leandros
Πάρτε παθητικά!
- Μηνύματα
- 3.203
- Reaction score
- 6.112
καμιά ανασφάλεια...διαπίστωση λέγεται φίλτατεΑυτό λέγεται εντελώς απλά και σαφέστατα δίκη προθέσεων. Τρομερή ανασφάλεια σε δέρνει αδελφέ μου...
καμιά ανασφάλεια...διαπίστωση λέγεται φίλτατεΑυτό λέγεται εντελώς απλά και σαφέστατα δίκη προθέσεων. Τρομερή ανασφάλεια σε δέρνει αδελφέ μου...
Νικόλα... η μισή δουλειά είναι ο χώρος, η άλλη μισή τα μηχανήματα, (μέσα στα μηχανήματα είναι και τα καλώδια)..............ένα πειραματάκι έκανα κι εγώ! Αλλά πραγματικά, δεν το περίμενα αυτό που άκουσα...........
Πουθενά σε αυτό το σύμπαν δεν υπάρχει κανόνας που να λέει ότι το ακριβότερο είναι αναγκαστικά και καλύτερο.δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο, είπα ότι " σχεδόν όσο κοστίζει μια μόντουλα ενεργού ηχείου της τάξης των 3000€, κάνει μόνο ο τοροειδής του phono! τι να λέμε τώρα!!"
Μόντουλα εννούμε την ενισχυτική μονάδα-πλάτη του ενεργού ή ενός sub κι όχι όλο το ενεργό! με παρεξήγησες.
όντως σ ένα ηχείο των 3000€, τα ενισχυτικά του(συνήθως made in china σ αυτή τη κατηγορία τιμής, δε ξεπερνούν ως πλακέτα τα 150-250€.
Αυτός είναι και ο βασικότερος κανόνας.Σημασία έχει πως είναι υποψήφιοι πελάτες με λεφτά για ξόδεμα.-
Τα εντελώς αντίθετα από αυτά που λες.Σωστός! τέτοιες απαντήσεις κατά βάσει θα πάρεις από τους pdfers, γνωστή κατηγορία φωστήρων!
Δεν ακούν, googlάρουν, διαβάζουν και έχουν πάντα μια απάντηση για όλα!
Ο έμπορος που έχει το οποιοδήποτε αίσθημα για το προϊόν του δεν είναι έμπορος. Ο έμπορος δεν έχει δέσιμο με τίποτα, αν αυτό δεν του φέρνει κέρδος. Δεν χρειάζεται να πιστέψει σε τίποτα. Αυτό που χρειάζεται είναι να ξέρει να το πουλήσει.Όχι απαραίτητα, σίγουρα όμως είναι αποτυχημένος έμπορος αν δε πιστεύει ο ίδιος στο προιόν που καλείται να πουλήσει, ενώ ο ίδιος έχει επιλέξει να φέρνει το συγκεκριμένο προϊόν στο μαγαζί του!!!
Ειδικά δε, όταν μιλάμε για εμπορεύματα με τιμές..κοσμημάτων ε?
Αυτή η σιγουριά σου, τη να λέμε τώρα.Είπαμε, κάποιοι ακούν, κάποιοι κάνουν ότι δεν ακούν!
Αν δεν ακούσεις διαφορά σε ΑΒ τυφλό τεστ συνεπάγεται ότι δεν υπάρχει. Αν δεν γίνει τυφλό τεστ δεν έχει νόημα το τεστ. Αν υπάρχει διαφορά στο ΑΒ τεστ και την ακούσεις, πόσο σίγουρος είσαι ότι μετά από μια αποχή μίας ώρας θα την ξανακούσεις αν βάλεις μόνο αυτό το καλώδιο;Θα μου ήταν εξαιρετικά δύσκολο να μάθω και το σύστημα και να ξεχωρίσω το κάθε καλώδιο σε λίγες ώρες. Επομένως, ένα τυφλό τεστ με σκοπό να πω ποιο καλώδιο έπαιζε κάθε φορά, θα μου ήταν αδύνατο. Το να εντοπίσω όμως διαφορά στον τρόπο που έπαιζε το σύστημα κάθε φορά, δεν ήταν δύσκολο και ακόμα και αν δεν έβλεπα είχα τη δυνατότητα να δω τα καλώδια ( που η αλήθεια είναι ότι δεν κοίταζα προς εκείνο το σημείο ), δεν θα δυσκολευόμουν να δώσω τη σωστή απάντηση. Εκεί που ήταν κάπως δύσκολο, ήταν ανάμεσα στα δύο καλώδια του blues, για τα δικά μου αυτιά τουλάχιστον.
Παρόν. Θα έρθω μόνο αν είναι τυφλό και θα αλλάζω, ή όχι, εγώ τα καλώδια, χωρίς την παρουσία κανενός όμως δίπλα μου.Και ποιοί θα αντέξουν να παραστούν..
Πολύ σωστά. Είναι σαν να διαμορφώνεις την ερώτηση με τέτοιο τρόπο ώστε να πάρεις την απάντηση που θες. Κλασική περίπτωση στις δημοσκοπήσεις.αν ο ακροατής γνωρίζει πως έχει γίνει αλλαγή υποσυνείδητα θα την ακούσει, καλή κακή θα πει "ναι ακούω διαφορά". Αν όμως δεν είναι σίγουρος πως υπάρχει όντως αλλαγή τότε θα πρέπει συνειδητά να διαπιστώσει τι ακούει.
Αν δεν υπάρχει η δυνατότητα, όπως είπες, να μην αλλάζει το καλώδιο είναι σαν μία δημοσκόπιση που δεν έχει επιλογή απάντησης "δεν ξέρω, δεν απαντώ" ή "κανένα" ή "δεν με ενδιαφέρει" κτλ. Όταν ζητάς από ένα πλήθος να σου δώσει απάντηση, μία απάντηση όπωσδήποτε, τότε θα έχεις εσφαλμένα αποτελέσματα.
Για τα σαμπ έχω αρχίσει να το σκέφτομαι. Είχα την εντύπωση ότι στο χώρο μου μπουμάριζε το σύστημα, ενώ έχανα πληροφορία. Χθες άκουσα και περισσότερο χαμηλό, πιο καθαρό, με αυτό που λέτε ατάκα, όγκο και μέτωπο και άκουσα και πράγματα που δεν ήξερα ότι υπήρχαν στη μουσική. π.χ. Kraftwerk Metropolis αν έχεις ακούσει, εκεί που τελειώνουν οι σειρήνες, δίνει ένα χαμηλό στα αριστερά που το κρατάει μέχρι να ξεκινήσει η "μπότα". Ε, αυτό το χαμηλό δεν το άκουγα, δεν το είχα ξανακούσει ποτέ. Αφού νόμιζα ότι έπαθε κάτι το σύστημα και έβγαζε βόμβο lolsign: ). Άκουγα flac, άρα no βόμβος απο πικάπ. Ήταν άγνωστη μέχρι χθες πληροφορία. Αν ξεκινήσω να λέω για όλες τις διαφορές που άκουσα, δεν με φτάνει μια σελίδα εδώ πέρα και όντως, ακόμα δεν έχω πάρει τα δραστικά μέτρα. Για σύστημα ισοστάθμισης δεν ξέρω, αν και έχω αρχίσει εδώ και καιρό να υποψιάζομαι τί εννοείς. Καταλαβαίνω γιατί δίνεις έμφαση στο χώρο και όχι στα καλώδια ( τί να κλ@σει το καλώδιο όταν ο χώρος μου ακύρωνε πληροφορίες, now i get it ). Βέβαια, εξακολουθώ να είμαι άπιστος Θωμάς ως προς τη μη αναγκαιότητά τους, αλλά ούτως ή άλλως τα έχω. Απο την άλλη, όσο κάνει το interconnect μου για προ τελικό, κοστίζει μια περιποίηση χώρου απο ότι κατάλαβα.Με τα ψιλολόγια που έκανες είδες αυτή τη διαφορά.
Άμα στρωσει το RT 60 στο φάσμα στο χώρο σου, και μπει κι ένα σοβαρό σύστημα ισοσταθμισης με το προβλεπόμενο τάργκετ κερβ, και βάλεις και 4 σαμπάκια να ζμπρωχνουν τον αέρα του δωματίου, ξέρεις αγαπητέ μου φίλε τι θα πάθεις;
Ξέρεις μωρέ τι έχεις να πάθεις;
Ιδέαν δεν έχεις. Ιδέαν.
Για αρχή να σου πω εγώ τι θα πάθεις:
Θα αρχίσεις να βρίζεις τους φίλους μας τους καλωδιοπληκτους.
Ε, σιγά. Κι ένα 6-ιντσο στα 3,5 μέτρα απόσταση ακρόασης για τον χαϊεντά αρκεί για να βγει ρεαλιστική η μποτιά, εφόσον τα καλώδια είναι της προκοπής.
Πλάκα πλάκα τα τυπικά ηχεία αν φανταστείς ότι θα τα χώσεις βατ για να βγάλουν ρεαλιστικά μποτιά, θα ξεράσουν τους κώνους των μεγαφώνων μαυρισμένους με φόρα στο απέναντι ντουβάρι, την ίδια στιγμή που θα καίγεται το πηνίο φωνής μαζί με τα υλικά του κρος..
Ο μεγαλύτερος χαβαλές είναι να πας σε ένα σπίτι χαιεντά, να όπως ο φίλος μας ο Λέανδρος με τα ωραία πρόακ του, και να του στήσεις στο σαλόνι δίπλα στα ηχεία μια μπότα, να βαρεσεις 5-6 μποτιές να πάθει 2 καρδιακά επεισόδια κι ένα εγκεφαλικό, να πέσουν τα ποτήρια τα καλά από το σύνθετο, και να φύγεις. Αποστολή επιτυχής, τέικ δε μπλου Πιλ.
Εγώ τα λέω εδώ και χρόνια, κι εσύ δε το περίμενες...
Και που να'ξερες πόσο βαθειά είναι η τρύπα του λαγού.
Ιδέαν δεν έχεις.
Γιού Νόου νάθινγκ Τζων Σνόου.
Έλα τώρα να σου πω πως γίνονται τα παιδιά...
Α, και ξέχνα τα καλώδια. Ούτε φαϊν τιούνινγκ ούτε τίποτα, αυτά είναι κωμωδίες.
Τοποθέτηση, χρόνοι αντήχησης, πολλαπλά σαμπ, ισοσταθμιση χώρου, κεντρικό ηχείο για αρχή, μετά τα σαραουντ, στα 4 άτμος σταματάς. Φτάνει, τερμάτισε. Ποια καλώδια μωρέ;
Συμφωνώ. Αναφέρομαι στη κριτική ακρόαση, ποιο είναι καλύτερο. Εγώ τουλάχιστον πρέπει να ακούσω μουσική που γνωρίζω και παράλληλα να εξοικειωθώ με το σύστημα που παίζει. Και πιστεύω ότι είναι λογικό αυτό που λέω. Και να μη σας φαίνεται λογικό, αφού το λέω, είναι.Αν δεν ακούσεις διαφορά σε ΑΒ τυφλό τεστ συνεπάγεται ότι δεν υπάρχει. Αν δεν γίνει τυφλό τεστ δεν έχει νόημα το τεστ. Αν υπάρχει διαφορά στο ΑΒ τεστ και την ακούσεις, πόσο σίγουρος είσαι ότι μετά από μια αποχή μίας ώρας θα την ξανακούσεις αν βάλεις μόνο αυτό το καλώδιο;
Συμφωνώ απόλυτα!Πουθενά σε αυτό το σύμπαν δεν υπάρχει κανόνας που να λέει ότι το ακριβότερο είναι αναγκαστικά και καλύτερο.
Αυτή η επισήμανση είναι το κύριο σε αυτό το νήμα . Ο.Κ. Ακούγονται ,συμφωνούμε , έχει τόση σημασία ? Γιατί τόσο πάθος ?Κατανοώ την πίκρα κάποιων ,σε αυτούς ανήκω και εγώ ,που τα πλήρωσαν (τα καλώδια) ,ε και ?επιμένει αλύπητα στο δευτερεύον, αν ακούγονται, αντί για το πρωτεύον, πόση σημασία έχει, την ώρα που όλοι σχεδόν δέχονται πως ακούγονται.
Καλύτερη λύση: πάρε κεντρικόΤο σημερινό πείραμα θα είναι να μειώσω το toe in που έδωσα το Σάββατο καθώς παρατήρησα κάτι πολύ ενδιαφέρον χθες: πριν τη χθεσινή δοκιμή, λίγο να κουνιόμουν στον οριζόντιο άξονα και έχανα τη στερεοφωνική εικόνα, ήταν λες και κάποιος έπαιζε με το balance. Χθες, μπορούσα άνετα να φύγω απο το sweet spot μέχρι και 30 εκατοστά αμφοτερόπλευρα χωρίς να χάνω τη πληροφορία, απλά άλλαζε ελάχιστα η εικόνα. Διατηρούσε όμως τα βασικά χαρακτηριστικά της. Οπότε, λέω να μειώσω τη προσπάθεια εστιασμού και να δω μήπως ανοίξω κι άλλο την εικόνα. Θα δείξει!
Και να απαρνηθώ τον Καναδό μου; Ποτέ! Δεν ξέρω αν έχει γίνει αντιληπτό, αλλά τρέφω έρωτα για τον Bryston. Μεγάλο. Σου μιλάω για καψούρα. Μόνο ερωτική εξομολόγηση που δεν του κάνω.Καλύτερη λύση: πάρε κεντρικό
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο, οέο;Και να απαρνηθώ τον Καναδό μου; Ποτέ! Δεν ξέρω αν έχει γίνει αντιληπτό, αλλά τρέφω έρωτα για τον Bryston. Μεγάλο. Σου μιλάω για καψούρα. Μόνο ερωτική εξομολόγηση που δεν του κάνω.
Οι συμβιβασμοί των παραδοσιακών setup χωρίς ενεργά ηχεία είναι τάξεις μεγέθους σοβαρότεροι.προς Θεού, δε ζητάω συγνώμη!
Αλλά δε μπορεί να λέμε κι ότι τα ενεργά στο τροφοδοτικό τους είναι πιο προσεγμένα από τ άλλα μηχανήματα! ειδικότερα όταν όλη η τροφοδοσία τους είναι made in china, low budget, low cost για να τροφοδοτεί έναν ή περισσότερους, συνήθως επίσης low cost class d ενισχυτές.
Δε κατακρίνω τα ενεργά, μη πάμε στο άλλο άκρο, αλλά όλα έχουν να κάνουν με το κόστος/απόδοση.
Τα ενεργά για να πετύχουν ένα καλό συμβιβασμό σ αυτά, έχουν κάνει τα περισσότερα εξ αυτών σημαντικές υποχωρήσεις στα υλικά που χρησιμοποιούνται για να εκλογικεύσουν το κόστος, απόλυτα θεμιτό!
Για να περάσουμε στο αποφασιστικό στάδιο επιλογής ΄΄χαπιού΄΄,πρέπει απαραιτήτως να έχουμε ξεπεράσει το στάδιο του ΄΄Μίλα στην Παλάμη΄΄.Με τα ψιλολόγια που έκανες είδες αυτή τη διαφορά.
Άμα στρωσει το RT 60 στο φάσμα στο χώρο σου, και μπει κι ένα σοβαρό σύστημα ισοσταθμισης με το προβλεπόμενο τάργκετ κερβ, και βάλεις και 4 σαμπάκια να ζμπρωχνουν τον αέρα του δωματίου, ξέρεις αγαπητέ μου φίλε τι θα πάθεις;
Ξέρεις μωρέ τι έχεις να πάθεις;
Ιδέαν δεν έχεις. Ιδέαν.
Για αρχή να σου πω εγώ τι θα πάθεις:
Θα αρχίσεις να βρίζεις τους φίλους μας τους καλωδιοπληκτους.
Ε, σιγά. Κι ένα 6-ιντσο στα 3,5 μέτρα απόσταση ακρόασης για τον χαϊεντά αρκεί για να βγει ρεαλιστική η μποτιά, εφόσον τα καλώδια είναι της προκοπής.
Πλάκα πλάκα τα τυπικά ηχεία αν φανταστείς ότι θα τα χώσεις βατ για να βγάλουν ρεαλιστικά μποτιά, θα ξεράσουν τους κώνους των μεγαφώνων μαυρισμένους με φόρα στο απέναντι ντουβάρι, την ίδια στιγμή που θα καίγεται το πηνίο φωνής μαζί με τα υλικά του κρος..
Ο μεγαλύτερος χαβαλές είναι να πας σε ένα σπίτι χαιεντά, να όπως ο φίλος μας ο Λέανδρος με τα ωραία πρόακ του, και να του στήσεις στο σαλόνι δίπλα στα ηχεία μια μπότα, να βαρεσεις 5-6 μποτιές να πάθει 2 καρδιακά επεισόδια κι ένα εγκεφαλικό, να πέσουν τα ποτήρια τα καλά από το σύνθετο, και να φύγεις. Αποστολή επιτυχής, τέικ δε μπλου Πιλ.
Εγώ τα λέω εδώ και χρόνια, κι εσύ δε το περίμενες...
Και που να'ξερες πόσο βαθειά είναι η τρύπα του λαγού.
Ιδέαν δεν έχεις.
Γιού Νόου νάθινγκ Τζων Σνόου.
Έλα τώρα να σου πω πως γίνονται τα παιδιά...
Α, και ξέχνα τα καλώδια. Ούτε φαϊν τιούνινγκ ούτε τίποτα, αυτά είναι κωμωδίες.
Τοποθέτηση, χρόνοι αντήχησης, πολλαπλά σαμπ, ισοσταθμιση χώρου, κεντρικό ηχείο για αρχή, μετά τα σαραουντ, στα 4 άτμος σταματάς. Φτάνει, τερμάτισε. Ποια καλώδια μωρέ;
Και πως θα έμπαινε το κεντρικό χωρίς αλλαγή ενισχυτή; Κουβέντα να γίνεται βέβαια καθώς δεν νομίζω ότι πάσχω τόσο πολύ απο κεντρικό.Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο, οέο;
Σου είπα εγώ να πουλήσεις τον μπριστον;
Κι αυτοί ο κιαρατάδες, γιατί τα δείχνουν στις φωτογραφίες σχεδόν παράλληλα με τον οριζόντιο άξονα; Περιττό να σου πω ότι θα δοκιμάσω και μέσα και έξω. Τώρα που βρήκα τον παπά, να θάψω καμιά δεκαριά.Περί toe in:
Τα ηχεία, εφόσον μπουν στη θέση τους, στο ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης (κι όχι στο ισοσκελές τρίγωνο πανοράματος), στρίβουν προς τα έσω 30 μοίρες το καθένα, ώστε να σε κοιτάζουν στην ευθεία.
Αυτό είναι το προβλεπόμενο, έτσι δουλεύει το πράμα.
Τώρα ξεκινάει το toe in, όπου τα στρίβεις ακόμα περισσότερο προς τα έσω.
Οδηγία προς όλους: στρίψτε τα κι άλλο προς τα έσω, τόσο, ώστε να βλέπετε σύριζα την εξωτερική πλευρά του ηχείου όταν κάθεστε στη θέση ακρόασης.
Οκ?
Αυτό για όλα; Και τα δίπολα;Περί toe in:
Τα ηχεία, εφόσον μπουν στη θέση τους, στο ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης (κι όχι στο ισοσκελές τρίγωνο πανοράματος), στρίβουν προς τα έσω 30 μοίρες το καθένα, ώστε να σε κοιτάζουν στην ευθεία.
Αυτό είναι το προβλεπόμενο, έτσι δουλεύει το πράμα.
Τώρα ξεκινάει το toe in, όπου τα στρίβεις ακόμα περισσότερο προς τα έσω.
Οδηγία προς όλους: στρίψτε τα κι άλλο προς τα έσω, τόσο, ώστε να βλέπετε σύριζα την εξωτερική πλευρά του ηχείου όταν κάθεστε στη θέση ακρόασης.
Οκ?
Ουδέτερα καλώδια που θέλω Εγω ποια ειναι;
...Και κατά κωμικοτραγικήν ειρωνεία,όσοι θα είχαν μεγαλύτερη ανάγκη μιας τέτοιας απάντησης,δεν θα της έδιναν την πρέπουσα σημασία...Σωστός! τέτοιες απαντήσεις κατά βάσει θα πάρεις από τους pdfers, γνωστή κατηγορία φωστήρων!
Δεν ακούν, googlάρουν, διαβάζουν και έχουν πάντα μια απάντηση για όλα!
...
Πολύ απλό,με το setup που έχεις αποκτήσει,είναι τα καλώδια τροφοδοσίας που θα διέθεταν και αγωγό ΄΄ουδέτερο΄΄ εκτός της φάσης και γείωσης.Ουδέτερα καλώδια που θέλω Εγω ποια ειναι;
Διότι τους αρέσουν οι...παθητικές ισοσταθμίσεις προσαρμογής ηχείου με δεδομένη πολική απόκριση σε δεδομένο χώρο.Κι αυτοί ο κιαρατάδες, γιατί τα δείχνουν στις φωτογραφίες σχεδόν παράλληλα με τον οριζόντιο άξονα; Περιττό να σου πω ότι θα δοκιμάσω και μέσα και έξω. Τώρα που βρήκα τον παπά, να θάψω καμιά δεκαριά.
Σχετίζεται με τις διαφορές που θα σημειώνονται κατά τις αποκρίσεις επί κι εκτός άξονα αντίστοιχα και υπό διάφορες γωνίες στη διευθέτηση off-axis.Nα τολμήσω να υποθέσω "ανηχοϊκός θάλαμος" ή απομακρύνομαι;
Αυτός ο τύπος της PS Audio βάζει Mogami στο δικό του listening room, λέει οτι είναι αρκετά ουδέτερα στο αποτέλεσμα. Κάτι θα ξέρει λογικά. Τώρα ποιό ακριβώς έβαλε δεν είπε.Ουδέτερα καλώδια που θέλω Εγω ποια ειναι;
Στείλε mail. Θα σου απαντήσει.Αυτός ο τύπος της PS Audio βάζει Mogami στο δικό του listening room, λέει οτι είναι αρκετά ουδέτερα στο αποτέλεσμα. Κάτι θα ξέρει λογικά. Τώρα ποιό ακριβώς έβαλε δεν είπε.
Nα τολμήσω να υποθέσω "ανηχοϊκός θάλαμος" ή απομακρύνομαι;Διότι τους αρέσουν οι...παθητικές ισοσταθμίσεις προσαρμογής ηχείου με δεδομένη πολική απόκριση σε δεδομένο χώρο.
..και ελεγα ποτε θα το αναφερει καποιος .. toe in, αυτο μαλιστα ! κανει (μετριμενα) καλητερο ηχο και εχει οντως μεγαλη και ουσιαστικη διαφορα ... (...μπλα μπλα μπλα..) συμπερασμα, καλητερα να κανεις δοκιμες στη τοποθετηση του τριγωνου, παρα οτι αλλο τεστ.Περί toe in:
Τα ηχεία, εφόσον μπουν στη θέση τους, στο ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης (κι όχι στο ισοσκελές τρίγωνο πανοράματος), στρίβουν προς τα έσω 30 μοίρες το καθένα, ώστε να σε κοιτάζουν στην ευθεία.
Αυτό είναι το προβλεπόμενο, έτσι δουλεύει το πράμα.
Τώρα ξεκινάει το toe in, όπου τα στρίβεις ακόμα περισσότερο προς τα έσω.
Οδηγία προς όλους: στρίψτε τα κι άλλο προς τα έσω, τόσο, ώστε να βλέπετε σύριζα την εξωτερική πλευρά του ηχείου όταν κάθεστε στη θέση ακρόασης.
Οκ?
ενα custom ή δεν θελει να το αναφερει επιτηδες αλλα αμα μαθετε πειτε μου και μενα..Αυτός ο τύπος της PS Audio βάζει Mogami στο δικό του listening room, λέει οτι είναι αρκετά ουδέτερα στο αποτέλεσμα. Κάτι θα ξέρει λογικά. Τώρα ποιό ακριβώς έβαλε δεν είπε.