- Μηνύματα
- 28.545
- Reaction score
- 84.033
Ακούμε, αλλά για να καταλάβουμε παραμόρφωση πρέπει να γίνει σοβαρά μεγάληακούτε στα 20Hz; και καταλαβαίνετε και την παραμόρφωση;
Ακούμε, αλλά για να καταλάβουμε παραμόρφωση πρέπει να γίνει σοβαρά μεγάληακούτε στα 20Hz; και καταλαβαίνετε και την παραμόρφωση;
Αναφέρεσαι προφανώς σε sub και συνθήκες ηλεκτρομηχανικής μετατροπής.Μόνο που στην εν λόγω ζώνη επηρεάζουν χαρακτηριστικώς την αντιληπτότητα οι εγγενείς αποκλίσεις δεδομένου χώρου,ανεπτυγμένες σε τάξη αρκετών dB.Εγώ προσωπικά, όχι. Έχω διαβάσει όμως ότι στις χαμηλές συχνότητες παραμορφώσεις ακόμα και πάνω από 10% δεν γίνονται αντιληπτές.
Άμα τον έχει ήδη στην κατοχή της και της αρέσει το αποτέλεσμα,με γειά της και χαρά της...και καλή τύχη με πιθανούς μικροφωνισμούς από τις προενισχύτριες λυχνίες σε απαιτητικά κομμάτια και υψηλές στάθμες.Aς εξετάσουμε και την εξής περίπτωση. Αυτή στην οποία η Λόλα ξεψάρωσε και πήρε ενεργά. Ας πούμε για παράδειγμα τα s5v για να έχει και λίγο χαμηλό..... Της έμεινε όμως από το προηγούμενο setup ένας λαμπάτος super duper pro (κανας audio research π.χ.) και θέλει να τον χρησιμοποιήσει για να βάλει λίγο πουτανίλ@ στη φάση. Τι λέμε σ' αυτήν την περίπτωση; Ότι η Λόλα είναι cool ή κώλος;
Δεν "εξετάζονται", εκτελούνται.Υπόμνηση ότι στο παρόν νήμα εξετάζονται οι όροι γραμμικής συμπεριφοράς λυχνιακών ενισχυτικών
"υποαλυχτόντα" δεν θα ήτο το ορθόν;
Τρώγοντας έρχεται η όρεξημετά τα τρία καλοτοποθετημένα σαμπ, ελάχιστα κερδίζεις από ποιότητα (εκτός αν κυνηγάς στάθμες), ενώ και με δύο γίνεται πολύ καλή δουλειά, αρκούν.
[DOUBLEPOST=1544541699][/DOUBLEPOST]Και η συζήτηση για σαμπ σε θρεντ για λαμπες δεν ειναι οφ τοπικ. Ειναι απαραίτητη.Πλάκα έκανα, αλλά και δεν απαντώ, γιατί στο τέλος θα ονομασθώ "ο Κος Οφφ Τόπικ"
Αυτό είδαμε και σε εκείνο το pdf πριν καμιά βδομάδα. 2 για εμάς τους οικονομικούς.Συμφωνώ, αρκούν δυο, αλλά αν υπαρχει χρήμα και χώρος γιατι όχι τέσσερα; Ειναι λιιιιιιγο καλύτερα.
Εσένα σ'έχω ικανό ν'αρχίζεις το διάβασμα όλων των βιβλίων...από το τέλος τους.Δεν "εξετάζονται", εκτελούνται.
Άκου κει "γραμμική συμπεριφορά λυχνιακών ενισχυτικών".. Ξέρεις τι είναι αυτή;
Πρόκειται για ανύπαρκτη οντότητα, σαν αυτή:
Εκτιμητέα τα σχόλια και like τόσο για τη σελίδα με τις διαφορετικές μελέτες,όσο και για τον χαβαλεδιάρικο όρο ΄΄υποαλυχτόντα΄΄,ο οποίος όμως κρίνεται...αδόκιμος,αφού λέμε να μη μπλέξουμε τα ΄΄σκυλιά΄΄ με τους...σαμπατζήδες.Πλάκα έκανα, αλλά και δεν απαντώ, γιατί στο τέλος θα ονομασθώ "ο Κος Οφφ Τόπικ"
(εν συντομία: μίνι μόνιτορ + υποαλυχτόν ρουλζζζζζ, και όχι δεν είμαι οπαδός των γλόμπων)
Αλλά μιας και το λέτε και το ξαναλέτε σε κάθε ευκαιρία και γωνιά του σάιτ , και ΙΜΗΟ δεν συμβουλεύετε σωστά τους αμύητους, μετά τα τρία καλοτοποθετημένα σαμπ, ελάχιστα κερδίζεις από ποιότητα (εκτός αν κυνηγάς στάθμες), ενώ και με δύο γίνεται πολύ καλή δουλειά, αρκούν.
Διαφωνώ επίσης (ενίοτε έντονα) και με αρκετές συμβουλές τοποθέτησης που έχουν δημοσιευθεί.
Μια ματιά εδώ επιβάλλεται :
http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/papers.aspx
(λέει και για αντιληπτότητα παραμορφώσεων, άρα δεν είμαι εκτός θέματος)
Των βιβλίων δεν ξέρω, σίγουρα όμως όλων των PDF!Εσένα σ'έχω ικανό ν'αρχίζεις το διάβασμα όλων των βιβλίων...από το τέλος τους.
Πραγματικα και συγνώμη για το ο.τ. θα ήθελα (και αλλοι πιστευω)τα "υποβαθύφωνα" ( "υποαλυχτόντα" δεν θα ήτο το ορθόν; ) με τις εντυπωσιακές παραμορφώσεις που επικαλείσθε σαν παράδειγμα, στοιχίζουν από 3500 έως 4500+ € ες Εσπερίαν. Τετοια χρησιμοποιείτε κατά τριάδες και βάλε ???
Περίμενε,εφαρμόζοντας παραλλήλως και την αρχή της δικής σου αναγνωστικής λειτουργίας,προκύπτουν χρήσιμα topic και από έτερη μελέτη πραγματευόμενη τις μη γραμμικές συνιστώσες παραμόρφωσης:Των βιβλίων δεν ξέρω, σίγουρα όμως όλων των PDF!
Πολλές φορές μάλιστα, μόνον ο επίλογος, αρκεί.
Τώρα η τζένελεκ τι ξέρει από λάμπες, αυτοί είναι άσχετοι. Απορώ γιατί τους εμπλέκεις...
Πάντως η δική μου προτροπή για πολλαπλά σαμπ, συνεχίζει. Και δε βλέπω οι άσχετοι να έχουν αντιρρήσεις, ούτε καν να συμβιβάζονται στα 2.
Μόνο σουίπς τόνων χρειάζεται να παίζουν, όχι μουσική..αυτά τα σαμπ που δύνανται να συνοδεύουν διπλα τον αριθμο
τα συνήθως αναφερόμενα εδώ ηχεία παιζοντας μουσική.
Και φοβόμουν οτι θα με πουν Κο ΟφφΤόπικ...Εσένα σ'έχω ικανό ν'αρχίζεις το διάβασμα όλων των βιβλίων...από το τέλος τους.
Εκτιμητέα τα σχόλια και like τόσο για τη σελίδα με τις διαφορετικές μελέτες,όσο και για τον χαβαλεδιάρικο όρο ΄΄υποαλυχτόντα΄΄,ο οποίος όμως κρίνεται...αδόκιμος,αφού λέμε να μη μπλέξουμε τα ΄΄σκυλιά΄΄ με τους...σαμπατζήδες.
Έχουν προταθεί στο παρελθόν αρχές τοποθέτησης που συγγενεύουν με περιγραφείσες στην παρακάτω μελέτη από τη σελίδα:
http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/multiple subs.pdf
Επίσης,υποστηρίζεται σθεναρά από πολλές μεριές και σε κάθε ευκαιρία ότι setup περιλαμβάνοντα μόνιτορ + υποβαθύφωνο αποτελούν τη βέλτιστη λύση.
Το σημείο τριβής βεβαίως- βεβαίως έγκειται στο ότι οι γνωστοί ΄΄ύποπτοι΄΄ υποστηρίζουν επιπλέον ότι τα μόνιτορ- δορυφόροι δεν πρέπει να είναι και τόσο...μίνι ,ενώ εφόσον πρόκειται περί παθητικών ηχείων,η οδήγησή τους δεν θα έπρεπε ν'ανατίθεται σε λυχνιακούς ενισχυτές έστω και για μέσες στάθμες ,εάν είναι επιθυμητό χορταστικό ακροαματικό αποτέλεσμα.
Θα πέσει όμως και εικονικόν...πρόστιμο,επειδή θεωρείται αντικανονική ενέργεια η αόριστη παράθεση μιας σελίδας με πολλαπλές εργασίες και χωρίς τα χωρία άμεσου ενδιαφέροντος όταν προβαίνει ο συντάκτης σε συγκεκριμένες παρατηρήσεις προς τους συνομιλητές του.
Αν μη τι άλλο,διότι για να παρατηρεί τόσο έντονα θα όφειλε τουλάχιστον να δείχνει ότι είναι και ο ίδιος ενήμερος περί των επίμαχων σημείων και όχι...ανύποπτος - η σύζυγος του Καίσαρος and all that...judge.
Ως παράδειγμα λοιπόν στο πλαίσιο του προστίμου,παρατίθεται συνοπτικό χωρίο από έτερη εργασία που ισχυροποιεί το επιχείρημα της ανώτερης αντιληπτότητας ως προς τις αμιγώς ηλεκτρονικές παραμορφώσεις (των ενισχυτικών) έναντι εκείνων που προκύπτουν κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή (των ηχείων):
http://gedlee.azurewebsites.net/Papers/AES06Gedlee_ll.pdf
"...
Loudspeakers do not ordinarily have high orders of nonlinearity because they are mechanical devices - higher orders of nonlinearity require large rapidly changing forces. This phenomenon is not uncommon in electronics, but it is atypical in most mechanical devices. Most loudspeakers are high in second and third order nonlinearities, which, for the most part, were found to be benign. However, orders above these will be uncommon in a properly designed mechanical system like a loudspeaker. Adding to this situation are the results from [3] where it was found that even very high levels of nonlinear distortion in a compression driver (as measured by THD) were completely inaudible to the subjects; a result which was not at all intuitive nor expected.
..."
αυτά τα σαμπ που δύνανται να συνοδεύουν διπλα τον αριθμο
τα συνήθως αναφερόμενα εδώ ηχεία παιζοντας μουσική.
Ιιιιιι τι του πεεεε...Μόνο σουίπς τόνων χρειάζεται να παίζουν, όχι μουσική..