Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
ποιο δεν ισχυει?
οτι ακουσα συστημα με μετρησεις σωστες και δεν μου αρεσε το πως ακουγοταν,εμενα και αλλων??
και επιμενεις οτι επειδη δεν τις εχω τις μετρησεις του και δεν σου τις στελνω με πμ αυτο δεν ισχυει?

μπορεις να πιστεψεις οτι κρινεις αλλα αυτο που γραφεις ειναι πως να το πω? ακυρο ισως?

πως θεωρεις δεδομενο οτι θα ειχα τις μετρησεις καποιου αλλου και μαλιστα θα στις εστελνα κιολας

τωρα γι τους υπολοιπους αναγνωστες εγω τους θεωρω ικανους να κρινουν μονοι τους και δεν χρειαζονται απο κανεναν μας καλεσματα ...

εισαι λαθος Δημητρη... :)
Δυστυχώς αγαπητέ εδώ μέσα κάποιοι ¨ακούν¨ με pdf, τα αυτιά είναι άσχετα στη πρόσληψη του ήχου:).

Η ύπαρξη τους αριστερά και δεξιά του κεφαλιού έχει αντικατασταθεί με καμπύλες και πορίσματα προγραμμάτων dsp:lol:.
Φυσικά, όποιος διαφωνεί με την ηχητική τελειότητα που σου προσφέρει ένα δάσος από αυτοενισχυόμενα ηχεία και μια συστοιχία sub, λιθοβολείται μέχρι θανάτου.
Μια διαπίστωση κάνω απλώς...και δεν έχω λάμπες για να γκρινιάζει η λόλα:lolsign::lolsign::lolsign:

Πάρτε παθητικά!!:fuckyou:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.867
Reaction score
136.932
Να μερικά facts of life:

1. Σε σωστό ηχοσύστημα-χώρο (μετράει σωστά, τοποθετημένα σωστά) δεν τίθεται θέμα αν "σου αρέσει" το "πώς παίζει". Το μόνο που τίθεται είναι αν "σου αρέσει" η ηχογράφηση, διότι αυτήν και μόνο αυτήν ακούς. Όλα τα υπόλοιπα δεν προσθέτουν ούτε αφαιρούν κάτι. Ακούς την ηχογράφηση. Δε σου άρεσε; Τα παράπονά σου στο μαστερά. :p

2. Μην παραθέτουμε αποσπασματικά λινκς σε τα μας, που έχουμε φάει με το κουτάλι το θέμα, είναι αστείο και μάλιστα βαρετό αστείο, Χο χο Χο Μέρι κρίστμας..:D

3. Πάρτε ενεργά, και μη ρωτάτε το γιατί. 8-)


ΥΓ. Σταματήστε να γλύφετε την πιπίλα του τι σας αρέσει. Έχει λιώσει η καραμέλα. Ξέρουμε τι σας αρέσει, δεν έχετε "μεταξένια" αυτιά, ούτε νυχτερίδας. Έχει μελετηθεί επαρκώς το θέμα. :p
 


Μηνύματα
5.359
Reaction score
6.483
Ολα τα μηχανηματα της ηχητικης αλυσιδας ολα*, εχουν μετρηθει για να βγουν στην αγορα :D
*πλυν των Rehdeko :D
Ολοι οι επαγγελματιες μετρανε, ισοσταθμιζουν απο την αρχικη εγγραφη μεχρι την αναπαραγωγη :D
Δεκαδες γραφηματα, χωρου, αλλα τοσα ενος ηχειου και ενος ενισχυτη..δε βαζουμε τον παραγοντα ακροατη...βγαλτε συμπερασμα ποσοι συνδυασμοι υπαρχουν...πολλες φορες δυο,τρια λαθη μπορουν να μας δωσουν ενα σωστο.π.χ. χειροτερη πολικη αποκριση με υψηλους χρονους στις υψηλες και λαμπα να εχουν καλυτερο αποτελεσμα απο εναν απλα αλλο συνδυασμο ηχειου-ενισχυτη στον ιδιο χωρο...
Ο συνδυασμος πολλων σωστων φερνει το απολυτα καλυτερο αποτελεσμα φυσικα...
Παντα το μεγαλο προβλημα ομως ειναι οι χαμηλες συχνοτητες...


Μην παραθέτουμε αποσπασματικά λινκς σε τα μας, που έχουμε φάει με το κουτάλι το θέμα, είναι αστείο και μάλιστα βαρετό αστείο, Χο χο Χο Μέρι κρίστμας..
Χο χο Χο μαρεσε!! χαπυ δε νεξτ νιου γιαρ του ολ οφ γιου!!:lolsign:
 


PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Χμμμ, η λάμπα, λοιπόν, φαίνεται να είναι έδεζμα που τρώγεται κρύο όπως και η... :sneaky: :whistling: :redface:
Και φαινεται οτι ποτε δεν πεθαινει...........μονο λιγο καιρο ξαποσταινει και ξανα προς την ........δοξα τραβα.
Καλη χρονια σε ολους
 


Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
να συμφωνησουμε ολοι στο οτι
υπαρχουν καλα και κακα συστηματα με λαμπες και παθητικα
υπαρχουν καλα κ κακα με ενεργα και σαμπ


Η επιχειρηματολογια μου είναι αυτή. Καταρχήν εγω διαθέτω και λαμπατα ενισχυτικα αλλα και τρανσιστορ με τα ίδια ηχεια, τα οποία ειναι αξιας 5ψηφιου νουμερου το καθένα με αυτό εννοώ πως δεν τίθεται θεμα ποιότητας των μηχανηματων
Αρα εχω την τυχη σε οχι φροντισμενο χώρο προς το παρόν να μπορώ να κανω καθημερινά συγκρισεις μεταξυ τους

Ποτε δεν αμφισβητω τις μετρήσεις κτλ ομως δεν φτάνουν μονο αυτα
Αυτό που επιμένω καιρό είναι πως δεν είναι ολοι οι λαμπατοι μαπα και υπάρχουν μερικά απο τα καλύτερά σύστημα τα οποία είναι με λαμπατο



Δεν αρκεί να δημοσιεύσεις ενα νούμερο. Πρέπει να ακούγεται και σωστά. Χωρίς ουρίτσες, καπίς;:D
Εδω δεν έγραψες πως πρέπει να ακούγεται και καλα?

Σε σωστό ηχοσύστημα-χώρο (μετράει σωστά, τοποθετημένα σωστά) δεν τίθεται θέμα αν "σου αρέσει" το "πώς παίζει". Το μόνο που τίθεται είναι αν "σου αρέσει" η ηχογράφηση, διότι αυτήν και μόνο αυτήν ακούς. Όλα τα υπόλοιπα δεν προσθέτουν ούτε αφαιρούν κάτι. Ακούς την ηχογράφηση. Δε σου άρεσε; Τα παράπονά σου στο μαστερά. :p
Ενα σύστημα με καλα μηχανήματα το οποίο βρίσκεται σε εναν χώρο κακο και το οποίο με τα dsp κτλ εχει πετσοκοπει απο το dsp και εχει κοπεί η ενταση του σε καποιες συχνότητες εχει συνδιαστει μς σαμπ κτλ κτλ
Για να ταιριαξει με τον χώρο μας κάνουν ενα σύστημα απο το οποίο ακούμε μονο την ηχογράφηση??:o
 
Last edited by a moderator:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.468
Reaction score
57.355
Χμμμ, η λάμπα, λοιπόν, φαίνεται να είναι έδεζμα που τρώγεται κρύο όπως και η... :sneaky: :whistling: :redface:
Φαντάζομαι να εννοούσες την...εκδίκηση,αλλά εδώ κανείς δεν εκδικείται κανέναν...:D
Φυσικα κι εχουμε, για τους αριθμολαγνους και εθισμενους με τις μετρησεις. Copy/paste απλο απο βιβλιο για την ακουστικη μικρων χωρων:

The most neutral sound reproduction is usually not the goal of sound reproduction except in the control rooms of sound recording studios. In homes, both for music appreciation and home movie theater, the goal for many listeners is rather suspension of disbelief a term used in presence research. For sound reproduction in homes, the ambition is to recreate the sound space intended by the recordist. For classical music, it often means that we wish to transport the listener to some real or imaginary concert hall or opera, for example, in this case, the reproduced sound is infuenced by the sound character of the musical instrument, the room and microphones used for the recording, the acoustic properties of the playback room, the electroacoustic properties of the loudspeakers used, and the placement of the source and listener in the room.
For music that relies on electronic generation or amplifcation, the studio engineer can create acoustic worlds that do not or cannot exist in reality, such as rooms that have 30 s long reverberation times, but that still need to be rendered as intended.
In either case, the distributed recorded sound is typically intended to be listened to in a small room or cabin, or over headphones. It is diffcult to express the sound space of such small room satisfactorily by physical mea- surement. Physical metrics, suitable for the description of such properties, are under development for description of acoustics of large auditoria with some success, but the acoustics of small rooms have not received the same
attention. Subjective measurement of the sound stage uses ideas such as distance perception, auditory source width, and listener envelopment and is described in Chapter 8.
A central problem contributing to the diffculties met with in small contrary to large room acoustics is that the acoustic properties of the room boundaries change drastically over the audio frequency range. This requires a combined approach using separate acoustics methods for low and high frequencies as required by the properties of the sound signals and hearing.

Η Λολα κλαιει με μαυρο δακρυ.....
H υπομονη...Μεγαλη αρετη η υπομονη!
Το κακο ομως ειναι οτι τετοιες αρετες...συσσωρευονται αν δεν εκτονωθουν βραχυπροθεσμα με βιαια αποτελεσματα.:acute:
Η εκτόνωση συμβαίνει αυτομάτως για όποιον γνωρίζει πόσο δίκιο έχει και δεν θα ήθελε να χάσει ούτε σταγόνα από αυτό με παρορμητικές αντιδράσεις...;)

Στην προσπάθεια να πληγωθούν τα λεπτά...αισθήματα της Λόλας,ο δράστης κατορθώνει άθελά του να δικαιώνει περαιτέρω όσους ΄΄αριθμολάγνους ακούνε μέσω pdf΄΄...

Ιδού λοιπόν η ιδανική σύσταση της αντήχησης στη ζώνη της αγνότητας και το πεδίο του χρόνου που οφείλει να ενσωματώνει μια παραγωγή ώστε να επιτευχθεί ικανοποιητική αίσθηση περιέλιξης:


Συνιστώσες από πλευρικές - και αποκλειστικά τέτοιες - ανακλάσεις με αξιόλογη ενέργεια στο διάστημα 20-50 msec,μειωμένη ενέργεια στο διάστημα 50-150 msec και σταδιακή - όχι άμεση και σε συνάρτηση πάντα προς τις συνθήκες του εκάστοτε μουσικού γεγονότος - πτώση αυτής της ενέργειας μετά τα 150 χιλιοστά δευτερολέπτου.


Οι δε συνιστώσες από αντήχηση οφείλουν να είναι αποσυσχετισμένες,δηλαδή το αυθεντικό ερέθισμα κατακερματισμένο σε παράγωγες κυματομορφές που θα ακούγονταν σχεδόν όμοιες χωρίς όμως να ταυτίζονταν ποτέ μεταξύ τους.Και αυτά συνιστούν ακολούθως την αποστολή κάθε ενιαίας οντότητας σε δεδομένο χώρο ακρόασης.

Πού έγκειται η συνάρτηση με τις πρώτες οκτάβες και την ικανοποιητική οδήγηση...οεο;

Και καλώς ή κακώς,δικαιώνονται ακόμα περισσότερο οι υποστηρικτές των πολυκαναλικών setup,αφού ο πλήρης αποσυσχετισμός των συνιστωσών αντήχησης που θα δώσει την αίσθηση μεγάλου χώρου και την ολοκληρωμένη νοητή ηχόσφαιρα γύρω από τον ακροατή δεν επιτυγχάνεται χωρίς να φτάνουν στη θέση του ηχητικά ερεθίσματα αντήχησης από ανεξάρτητες πηγές ευρισκόμενες πίσω από εκείνη τη θέση.

http://www.aes.org/e-lib/browse.cfm?elib=10076

Εδώ και η παρουσίαση εκτός pdf - για να μην ξεχνιόμαστε:

https://slideplayer.com/slide/676893/
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.468
Reaction score
57.355
για όσους θέλουν να βελτιώσουν τις ηχητικές τους δυνατότητες και τους έχει ξεφύγει το υπέρτατο gadget, μπείτε και κάντε download https://get.adobe.com/reader/
:gotcha::gotcha::gotcha:

πάρτε παθητικά!!!
Δώσαμε,δώσαμε και...πήραμε,πήραμε - και λάμπες και πικάπ και κόρνες και πάει λέγοντας.
Δεν σε αδικώ,είναι επόμενο γνώρισμα καιρών που επιτάσσουν άμεσες εισπράξεις εμπειριών κατά προτίμηση χωρίς μελέτη,να δαιμονοποιούν στη συλλογική συνείδηση το διάβασμα και την υπομονή.

"The page you requested could not be found on our web site."
Εκτός των άλλων,παρέθεσες και μη λειτουργικό σύνδεσμοι.Είδες τι παθαίνει όποιος δεν προσέχει...:p
 

D

deleted user 10898

Guest
για όσους θέλουν να βελτιώσουν τις ηχητικές τους δυνατότητες και τους έχει ξεφύγει το υπέρτατο gadget, μπείτε και κάντε download https://get.adobe.com/reader/
:gotcha::gotcha::gotcha:

πάρτε παθητικά!!!
ηχητικές δυνατότητες?
να βελτιώσουν?
δεν χρειάζεται...
μιλάμε για σουπερήρωες που ακουν κουρτίνες να φέυγουν, γρέζια να εξαφανίζονται και χροιές να υγραίνονται, και όλα αυτά, με μια απλή στήριξη του ξύλινου πολύμπριζου που τροφοδοτεί τον φοβερό Λαμπάτο των 3 watt.
KALA SAS KANOYN που έλεγε και μια ψυχή...
[DOUBLEPOST=1546246967][/DOUBLEPOST]
Δεν σε αδικώ,είναι επόμενο γνώρισμα καιρών που επιτάσσουν άμεσες εισπράξεις εμπειριών κατά προτίμηση χωρίς μελέτη,να δαιμονοποιούν στη συλλογική συνείδηση το διάβασμα και την υπομονή.
εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω.
2019. Επίπεδο ανθρώπων όλοι με σπουδες και αρκετοί με μεταπτυχιακά.
α δ υ ν α τ ώ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.468
Reaction score
57.355
ηχητικές δυνατότητες?
να βελτιώσουν?δεν χρειάζεται...
μιλάμε για σουπερήρωες που ακουν κουρτίνες να φέυγουν, γρέζια να εξαφανίζονται και χροιές να υγραίνονται, και όλα αυτά, με μια απλή στήριξη του ξύλινου πολύμπριζου που τροφοδοτεί τον φοβερό Λαμπάτο των 3 watt.
KALA SAS KANOYN που έλεγε και μια ψυχή...
εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω.
2019. Επίπεδο ανθρώπων όλοι με σπουδες και αρκετοί με μεταπτυχιακά.

α δ υ ν α τ ώ.
Απαντά υπέρμετρο συναίσθημα προσκολλημένο στις διαδικασίες ακρόασης και κατανάλωσης γενικώς - βρώσιμων και...μη ειδών.:sneaky:
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
ηχητικές δυνατότητες?
να βελτιώσουν?
δεν χρειάζεται...
μιλάμε για σουπερήρωες που ακουν κουρτίνες να φέυγουν, γρέζια να εξαφανίζονται και χροιές να υγραίνονται, και όλα αυτά, με μια απλή στήριξη του ξύλινου πολύμπριζου που τροφοδοτεί τον φοβερό Λαμπάτο των 3 watt.
KALA SAS KANOYN που έλεγε και μια ψυχή...
ποιός σας είπε αγαπητέ ότι ακούμε??
είπαμε άλλωστε, τα αυτιά είναι διακοσμητικά, οι προσλαμβάνουσες ηχητικές εμπειρίες, αφού φιλτραριστούν από ένα pdf, περάσουν από ένα dsp, ρυθμιστούν από ένα rt60, θα φύγει το γράζι, και θα υγρανθούν οι χαμηλές στα 174db που απαιτούνται στον dedicated room treated χώρο που δε λείπει από κανένα ελληνικό σπίτι...:):):)
Η αγάπη για τη μουσική κύριοι είναι το παν, κι όχι ποιός την έχει μακρύτερη, ούτε ποιός θα επιβάλει την απόψη του αφοριστικά έναντι οιασδήποτε διαφορετικής άποψης, γιατί ως γνωστόν τα ξέρουμε όλοι όλα!
Αν οι λάμπες δεν ακουγόντουσαν δε θα πουλούσαν σήμερα, αν οι τρανζιστορικοί ενισχυτές είναι για τα μπάζα, κανένας δε θα τους αγόραζε, αν ο τέλειος ήχος ήταν κατάκτηση μόνο των ενεργών, τότε όλοι οι κατασκευαστές θα έφτιαχναν μόνο τέτοια.

Θέλω να πω ότι σ αυτό το χόμπι που έχουμε, όλες οι πιθανές λύσεις υπάρχουν και μ ένα κατάλληλο συνδιασμό μπορεί ο καθένας να απολαύσει τη ΜΟΥΣΙΚΗ που γουστάρει, στη στάθμη που γουστάρει, στο χώρο που γουστάρει, με το ηχόχρωμα που αυτόν ικανοποιεί!:):)

πάρτε παθητικά!!!
 

Μηνύματα
1.637
Reaction score
2.287
Ετσι οπως παμε οποιος τολμησει να αναφερει οτι ισως και να του αρεσε ηχος απο συστημα χωρις αυτο να περιλαμβανει (μπρουνο,κραουν,ενεργα,πολλα σαμπ,ΡΤ60,σπεκτρογκραμ,κατοψη χωρου,τακτοποιηση ημιυπαιθριου,δισκογραφια μομπυ κλπ) θα διενεργειται Ε.Δ.Ε και βλεπουμε.
 

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
ηχητικές δυνατότητες?
να βελτιώσουν?
δεν χρειάζεται...
μιλάμε για σουπερήρωες που ακουν κουρτίνες να φέυγουν, γρέζια να εξαφανίζονται και χροιές να υγραίνονται, και όλα αυτά, με μια απλή στήριξη του ξύλινου πολύμπριζου που τροφοδοτεί τον φοβερό Λαμπάτο των 3 watt.
KALA SAS KANOYN που έλεγε και μια ψυχή...
για ποιους λες?
βαλε ενα λινκ η ενα quote message να δουμε ποιοι ειναι αυτοι που τα λενε ?

:D
[DOUBLEPOST=1546248082][/DOUBLEPOST]
Ετσι οπως παμε οποιος τολμησει να αναφερει οτι ισως και να του αρεσε ηχος απο συστημα χωρις αυτο να περιλαμβανει (μπρουνο,κραουν,ενεργα,πολλα σαμπ,ΡΤ60,σπεκτρογκραμ,κατοψη χωρου,τακτοποιηση ημιυπαιθριου,δισκογραφια μομπυ κλπ) θα διενεργειται Ε.Δ.Ε και βλεπουμε.
γραφικοτητες :D
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
"The page you requested could not be found on our web site."
Εκτός των άλλων,παρέθεσες και μη λειτουργικό σύνδεσμοι.Είδες τι παθαίνει όποιος δεν προσέχει...:p
δεν είναι τυχαίο:lolsign:

είναι όση και η σημασία ενός pdf στον ήχο:lolsign::gotcha:

πάρτε παθητικά!!!
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.595
Μηνύματα
2.945.451
Members
38.202
Νεότερο μέλος
ΜΠΟΥΡΝΑΣ ΗΛΙΑΣ
Top