Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear


Μηνύματα
4.540
Reaction score
7.845
οπότε αν ξεκινήσουμε με τις ελάχιστες δυνατές απαιτήσεις, ξεκινάμε με 5 ενεργά μόνιτορ, τρίδρομα, 2 σαμπγούφερ και έναν av ενισχυτή που τουλάχιστον να έχει εξόδους για τελικούς, τουλάχιστον 5, και φυσικά dolby atmos, dts neox και auro.
Μπορούν να παρατεθούν και μερικά μοντέλα?
Από τι στιγμή που αναφέρεσαι σε ενεργά δεν χρειάζεσαι ούτε av ούτε τελικούς, έναν pro με xlr
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.905
Μπορούν να παρατεθούν και μερικά μοντέλα?
Νομίζω τα έχω ξαναπεί, το πιο προσιτό αξιοπρεπές σενάριο ξεκινάει με το πρισόνους το 8" ομοαξονικό των 700€ έκαστο και το γνωστό οικονομικό 10" σαμπ, πιθανώς σε 4-αδα αν δε φτάνουν τα 2 για τον όγκο του χώρου και τις απαιτήσεις σε spl.

Μετά, το χάος...
Αναλόγως διαθέσιμου μπάτζετ, όλα τα γνωστά ονόματα παίζουν, από ανταμ και νταϊναόντιο μέχρι κεφ και κιι, κι από ειτισί και τζένελεκ μέχρι γκεϊθαιν και γουίζντομ, εντοιχισμένα ή μη.

Άπειρες επιλογές.


ΥΓ.
Μη νομίζετε ότι με το πιο προσιτό σενάριο πιάσατε τον Παππά από τα γένια, μιλάμε για διδρομο ηχείο με ενισχυτικά μαζί στα 700€, δηλαδή αντιστοιχίας σε επίπεδο γνωστών δικάναλων σετάπ ενισχυτών και ηχείων μαζί στο 1,5 χιλιάρικο.

Τουλάχιστον όμως, είναι αξιοπρεπές. 5 δορυφόροι και 4 σαμπ, λογικότατο κόστος.
Τζάμπα, δε στήνεται πολυκάναλο, δυστυχώς.

Τον Παππά τον πιάνετε κανονικά με το Άνταμ το S3H, που όμως βγαίνει κοντά 3 χιλιάρικα το τεμάχιο.
Εκεί ναι, κόλαση.
Από κει και πάνω, το χάος.
Έχει πολύ πιο πάνω, μη νομίζετε....
Λεφτά να υπάρχουν, και τα τρώτε εύκολα.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.576
Reaction score
4.327
Το Auro δεν ειναι απαραίτητο.
Οι πεθαμένοι δεν κλ@νουν.
To auro φίλε έχει το καλύτερο dsp για upmix σε πολυκάναλο όσον αφορά τη μουσική. Ακόμα και σε ταινίες που έχουν δικάναλο ήχο έχει το καλύτερο αποτέλεσμα απ' όλα τα άλλα στο να μοιράσει τον ήχο σε όλα τα ηχεία
 



Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Ε υπάρχουν και τέτοιες (κάτι παλιές)
Οι μονοκάναλες είναι συνηθισμένες, οι δικάναλες όχι.
Κυρίως γιατί η μετατροπή σε surround όσων άξιζαν ήταν εύκολη την εποχή του DVD.
 

Μηνύματα
2.576
Reaction score
4.327
Μαζί σου για τον τρόπο με τον οποίο γράφτηκαν, αλλά εγώ αναφέρομαι στο πως τις βρίσκεις "σε διάφορα μέρη" πλέον.....
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
οπως τα λες Georgesod.......

λογω καλυτερου upmix στην μουσικη και στις ταινιες... 2καναλες και πολυκαναλες (5.1 και 7.1 ) ειναι οτι καλυτερο...

και η τρινοβ αυτο συστηνει σε upmix ;)
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Μαζί σου για τον τρόπο με τον οποίο γράφτηκαν, αλλά εγώ αναφέρομαι στο πως τις βρίσκεις "σε διάφορα μέρη" πλέον.....
:o:o:o:o Μην τις παίρνεις έτσι καλέ.

EDIT: Αφού υπάρχουν για όλες κανονικές εκδόσεις, γιατί να πάρεις τις κουτσουρεμένες;
EDIT2: Κι αν τις πάρεις, μην κάνεις θεωρίες περί ποιότητας upmix. :p
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
To auro φίλε έχει το καλύτερο dsp για upmix σε πολυκάναλο όσον αφορά τη μουσική
Μην υποτιμάτε τα upmix της nad (Ears) και της Harman (Logic7), ούτε της Dolby και της DTS.

Εχει ειπωθεί πολλάκις, πως το Auro είναι εξαιρετικό, όπως και το upmix του, αλλά δυστυχώς πνέει τα λοίσθια. Και δεν πρόκειται να πεισθώ να βάλω ηχεία σε θέσεις που προτείνονται απο ένα πεθαμένο format. Ούτε να αγοράσω μηχάνημα με κριτήριο αν παίζει auro.

Καταλαβαίνω την αντίθετη επιχειρηματολογία, αλλά προτιμώ να κάνω τους συμβιβασμούς μου με αρχικό κριτήριο το format που επικράτησε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.905
Επί της ευκαιρίας, και πέραν της θεωρίας, επιτρέψτε μου να επισημάνω πως η κριτική των περισσότερων χρηστών πάνω σε συστήματα κωδικοποίησης ισοδυναμεί κατά βάση με κριτικές περί καλωδίων, σε λάθος συστήματα λάθος στημένα. :p

Α, και σε κριτικές περί του ήχου της μέτρικ σε χρήση ως Ντακ.:D

Δυστυχώς ή ευτυχώς, χρειάζεται πολύ "by the book" υλοποίηση για να υπάρξει αξιόπιστη ακρόαση κάθε κωδικοποίησης, και ακόμα κι έτσι, η όποια κριτική θα αφορά κατά βάση το μάστερινγκ, κι όχι αυτό καθεαυτό το σύστημα κωδικοποίησης, όπως ακριβώς με ένα Ντακ, που ακούς την ηχογράφηση κι όχι το ...Ντακ.:fuckyou:

Καλό είναι να θυμόμαστε πως είμαστε απλοί καταναλωτές ηχογραφήσεων και κινηματογραφήσεων, κι ότι το "σωστό" και το "αρεστό" έχει εκτιμηθεί από τους ειδικούς του χώρου και ορίζεται στην πράξη από τη θεωρία και τη βιομηχανία. :)
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Επί της ευκαιρίας, και πέραν της θεωρίας, επιτρέψτε μου να επισημάνω πως η κριτική των περισσότερων χρηστών πάνω σε συστήματα κωδικοποίησης ισοδυναμεί κατά βάση με κριτικές περί καλωδίων, σε λάθος συστήματα λάθος στημένα. :p
:thumbsup:
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.007
Reaction score
30.169
Ακόμα μία αφελής ερώτηση κι ευχαριστώ τους φίλους εδώ για την υπομονή τους...
Αν βάλεις τέτοια τεμπλόρ 3,4,5 (λέμε τώρα) το ένα πάνω στο άλλο, φτιάχνεις (κάτι σαν) αρέυ?
Κι αν ναι, παίζει κι αν τα βάλεις (αντί καθ' ύψος) το ένα δίπλα στο άλλο?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.905

Μηνύματα
1.378
Reaction score
702
Εχω το oppo 205. Εαν από τις αναλογικές του εξόδους 7.1 που εχει συνδεσω 7 επαγγελματικα μονιτορ και δυο σαμπ, θα πάρω κάποια γεύση? ή να μην το επιχειρήσω καθόλου?
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.905
Εχω το oppo 205. Εαν από τις αναλογικές του εξόδους 7.1 που εχει συνδεσω 7 επαγγελματικα μονιτορ και δυο σαμπ, θα πάρω κάποια γεύση? ή να μην το επιχειρήσω καθόλου?
Βεβαίως να το δοκιμάσεις, αλλά μιλάμε για εξόδους με RCA που δε ξέρω αν αρκούν για να οδηγήσουν τα ηχεία που θα δοκιμάσεις, και φυσικά θα σου λείπει η απαραίτητη ισοσταθμιση, οπότε θα περιοριστείς στις δυνατότητες της πλάτης των ενεργών.
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
αν παιζει απο υπολογιστη μπορει να το ισοσταθμιση σε αυτον και να το στειλει ετοιμο στο oppo
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.594
Μηνύματα
2.945.353
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top