Πολυκαναλικά συστήματα με υψηλό λόγο απόδοσης προς τιμή

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Οι εταιρείες υπάρχουν για να κερδίζουν χρήματα. Όταν ο κόσμος του 2019 ακούει μουσική με τις ευκολίες τ ης εποχής η εταιρεία και η κάθε εταιρεία προσαρμόζεται στην πραγματικότητα .Η στροφή της κάθε εταιρείας να δημιουργήσει μια σειρά ενεργών ηχείων με τις ψηφιακές ευκολίες του σήμερα είναι καθαρά για εμπορικούς λόγους,που σκοπό έχει να πάρει ένα κομμάτι από την τούρτα της αγοράς. Τα παθητικά ηχεία δεν πρόκειται ποτέ να αντικατασταθούν από τα Ενεργά. Δυστυχώς, η Ευτυχώς .
Για να δούμε κάτι άλλο. Σενάριο με 11 Adam T7V και τέτχοια... παίζει??
Η πρόκληση του νήματος είναι απλή.Να προτείνονται ολοκληρωμένοι συνδυασμοί δορυφόρων-sub για πολυκαναλικές εφαρμογές με έμφαση στην υψηλή απόδοση σε αμιγώς μουσικό πρόγραμμα.Και κυρίως να μην ήταν προσιτά μονάχα από μέλη...καρτέλ.

Εκκινούσα πρόταση από τον υποφαινόμενο ως εμπνευστή του νήματος είναι ένας ακαταμάχητος για το αντίτιμο που γυρεύει συνδυασμός:
Dynaudio Lyd 48 - 18s

Απόκριση πλήρους φάσματος,ιδανική σύζευξη επιμέρους μονάδων,ευελιξία στησίματος,κατάλληλο για τυπικούς οικιακούς χώρους και τιμή κοντά στα 2700 ευρά ανά κανάλι.

Και δηλώνεται κατ'αυτόν τον τρόπο,διότι ένα ιδεώδες υπό δική μου θεώρηση setup θα απαιτούσε ιδιαίτερο μπασοκάναλο εν είδει...βάσης σε καθένα εκ των κύριων ηχείων.Και ο λόγος γι αυτό;Εφόσον έχει επιβεβαιωθεί ότι οι πρώτες οκτάβες περιέχουν χωρικές πληροφορίες ως προς τη σύσταση της ηχητικής σκηνής που είχε κατά νου ο μηχανικός ήχου δεδομένης παραγωγής,θα ήταν απαραίτητη η πολυκαναλική συνοχή κατά τη μεταφορά των σχετικών ερεθισμάτων από το σύστημα.Η εξέλιξη επίσης κατά την επεξεργασία των παραγωγών σε αμιγές ψηφιακό πεδίο επιτρέπει πλέον και την ανάθεση πληροφορίας από τις δύο πρώτες οκτάβες σε διαφορετικά κανάλια.Το προτεινόμενο setup επιτρέπει μονοκαναλική σύνδεση δορυφόρου με υποβαθύφωνο χωρίς παρενέργειες.

Η δε τοποθέτηση των υποβαθύφωνων μονάδων δεν θα ήταν υποχρεωτική ως βάση στήριξης των δορυφόρων.Θα μπορούσε να είναι προσαρμοσμένη στις ολιστικές απαιτήσεις του χώρου για τη διαχείριση χαμηλών,πλην όμως καθεμία μονάδα θα όφειλε να είναι προσανατολισμένη προς τη θέση του συνδεδεμένου μ'εκείνη δορυφόρου,δηλαδή όχι στην άλλη άκρη του δωματίου σε σχέση με τον ομόλογο δορυφόρο...

O προτεινόμενος συνδυασμός της Dynaudio επεξεργάζεται το αναλογικό σήμα εισόδου σε ψηφιακό πεδίο με ανάλυση 24/96.
Γεγονός που σημαίνει ότι οποιαδήποτε ανώτερη ανάλυση ή σήμα από βινυλιοσύστημα θα περιορίζονται στην εν λόγω ανάλυση.
Και ως ψυχολογικής υφής μειονέκτημα,συνεπάγεται ότι δεν κάνει για όσους θεωρούν τα παθητικά ηχεία...αναντικατάστατα.

Μειονέκτημα επίσης ότι δεν δέχεται αμιγώς ψηφιακό σήμα,οπότε οι μετατροπές θα είναι αναπόφευκτες.Δεν κάνει λοιπόν και για όσους οραματίζονται μια επερχόμενη διαχείριση σήματος σε αμιγώς ψηφιακό πεδίο.
Αυτό αργά ή γρήγορα θα ισχύσει και σε προσιτές συσκευές,όποτε το κρίσιμο πλήθος τέτοιων υλοποιήσεων θα έχει καθιερωθεί ως καταναλωτική τάση.

Μιλάμε επί του παρόντος περί κορυφαίας απόδοσης με τα δεδομένα ενός μέσου ακροατή και κόστος κοντά στα 6Κ για δικαναλικό σύστημα με προσθήκη προσιτού dac/pre,ενώ κυκλοφορούν και προσιτοί πολυκαναλικοί επεξεργαστές με αναλογικές εξόδους XLR χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.986
Reaction score
4.208
Να μια ακομη ενδιαφερουσα περιπτωση (αναμεσα στις πολλες θελω να πιστευω).
Αναλόγως των οικονομικων η FOCAL ειχε εδώ και χρονια ενδιαφέρουσες προτασεις.

Ξεχωρίζω το οκταιντσο Focal Alpha 80 με τιμη περιπου 700 ευρω το ζευγος!
Ενώ για ανωτερη λυση το Focal Solo 6 Be, με τιμη να πλησιαζει τα 2.000 το ζευγος.

Για σαμπ ένα από τα δυο: Focal Sub 1000 F η το Focal Sub6 με τιμη λιγο παραπανω από 1000 ευρω.

https://www.focal.com/en/pro-audio/monitoring-speakers/sm6/subwoofer/sub6#documentation

https://www.focal.com/en/home-audio/high-fidelity-speakers/subwoofers/sub-1000-f
https://www.focal.com/en/pro-audio/monitoring-speakers/sm6/monitoring-speakers/solo6-be

https://www.focal.com/en/pro-audio/monitoring-speakers/alpha/monitoring-speakers/alpha-80

Παντως γενικα για πολυκαναλο συστημα μπορει καποιος να το χτιζει σιγα - σιγα. Παιρνει αυτά που μπορει και σταδιακα προσθετει.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.092
Reaction score
30.514
ακαταμάχητος για το αντίτιμο που γυρεύει συνδυασμός:
Dynaudio Lyd 48 - 18s
Πραγματικά ακαταμάχητος !! Τον έχω προσέξει εδώ και μήνες. Μόνο που, αν θέλεις χόουμ σίνεμα και πρέπει να πας σε (τουλάχιστον) 5 δορυφόρους πάει ψηλά η βαλίτσα. Δεν ξέρω αν ταιριάζει με τα Lyd 8 ή τα Lyd 7.

Μειονέκτημα επίσης ότι δεν δέχεται αμιγώς ψηφιακό σήμα
Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Γιατί δεν παίρνει κατευθείαν ψηφιακό σήμα? Μα δεν θα ήταν και πιο οικονομικό αν παρέλειπε αναλογικές εισόδους? Για μένα μειονέκτημα (για το μέλλον τουλάχιστον) είναι το 24/96. Ένα σωρό ντακς (πολλά από αυτά αρκετά προσιτά) φτάνουν πλέον τα 384 και τα 768, εδώ τι γίνεται??
[DOUBLEPOST=1554595822][/DOUBLEPOST]
Ξεχωρίζω το οκταιντσο Focal Alpha 80 με τιμη περιπου 700 ευρω το ζευγος!
Ενώ για ανωτερη λυση το Focal Solo 6 Be, με τιμη να πλησιαζει τα 2.000 το ζευγος.
Δεν ξέρω αν ταιριάζει με τα Lyd 8 ή τα Lyd 7
Επίσης δεν καταλαβαίνω και τις τόσο μεγάλες διαφορές στις τιμές. Τόσο στα Φοκάλ, όσο και στα Lyd 48 με τα Lyd 8

Κατά τα λοιπά, θέλω να ρίξω και κάνα δυο "αιρετικές" :sneaky: ερωτήσεις σε τούτο το νήμα, μα είναι πολύ αργά τώρα, ελπίζω να προλάβω αύριο.
 
Last edited:

Μηνύματα
813
Reaction score
1.789
Μήπως υπάρχουν μετρήσεις για το 18s γιατί δεν βρίσκω τίποτα στο διαδίκτυο; Πως γίνεται να κατεβαίνει τόσο χαμηλά με τόσο μικρή καμπίνα;
 

Μηνύματα
4.986
Reaction score
4.208
Π

Επίσης δεν καταλαβαίνω και τις τόσο μεγάλες διαφορές στις τιμές. Τόσο στα Φοκάλ, όσο και στα Lyd 48 με τα Lyd 8.[/QUOTE

Δυστυχως το κακο ειναι οτι την αξιζουν την διαφορα κι αυτο ποναει ακομη περισσοτερο. Οποτε πας συμφωνα με το ρητο, τα ποδια τ απλωνεις μεχρι εκει που φτανει το ...παπλωμα
 



Μηνύματα
4.986
Reaction score
4.208
H GENELEC ειναι μια κατηγορια απο μονη της. Φτηνη δεν την λες, τουναντιον αν πας με γνωμονα μονο τις ιντσες των μεγαφωνων θα ελεγες ειναι η πιο ακριβη εταιρια. Αλλα δυστυχως η τεχνογνωσια που σου πουλαει αξιζει και με το παραπανω αυτα που ζηταει.

Στηγ καινουρια σειρα SAM, το μονιτορ 8341 με 6,5 ιντσες μεγαφωνο κοστιζει ...μονο 2.500 ευρο το τεμαχιο. Ενω το αμεσως επομενο σε μγεθος (10 ιντσες) S360A 3800 το τεμαχιο. Ευτυχως ομως τα σαμπ που ειναι φορτωμενα μ ολες τις συγχρονες τεχνολογιες (αξιζει καποιος να δει τα σχετικα βιντεο στο διαδικτυο) εχουν τιμες πιο προσιτες (?) Πχ ενα απο τα μικρα μοντελα για 7.1 το Genelec 7360A SAM κοστιζει 2.500 ευρω. (νομιζω οτι η εταιρια κοσολογει στα σαμπ την ιντσα περιπου 700-800 ευρω, δηλαδη το οκταιντσο σαμπ περιπου 100 ευρω, το δωδεκαιντσο κοντα στις 4000 και το δεκαπενταιντσο 5.500).

Σιγουρα με μια τετοια τιμολογηση δεν θα ειχε στο παρων θρηντ καμια θεση. Ελα ομως που σ αυτη την εταιρια η ενοια παραμορφωση ειναι αγνωστη. Δεν ειναι τυχαιο που σε στουντιο εχει την μεριδα του λεοντος. Και φυσικα δεν ειναι μονο η παραμορφωση. Ειναι γεγονος οτι αν θελει να παει καποιος σε απολυτως κορυφαιο συστημα μαλλον προς GENELEC θα πρεπει να κατευθυνθει.

https://www.genelec.com/studio-monitors/sam-studio-subwoofers
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.983
Reaction score
11.435
Μειονέκτημα επίσης ότι δεν δέχεται αμιγώς ψηφιακό σήμα,οπότε οι μετατροπές θα είναι αναπόφευκτες.Δεν κάνει λοιπόν και για όσους οραματίζονται μια επερχόμενη διαχείριση σήματος σε αμιγώς ψηφιακό πεδίο.
Αυτό αργά ή γρήγορα θα ισχύσει και σε προσιτές συσκευές,όποτε το κρίσιμο πλήθος τέτοιων υλοποιήσεων θα έχει καθιερωθεί ως καταναλωτική τάση.
Δυστυχώς θα πρέπει να περιμενουμε λοιπόν ακόμη για να αποκτήσουμε οικονιμικό, full digital πολυκάναλο σύστημα. Προφανώς είναι ακόμη πιο οικονομικό για τις εταιρίες να βάζουν blackbox dsp στις φθηνές σειρές τους από το να "ανοίγουν" το dsp και να δίνουν ψηφιακή είσοδο. Το ίδιο "μειονέκτημα" έχουν δυστυχώς και τα νέα φθηνά adam.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Μήπως υπάρχουν μετρήσεις για το 18s γιατί δεν βρίσκω τίποτα στο διαδίκτυο; Πως γίνεται να κατεβαίνει τόσο χαμηλά με τόσο μικρή καμπίνα;
Ανήκει στη μεγάλη της Xmax σχολή...Η κατασκευή του πείθει για τις επιδόσεις.το κάτω όριο απόκρισης προδιαγράφεται με -3dB.
Σίγουρα υφίσταται το σύστημά του καταπόνηση για να κατέβει χαμηλά με τέτοιες ολικές διαστάσεις στην κατασκευή.Η καταπόνηση μειώνεται σημαντικά με το πλήθος των ανεξάρτητων μονάδων...

Στον επόμενο σύνδεσμο έχουμε δοκιμή και μετρήσεις για το sub3 που είναι ουσιαστικά το αδελφό του μικρότερου sub9S:
https://www.avhub.com.au/product-reviews/hi-fi/dynaudio-sub-3-subwoofer-review-test-512372
Πραγματικά ακαταμάχητος !! Τον έχω προσέξει εδώ και μήνες. Μόνο που, αν θέλεις χόουμ σίνεμα και πρέπει να πας σε (τουλάχιστον) 5 δορυφόρους πάει ψηλά η βαλίτσα. Δεν ξέρω αν ταιριάζει με τα Lyd 8 ή τα Lyd 7.


Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Γιατί δεν παίρνει κατευθείαν ψηφιακό σήμα? Μα δεν θα ήταν και πιο οικονομικό αν παρέλειπε αναλογικές εισόδους? Για μένα μειονέκτημα (για το μέλλον τουλάχιστον) είναι το 24/96. Ένα σωρό ντακς (πολλά από αυτά αρκετά προσιτά) φτάνουν πλέον τα 384 και τα 768, εδώ τι γίνεται??
Το μειονέκτημα είναι κυρίως ψυχολογικής υφής.Ο Ear συνέλαβε το...υπονοούμενον (για το οποίο επίτηδες δεν είχε μπει φατσούλα) ;)
Ακριβό χόμπι τα ενεργά τελικά.. :whistling:
Ακριβό χόμπυ το ουσιαστικό Hi-End.Κοστίζει πάρα πολύ η αλλαγή...αντιλήψεων.;)
Να μια ακομη ενδιαφερουσα περιπτωση (αναμεσα στις πολλες θελω να πιστευω).
Αναλόγως των οικονομικων η FOCAL ειχε εδώ και χρονια ενδιαφέρουσες προτασεις.

Ξεχωρίζω το οκταιντσο Focal Alpha 80 με τιμη περιπου 700 ευρω το ζευγος!

Ενώ για ανωτερη λυση το Focal Solo 6 Be, με τιμη να πλησιαζει τα 2.000 το ζευγος.

Για σαμπ ένα από τα δυο: Focal Sub 1000 F η το Focal Sub6 με τιμη λιγο παραπανω από 1000 ευρω.

https://www.focal.com/en/pro-audio/monitoring-speakers/sm6/subwoofer/sub6#documentation

https://www.focal.com/en/home-audio/high-fidelity-speakers/subwoofers/sub-1000-f
https://www.focal.com/en/pro-audio/monitoring-speakers/sm6/monitoring-speakers/solo6-be

https://www.focal.com/en/pro-audio/monitoring-speakers/alpha/monitoring-speakers/alpha-80

Παντως γενικα για πολυκαναλο συστημα μπορει καποιος να το χτιζει σιγα - σιγα. Παιρνει αυτά που μπορει και σταδιακα προσθετει.
Χρυσή τομή στη Focal o συνδυασμός Twin6Be & Sub6.Τιμή γύρω στα 3300 ευρά ανά κανάλι.Ο Zizik ξέρει από Twin6 Be...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.251
Reaction score
137.888
Ειναι γεγονος οτι αν θελει να παει καποιος σε απολυτως κορυφαιο συστημα μαλλον προς GENELEC θα πρεπει να κατευθυνθει.
Ε, ξεκινάς από την Φερράρι, με αποκαρδιωτικό κοστολόγιο (ασχέτως αν το αξίζει), ενώ η μέση πραγματικότητα των μελών με παθητικά σετ δεν κατακλύζεται από πχ μπιενταμπλεγιου 801 και πιο ακριβά παθητικά (τα τοπ τινταλ, κλπ) με κλασέ ωμέγα και Μαρκ Λέβινσον ψυγειοκαταψύκτες... :D

Και το λέω αυτό, διότι τα τζένελεκ που λες, με τα πεντοχίλιαρα κλπ, είναι τόσο καλά, που τα ρίχνουν ένα κ@λοδαχτυλο από δω μέχρι το τείχος το σινικό όλα μαζί τα 801 και τα μεγάλα τινταλ και ο,τι κυκλοφορεί στον πλανήτη αυτόν.:fuckyou:

Οπότε, μη πας στα άκρα, ούτε τα χρειάζεσαι, ούτε πρόκειται να τα χρειαστείς ποτέ.

Δες το τι έχουν τα μέλη. Στο δικάναλο ο ντίζης έχει τα ας πούμε αξιόλογα 802, με ένα σκασμό λεφτά το ζευγάρι κι ένα σκασμό βατ από πίσω, αλλά δεν προτίθεται κανένας ντίζης να πα να πάρει 7 τέτοια, πόσο μάλλον 9 και 11 και περισσότερα... :p:D:p:D

Το παρόν θρεντ, πολύ χρήσιμο κι επίκαιρο, αφορά πολυκάναλο κι όχι δικάναλο. (το λέει και στην ούγια)

Ας δούμε τι παίζει στο μέσο όρο των πολυκάναλων φίλων μας, κι αφήστε τους δικάναλους στο πικάπ τους, μη τους παίζετε. :gotcha:

Η μέση πραγματικότητα των φίλων μας, παίζει με κλιψ και κραουν, ή τζιμπιέλ φτηνά επαγγελματικα χομσινεματζιδικα και Κράουν, κι είναι κι ο Ζιζίκος με τα ενεργά φοκάλ, εντάξει...:p

Δηλαδή, τι θέλω να πω, όλοι οι φίλοι κυνηγάνε φτηνά ψηλά max spl κι άγιος ο θεός (του Χάι Έντ).

Αυτή η πραγματικότητα, δεν είναι ούτε τυχαία ούτε ανεξήγητο φαινόμενο.
Οφείλεται σε 2 πραγματικούς λόγους:

1) στις ταινίες παίζει γερές στάθμες, κι είναι ευχάριστες, όχι αδιάφορες. Και με πολύ μπάσο, για 2 λόγους: .1 κανάλι στα +10 ντεσιμπέλ και μπας μάνατζμεντ.

2) τα κ@λοηχεια τα χαλιεντάδικα είναι γτπκ όσον αφορά τις στάθμες, με τα μικρά τους τα γουφερακια που τα κοιτάς και κατουργιούνται πάνω τους. Σούπερ ακριβά 6-αρακια που δε ξέρουν τι πα να πει μπάσο, πουλιούνται ως σούπερ ηχειαρες.

Ε, είδαν και απόειδαν οι άνθρωποι, και ζήτω τα Κλιψ, και μη το γελάτε καθόλου. Μπορεί να μην είναι τόσο ωραίες οι "χροιές" των κλιψ με "χαλιεντάδικα" κριτήρια, αλλά ρίχνουν γκάζια, αντέχουν ξύλο, βαράνε γερά και δε κοστίζουν μια περιουσία...

Ομοίως οι φτηνές επαγγελματικές σινεματζίδικες σειρές της τζιμπιέλ. Βαράνε άγρια, στο ψαχνό. Τερματογκαζι κανονικό.:dance2:

Είναι απολύτως δικαιολογημένη η επιλογή του κόσμου για αυτά τα ηχεία, και οφείλει να μας διδάξει ένα πολύ πολύ απλό συμπέρασμα:
max spl. 8-)

Αυτό το συμπέρασμα, οφείλει να συνδυαστεί με χαμηλό κόστος, διότι το πολυκαναλο είναι πολλά κανάλια, πολλά, όχι 2, άρα δε γίνεται να κοστίζει 5 χιλιάρικα το κανάλι, ασχέτως αν είναι τιμή που θα μπορούσε να παίξει σε δικάναλο, εδώ λέμε 11-κάναλο, θινκ εμπαουτ ιτ...8-)


Οπότε αγαπητέ μου μπούτχια, το "3 χιλιάρικα το κανάλι", δεν παίζει σα πρόταση. Λογική, εξαιρετική, ποιοτική, αλλά ...ακριβή. :(
Δεν τίθεται αμφιβολία ότι είναι εξαιρετική πρόταση, και με υψηλό λόγο απόδοσης, αλλά δυστυχώς έχει υψηλό κόστος απόκτησης.

Παίζει το σενάριο 11 τεμάχια lyd 48 και 4 τεμάχια 18s, που με κατάλληλη διαρρύθμιση, θα έχουν την σωστή κατεύθυνση και στο χαμηλό.

Το ερώτημα που τίθεται, είναι πόσο κοστίζουν τα 11 τεμάχια lyd 48 και 4 τεμάχια 18s, κι αν κοστολογικά πλησιάζουν την πεπατημένη των κλιψ-τζιμπιελ Κράουν, ή αν απέχουν τόσο πολύ, που παύουν να αποτελούν επιλογή για τον πολύ κόσμο...

Αν τώρα το κόστος είναι παραπλήσιο, έρχεται ένα δεύτερο και σημαντικό ερώτημα να τεθεί:
Πόσο max spl έχουν αυτά; Διότι αν είναι να κλιπαρουν κάθε λίγο και λιγάκι, άσε μεγάλε, μια χαρά είναι με τα Κλιψ...:D

Καλώς ή κακώς, το πολυκαναλο θα παίζει ταινίες, κι αν δεν έχει σημαντικά αποθέματα spl, δεν μπορεί να επιτελέσει το έργο του, και κρίνεται ως ανεπαρκές και γενικά ακατάλληλο. :fuckyou:
 
Last edited:

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Πολύ ενδιαφέρον νήμα!
Επίσεις πολύ σημαντική είναι η παρακάτω παράγραφος:
Και δηλώνεται κατ'αυτόν τον τρόπο,διότι ένα ιδεώδες υπό δική μου θεώρηση setup θα απαιτούσε ιδιαίτερο μπασοκάναλο εν είδει...βάσης σε καθένα εκ των κύριων ηχείων.Και ο λόγος γι αυτό;Εφόσον έχει επιβεβαιωθεί ότι οι πρώτες οκτάβες περιέχουν χωρικές πληροφορίες ως προς τη σύσταση της ηχητικής σκηνής που είχε κατά νου ο μηχανικός ήχου δεδομένης παραγωγής,θα ήταν απαραίτητη η πολυκαναλική συνοχή κατά τη μεταφορά των σχετικών ερεθισμάτων από το σύστημα.Η εξέλιξη επίσης κατά την επεξεργασία των παραγωγών σε αμιγές ψηφιακό πεδίο επιτρέπει πλέον και την ανάθεση πληροφορίας από τις δύο πρώτες οκτάβες σε διαφορετικά κανάλια.Το προτεινόμενο setup επιτρέπει μονοκαναλική σύνδεση δορυφόρου με υποβαθύφωνο χωρίς παρενέργειες.
Για παράδειγμα σε ένα σύστημα 2.1, σε ένα χαμήλο πέρασμα με κατεύθυνση του ήχου από την μια πλευρά της σκηνής προς την άλλη, δεν θα μπορούσε να γίνει αντιληπτή η κατεύθυνση. Το ίδιο πρόβλημα ισχύει και στα πολυκάναλα, ακόμα και με περισσότερα του ενός υπογούφερ, αφού το κανάλι .1 δίνει ταυτόχρονα την πληροφορία σε όλα τα υποβαθύφωνα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.835
Reaction score
84.889
Μια χαρά καταλαβαίνουμε την κατεύθυνση: απο τις αρμονικές που είναι σε ψηλότερες συχνότητες ;)
[DOUBLEPOST=1554623692][/DOUBLEPOST]
πόσο κοστίζουν τα 11 τεμάχια lyd 48
1099 έκαστο
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.251
Reaction score
137.888
Μια χαρά καταλαβαίνουμε την κατεύθυνση: απο τις αρμονικές που είναι σε ψηλότερες
Στην παράγραφο που κουοταρε ο Νίκος, αν προσέξεις, θα δεις ότι ο μπούτχιας λέει το αντίθετο από σένα.
Περιττό να σου πω ποιος από τους δυο σας έχει δικιο. :fuckyou:

Επίσης, συμφωνώ με τον μπούτχια. :fuckyou:

Απλώς, για λόγους οικονομίας κλίμακας, νομίζω ότι είναι εφικτό να πλησιάσεις το ζητούμενο αποτέλεσμα με μια 4-αδα σαμπ τοποθετημένων περίπου στη μέση κάθε τοίχου, κατά τη μοναδική ορθή λύση της 2.1 τοποθέτησης.8-)
1099 έκαστο
Ωραία.
Άρα τα 11 βγαίνουν 12.000 και 4 σαμπ άλλα 6.000, πάμε συνολικό κόστος 18.000€ και βάλε βάσεις, καλώδια, τζιμπράγκαλα, ένα 20-άρικο. :D
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.251
Reaction score
137.888
Επειδή το θέμα του τίτλου με έχει απασχολήσει αρκετά, ώστε να βρω τις οικονομικότερες δυνατές επιλογές που να πληρούν τα ανωτέρω κριτήρια που έθεσα (max spl και κόστος) ώστε να αποτελέσουν πραγματική πρόταση για πολλούς φίλους, έχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα:

1. Είναι ακριβά τα ενεργά. Πιο ακριβά από κλιψ και κραουν, πιο ακριβά από τζιμπιέλ και Κράουν. Ασχέτως αν προσφέρουν υψηλότερη πιστότητα αναπαραγωγής, είναι πιο ακριβά. :(

2. Δεν γίνεται να πάρετε δορυφόρο με 200€ και να μπορεί να σταθεί στο έργο. Δεν παίζει, δε φτάνουν τα λεφτά. Στο κόστος του ενεργού, συμπεριλαμβάνονται και 2-3 ενισχυτικά στάδια, δεν είναι απλώς ένα κουτί με 2-3 μεγάφωνα. Ήδη γνωρίζετε ότι ένα παθητικό ηχείο στο 500-άρικο, δεν είναι δα τίποτα τρομερό, δε βγαίνουν τα λεφτά. Ε, πως να είναι το ενεργό που πρέπει να έχει κι έναν δικάναλο τελικό ενισχυτή μέσα, ή τρικάναλο;

3. Η πιο οικονομική λύση που γνωρίζω, είναι από την presonus, δίδρομο ομοαξονικό με 8" γούφερ, το Sceptre s8 σε συνδυασμό με 4 τεμάχια templor 10, κι έχετε στην άκρη του μυαλού σας ότι αναλόγως κυβικών του χώρου, μπορεί να μη φτάσουν τα 4 σαμπ, και να χρειαστεί 8.
Αυτή η λύση κοστίζει 8k οι δορυφόροι και 1,5k τα 4 σαμπ, σύνολο 9.500€ και αν χρειαστεί 8 σαμπ θα φτάσει τα 11.000€.

Πιο φτηνή επαρκή λύση, δε ξέρω. :drinks:

Επίσης, αυτή η λύση δεν προσφέρεται για απόσταση ακρόασης μεγαλύτερη των 2 μέτρων. Άντε να το ξεχειλώσουμε, μέχρι 2.2-2.3μ, μη το βάλετε στα 2.5μ θα χάσει σημαντικό σλαμ.

90 βατ ενισχυτή έχει μέσα του για κάθε μεγάφωνο. Δεν έχει ούτε 150, ούτε 500. Μόνο 90 βατ. Και δεν είναι 3 δρόμων, 2 δρόμων είναι, δηλαδή τα 90 βατ πρέπει να φτάσουν και για μπάσα και για μεσαία. Μη το πάτε μακριά... κινδυνεύει να χαθεί.:p

Δεν έχω ακούσει ποτέ ούτε το δορυφόρο αυτό, ούτε το σαμπ. Έχω διαβάσει εξαιρετικά σχόλια από στουντιάδες στο γκιαρσλατζ όμως, που λένε ότι ο εν λόγω δορυφόρος ρίχνει τρελή μπότα, πολύ γερό και σφιχτό μπάσο, και πραγματικά υψηλές στάθμες.

Τώρα αν τα 9,5-11 χιλιάρικα πλησιάζουν το κόστος μιας 11-αδας κλιψ με Κράουν ή τζιμπιέλ με Κράουν, δε το γνωρίζω.

Γνωρίζω όμως, ότι στη μουσική θα παίζουν καλύτερα. 8-)




ΥΓ.
Κοστολογικά, η αμέσως επόμενη επιλογή που προτείνω, (προς τα πάνω) έρχεται από τη Neumann, όπως τα έχω ξαναπεί. Το γνωστό 3-δρομο 310 με 8,25" γούφερ κι ένα φανταστικό μιντ, και για κάτω θα συνδυαστεί με το 805 το σαμπ. Η επιλογή αυτή, επειδή ακριβώς έχει πουλήσει πραγματικά πάρα πάρα πολύ (και δικαίως), έχει το θετικό ότι μπορείτε να βρείτε και μεταχειρισμένους δορυφόρους, με τιμή ~1k το τεμάχιο. Που και που, βρίσκονται και μεταχειρισμένα σαμπ, στην ίδια τιμή. ;)
Κοστολογικά η επιλογή αυτή έρχεται πολύ κοντά στην εξαιρετική πρόταση του μπούτχια, με το τρίδρομο 48 και το κλειστό σαμπ με 1 ή 2 γούφερ 9".
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.092
Reaction score
30.514
πιο οικονομικό για τις εταιρίες να βάζουν blackbox dsp στις φθηνές σειρές τους από το να "ανοίγουν" το dsp και να δίνουν ψηφιακή είσοδο
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω (πιθανότατα κάτι μού διαφεύγει). Γιατί είναι πιο οικονομικό να έχουν αναλογικές εισόδους και στη συνέχεια a/d μετατροπή, αντί να το παραλείψουν??

Στον επόμενο σύνδεσμο έχουμε δοκιμή και μετρήσεις για το sub3 που είναι ουσιαστικά το αδελφό του μικρότερου sub9S:
Μόνο RCA?? :o:o:o

Κοστολογικά, η αμέσως επόμενη επιλογή που προτείνω
11 Lyd 8 ή Lyd 7 με 4 18s?
η αυτά, τα πολύ πιο φτηνά, με "8" woofer και power amplifiers (80 W woofer, 50 W tweeter)" + 8 δικά τους σαμπς?
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.834
Μηνύματα
2.953.480
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top