Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear


Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Για να δούμε κάτι άλλο. Σενάριο με 11 Adam T7V και τέτχοια... παίζει??
Παίζει Σταύρο, και το συγκεκριμένο είναι top επιλογή.

Αν πάρεις όμως το δικό τους σαμπ, το σετάρισμα θα είναι πολύ πιο εύκολο.
Βγάζεις τον εαυτό σου από μπελάδες. Είναι φτιαγμένα το ένα για το άλλο και λύνεις πολλά προβλήματα έτσι. Είναι το άλλο τους μισό και είναι πολύ σημαντικό αυτό.

Για αυτό επιμένει τόσο ο Κώστας.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
Με όντισι ή υπαο; Γιού Νόου νάθινγκ Τζων Φουτ! :p

Μόνο με ντιρακ κάτι γίνεται, και πάλι έχω τις αμφισβητήσεις μου, γιατί οι ιδιοσυντονισμοί καμπίνας, μεγαφώνου και οπής, ένθεν κι ένθεν, μπορούν μεν να κουκουλωθούν, αλλά όχι να αλλάξουν θέση. ;)

Η σχεδίαση 2 διαφορετικών κουτιών με 2-3 συντονισμούς το καθένα, όταν γίνεται από μια φίρμα, δίνει την αρτιότερη μεταξύ τους συνύπαρξη, διότι κάποιος κάπου τα σκέφτηκε όλα αυτά. ;)

Τώρα αν είσαι μπούτχιας, τα σκέφτεσαι κι εσύ, αλλά αν δεν είσαι, παίζει να μην έρθουν ποτέ ανθρώπινα.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.553
Reaction score
84.061
Με όντισι ή υπαο; Γιού Νόου νάθινγκ Τζων Φουτ! :p

Μόνο με ντιρακ κάτι γίνεται, και πάλι έχω τις αμφισβητήσεις μου.
Minidsp+ Κάτι ακόμα. Αναλόγως του μπάτζετ έχουμε και αποτέλεσμα.
Χωρίς κάποιον επεξεργαστή/ενισχυτή δεν υπάρχουν νορμάλ λύσεις, ειδικά για ταβάνι και πολλαπλά σαμπ.
Οπότε αναγκαστικά κάτι θα χρησιμοποιηθεί, δεν θα γίνει το κροσάρισμα απο τα subs.
 

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Σύστημα ισοστάθμησης θα χρησιμοποιηθεί σε κάθε περίπτωση. Είναι απαραίτητο και κάνει σημαντική δουλεια.
Το να είναι οι δορυφόροι και τα σαμπ σχεδιασμένα από τον ίδιο κατασκευαστή για να παίζουν παρέα είναι σίγουρα σημαντικό προτέρημα και σε πολλές περιπτώσεις θα βοηθήσει πολύ.

Σε όλες τις επαγγελματικές εφάρμογες θα δούμε τα σεταπ να απαρτίζονται από δορυφόρους και σαμπς της ίδιας φίρμας. Είναι τυχαίο αυτό? Κάνουν την δουλειά τους ευκολότερη οι άνθρωποι.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.553
Reaction score
84.061
Μαζί μιλάμε, χώρια καταλαβαίνουμε;

Αφού το κροσάρισμα θα γίνει απο τον AVR-prepro, με τα δικά του φίλτρα/κρος, τι κερδίζεις;
 

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Δεν είναι μόνο τα κρος και τα φίλτρα που διαμορφώνουν το αποτέλεσμα Δημήτρη.
Η κάθε υλοποίηση ηχείου δεν είναι τέλεια. Υπάρχουν μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα. Γι' αυτό και υπάρχουν τόσσες πολλές διαφορετικές επιλογές στην κατασκευή ενος ηχείου. Άλλα είναι BR άλλα TL άλλα ακουστικής ανάρτησης και παει λέγοντας.
Όταν ο κατασκευαστής φτιάχνει ένα σετ δορυφόρων και σαμπ, φροντίζει το ένα να συμπληρώνει το άλλο και να καλύπτει τα κατασκευαστικά του ελλατώματα.
Πρώτα φροντίζει να αλληλοσυμπληρώνονται με την επιλογή μεγαφώνων και καμπινών και μετά διορθώνει τα υπόλοιπα με τα φίλτρα.
Αυτή τη δουλειά του σχεδιαστή-κατασκευαστή αξιοποιούμε διαλέγοντας το σετ μιας εταιρείας.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.038
Reaction score
79.679
Όταν ο κατασκευαστής φτιάχνει ένα σετ δορυφόρων και σαμπ, φροντίζει το ένα να συμπληρώνει το άλλο και να καλύπτει τα κοστολογικά του ελλατώματα.
.
fixed;)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.553
Reaction score
84.061
Δεν είναι μόνο τα κρος και τα φίλτρα που διαμορφώνουν το αποτέλεσμα Δημήτρη.
Η κάθε υλοποίηση ηχείου δεν είναι τέλεια. Υπάρχουν μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα. Γι' αυτό και υπάρχουν τόσσες πολλές διαφορετικές επιλογές στην κατασκευή ενος ηχείου. Άλλα είναι BR άλλα TL άλλα ακουστικής ανάρτησης και παει λέγοντας.
Όταν ο κατασκευαστής φτιάχνει ένα σετ δορυφόρων και σαμπ, φροντίζει το ένα να συμπληρώνει το άλλο και να καλύπτει τα κατασκευαστικά του ελλατώματα.
Πρώτα φροντίζει να αλληλοσυμπληρώνονται με την επιλογή μεγαφώνων και καμπινών και μετά διορθώνει τα υπόλοιπα με τα φίλτρα.
Αυτή τη δουλειά του σχεδιαστή-κατασκευαστή αξιοποιούμε διαλέγοντας το σετ μιας εταιρείας.
Και οταν μετακινήσουμε το κρος απο τα 80Hz στα 100Hz γιατί έτσι μας έκατσε στον χώρο, και απο 24db/oct το κάνει 12db/oct, και βάλουμε τα δικά μας delays, δική μας target curve ισοστάθμισης κτλ, δεν τα έχουμε προσαρμόσει διαφορετικά;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
Έτσι όπως τα λέει ο Νίκος είναι.

Το κρος είναι απλώς ένα φίλτρο, ας το κάνει ο av, αδιάφορο ποιος θα το κάνει.

Τα ηχεία είναι πιο πολύπλοκα συστήματα από μια ανάλυση που αρχίζει και τελειώνει στην απόκριση φάσης και πλάτους, ή ακόμα και στο στεπ ρισπονς.

Το τελευταίο θρεντ του μπούτχια περί απόσβεσης, ρίχνει αρκετό φως στο τούνελ της σχεδίασης ηχείων, καθώς και κάποιων άλλων παραμέτρων που εμπλέκονται, και το ζήτημα είναι ακόμα πιο πολύπλοκο από όσο φαίνεται.

Καλώς ή κακώς, δεν είμαστε μηχανικοί σχεδίασης ηχείων, και κάποιοι άλλοι είναι, σε μεγάλες φίρμες με αναγνωρισμένη φήμη και εξαιρετικές μετρήσεις των προϊόντων τους, οπότε για μας, σε κάθε περίπτωση και με οποιοδήποτε χαρντγουερ κι αν διαθέτουμε, είναι ασφαλέστερη επιλογή η χρήση των συνδυασμένων λύσεων δορυφόρων και σαμπ που μας προσφέρουν οι "μάστερ" του είδους.

Τα ανωτέρω, αν και είναι "απόλυτα", δεν επιβεβαιώνονται πάντα στην πράξη, διότι είτε η τύχη καμιά φορά ευνοεί τους τολμηρούς και τους πρωτάρηδες, είτε οι συνθήκες είναι γενικώς ακατάλληλες για οτιδήποτε, σωστό ή λάθος, είτε δεν υπάρχουν αυτιά που θα μπορούσαν να αξιολογήσουν την διαφορά αυτή, καθώς τα "εκπαιδευμένα" αυτιά είναι ελάχιστα, περισσότερα είναι τα προβληματικά, χωρίς αυτό να είναι κακό ή να μην επιτρέπει την απόλαυση της μουσικής.

Κατά βάση εκτιμώ ότι ο πήχης των πραγματικών απαιτήσεων είναι χαμηλά, και δικαίως. 8-)

Ταυτόχρονα, ο πήχης της κριτικής είναι στο θεό, και αδίκως. :lol::lol::lol::lol:
[DOUBLEPOST=1554539806][/DOUBLEPOST]
Και οταν μετακινήσουμε το κρος απο τα 80Hz στα 100Hz γιατί έτσι μας έκατσε στον χώρο, και απο 24db/oct το κάνει 12db/oct, και βάλουμε τα δικά μας delays, δική μας target curve ισοστάθμισης κτλ, δεν τα έχουμε προσαρμόσει διαφορετικά;
Ναι, και όχι.
Παραμένει το πλεονέκτημα από το μελετημένο "ταίριασμα" του κατασκευαστή.
 

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Και οταν μετακινήσουμε το κρος απο τα 80Hz στα 100Hz γιατί έτσι μας έκατσε στον χώρο, και απο 24db/oct το κάνει 12db/oct, και βάλουμε τα δικά μας delays, δική μας target curve ισοστάθμισης κτλ, δεν τα έχουμε προσαρμόσει διαφορετικά;
Εξυπακούεται οτι σε κάποιες περιπτώσεις το πλεονέκτημα δεν μπορεί να αξιοποιηθεί στον μέγιστο βαθμό.
Σε κάποιες πιο βατές υλοποιήσεις όμως θα βοηθήσει και θα δώσει καλύτερα αποτελέσματα.
Σε κάθε περίπτωση μόνο θετική μπορεί να είναι η επιλογή του σετ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
Προσωπικά, όσο "τολμηρός" ήμουν μικρότερος, τόσο πιο "άτολμος" εξελίσσομαι μεγαλώνοντας και εκτιμώντας όλο και περισσότερο την σχεδιαστική δεινότητα και αντίληψη των μεγάλων ονομάτων του χώρου, ιδία του εμπλεκόμενου με το στίβο του επαγγελματικού χώρου, που δε συγχωρεί ούτε κοστολογικές ατασθαλίες (ένεκα ανταγωνισμού) ούτε σχεδιαστικές ανωμαλίες με ακροάσιμα σφάλματα, διότι τα φόρουμ δίνουν και παίρνουν και τα αφτιά που έμαθαν να ακούν, ξέρουν να ελέγχουν, σε χώρους με επαγγελματικών προδιαγραφών ηχητική φροντίδα, όχι με τα δικά μας αξιόμαχα μπαλώματα. ;)

Εν τέλει, έχω κατά νου επιλογές (πχ γκεϊθαιν και όχι μόνο, βάλε τζένελεκ, τζιμπιέλ, κλπ) που δε θα τολμούσα προσωπικά να συνδυάσω με διαφορετικής φίρμας "υποβαθύφωνα", ούτε για ανέκδοτο, να το λέμε αναμεταξύ μας και να γελάμε. :lol:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.553
Reaction score
84.061
Αν με βόλευε σε κάποιο σετάπ, θα έπαιρνα ίδιας φίρμας σαμπ, για σιγουριά και ομοιομορφία.
Αν δεν με βόλευε, ή αν έβγαινε πολύ ακριβότερα, δεν θα έσκαγα κιόλας.

Εδώ γίνεται της Πόπης σε κάθε χώρο κάτω απο τους 300Hz, δεν θα σκάσω με τέτοια θέματα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.553
Reaction score
84.061
που δε θα τολμούσα προσωπικά να συνδυάσω με διαφορετικής φίρμας "υποβαθύφωνα", ούτε για ανέκδοτο, να το λέμε αναμεταξύ μας και να γελάμε. :lol:
Λοιπόν, βρήκα λύση για όλους.
Αγοράζεις τα δυο Neumann από τον φλας. Το jbl θα δούμε τι θα το κάνουμε.
Ο φλας αγοράζει Ανταμ.
Πουλάς τα επικ στον κοτσιδη για να έχει headroom, ο κοτσιδης μου πουλάει τα δικά του, εγώ πουλάω το pb13 στον ζιζικ και είναι όλοι καλύτερα.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.008
Reaction score
30.172
Έριξα μια ματιά στα σάιτς της ADAM και της NEUMANN, μα δεν μπόρεσα να βρω υποδείξεις για συνδυασμούς σαμπ δορυφόρων. Από την άλλη, η SVS έχει μια εφαρμογή "ποια ηχεία έχεις?" για να δείξει με ποιο από τα σαμπς της ταιριάζουν. Τι γίνεται λοιπόν?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.951
Τι γίνεται λοιπόν?
Χρειάζεται να συνεχίσεις το ψάξιμο. :p

Η Νιούμαν έχει υποδειγματικά αναλυτικά σενάρια συνδυασμού δορυφόρων και σαμπ, με αναλυτικές μετρήσεις για κάθε συνδυασμό. Το έχουν τερματίσει το σπορ.. 8-)

Πολύ "μεγάλη" η Νιούμαν (Κλάιν Μάιν) σε αυτόν τον τομέα, παραδίδει μαθήματα μετρήσεων, χρόνια τώρα...
Βεβαίως και τα προϊόντα της, είναι υποδείγματα εξαιρετικών μετρήσεων.
 
Last edited:



Μηνύματα
13.583
Reaction score
11.122
Λοιπόν, βρήκα λύση για όλους.
Αγοράζεις τα δυο Neumann από τον φλας. Το jbl θα δούμε τι θα το κάνουμε.
Ο φλας αγοράζει Ανταμ.
Πουλάς τα επικ στον κοτσιδη για να έχει headroom, ο κοτσιδης μου πουλάει τα δικά του, εγώ πουλάω το pb13 στον ζιζικ και είναι όλοι καλύτερα.
Εγώ τί θα πάρω;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.596
Μηνύματα
2.945.505
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top