- Μηνύματα
- 3.924
- Reaction score
- 6.191
Ερωτηση: Θέλουμε το σαμπ να παίζει συχνότητες μέχρι την οπή συντονισμου και χαμηλότερες η καλύτερα να το κόψουμε λίγα hz παραπανω;
Στα σινεμά υπάρχουν άλλοι, πολύ σοβαρότεροι, λόγοι που απαγορεύουν τις κάτω απο 30Hz συχνότητες.και όλα μαζί παραμένει απο 30Hz και πάνω
View attachment 118437
Για πες! Έτσι, από ενδιαφέρον.Στα σινεμά υπάρχουν άλλοι, πολύ σοβαρότεροι, λόγοι που απαγορεύουν τις κάτω απο 30Hz συχνότητες.
Οι θεατές, οι διπλανές αίθουσες, στα παλιότερα οι κάτοικοι απο πάνω και τα μαγαζιά δίπλα, το κόστος. Σίγουρα μπορείς να σκεφτείς κι άλλους όσον αφορά τη μετάδοση κραδασμών.Για πες! Έτσι, από ενδιαφέρον.
Όχι, δεν εννοώ αυτό.η καμπίνα συντονίζει στα 25. Άρα παίζει, απλά είναι πολύ μεγάλη η πτώση για να θεωρηθεί πρακτικά ότι παίζει αν εννοείς αυτό.
Λύσε μου απορία-ερώτηση πάνω σε αυτό που λες:Η αποκριση συχνοτητας ιδια θα ειναι ,θα αυξηθει η σταθμη κατω απο το κατω ακρο,τοσο οσο θα αυξηθει και πανω απο αυτο...
Αρα μηδεν...
τωρα αμα θελετε να φτιαξετε αποκριση με τα ρολ οφ ηχειων και να σφαξετε το χρησιμο ευρος λειτουργιας με eq μπι μαι γκεστ...
ακομη και με τετοια ανωμαλια, εαν υποθεσουμε οτι το επιχειρουμε, εχουμε ...
α)br αρα απο τα 30hz-στα 15hz -24db β) sealed -12db VS ενα sub με Χ db στα 15hz
ποσα ρολοφ πρεπει να αθροισουμε για να πιασουμε τα Χ db του ενος στην καθε περιπτωση;
.....και φυσικα να κατακρεουργησουμε το ευρος λειτουργιας τους;
Τα hz πολυ χαμηλα δε βγαινουν ευκολα...ουκ ολιγοι εχουν 2 JBL 4645 αμα δε κολλησουν ενα pb16 χαμηλες δε βλεπουν ...η μαλλον δεν αισθανονται για να ειμαι ποιο ακριβης...να μην πω και για αλλα πολλαπλα αποτυχημενα σχηματα ...
Αμα βαλουν 24 και μαζευτουν τα ρολοφια ...κατι θα γινει
αλλη μια φορα.
κουκουρουκουΛύσε μου απορία-ερώτηση πάνω σε αυτό που λες:
Δηλαδή το παλικάρι που πέτυχε 5hz κοντά στα 100db με 12ιντσα...σκότωσε το χρήσιμο εύρος λειτουργίας τους?
και αν ναι
πως μεταφράζεται αυτό το σκότωμα ακουστικά συγκριτικά με το να έβαζε subs(μεγαλύτερα-λιγότερα) που να έπιαναν πολύ πιο εύκολα χαμηλότερες συχνότητες?
https://www.avsforum.com/forum/155-...28-follgott-s-build-18-x-peerless-xxls12.html
Tο αντίθετο,αν θές ταχύτητα, ακρίβεια ακαριαίες αποσβέσεις κώνου κ.α πας σε κινηματογραφικά μπάσα..ούτε ήταν ποτέ το πρώτο μέλημα η ηχητική ακρίβεια
αυτός πρόσθεσε ρολ οφ από την πολλαπλή τοποθέτηση,αυξήθηκε η κάτω στάθμη και έκοψε db από το άνω άκρο ώστε να ομαλοποιήσει την απόκρισηΗ αποκριση συχνοτητας ιδια θα ειναι ,θα αυξηθει η σταθμη κατω απο το κατω ακρο,τοσο οσο θα αυξηθει και πανω απο αυτο...
Αρα μηδεν...
τωρα αμα θελετε να φτιαξετε αποκριση με τα ρολ οφ ηχειων και να σφαξετε το χρησιμο ευρος λειτουργιας με eq μπι μαι γκεστ...
ακομη και με τετοια ανωμαλια, εαν υποθεσουμε οτι το επιχειρουμε, εχουμε ...
α)br αρα απο τα 30hz-στα 15hz -24db β) sealed -12db VS ενα sub με Χ db στα 15hz
ποσα ρολοφ πρεπει να αθροισουμε για να πιασουμε τα Χ db του ενος στην καθε περιπτωση;
.....και φυσικα να κατακρεουργησουμε το ευρος λειτουργιας τους;
Τα hz πολυ χαμηλα δε βγαινουν ευκολα...ουκ ολιγοι εχουν 2 JBL 4645 αμα δε κολλησουν ενα pb16 χαμηλες δε βλεπουν ...η μαλλον δεν αισθανονται για να ειμαι ποιο ακριβης...να μην πω και για αλλα πολλαπλα αποτυχημενα σχηματα ...
Αμα βαλουν 24 και μαζευτουν τα ρολοφια ...κατι θα γινει
Σωστα αυτο δε χρειαστηκε 24 γιατι τα μεγαφωνα εχουν πολυ χαμηλοτερο fs απο ενα pa μεγαφωνο και η σχεδιαση ειναι μελετημενηεδώ είπες ότι προσθέτοντας μονάδες
αυτός πρόσθεσε ρολ οφ από την πολλαπλή τοποθέτηση,αυξήθηκε η κάτω στάθμη και έκοψε db από το άνω άκρο ώστε να ομαλοποιήσει την απόκριση
σωστά?
άλλη ήταν η ερώτησηSub οπως το JBL 4645 ,δεν ειναι για αναπαραγωγη κατω απο τα 30hz οπως και καθε pa sub ,απλα γιατι κυριως τα μεγαφωνα δε θα τα βγαλουν περα...μπορει να εχουν μεγαλη απολαβη ισχυος ομως το ευρος λειτουργιας τους, οι διαδρομες και η μαζα τους δεν ενδεικνυται ...
https://data-bass.com/data?page=system&id=68&mset=73 στις μετρησεις multiseries charts τσεκ τις παραμορφωσεις κατω απο τα 25hz !! μαμα μου φοβηθηκα !!
Γιαυτο και η χρηση subsonic filters στους pa ενισχυτες που τα οδηγουν κρινεται απαραιτητη....αμα θετε αμα δε θετε στο επομενο LFE πολυ χαμηλης παρατεταμενης απο καποιον κανιβαλλο θα δουλεψουν τα abs των jbl απο τα πυρωμενα πηνια τους
[DOUBLEPOST=1550507707][/DOUBLEPOST]
Σωστα αυτο δε χρειαστηκε 24 γιατι τα μεγαφωνα εχουν πολυ χαμηλοτερο fs απο ενα pa μεγαφωνο και η σχεδιαση ειναι μελετημενη
και αλλης φιλοσοφιας απο ενα pa port sub...και το παλικαρι δεν ειναι και στα καλα του
Αφού βάλεις τα πολλαπλά ίδια σαμπ που λες, τότε θα βάλεις και άλλη μια τετράδα σαμπ κατάλληλα για κάτω από 20Hz.Να κανω μια ερωτηση τεχνικης φυσης. Εχεις ένα σαμπακι που κατεβαινει στα 28hz hz. Αν βαλεις ακομη 5 ιδια στον χωρο, τοτε θα κατεβουν πιο χαμηλα?
Εκοψε δε σκοτωσε ο ντουης που ανεβασες ,μιλαμε για συστημα μαζι με το χωρο μελετημενο, τα pa port sub δεν ειναι για τετοια ,οση τρελλα και χωρο να εχεις ...θα κανεις αυτο που λεει ο φλας....ανεβασα και διαγραμματα του jbl εξηγησα ...άλλη ήταν η ερώτηση
τι το κακό έχει να σκοτώνεις με eq
κοντά στα 10db έφαγε...σε ένα εύρος από 20+ - 40+ δεν τα λες και λίγαΕκοψε δε σκοτωσε ο ντουης που ανεβασες ,μιλαμε για συστημα μαζι με το χωρο μελετημενο, τα pa port sub δεν ειναι για τετοια ,οση τρελλα και χωρο να εχεις ...θα κανεις αυτο που λεει ο φλας....ανεβασα και διαγραμματα του jbl εξηγησα ...
δεν μου λέει κάτι η διαδρομή των 12ιντσων εφόσον μπορούνΓια ίδιο spl πρέπει να μετακινήσουν ίδια ποσότητα αερα. Άρα τα 12 ιντσα πρέπει να κάνουν μεγαλυτερη διαδρομή. Εμβαδο* μήκος βύθισης μετρας αλλά μετά μπενουν και άλλοι παραγοντες οπότε για diy θες μάλλον κάτι δοκιμασμένο και μετρημένο όπως το dayton που έχεις (έστω και αν δεν είναι ακριβώς όπως στις μετρήσεις το φέρνεις με eq).