Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
μα αυτός ο Toole όλο μπροστά μου πέφτει ....;):whistling:

View attachment 120058
Επειδή σε "βλέπω" έτοιμο με τον γκασμά στο χέρι.....ο εντοιχισμός δεν είναι πανάκεια. Ουσιαστικά βοηθά να αποφύγεις τις ακυρώσεις. Αντί του εντοιχισμού (που είναι δύσκολος), μπορείς να έχεις υπογούφερ κοντά στον τοίχο και δορυφόρους μακριά (άνω του 1,1 μέτρων) από τον τοίχο (αυτό που δεν έχεις στο δικό σου). Φυσικά ο σωστός εντοιχισμός είναι πολύ καλός, το θέμα είναι πόσο περισσότερο καλύτερος ώστε να μπεις στο βάσανο αυτού. Δες εδώ, απλά, κατανοητά: https://www.genelec.com/technical-library (Genelec Monitor Setup Guide). Η μεγάλη ευκολία με τα προϊόντα studio monitor είναι οι ρυθμίσεις στην πλάτη τους (ή αλλού) που επιτρέπουν να τα "φέρεις" πιο "κοντά" στις ιδιοτροπίες του χώρου & τοποθέτησης σου. Και όπως λέει και ο Κωνσταντίνος ο (σύντομα) Βαρήκοος, έχει σκεφτεί από πριν ο κατασκευαστής για σένα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.905
Vastsar, ο άνθρωπος που άνοιξε κάποτε αυτό το θρεντ, ήρθε και άκουσε το νέο σετάπ, με τα 2 τεμαχια 870.

Αναμένουμε σχόλια συγκριτικά, του τότε με του τώρα! ;)
 


Μηνύματα
4.963
Reaction score
4.157
Vastsar, ο άνθρωπος που άνοιξε κάποτε αυτό το θρεντ, ήρθε και άκουσε το νέο σετάπ, με τα 2 τεμαχια 870.

Αναμένουμε σχόλια συγκριτικά, του τότε με του τώρα! ;)
Δεν εχεις αδικο Κωστα.

Ξεκιναω από το γεγονός ότι εχοντας διαβασεις κι εχοντας μιλησει για το επτακαναλο ειχα ούτως η αλλως προσδοκίες μεγαλες. Το θεμα είναι πως θα ακουγοταν τα πισω ηχεια. Επισης πως θα επαιζαν μικρα ηχεια, θα εδιναν ογκο? Εγω εξ αρχης για το τελευταιο κρατουσα πολύ μικρο καλαθι.

Επισης γενικα όταν ο ιδιος ημουν εθισμένος με λαμπατους ενισχυτες και πολύ καλους μαλιστα, τωρα θα ημουν απέναντι σε μια metric, ενισχυτες ενσωματομενους στα ηχεια + μικρα ηχειακια (αυτό ποτε δεν μ ενθουσιαζε). Ποτε δεν μ εχει ενθουθσιασει καποιο μικρο ηχειο. Στις εκθεσεις εφευγα πολύ γρηγορα απο τους χωρους που ειχαν ειχαν μικρα ηχεια, ενώ και σε καποια καταστηματα με ακριβα ηχεια βιβλιοθήκης ποτε δεν μ ενθουσιασε καποιο ηχειο. Μεγαλο ηχο ακουγα από μεγαλα ηχεια. Ενταξει να παραδεχτω ότι κατά κανοναν ηταν κι ακριβα, αλλα δεν επαυαν να είναι ογκωδη. Ετσι κατεληξα και για τον εαυτο μου ότι παω μονο για μεγαλο ηχειο. Όταν φυσικα μπορεσω. Οσον αφορα τον χωρο ηξερα ότι εδώ θα ειχες ένα ουσιαστικο πλεονέκτημα.

Ερχόμενος στο σπιτι ενταξει δεν χαθηκα και παρα πολύ, την γλυτωσα κι από τους λυκους, ηταν μια μεγαλη ανακουφιση όταν επιτελους παρκαρισα. Τον σκυλο μαλλον τον εδωσε ηρεμιστικα, ηταν σε πιο ηπια κατασταση από άλλες φορες!

Περιμενα ν ακουσα τα σαμπ, όμως ειδα μια ψοφια αρκουδα, ξαπλωμένα ανασκελα τα 2 Neumann 870, ενταξει μονο εσυ fφιλε μου θα μπορουσες να το κανεις αυτό! Απ εκει που είχαμε την θεωρια ότι το σαμπ θα πρεπει να σε κοιταζει στα ματια, τωρα τα δυο 870 εβλεπαν τα νυχια των ποδιων σου. Οκ είναι τερατα, μονο που τα βλέπεις σε πιανει δεος. Δυο ακομη αγνωστα σε μενα τερατωδη ογκωδη σαμπ (και παραμενουν ηχητικα αγνωστα αφου δεν ηταν συνδεμενα στην πριζα) τα Επικ περιμενουν με αγωνια να ερθει η σειρα τους και να πουν παρων, και το γνωστο TANNOY ποσο κριμα πλεον να σημαδευει την πλατη σου. Αυτό την μερα που θα μπει στην πριζα θα καει το γουφερ (χτυπα ξυλο). Η περηφανεια του Κωστα να βρίσκεται τωρα στην πλατη σου. Οντως αυτό το συστημα με τα σαμπ σε προδιαθετει για πολύ τρομο.

Περιμετρικα και ιση αποσταση από τ αυτια του ακροατη βρίσκονται, 3 εμπρος δυο στο πλαι και 2 πισω ηχεια βασης τα γνωστα μας Κ+Η 310, αυτά που δεν παιζουν μουσικη, τα εχουν για μετρήσεις σε στουντιο. Μονο σχεδιαγράμματα κανουν. Οι αποστασεις είναι αισθητα μικροτερες απ αυτες που ειχα συνηθισει στου Κωστα προηγουμενες φορες και δεν το κρυβω αισθανθηκα εξ αρχης λιγο περιεργα και αβολα με τη νεα κατασταση.

Κι εχεις τον Κωστα να εχει το υφος του νικητή. Τα καταφερα λεει, τα πηρα. Ενταξει για τα σαμπ ρε φιλε, αλλα από ηχεια τι πηρες. Πολλα μικρα. Χεσε μας. Και καλα σε σινεμά δε βαριεσαι εκει δεν εχεις χρειες, αλλα σε μουσικη? Ας πιουμε καμμια μπυρα απ αυτες τις πικρες, μπας κι ακούσουμε κατι ενδιαφερων μετα. Κωστα θα τ ακούσουμε όλα μαζι του λεω? Μην ρωτας! Στο τελος θα πουμε τι ακουμε. Χατηρι δεν χαλαμε στο νοικοκυρη. Το ματι μου πηρε τις προσθηκες που εκανε στο χωρο. Εδώ φαινοταν μια διαφορα ουσιας. Φαινοταν κι ακουγοταν με την μια. Απολυτη ησυχια. Αλλα κι όταν μιλουσες πολύ καθαρος ηχος. Τα Μαγκνεπαν ορθια παρηφανα επαιζαν κι αυτά ένα μερος της ηχοδιαχυσης!

Κι επιτελους σιγα σιγα φτανουμε στην ωρα ακροασης. Τα φωτα χαμηλωνουν αισθητα, Τα λαμπάκια της Μετρικ χαιρονται λιγο περισσοτερο, το μικρο ταμπλετ της ΣΟΝΥ στα χερια του Κωστα κι εγω εχω παει μ ένα usb φορτωμενο με μουσικη γυρα στα 10 γιγα. Ότι προαλαβουμε ν ακούσουμε. Απ όλα τα ειδη. Ηξερα ότι πικαπ δεν θ ακούγαμε αυτή τη φορα. Ο Κωστας περιμενει να του ερθει το νέο πληντυριο δισκων και βρωμικους δεν τους βαζει στο Τεχνικς. Περιμετρικα στο ταβανι εχει κανει μια κατασκευή ηχομονωτικη και με κρυφο φωτισμο δημιουργει μια ωραια κατασταση. Κι όλα αυτά με τα 310. Εχει λιγο πλακα το πραγμα. Ο Κωστας ασχοληθηκε και με το αισθτικο μερος. Τι σου κανει ο ερωτας!!
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
4.157
Ξεκιναει πλεον η ιεροτελεστια, με τι άλλο?
Τον ξερω απ εξω κι ανακατωτα τον Κωστα. Παντα αρχιζει με φωνες. Χαιενταδικες φωνες. Χωρις κανενα οργανο. Είναι 5-6 μαυροι μαζι που νομιζουν ότι τραγαδανε, εχουν ιδιαιτερες φωνες καπως μπασες, Αλλα καταλαβαίνεις αληθοφανεια και εστιασμο. Τα 310 μπαινουν με γκολ από τα αποδυτήρια. Με την μια. Μπορεις ν ακουσεις και μονο αυτό και να φυγεις. Σε κερδιζουν και σε προδιαθετουν, σου λενε ΔΩΣΕ κι άλλο, εδώ ειμαστε. Από που ακούγονται? Από μπροστα, ολοκληρη η χορωδια απλωμενη μπροστα σου. Ο βασικος στο κεντρο και οι υπολοιποι εκατέρωθεν αυτου.

Και συνεχιζουμε, συνεχιζουμε συνεχιζουμε… Από ηλεκτρονικη μουσικη τζαζ, μπλουζ, ροκ, κλασικη, γκαβλιαρικη τα παντα. Ενταξει Μομπυ δεν ακουω ουτε για πλακα, αλλα φιλος είναι δεν του λεω όχι. Τα 870 από ξαπλωμένα πηγαν να σηκωθουν από μονα τους ορθια! Βαλαμε όμως και Σιρλευ Μπασευ, Αλ Γκρην, Τονυ Μπενετ, Μπαρμπρα Στρέιζαντ, χαινεταδικα γκλινκ γκλονγκ. Κλασικη μονο με πιανο, αλλα και ορχηστρικα. Σε καποια φαση κι ενώ επαιζε το συστημα σηκωθηκα και πηγα στο κάθε ηχειο κι εστηνα το αυτι μου. Να δω αν παιζει και κυριως στα πισω και στα πλαινα. Και οντως επαιζαν. Αλλα δεν ακουγοταν. Δεν τα καταλάβαινες. Ολο το συστημα εξαφανισμενο. Το συστημα ειχε ογκο, ζωντανεια, αληθοφανεια. Τι του ελειπε? Δεν ξερω, εγω είμαι ακαταλληλος να πω. Δεν βρηκα κατι. Ξερω ότι υπαρχουν λεπτομέρειες που θα φτειαξει.

Όμως όταν ακους μουσικη σ αυτό το συστημα, απλα ακους μουσικη δεν σκέφτεσαι τιποτα άλλο. Εχεις έναν τρισδιαστατο ηχο και οσον αφορα το μπασο? Μπασο με τετοιο ογκο και τελειως απαραμορφωτο δεν πρόκειται να ακουσεις. Εχω τελικα την αποψη ότι αυτα τα Neumann είναι τα πιο φτηνα ηχεια. Τα ερωτευτηκα. Ειτε παρεις σαμπ ειτε παρεις ηχειο, εχεις τελειο ηχο και πολύ φτηνο γι αυτό που σου προσφερει. Απολαμβανεις έναν τον ηχο, όπως εχει ηχογραφηθεί. Τελεια και παυλα.

Εμεινα κανα τετραωρο, ουτε πως καταλαβα πως περασε η ωρα. Καναμε και το κουτσομπολιο μας. Μιλησαμε για προσθετικη μαλλιων, για γυμναστικη, για σκακι, για τον Ζαπαντη , για όλα.

Όμως ειχα συνεχως κατι στο μυαλο μου....
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
4.157
Θυμαμαι παντα μια εκφραση του Κορακακη (ξερετε είναι αυτος που κανει αυτά τα περιφημα χομ σινεμα με την απαραμιλλη αισθητικη, αλλα είναι για εκατομυριουχους και πανω) . Ελεγε λοιπον, ποσο δυσκολο ηταν να πεισει τον ιδιοκτητη του χομ σινεμά να κρυψει τα μηχανήματα του όταν εχει ξοδεψει μια ολοκληρη περιουσια γι αυτά και μαλιστα ένα μεγαλο μερος μερος των χρηματων πηγαινει σ αυτες τις περιπτώσεις και στο αισθητικο μερος, δηλαδή τα μηχανήματα να είναι και ωραια. Και τωρα του λες ότι δεν πρεπει να φαινονται! Πρεπει να κρυφτουν τελειως.

Το ιδιο σκεφτομουν και σ αυτην την περιπτωση, Όταν εχεις ένα συστημα που κατ ουσια εξαφανίζεται, κι ακους την μουσικη σου, κι αυτό που ακους είναι τοσο ωραιο ποιος ο λογος να φαινεται το συστημα, απλα για επιδειξη του τι εχεις ξοδεψει? Νομιζω λαθος. Εάν λοιπον εξαφανιστεί και οπτικα το συστημα τοτε εχεις φτασει στην απολυτη πεμπτουσια της μουσικης αναπαραγωγης. Θα χρειαζεσαι ένα μονο ταμπλετ. Αν πχ ακους αυτό το κοματι Η αυτό Η
Μπορει πρακτικα και τεχνικα να υπαρχουν καποιες δυσκολιες όμως αυτες πιστευω ότι υπαρχουν μονο και μονο γιατι δεν ασχοληθήκαμε μεχρι τωρα με την ουσια αυτου του εγχειρήματος. Βεβαια εάν τα ηχεια είναι σε μικρη αποσταση και τα κλεισεις με καποιο τροπο, τοτε αυτόματα εχεις μικρυνει πολύ τον χωρο σου κι εδώ εχεις ένα θεμα. Αλλα δεν παυει αυτό να με απασχολει. Γιατι λεω είναι κριμα από τη μια να εχεις ένα συστημα αναπαραγωγης υπερανω κάθε κριτικης και να εχεις και την αισθητικη του ηχείου η του ενισχυτή του μιτια πλαυερ. Αφου ακους μουσικη πρεπει να εισαι ένα και το αυτό με τον καλλιτεχνη. Να σου μεταδιδει το παθος


[DOUBLEPOST=1551855075][/DOUBLEPOST]
Σαν επιλογο, θα ελεγα. Ο Κωστας πολύ καιρο λεει και γραφει καποια πραγματα για το πως πρεπει να ακουμε. Μοιαζει σαν τον Ρομπεν των Δασων, να προσπαθει να μας κανει να γλυτώσουμε χρηματα (πολλα χρηματα), κι εμεις να τον ειρωνευόμαστε πολλες φορες. Παντα αυτά που λεει στηρίζονται σε επιστημονικο υποβαθρο (αποριας αξιο που τις βρηκε αυτες τις γνωσεις). Εφτασε σ ένα σημειο σχεδόν οριστικο και οριακο. Αυτή την φορα όμως το συστημα δεν είναι φτηνο. Το δικο του (εδώ θ ανοιξω ξεχωριστο νημα με την πρωτη ευκαιρια)

Περιμενει καποια πραγματα (Τρινοβ) να συνδεσει και τα υπολοιπα σαμπ, και να κανει τις τελικες μετρήσεις. Οι μετρήσεις εχουν να κανουν και με τις χρειες, Ναι με τις χρειες. Ακούγονται κι απολαμβάνονται. Όλα αυτά είναι μεγαλη οικονομικη θυσια και αυτή η θυσια δεν γινεται ετσι στεγνους μαθηματικούς λογους. Και δυστυχως αν δεν φτανουν τα ρημαδια τα λεφτα, τοτε απλα κοιταζεις τι είδους συμβιβασμο θα κανεις. Συνηθως η ευκολη λυση είναι το τελευταιο, χωρος - μετρήσεις.

Τωρα ο ιδιος απολαμβανει τους καρπους των γνωσεων και της προσπαθειας του αλλα και τις θυσιες του.
Ομως κι εμεις οι φιλοι του χαιρομαστε γι αυτόν ειμαστε και περηφανοι για τα επιτεύγματα του, ειμαστε χαρούμενοι γιατι μας ξεστραβωνει πολλες φορες αλλα και μας προσφερει απλοχερα τις γνωσεις του.

Τελικα ειμαστε πολύ τυχεροι οι Θεσσαλονικεις. Τι λες Κωτσιδη?

Κωστα να εισαι παντα καλα και να απολαμβανεις την μουσικη σου. Προσωπικα σου βγαζω το καπελο μου.​
[DOUBLEPOST=1551855195][/DOUBLEPOST]Κι αυτό μια ωραια αφιερωση ετσι για καλημέρα.

 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.111
Reaction score
35.626


[DOUBLEPOST=1551855075][/DOUBLEPOST]


Τωρα ο ιδιος απολαμβανει τους καρπους των γνωσεων και της προσπαθειας του αλλα και τις θυσιες του.
Ομως κι εμεις οι φιλοι του χαιρομαστε γι αυτόν ειμαστε και περηφανοι για τα επιτεύγματα του, ειμαστε χαρούμενοι γιατι μας ξεστραβωνει πολλες φορες αλλα και μας προσφερει απλοχερα τις γνωσεις του.

Τελικα ειμαστε πολύ τυχεροι οι Θεσσαλονικεις. Τι λες Κωτσιδη?

Κωστα να εισαι παντα καλα και να απολαμβανεις την μουσικη σου. Προσωπικα σου βγαζω το καπελο μου.​
[DOUBLEPOST=1551855195][/DOUBLEPOST]Κι αυτό μια ωραια αφιερωση ετσι για καλημέρα.

]
Καλημερα κι απο μενα.

Φυσικα και ειμαστε πολλοι τυχεροι , δε το συζητω.
Συμφωνω κι επαυξανω.
Κι εγω ολα αυτα τα αρκετα χρονια που περασαν, τοσο που το σκεφτομαι, ερχομαι σε αλους δρομους συνεχεια αλλα τελιακ πιο σωστους πιο απολαυστικους.
Τι θα εκανα χωρις τις γνωσεις και τη βοηθεια παντα του Κωστα? δεν ξερω, οχι και πολλα παντως... ισως συνεχιζα ν ακουω διαφορα κι οτι μου καθοταν κι οτι μου αρεζε, αλλα να παιζει τοσο καλα οπως τωρα με τιποτα..

Χρωσταω κι εγω ενα κειμενο για την επισκεψη μου στον Κωστα που δυστυχως λογω πιεσης χρονου δεν προλαβα να γραψω αλλα θα το κανω φυσικα.

Να, καλη ωρα, εκατσε κι ασχοληθηκε μαζι μου, μου εστειλα αναλυτικοτατες οδηγιες για το πως να φερω σε σταθμη και φαση κλπ κλπ τα 2 σαμπ μου με τα κυριως ηχεια κι ολα ξεχωριστα με ντεσιμπελομετρο κι αυτα χωρις καν ν ακουσω μουσικη, εκατσε μου τα εγραψε αναλυτικοτατα και βεβαια τα εκανα ακριβως και λειτουργησε, οχι που δε θα λειτουργουσε αλλα λεμε τωρα.
Πποιος θα κατσει να μας τα περασει ολα αυτα και να μας βοηθησει?

Αυτα λοιπον για τον αγαπητο κι αγαπημενο Κωστα, αντε καλημερα, κι επανερχομαι!
 


Μηνύματα
1.378
Reaction score
702
Τώρα βέβαια γεννάται αβίαστα το ερώτημα γιατί ο Κώστας δεν τα εντοίχισε? Κάποιο πειστικό λόγο θα είχε φυσικά.........
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.679
Reaction score
21.497
Επειδή το σπίτι ή διαμέρισμα (δεν θυμάμαι), δεν είναι δικό του;
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Επειδή το σπίτι ή διαμέρισμα (δεν θυμάμαι), δεν είναι δικό του;
Υποψιάζομαι πως ο λόγος ειναι οικονομικός.
Αν τα εντοίχιζε, οι αποστάσεις απο την θέση ακρόασης θα ήταν πάνω απο τρία μέτρα, με αποτέλεσμα να χρειαζόταν μεγαλύτερα ηχεία, πες τα S3Η της adam, με οικονομική διαφορά της τάξης των 17-20.000 (επιπλέον) ευρώ για 11 κομμάτια :o, χώρια το κόστος του εντοιχισμού και των ξεχωρισμένων plate amps.
[DOUBLEPOST=1551871763][/DOUBLEPOST]Επίσης:
Μην πηγαίνετε για ακρόαση πριν να έρθει και να ρυθμιστεί ο Τρίνοβ.

Η αναβάθμιση θα είναι μεγάλη, και θα πρέπει να ξαναπάτε μετά.
 

P

PMC

Guest
Υποψιάζομαι πως ο λόγος ειναι οικονομικός.
Αν τα εντοίχιζε, οι αποστάσεις απο την θέση ακρόασης θα ήταν πάνω απο τρία μέτρα, με αποτέλεσμα να χρειαζόταν μεγαλύτερα ηχεία, πες τα S3Η της adam, με οικονομική διαφορά της τάξης των 17-20.000 (επιπλέον) ευρώ για 11 κομμάτια :o, χώρια το κόστος του εντοιχισμού και των ξεχωρισμένων plate amps.
[DOUBLEPOST=1551871763][/DOUBLEPOST]Επίσης:
Μην πηγαίνετε για ακρόαση πριν να έρθει και να ρυθμιστεί ο Τρίνοβ.

Η αναβάθμιση θα είναι μεγάλη, και θα πρέπει να ξαναπάτε μετά.


Δεν το πιστεύω .... ακόμα και τα S3H της Adam να είχε πάρει ....στα τρία μέτρα θα τα είχε.
Μόνη λύση για εντοιχισμένο θα ήταν ....κυκλικό δωμάτιο με πέντε μέτρα διάμετρο.....!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.905
Είναι μικρός ο χώρος για εντοιχισμό, θα έφερνε πολύ κοντά την οθόνη, η οποία θέλω να είναι στα 3μ.

Μήκος ειχα να πάρω κι άλλο, αλλά δεν έβγαιναν τα κουκιά. Αν έπαιρνα άλλο ~1μ στο μήκος, θα μπορούσαν να εντοιχιστούν τα εμπρός 3 ηχεία και 4 σαμπ, αλλά θα έπρεπε η απόσταση ακρόασης να είναι ίδια με την απόσταση θέασης (3μ) οπότε δε φτάνει το πλάτος του χώρου, είπαμε, είναι μικρός ο χώρος.

Αν έφτανε, τοτε στα 3μ απόσταση ακρόασης δε κάνουν τα 310, θα ήθελε μεγαλύτερους δορυφόρους.

Τώρα τα έχω στο όριο, στα 2.3μ όλα τα 310, γύρω γύρω ίσες αποστάσεις όλα. Με ακρίβεια δέκατου του χιλιοστού.:D

Και S3H να είχα τώρα, σε αυτόν τον χώρο, πάλι στα 2,3μ θα ήταν. Δεν έχει άλλο.

Φυσικά, θα προτιμούσα τα S3H για δορυφόρους, αλλά το κόστος τους είναι στην ουσία υπερδιπλάσιο από το κόστος των μεταχειρισμένων 310, και βρίσκεις άφθονα μεταχειρισμένα 310, ενώ s3H δεν υπάρχουν ακόμα, είναι πολύ φρέσκα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.905
Επίσης:
Μην πηγαίνετε για ακρόαση πριν να έρθει και να ρυθμιστεί ο Τρίνοβ.

Η αναβάθμιση θα είναι μεγάλη, και θα πρέπει να ξαναπάτε μετά.
Αυτό ναι, είναι ένα θέμα, ιδίως αν μπουν και τα 4 πάνω ηχεία. 8-)
Με όλα τα σαμπ σε λειτουργία και με ηχεία πάνω και με φουλ ισοσταθμιση αλά κρεμ τρίνοβ, θα είναι σοκ.:fuckyou:

Όμως έτσι όπως είναι τώρα, ακούνε τι κάνουν 7 μικρά ηχεία χωρίς καμία ισοσταθμιση σε ένα κύκλο γύρω τους, με 1-2 σαμπ.

Τα βασικά. Αυτά που λέω εδώ και μια δεκαετία...:gotcha:
 
Last edited:


Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
σε 3 βδομαδες θα σου πω για τον τρινοβ 16αρη ....
...σε 3 διαφορετικους χωρους και διαφορετικα καναλια
9.1.6 -7.1.4 - 7.1.6

το .1 θα ειναι με 2-4 sub :D
 
  • Like
Reactions: PPG





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.593
Μηνύματα
2.945.348
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top