Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Μεχρι τώρα εχουν ειπωθεί τα κάτωθι εν περιλήψει:

“Δεν γράφετε οπως θέλουμε. Ο ένας ειναι ακατανόητος και ο άλλος απότομος και απόλυτος. Να γράφετε αλλιώς ρε, δε γουστάρουμε.

Δεν ξέρετε τι είναι το χάιεντ και νομίζετε πως η αναπαραγωγή μουσικής είναι επιστήμη, ενώ ειναι μαγεία.
Ασχετοι.

Γράφετε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια, λες και μιλάτε για επιστήμη, ενώ είπαμε, είναι μαγεία, λέμε.

Όλο RT60, subs, target curves και ενεργά, ενώ το σωστό ειναι να λες σε όλες τις ερωτήσεις “πάρτο στον χώρο σου να ακούσεις αν ταιριάζει με τα συνοδά”.

Επίσης γράφτηκε πως
εδω παιζουν και ιδιοτελεις σκοποι ;):D
Γιατι οι αγαπες καποιων με τα ενεργα γιατι...γιατι....


Άντε να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε.
[DOUBLEPOST=1546637624][/DOUBLEPOST]Απορώ με την υπομονή σας κύριοι, που κάθεστε και εξηγείτε ακόμα.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Και, ως γνωστόν, οι πιθανότητες μερικές βρώμες να αποκτήσουν @@ είναι συγκρίσιμες με αυτές που έχουν οι Τσίπρας / Πολάκης and company να γίνουν άνθρωποι. :fuckyou:
[DOUBLEPOST=1546640127][/DOUBLEPOST]
Ναι, αλλα σε χαμηλη φωτια.
Εσυ εισαι γκριλ.
Γι'αυτο αρπαζουν μερικοι...
:roflmao:
Διαφωνώ.

 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Δηλαδή τώρα αυτό είναι λογικό;

Αυτοί που παραπονιούνται όταν τους εξηγούνται τεκμηριωμένα επιστημονικά δεδομένα “διότι καταπατάται η ελευθερία της άποψης” , οι ίδιοι άνθρωποι, ναι οι ίδιοι, θέλουν να επιβάλλουν τρόπο γραφής και έκφρασης στους λοιπούς συμμετέχοντες.

WTF ?

:headbang:
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
Μπα..:D
Στα στέρεα, η πραγματικότητα είναι μια.
Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες συνωμοσίας χαϊεντολογίες του κερατά.:p


Σωστά. Πχ στην μαγειρική, ίσως και στην πολιτική!:D
Στα στέρεα όμως, δεν υπάρχουν "προσωπικές πεποιθήσεις".
There is no spoon! :p


Δυστυχώς όμως δεν εκφράζω προσωπικές απόψεις στα στέρεα, εδώ και χρόνια! 8-)


Δεν γνωρίζετε τις απόψεις μου!:D
Απλή χειροπιαστή γνώση σας μεταφέρω. Όπως κι ο μπούτχιας, εδώ και χρόνια. 8-)
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. :p

Τώρα, σκεφτείτε ένα παιδάκι, που το ρωτάτε "3 φορές το 2 πόσο μας κάνει Κωστάκη;" Και σας λέει 5.
Ε, εσείς οι ευγενείς, θα το διορθώσετε με καλό τρόπο, γλυκά, όμορφα, με χάδι, να του πείτε πχ "βρε αγαπούλα μου, 2+2+2 είπαμε ότι μας κάνει 6, αφού 2+2 κάνει τέσσερα και άλλα 2 πάμε στα 6, εύκολο, ε;"

Νταξ.
Εγώ λέω "τι λες ρε βλαμμένο χόμπιτ! Έξι ρε βόδι, έξι λεμεεεε!":dance2:
Μπα..:D
Στα στέρεα, η πραγματικότητα είναι μια.
Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες συνωμοσίας χαϊεντολογίες του κερατά.:p

πάρτε παθητικά λέμε!!!


Σωστά. Πχ στην μαγειρική, ίσως και στην πολιτική!:D
Στα στέρεα όμως, δεν υπάρχουν "προσωπικές πεποιθήσεις".
There is no spoon! :p


Δυστυχώς όμως δεν εκφράζω προσωπικές απόψεις στα στέρεα, εδώ και χρόνια! 8-)


Δεν γνωρίζετε τις απόψεις μου!:D
Απλή χειροπιαστή γνώση σας μεταφέρω. Όπως κι ο μπούτχιας, εδώ και χρόνια. 8-)
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. :p

Τώρα, σκεφτείτε ένα παιδάκι, που το ρωτάτε "3 φορές το 2 πόσο μας κάνει Κωστάκη;" Και σας λέει 5.
Ε, εσείς οι ευγενείς, θα το διορθώσετε με καλό τρόπο, γλυκά, όμορφα, με χάδι, να του πείτε πχ "βρε αγαπούλα μου, 2+2+2 είπαμε ότι μας κάνει 6, αφού 2+2 κάνει τέσσερα και άλλα 2 πάμε στα 6, εύκολο, ε;"

Νταξ.
Εγώ λέω "τι λες ρε βλαμμένο χόμπιτ! Έξι ρε βόδι, έξι λεμεεεε!":dance2:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.901
Είναι δύσκολο να δεχτούν ότι δεν υπάρχει προσωπική υποκειμενική άποψη, όταν έχουν γαλουχηθεί με την αντίθετη πεποίθηση. ;)

Το'γραψε ο αδελφός μου πριν λίγα ποστ, αλλά που μυαλό να καταλάβουν τι λέει, εδώ τον μπούτια δεν καταλαβαίνουν, τι περιμένεις, χαΐρι με τον μαβρο; :p

Οπότε, το πολεμούν με κάθε τρόπο. Τυπικά η κουβέντα καταλήγει στα κρασιά και την απόλαυση της μουσικής ασχέτως του πως παιζει, ή στη μαγεία της μουσικής και στο συναίσθημα. Πέφτουν και σποντες για παπαγαλάκια, τυπικές κακιούλες αβάσιμες, έτσι από συνήθεια. Φούτσες μπλέ.

Το αστείο είναι ότι ο καθένας τους, όταν έρθει η στιγμή να ασχοληθούν με τα βασικά (χώρος, μετρήσεις, κλπ) βλέπουν το φως το αληθινό, αλλά πριν το "ακούσουν", δε μπορούν να δεχτούν την υπόστασή του στο βαθμό που τους έχουμε εξηγήσει ότι ισχύει. Γίνεται.. χαμός! Χαχαχαχαχα

Βεβαίως η κριτική για τη γραφή του μπούτχια, ξεπερνά την γνώριμη χαλιεντάδικη κλαψομουνίαση και αγγίζει τα όρια της παρανοϊκής αισχρότητας, πασπαλισμένη με ξεδγιάντροπη αυθάδεια. Τυπική λυχνιακή λογική (μπάζει από παντού) και φυσικά εντός θέματος, στο σωστό θρεντ! :p
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
ειναι τραγικα και παιδαριωδη συντακτικα και ορθογραφικα λαθη με τα οποια ωχριουν και οι...Αλβανοι.
Κυριολεκτικά, ωχριώ δηλαδή χλωμιαζω από κάτι και όχι με κάτι...πχ ωχριώ (χλωμιάζω) από ντροπή ή από φόβο.

Μεταφορικά, υπολειπομαι ,είμαι κατώτερος , υποδεέστερος , άρα ωχριώ μπροστά σε η ωχριώ απέναντι σε..
 

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.607
και αγγίζει τα όρια της παρανοϊκής αισχρότητας, πασπαλισμένη με ξεδγιάντροπη αυθάδεια. Τυπική λυχνιακή λογική (μπάζει από παντού) και φυσικά εντός θέματος, στο σωστό θρεντ! :p
Moυ φαινεται σου αρεσουν και σενα τα...Ισπανικα του Μπουτια. Να το κοιταξεις:D:D
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.007
Reaction score
30.168
Έχω μπροστά μου μερικά φυσικά όργανα, πχ ένα σετ ντραμς, ένα σαξόφωνο, ένα κλαρίνο και ένα τουμπερλέκι.
Κάθεται σε κάθε όργανο ένας μουσικός, κι αρχίζει να παίζει. Ο ένας παίζει ντραμς, ο άλλος κλαρίνο, κλπ κλπ..
Εγώ λοιπόν, λέω: "κωλομουσική, δε μ'αρέσει."

Ή λέω: πωωωωω, τι ωραία που παίζει τα ντραμς ο μπαγλαμάς...

Κι έρχεται ο χαϊεντάς και λέει: δε μου αρέσει πως ακούγεται το πιατίνι, έχει σκληρά πρίμα, το κλαρίνο δεν έχει υγρά μεσαία, το τουμπερλέκι δεν έχει βαθύ χαμηλό, λείπει το πρατ" και λοιπές ανοησίες.
Αυτό, πρέπει να βρεθεί τρόπος να το "κρεμάσουμε σε εμφανές μέρος στην είσοδο", να το βλέπει όποιος μπαίνει, μπας κι αρχίσουν τα ξυπνήματα σιγά σιγά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.901
Γούστο και "μου αρέσει" υπάρχει μόνο στις μουσικές, στα τραγούδια, στα είδη μουσικής, όπως και στα είδη κινηματογράφου, επιστημονικής φαντασίας ή θρίλερ, χέβι μέταλ ή κλασσική.

Τα στέρεα δεν παίζουν φυσικά όργανα, αναπαράγουν την όποια ηχογράφηση, όπως αυτήν την έχωσε μέσα στα streams ήχου, βαρέως τροποποιημένη ο μαστεράς.

Οι προβολείς κι οι τηλεοράσεις δεν είναι παράθυρα που βλέπεις έξω τι γίνεται, αναπαράγουν το καταγεγραμμένο stream εικόνας, όπως αυτό τροποποιήθηκε βαρέως από τον μαστερά.

Προβολείς και τηλεοράσεις, "ισοσταθμίζονται" βάσει των προτύπων θέασης με τα γνωστά πάτερνς και κάθεσαι και βλέπεις το stream εικόνας όπως προβλέπεται από τα πρότυπα.

Ομοίως ισοσταθμίζονται τα στέρεα με τα γνωστά τάργκετ κερβ, να ακούς τα stream ήχου όπως προβλέπεται από τα πρότυπα.

Όσο καλύτερα τα μηχανήματα, τόσο πιστότερα αναπαράγουν τα ανάλογα streams.
Η υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, δεν έρχεται με μαγεία, με μετρήσεις έρχεται...

Η πιστότητα αναπαραγωγής των εκάστοτε stream, είναι μετρήσιμη σε όλες τις παραμέτρους, είτε στην εικόνα, είτε στον ήχο. Προδιαγραφές, υπάρχουν. Βάσει αυτών των προδιαγραφών φτιάχνονται τα streams από την μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία, και χρησιμοποιούνται στις τηλεπικοινωνίες, στους υπολογιστές, παντού. 8-)

Ποιο γούστο ..
Ποια άποψη ..
Τι δε καταλαβαίνεις..
Χαλιεντάδες μουυυυυυυυυυυ:p





ΥΓ. Ξέρω, ξέρω, σας γκρεμίζω μια ολόκληρη ιδεολογία. Δυστυχώς τα επιχειρήματα είναι ακλόνητα, αντικειμενικά, και δεν αποτελούν προσωπικές απόψεις...


Ξέρω ότι πολλοί είστε συνηθισμένοι να λέτε "αυτή η κεφαλή μου αρέσει" ή "αυτό το καλώδιο phono παίζει πολύ καλύτερα μεσαιοπρίμα από το άλλο". Δυστυχώς όμως, είναι συγκεκριμένα τα πράγματα, ποια κεφαλή ταιριάζει μηχανικά με το βραχίονα και ηλεκτρικά με το φόνο στειτζ, και ποιο καλώδιο έχει την απαιτούμενη χωρητικότητα για την εν λόγω χρήση. Δεν υπάρχουν περιθώρια γούστου κι ούτε μπορεί να παίξει "καλύτερα" από το "by the book" στημένο. Δε φτάνεις στο σωστό στήσιμο πικάπ με το αφτί, ούτε καν στο βάρος ανάγνωσης, ούτε στο αντισκέιτινγκ, ούτε στο καλώδιο, ούτε στην οριζοντίωση του πλατό, ούτε πουθενά, αλφάδι λέμεεεε, δεν είναι θέμα άποψης ή γούστου... Με μετρήσεις, με χαρτί και με μολύβι, μια χαρά στήνεται άριστα ένα πικάπ και παίζει όσο καλά μπορεί να παίξει το σκάλισμα στο μαύρο δίσκο, όχι το αληθινό γεγονός, μόνο το σκάλισμα, όπως αυτό το τροποποίησε βαρέως κάποιος μαστεράς κάπου, για να χωράει στ'αυλάκι.
Δατς δι φάκιν φάκτς.
Τα ρέστα, γελοίες κι ανυπόστατες θεωρίες συνωμοσίας, φούτσες μπλε, καραγκιοζιλίκια.
Sorry guys...
 
Last edited:

Μηνύματα
441
Reaction score
387
Οκ, διαφωνείς.
Ας δούμε πάνω στον ήχο, ένα άλλο παράδειγμα, χειροπιαστό:

Έχω μπροστά μου μερικά φυσικά όργανα, πχ ένα σετ ντραμς, ένα σαξόφωνο, ένα κλαρίνο και ένα τουμπερλέκι.
Κάθεται σε κάθε όργανο ένας μουσικός, κι αρχίζει να παίζει. Ο ένας παίζει ντραμς, ο άλλος κλαρίνο, κλπ κλπ..
Εγώ λοιπόν, λέω: "κωλομουσική, δε μ'αρέσει."

Ή λέω: πωωωωω, τι ωραία που παίζει τα ντραμς ο μπαγλαμάς...

Κι έρχεται ο χαϊεντάς και λέει: δε μου αρέσει πως ακούγεται το πιατίνι, έχει σκληρά πρίμα, το κλαρίνο δεν έχει υγρά μεσαία, το τουμπερλέκι δεν έχει βαθύ χαμηλό, λείπει το πρατ" και λοιπές ανοησίες.

Κατάλαβες;
Καλημέρα,
συμφωνώ και επαυξάνω,θεωρώ όμως ότι δεν έγινε πλήρως κατανοητό αυτό που εννοούσα, ήτοι:
1.Πιστεύω ότι κανένα νουνεχές μέλος του forum,δεν διαφωνεί για τη σπουδαιότητα του χώρου ακρόασης στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα και την εκτέλεση όλων των αναγκαίων μετρήσεων και τη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την υλοποίηση της.Ας σταματήσουν λοιπόν κάποια περίεργα σχόλια περί του αντιθέτου που εκφράζονται από διάφορα μέλη.
2.Με δεδομένο τον κατάλληλο χώρο υπεισέρχεται το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΟΥΣΤΟ του καθενός.Δεν παίζουν όλα τα μηχανήματα το ίδιο ,δεν είναι όλα τα ενεργά ίδια τα παθητικά,τα dac,οι ενισχυτές κλπ,επιπλέον τα χρήματα που θα δαπανήσει κάποιος(με κλανιές δεν βάφονται αυγά-δική σου ρήση).
Την απάντηση σου την γνωρίζω και δεν θα μπορούσε κάποιος εύκολα να διαφωνήσει με αυτή,αλλά το ρημάδι,κατά τη λαική ρήση,έχει ο καθένα μας τη δική του προσωπικότητα,το δικό του γούστο και δεν θα μπορούσε ουδείς να του επιβάλλει το αντίθετο,εφόσον ενσυνείδητα έπραττε ,ότι έπραττε.
Και πώς το λές στα Αγγλιστί΄:Thats the facts of life.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ελαμψε η "αληθεια":
"Τα στέρεα δεν παίζουν φυσικά όργανα, αναπαράγουν την όποια ηχογράφηση, όπως αυτήν την έχωσε μέσα στα streams ήχου, βαρέως τροποποιημένη ο μαστεράς" Κear εφα
Τουθ' οπερ φερ'ειπειν αναπαραγεις ενα ΨΕΥΤΙΚΟ γεγονος, γιατι ουσιαστικα το δημιουργησε ο ...μαστερας, που το μετρας βασει "αρχων" που βασιζονται σε σωστες προδιαγραφες (...), που ομως ακυρωνονται λογω μαστερα. Αρα; αραααααα...;)
Καληνυχτα σας (καλημερα σας, λογω ωρας) Δον Κιχωτες, απολαυστε ο,τι εχετε με ο,ποιον καλυτερο (εννοειται αυτο) τροπο μπορειτε. Με ποτακια, με φωτακια, με ξανθες ή μελαχροινες, μπακουρια ή οχι, μα ...απολαυστε. Γκρινιαρηδες:)
 


P

PMC

Guest
Υπάρχει γούστο ...στα μηχανήματα . Δεν αρέσουν όλα γιατί όπως είπες...

Όσο καλύτερα τα μηχανήματα, τόσο πιστότερα αναπαράγουν τα ανάλογα streams.
Τουλάχιστον παραδέχεσαι ότι δεν είναι όλα ίδια... και ότι υπάρχουν καλά και καλύτερα μηχανήματα.


Ένα άλλο θέμα είναι να γίνει κατανοητό τι εννοούμε ‘μου αρέσει’ η ‘φτιάχνω’τον ήχο μου.

Αλλο είναι να αποκτήσεις σωστά μηχανάκια πίστης απόδοσης και άλλο να αλλάζεις στοιχεία του συστήματος ( καλωδια ,βισματα ,πολυμπριζα,κεφαλές,βελόνες,βραχίονες,βάσεις,έχω δει και κάτι Καμπάνουλές, και κάτι πέτρες...) ψάχνοντας τι σου ακούγεται όμορφο. Αυτό είναι κάτι άλλο.
Ισως είναι προσπάθεια ιςοσταθμισης και έτσι να το δεχτεί και ο Κώστας σαν θεμιτό αλλά όταν γίνεται για να προσαρμοστεί το πρωτότυπο ηχητικό αποτέλεσμα στα αυτιά μας τότε είναι αλλοίωση .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.852
Reaction score
136.901
Δεν παίζουν όλα τα μηχανήματα το ίδιο ,δεν είναι όλα τα ενεργά ίδια
Σωστά.
Συμφωνώ.

Όμως:

Ας πάρουμε το θέμα του ηχείου, που είναι ο σημαντικότερος κρίκος της αλυσίδας αναπαραγωγής, διότι ...αυτό ακούμε.

Πως θα διαλέξουμε ηχείο;
Ακούγοντας στα μαγαζιά ποιο μας αρέσει;

Όχι φίλε μου.

Αναλόγως απόστασης ακρόασης, και αναλόγως επιθυμητών μαξ εσπιέλ, έχουμε τις πρώτες προδιαγραφές που πρέπει να τηρούνται.

Αναλόγως διαστάσεων του χώρου, έχουμε τις επόμενες προδιαγραφές που απαιτούνται, είτε όσον αφορά το μέγεθος των ηχείων (τι χωράει στο χώρο) είτε όσον αφορά το μέγεθος των σαμπ, για να καλύψουμε τον όγκο του δωματίου στις πρώτες 2 οκτάβες επαρκώς.

Εφόσον καταλήξαμε στις βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούνται, βλέπουμε τις διαθέσιμες επιλογές πέριξ του κοστολογίου που θα κινηθούμε, και κρίνουμε αυτές τις επιλογές βάσει των τεχνικών χαρακτηριστικών τους.

Αν δεν αρκεί το κοστολόγιο που θέσαμε, αλλάζουμε προϋποθέσεις, δεν γίνεται διαφορετικά, κάνουμε συμβιβασμό, αλλά ξέρουμε που να τον κάνουμε, δηλαδή δε φτάνουν τα λεφτά για γούφερ >10" ώστε να παίζει από τα 3,5 μ. απόσταση ακρόασης, οκ, πάμε σε 8" και μειώνουμε την απόσταση ακρόασης στα 2-2,2μ, δε γίνεται αλλιώς. Συμβιβασμός λόγω οικονομικού πλαισίου, αλλά όχι 6" στα 3,5μ. φίλε μου, όχι, δε στέκει, δε δουλεύει έτσι το πράγμα, είναι εκτός προδιαγραφών.

Αν τα πάρεις με αυτή την λογική, θα δεις ότι δε χρειάζεται καμία ακρόαση.

Δώσε μου όσα παραδείγματα θες, βρες ηχεία λόγου χάριν για το χώρο σου, που να πληρούν τις προδιαγραφές τοποθέτησης, απόστασης ακρόασης, στάθμης, κλπ, και θα δεις πόσο εύκολα διαλέγεις το καλύτερο χωρίς να χρειάζεται ακρόαση.
Θες και εμφάνιση; Θες κι άλλες παραμέτρους; Βεβαίως, βάλτες.
Αν σου σηκώσουν πολύ το κοστολόγιο, θα χρειαστεί να κάνεις υποχωρήσεις σε κάποιες από αυτές, αλλά όσον αφορά τον ήχο και την πιστότητα αναπαραγωγής, τα πράγματα είναι αρκούντως απλά, οι προδιαγραφές και η κοστολόγηση, αρκούν για να σου βγάλουν την καλύτερη δυνατή επιλογή.

Η θεωρία υπάρχει για να σε οδηγήσει, λεφτά συνήθως δεν υπάρχουν.
Η επιλογή με το αφτί, δε θα φέρει καλύτερο τελικό αποτέλεσμα σε καμία περίπτωση.
Και το καλύτερο τελικό αποτέλεσμα, μετράει πάντα καλύτερα, και ακούγεται καλύτερα. Στάνταρ.

Οπότε, σε προκαλώ.

Πάμε σε ενεργά ηχεία.

Σε όποιο κοστολόγιο θες.

Να δεις πόσο εύκολα θα σου διαλέξω την καλύτερη επιλογή. Είναι απίστευτα εύκολο. ;)

Χωρίς ακροάσεις.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Διαφωνώ με τον αποπάνω.
Σε καθε κοστολόγιο, και εντός προδιαγραφών, υπάρχουν περισσότερες από μια αξιόλογες επιλογές, και εκεί υπεισέρχεται και το προσωπικό γούστο.

Ως αποτέλεσμα όμως, διαφέρουν όλο και λιγότερο μεταξύ τους όσο ανεβαίνει η ποιότητα (και η τιμή), προφανώς διότι η αναπαραγωγή πλησιάζει όλο και περισσότερο προς το ακριβές.
Δηλαδή τείνουν στο να παίζουν ίδια.

Αυτό ειδικά το τελευταίο έχει και πλάκα οταν το συνειδητοποιείς ως προσωπική εμπειρία. Δηλαδή το πόσο μοιάζουν μεταξύ τους στο άκουσμα, δυο συστήματα εντός προδιαγραφών, σε χώρους που τηρούνται οι προδιαγραφές.
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
Οπότε, σε προκαλώ.

Πάμε σε ενεργά ηχεία.

Σε όποιο κοστολόγιο θες.

Να δεις πόσο εύκολα θα σου διαλέξω την καλύτερη επιλογή. Είναι απίστευτα εύκολο. ;)

Χωρίς ακροάσεις.
πάρτε παθητικά λέμε!!! :lolsign::lolsign::lolsign:
 

Μηνύματα
131
Reaction score
165
Λογικότατες οι παραπάνω διαπιστώσεις. Ποιος είναι σίγουρος για τα specs των εταιρειών;
Και εκεί κρύβονται φίδια.
Ποιος χομπίστας διαθέτει μετρητικά συστήματα στο χώρο του;
Και μία ερώτηση προς τον Κώστα. Τα υλικά υλοποιησης ενός ενισχυτή ή ενός ηχείου έχουν "ήχο";
Καλημέρα.
 

Μηνύματα
13.583
Reaction score
11.122
Λογικότατες οι παραπάνω διαπιστώσεις. Ποιος είναι σίγουρος για τα specs των εταιρειών;
Και εκεί κρύβονται φίδια.
Ποιος χομπίστας διαθέτει μετρητικά συστήματα στο χώρο του;
Και μία ερώτηση προς τον Κώστα. Τα υλικά υλοποιησης ενός ενισχυτή ή ενός ηχείου έχουν "ήχο";
Καλημέρα.
Οι σοβαρές εταιρίες δημοσιεύουν specs αναλυτικά και αξιόπιστα. Επίσης υπάρχουν και οι μετρήσεις από reviewers, όπως π.χ. ο Σταματάκος.

Πολλοί έχουν μικρόφωνο. Πολλοί ενισχυτές δίνουν με την αγορά τους, άλλοι χομπίστες αγοράζουν Umic ή παρόμοια, μέχρι κι εγώ έχω μικρόφωνο.

Τα υλικά σε συγκεκριμένα σημεία κάνουν διαφορά στον ήχο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Ποιος είναι σίγουρος για τα specs των εταιρειών;
Οι σοβαρές εταιρίες δημοσιεύουν σοβαρές μετρήσεις, και δεν εννοώ ενα ξερό 50-20000Hz, το οποίο είναι παντελώς ανεπαρκές, αγνοήστε το.
Επίσης οπως προαναφέρθηκε υπάρχουν αρκετοί σοβαροί reviewers παγκοσμίως που δημοσιεύουν σοβαρές μετρήσεις, υπάρχουν και δημοσιευμένες απο το National Research Council του Καναδά εδώ
https://www.soundstage.com/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=140

Διάθεση για ψάξιμο να υπάρχει, και κάποιο υπόβαθρο στην κατανόηση των μετρήσεων.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.590
Μηνύματα
2.945.308
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top