνισμούς από τις προενισχύτριες λυχνίες σε απαιτητικά κομμάτια και υψηλές στάθμες.

Οφείλει βεβαίως να έχει επίγνωση ότι το αποτέλεσμα ποτέ δεν θα μπορεί να χαρακτηριστεί διάφανο,αφού κανένα προενισχυτικό στάδιο - ιδίως λυχνιακό και ακόμα περισσότερο όταν ενεργεί στο αναλογικό πεδίο - δεν γίνεται να μην προσθέτει κάποιον ιδιαίτερο χαρακτήρα στο σήμα που διέρχεται από εκείνο και θα καταλήγει σε ηχείο αξιώσεων όπως εκείνα της σειράς S.

Εφόσον επιθυμεί άκρατη διαφάνεια,θα όφειλε ακολούθως να ψαχτεί σε διαμεσολαβητές που θα διαχειρίζονταν το σήμα από την πηγή στο ψηφιακό πεδίο για να το αποδώσουν υπό μεταβλητή στάθμη στο συγκεκριμένο ηχείο.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
Μαζί γράφαμε... ενώ διόρθωνα λίγο το ποστ #42.
Πήρα το ιδανικό σενάριο: άψογη ακοή, με όρια ακουστότητας αυτά των καμπύλων loudness, ακόμα και στα 20 Hz
Ομως όπως έγραψε ο Εar, τα 20Hz τα νοιώθεις θες δε θες... οπότε τι σημασία έχει αν τα ακούς, ΤΗΝ ΑΚΟΥΣ κανονικά!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Υπόμνηση ότι στο παρόν νήμα εξετάζονται οι όροι γραμμικής συμπεριφοράς λυχνιακών ενισχυτικών
Δεν "εξετάζονται", εκτελούνται. :p

Άκου κει "γραμμική συμπεριφορά λυχνιακών ενισχυτικών".. Ξέρεις τι είναι αυτή;
Πρόκειται για ανύπαρκτη οντότητα, σαν αυτή:



:lol::lol::lol::lol::lol:
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
Αλλο:
...όμως βρε χρυσά μου παιδιά, σας χρειάζονται μερικά μαθήματα ταξικής συνείδησης, από ινστρούκτορες του παλιού ανατολικού μπλοκ -->

τα "υποβαθύφωνα" ( "υποαλυχτόντα" δεν θα ήτο το ορθόν; ) με τις εντυπωσιακές παραμορφώσεις που επικαλείσθε σαν παράδειγμα, στοιχίζουν από 3500 έως 4500+ € ες Εσπερίαν. Τετοια χρησιμοποιείτε κατά τριάδες και βάλε ???
Αυτά που φαντάζομαι οτι φανταζόταν ο Σίφης στο τρίτο ποστ, και που χρησιμοποιούμε εμείς οι προύχοντες των κολχόζ (και των κιμπούτς, ναι), παίζουν όντως με τις παραμορφώσεις που αναφέρει, ενώ αυτά της μεγάλης πλέμπας φτάνουν το 10, το 20, ή και το 50% χαμηλά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Μεγάλη κουβέντα, με πολύ σοβαρό αντίλογο (πχ τα περίφημα ακριβά 6" στα 4,5 μέτρα απόσταση ακρόασης με λαμπάτα ενισχυτικά πολλών χιλιάδων € και πρόσεξε: χωρίς σαμπ) ή εν γένει η προτίμηση ηχείων με μικρά (έως μικροσκοπικά) μεγάφωνα, ιδανικά μόνο για ..έντομα.:D

Κι οι δικές μας προτροπές για πολλαπλά οικονομικά σαμπ, στους μη έχοντες ούτε ένα. (Πχ Ακαρλ)

Νομίζω ότι για πολλά μπορούμε να κατηγορηθούμε, μα δύσκολα να μας μπει κι η στάμπα που λες..
 


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
Πλάκα έκανα, αλλά και δεν απαντώ, γιατί στο τέλος θα ονομασθώ "ο Κος Οφφ Τόπικ"
(εν συντομία: μίνι μόνιτορ + υποαλυχτόν ρουλζζζζζ, και όχι δεν είμαι οπαδός των γλόμπων)

Αλλά μιας και το λέτε και το ξαναλέτε σε κάθε ευκαιρία και γωνιά του σάιτ , και ΙΜΗΟ δεν συμβουλεύετε σωστά τους αμύητους, μετά τα τρία καλοτοποθετημένα σαμπ, ελάχιστα κερδίζεις από ποιότητα (εκτός αν κυνηγάς στάθμες), ενώ και με δύο γίνεται πολύ καλή δουλειά, αρκούν.
Διαφωνώ επίσης (ενίοτε έντονα) και με αρκετές συμβουλές τοποθέτησης που έχουν δημοσιευθεί.

Μια ματιά εδώ επιβάλλεται :
http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/papers.aspx
(λέει και για αντιληπτότητα παραμορφώσεων, άρα δεν είμαι εκτός θέματος)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
μετά τα τρία καλοτοποθετημένα σαμπ, ελάχιστα κερδίζεις από ποιότητα (εκτός αν κυνηγάς στάθμες), ενώ και με δύο γίνεται πολύ καλή δουλειά, αρκούν.
Τρώγοντας έρχεται η όρεξη :D

Συμφωνώ, αρκούν δυο, αλλά αν υπαρχει χρήμα και χώρος γιατι όχι τέσσερα; Ειναι λιιιιιιγο καλύτερα. :)

Πάντως το ένα απαγορεύεται πλέον δια νόμου.

Πλάκα έκανα, αλλά και δεν απαντώ, γιατί στο τέλος θα ονομασθώ "ο Κος Οφφ Τόπικ"
[DOUBLEPOST=1544541699][/DOUBLEPOST]Και η συζήτηση για σαμπ σε θρεντ για λαμπες δεν ειναι οφ τοπικ. Ειναι απαραίτητη. ;)
 

Μηνύματα
13.577
Reaction score
11.119
Συμφωνώ, αρκούν δυο, αλλά αν υπαρχει χρήμα και χώρος γιατι όχι τέσσερα; Ειναι λιιιιιιγο καλύτερα. :)
Αυτό είδαμε και σε εκείνο το pdf πριν καμιά βδομάδα. 2 για εμάς τους οικονομικούς.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
Δεν "εξετάζονται", εκτελούνται. :p

Άκου κει "γραμμική συμπεριφορά λυχνιακών ενισχυτικών".. Ξέρεις τι είναι αυτή;
Πρόκειται για ανύπαρκτη οντότητα, σαν αυτή:



:lol::lol::lol::lol::lol:
Εσένα σ'έχω ικανό ν'αρχίζεις το διάβασμα όλων των βιβλίων...από το τέλος τους.:lolsign:
Πλάκα έκανα, αλλά και δεν απαντώ, γιατί στο τέλος θα ονομασθώ "ο Κος Οφφ Τόπικ"
(εν συντομία: μίνι μόνιτορ + υποαλυχτόν ρουλζζζζζ, και όχι δεν είμαι οπαδός των γλόμπων)

Αλλά μιας και το λέτε και το ξαναλέτε σε κάθε ευκαιρία και γωνιά του σάιτ , και ΙΜΗΟ δεν συμβουλεύετε σωστά τους αμύητους, μετά τα τρία καλοτοποθετημένα σαμπ, ελάχιστα κερδίζεις από ποιότητα (εκτός αν κυνηγάς στάθμες), ενώ και με δύο γίνεται πολύ καλή δουλειά, αρκούν.
Διαφωνώ επίσης (ενίοτε έντονα) και με αρκετές συμβουλές τοποθέτησης που έχουν δημοσιευθεί.

Μια ματιά εδώ επιβάλλεται :
http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/papers.aspx
(λέει και για αντιληπτότητα παραμορφώσεων, άρα δεν είμαι εκτός θέματος)
Εκτιμητέα τα σχόλια και like τόσο για τη σελίδα με τις διαφορετικές μελέτες,όσο και για τον χαβαλεδιάρικο όρο ΄΄υποαλυχτόντα΄΄,ο οποίος όμως κρίνεται...αδόκιμος,αφού λέμε να μη μπλέξουμε τα ΄΄σκυλιά΄΄ με τους...σαμπατζήδες.:gotcha:

Έχουν προταθεί στο παρελθόν αρχές τοποθέτησης που συγγενεύουν με περιγραφείσες στην παρακάτω μελέτη από τη σελίδα:
http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/multiple subs.pdf

Επίσης,υποστηρίζεται σθεναρά από πολλές μεριές και σε κάθε ευκαιρία ότι setup περιλαμβάνοντα μόνιτορ + υποβαθύφωνο αποτελούν τη βέλτιστη λύση.

Το σημείο τριβής βεβαίως- βεβαίως έγκειται στο ότι οι γνωστοί ΄΄ύποπτοι΄΄ υποστηρίζουν επιπλέον ότι τα μόνιτορ- δορυφόροι δεν πρέπει να είναι και τόσο...μίνι ,ενώ εφόσον πρόκειται περί παθητικών ηχείων,η οδήγησή τους δεν θα έπρεπε ν'ανατίθεται σε λυχνιακούς ενισχυτές έστω και για μέσες στάθμες ,εάν είναι επιθυμητό χορταστικό ακροαματικό αποτέλεσμα.

Θα πέσει όμως και εικονικόν...πρόστιμο,επειδή θεωρείται αντικανονική ενέργεια η αόριστη παράθεση μιας σελίδας με πολλαπλές εργασίες και χωρίς τα χωρία άμεσου ενδιαφέροντος όταν προβαίνει ο συντάκτης σε συγκεκριμένες παρατηρήσεις προς τους συνομιλητές του.

Αν μη τι άλλο,διότι για να παρατηρεί τόσο έντονα θα όφειλε τουλάχιστον να δείχνει ότι είναι και ο ίδιος ενήμερος περί των επίμαχων σημείων και όχι...ανύποπτος - η σύζυγος του Καίσαρος and all that...judge.:roflmao:

Ως παράδειγμα λοιπόν στο πλαίσιο του προστίμου,παρατίθεται συνοπτικό χωρίο από έτερη εργασία που ισχυροποιεί το επιχείρημα της ανώτερης αντιληπτότητας ως προς τις αμιγώς ηλεκτρονικές παραμορφώσεις (των ενισχυτικών) έναντι εκείνων που προκύπτουν κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή (των ηχείων):

http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/AES06Gedlee_ll.pdf
"...
Loudspeakers do not ordinarily have high orders of nonlinearity because they are mechanical devices - higher orders of nonlinearity require large rapidly changing forces. This phenomenon is not uncommon in electronics, but it is atypical in most mechanical devices. Most loudspeakers are high in second and third order nonlinearities, which, for the most part, were found to be benign. However, orders above these will be uncommon in a properly designed mechanical system like a loudspeaker. Adding to this situation are the results from [3] where it was found that even very high levels of nonlinear distortion in a compression driver (as measured by THD) were completely inaudible to the subjects; a result which was not at all intuitive nor expected.
..."
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Εσένα σ'έχω ικανό ν'αρχίζεις το διάβασμα όλων των βιβλίων...από το τέλος τους.:lolsign:
Των βιβλίων δεν ξέρω, σίγουρα όμως όλων των PDF! :p

Πολλές φορές μάλιστα, μόνον ο επίλογος, αρκεί. :D

Τώρα η τζένελεκ τι ξέρει από λάμπες, αυτοί είναι άσχετοι. Απορώ γιατί τους εμπλέκεις...:lol:

Πάντως η δική μου προτροπή για πολλαπλά σαμπ, συνεχίζει. Και δε βλέπω οι άσχετοι να έχουν αντιρρήσεις, ούτε καν να συμβιβάζονται στα 2.:D
 

Μηνύματα
1.981
Reaction score
4.673
τα "υποβαθύφωνα" ( "υποαλυχτόντα" δεν θα ήτο το ορθόν; ) με τις εντυπωσιακές παραμορφώσεις που επικαλείσθε σαν παράδειγμα, στοιχίζουν από 3500 έως 4500+ € ες Εσπερίαν. Τετοια χρησιμοποιείτε κατά τριάδες και βάλε ???
Πραγματικα και συγνώμη για το ο.τ. θα ήθελα (και αλλοι πιστευω)
να γνωρίζω αυτά τα σαμπ που δύνανται να συνοδεύουν διπλα τον αριθμο
τα συνήθως αναφερόμενα εδώ ηχεία παιζοντας μουσική.

Γιατί όπως καταλαβαίνετε των 3000 δεν αποτελούν επιλογή για τη περιπτωση.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.223
Των βιβλίων δεν ξέρω, σίγουρα όμως όλων των PDF! :p

Πολλές φορές μάλιστα, μόνον ο επίλογος, αρκεί. :D

Τώρα η τζένελεκ τι ξέρει από λάμπες, αυτοί είναι άσχετοι. Απορώ γιατί τους εμπλέκεις...:lol:

Πάντως η δική μου προτροπή για πολλαπλά σαμπ, συνεχίζει. Και δε βλέπω οι άσχετοι να έχουν αντιρρήσεις, ούτε καν να συμβιβάζονται στα 2.:D
Περίμενε,εφαρμόζοντας παραλλήλως και την αρχή της δικής σου αναγνωστικής λειτουργίας,προκύπτουν χρήσιμα topic και από έτερη μελέτη πραγματευόμενη τις μη γραμμικές συνιστώσες παραμόρφωσης:
http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/Distortion_AES_I.pdf

"...
A system is said to be nonlinear if its input and output are not linearly related in a mathematical sense. Such systems do not obey the principle of superposition and can have frequency responses that are signal dependent. In fact, even the concept of frequency response is a linear one and its application to a nonlinear system must be done with care. A single tone input to such a system does not produce a single tone at its output, but a multiplicity of tones. Nonlinear systems cannot be analyzed with classical linear systems theory and as such they pose a significant impediment to systems analysis.
...
...
One reason that the perception of nonlinear distortion is so complex is that the hearing mechanism itself is not linear and taken as a “system” it is also quite complex. It should thus be expected that it will be a difficult task to ascertain what levels and types of nonlinearity the ear can perceive and even more difficult will be the scaling of the subjective impression of these nonlinear functions. The attribute of hearing that will overwhelmingly dominate the perception of distortion is masking. Masking is also the principal effect used in the creation of all modern techniques of perceptual coders (MP3, AAC, etc.). When masking effects allows us to reduce signal data by 90% or more, in a way that is subjectively benign, then one has to suspect that masking would have a profound effect on the perception of nonlinear distortion. Masking has no analog in linear systems theory, and it is not very intuitive since it does not occur in systems other than the ear.
...
Given these characteristics we will propose the following three Distortion Perception Principles.
1. Distortion by-products that are created upward in frequency are likely to be less perceptible (masked to a greater extent) than those that fall lower in frequency.
2. Distortion by-products that lie closer to the excitation are less likely to be perceived (they are masked) than those that lie farther away (masking is a localized effect – it only occurs in the vicinity of the masker).
3. Distortion by-products of any kind are likely to be more perceptible at lower signal levels than at higher signal levels.

(ΣΣ: Ωωωπ,κοίτα τι λένε...άμα επιδιώκονται χαμηλότερες στάθμες για πιο ΄΄διάφανο΄΄ άκουσμα,και πάλι πατημένη θα την έχει ο ακροαματικόφιλος) :p
...
Consider now an example of the failure of THD to differentiate between loudspeaker distortion and amplifier distortion as we alluded to above. If the amplifier has crossover distortion then this type of nonlinearity violates both of our principles – it is both very high order and it increases (as a proportion of the linear terms) with decreasing signal level. Based on our hypothesis, one would expect that this type of distortion would be highly objectionable and it is. Now consider the loudspeaker example. Unless it has some severe design or manufacturing problems, it will mostly have lower orders of nonlinearity and the distortion will typically rise with level. Based on our principles, we should expect this type of distortion to be fairly benign, almost inaudible, and this is in fact what we find to be true (for comparable levels of THD for the loudspeaker and the amplifier). Generally speaking, electronics and mechanics have different nonlinear characteristics. It is not at all uncommon to see very high orders of nonlinearity in electronics, but it is rare to see these very high orders in mechanical systems. Our new view of distortion explains a lot of the THD based metric paradoxes.
..."
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
αυτά τα σαμπ που δύνανται να συνοδεύουν διπλα τον αριθμο
τα συνήθως αναφερόμενα εδώ ηχεία παιζοντας μουσική.
Μόνο σουίπς τόνων χρειάζεται να παίζουν, όχι μουσική..:D
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
Εσένα σ'έχω ικανό ν'αρχίζεις το διάβασμα όλων των βιβλίων...από το τέλος τους.:lolsign:

Εκτιμητέα τα σχόλια και like τόσο για τη σελίδα με τις διαφορετικές μελέτες,όσο και για τον χαβαλεδιάρικο όρο ΄΄υποαλυχτόντα΄΄,ο οποίος όμως κρίνεται...αδόκιμος,αφού λέμε να μη μπλέξουμε τα ΄΄σκυλιά΄΄ με τους...σαμπατζήδες.:gotcha:

Έχουν προταθεί στο παρελθόν αρχές τοποθέτησης που συγγενεύουν με περιγραφείσες στην παρακάτω μελέτη από τη σελίδα:
http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/multiple subs.pdf

Επίσης,υποστηρίζεται σθεναρά από πολλές μεριές και σε κάθε ευκαιρία ότι setup περιλαμβάνοντα μόνιτορ + υποβαθύφωνο αποτελούν τη βέλτιστη λύση.

Το σημείο τριβής βεβαίως- βεβαίως έγκειται στο ότι οι γνωστοί ΄΄ύποπτοι΄΄ υποστηρίζουν επιπλέον ότι τα μόνιτορ- δορυφόροι δεν πρέπει να είναι και τόσο...μίνι ,ενώ εφόσον πρόκειται περί παθητικών ηχείων,η οδήγησή τους δεν θα έπρεπε ν'ανατίθεται σε λυχνιακούς ενισχυτές έστω και για μέσες στάθμες ,εάν είναι επιθυμητό χορταστικό ακροαματικό αποτέλεσμα.

Θα πέσει όμως και εικονικόν...πρόστιμο,επειδή θεωρείται αντικανονική ενέργεια η αόριστη παράθεση μιας σελίδας με πολλαπλές εργασίες και χωρίς τα χωρία άμεσου ενδιαφέροντος όταν προβαίνει ο συντάκτης σε συγκεκριμένες παρατηρήσεις προς τους συνομιλητές του.

Αν μη τι άλλο,διότι για να παρατηρεί τόσο έντονα θα όφειλε τουλάχιστον να δείχνει ότι είναι και ο ίδιος ενήμερος περί των επίμαχων σημείων και όχι...ανύποπτος - η σύζυγος του Καίσαρος and all that...judge.:roflmao:

Ως παράδειγμα λοιπόν στο πλαίσιο του προστίμου,παρατίθεται συνοπτικό χωρίο από έτερη εργασία που ισχυροποιεί το επιχείρημα της ανώτερης αντιληπτότητας ως προς τις αμιγώς ηλεκτρονικές παραμορφώσεις (των ενισχυτικών) έναντι εκείνων που προκύπτουν κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή (των ηχείων):

http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/AES06Gedlee_ll.pdf
"...
Loudspeakers do not ordinarily have high orders of nonlinearity because they are mechanical devices - higher orders of nonlinearity require large rapidly changing forces. This phenomenon is not uncommon in electronics, but it is atypical in most mechanical devices. Most loudspeakers are high in second and third order nonlinearities, which, for the most part, were found to be benign. However, orders above these will be uncommon in a properly designed mechanical system like a loudspeaker. Adding to this situation are the results from [3] where it was found that even very high levels of nonlinear distortion in a compression driver (as measured by THD) were completely inaudible to the subjects; a result which was not at all intuitive nor expected.
..."
Και φοβόμουν οτι θα με πουν Κο ΟφφΤόπικ...
Εδώ, μαζί και με το ακολουθόν ποστ #56 θίγονται τα πάντα όλα !

Αν αρχίσει συζήτηση, το τραίνο βγήκε από τις ράγες δια παντός. Αυτό που θέλω να αποφεύγεται γιατί όλη η πληροφορία θα πάει χαμένη, καθώς δεν θα μπορεί να ξαναβρεθεί εύκολα μετά από λίγο καιρό.
Καλύτερα να θίγονται τα θέματα, σε ξεχωριστά καλά εστιασμένα νήματα με σαφή τίτλο.

Τεσπα, θα θίξω μερικά σημεία επιλεκτικά και όσο λακωνικά γίνεται
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
αυτά τα σαμπ που δύνανται να συνοδεύουν διπλα τον αριθμο
τα συνήθως αναφερόμενα εδώ ηχεία παιζοντας μουσική.
Μόνο σουίπς τόνων χρειάζεται να παίζουν, όχι μουσική..:D
Ιιιιιι τι του πεεεε... :D:p
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.557
Μηνύματα
2.944.072
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top