Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
1.844
Reaction score
3.440
Δεν θέλω να σας το χαλάσω αλλά σε όλα τα στούντιο που έχω πάει δεν έχουν σαμπ ή το έχουν κλειστό όταν δουλεύουν.
Και έχω πάει σε πολλά.
Σε ερώτηση μου τότε μου είπαν ότι δεν τους χρησιμεύει στο μιξ και κάτι αλλά που δεν κατάλαβα.
Σε στούντιο που κάνει μεγάλες διαφημίσεις κλπ έχουν το genelec το τέρας αλλά μόνιμα κλειστό.
Το άνοιγαν μόνο όταν κάναν παρουσίαση σε κάνα πελάτη για να ψαρωνει.
Στο μόνο που έπαιζε ήταν στο athens mastering που εκεί βέβαια έχει άλλη χρήση ο χώρος.
Και είχαν και άλλο δωμάτιο μικρότερο με μικρά atc νομίζω χωρίς σαμπ που κάναν και εκεί δουλειές.
Πάνε και χρόνια βέβαια.
 

Μηνύματα
3.774
Reaction score
6.756
Φίλε από την Κύπρο για να λέμε και το σωστό, το ότι μπήκε εμέσως το σύστημα του πολύ αγαπητού Γιάννη
για να τσιμπήσουν κάποιοι και να αρχίσουν να λένε τα δικα τους και να γίνουν αυτομάτως μαύρα πρόβατα
δεν ήταν καλή ιδέα. Όπως είδες όμως δεν τσίμπησε κανείς.
Φιλιά από το αδελφοποιημένο νησί και ηρεμήστε λιγάκι :):)
 

Μηνύματα
1.742
Reaction score
870
Όχι. ο Αλγόριθμος εξάγει την πληροφορία που ήδη υπάρχει μέσα στο σήμα.
θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.. στην συγκεκριμένη διαδικασία δεν 'εξάγει' την πληροφορία ο αλγόριθμος.. έχουμε 2 κανάλια audio, ο αλγόριθμος λαμβάνει αυτήν την πληροφορία, κάνει πράξεις που έχουν άμεση σχέση με την μορφή της, μετασχηματίζει την πληροφορία και την δίνει στην έξοδο.. δεν γεννά πληροφορία ούτε εξάγει.. μετασχηματισμό κάνει, μαγείρεμα..
 

Μηνύματα
1.844
Reaction score
3.440
Δεν θέλω να σας το χαλάσω αλλά σε όλα τα στούντιο που έχω πάει δεν έχουν σαμπ ή το έχουν κλειστό όταν δουλεύουν.
Και έχω πάει σε πολλά.
Σε ερώτηση μου τότε μου είπαν ότι δεν τους χρησιμεύει στο μιξ και κάτι αλλά που δεν κατάλαβα.
Σε στούντιο που κάνει μεγάλες διαφημίσεις κλπ έχουν το genelec το τέρας αλλά μόνιμα κλειστό.
Το άνοιγαν μόνο όταν κάναν παρουσίαση σε κάνα πελάτη για να ψαρωνει.
Στο μόνο που έπαιζε ήταν στο athens mastering που εκεί βέβαια έχει άλλη χρήση ο χώρος.
Και είχαν και άλλο δωμάτιο μικρότερο με μικρά atc νομίζω χωρίς σαμπ που κάναν και εκεί δουλειές.
Πάνε και χρόνια βέβαια.
Να και μια φωτό του πολυαγαπητου που δεν δουλεύει αμιγώς με Σάμπς
220px-Ted_Jensen's_studio_at_Sterling_Sound_Nashville,_TN.jpg

Και γενικά δουλεύει με κάτι 801 στο άλλο στουντιο,έμετος,δεν ξέρει το παιδί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.946
Reaction score
127.540
Δεν θέλω να σας το χαλάσω αλλά σε όλα τα στούντιο που έχω πάει δεν έχουν σαμπ ή το έχουν κλειστό όταν δουλεύουν.
Αμάν! Το χάλασες! :D
Νταξ, πλάκα κάνω.:p
Μη φοβάσαι, δε "χαλάς" τίποτα. ;)
Γενικά, η κατάθεση εμπειριών, έχει ενδιαφέρον. Ακόμα και στα λαϊκ που παίρνει. :drinks:
 

Μηνύματα
1.742
Reaction score
870
https://el.wikipedia.org/wiki/Αλγόριθμος
Για να προωθηθεί η κατανόηση,εφαρμογές αλγορίθμου στο αναλογικό πεδίο αποτελούν και η κλασσική ισοστάθμιση κατά RIAA στα βινυλιακά συστήματα,όπως και τα χαρακτηριστικά των κροσόβερ που λειτουργούν σε αναλογικό πεδίο,ενεργών και οπωσδήποτε των παθητικών τοιούτων...;)
θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και με σένα, η βικιπίντια δεν ειναι και για ο καλύτερος οδηγός για σοβαρά θέματα.. ο όρος αλγόριθμος έχει συσχετιστεί κατά κόρον με μαθηματική μοντελοποίηση διαδικασίας και είναι διαφορετική από ένα function ή μια routine, μπορεί όμως να περιέχει functions & routines..

επίσης ένας αλγόριθμος μπορεί να είναι αμφισήμαντος ή μονοσήμαντος.. μιλώντας για audio κλασσικός μονοσήμαντος αλγόριθμος είναι το lossy wav > mp3.. δουλεύει μόνο 'δεξιά', δεν μπορούμε από το mp3 να πάρουμε το ίδιο wav.. ενώ αμφισήμαντος είναι το lossless wav > flac.. δουλεύει και στις δυο κατευθύνσεις..

η RIAA δεν είναι αλγόριθμος.. είναι μια μηχανική διαδικασία..
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.421
Reaction score
27.777
Ανατροπή και πέναλτι στον καγκουρα απέναντι!!
Για τον φίλο μου τον Χάρη έχω ποπκόρν (απόλα έχει το νήμα αφού, μόνο το τζατζίκι λείπει)
https://www.kathimerini.gr/1035205/...V-Iy2Pykgmn4sz9R1yoITqvyRs_6HYiePG8-Jeg1pAH54

και για τα φουσκωμένα μπάσα
Γι αυτό γουστάρεις σπότυφάυ :lolsign:
 

Μηνύματα
1.844
Reaction score
3.440
Αμάν! Το χάλασες! :D
Νταξ, πλάκα κάνω.:p
Μη φοβάσαι, δε "χαλάς" τίποτα. ;)
Γενικά, η κατάθεση εμπειριών, έχει ενδιαφέρον. Ακόμα και στα λαϊκ που παίρνει. :drinks:
Μιλάω πάντα για τα στούντιο έτσι για να μην παρεξηγιεμαι.
Μπασακιας και εγώ...
 

Μηνύματα
1.742
Reaction score
870
Σωστά.:p


Υπάρχουν σχολές που σπουδάζεις το αντικείμενο αυτό.
Κι υπάρχουν άνθρωποι ικανοί για αυτή τη δουλειά, που την εξασκούν καθημερινά.
Τι σχέση έχουν αυτά τα ερωτήματα παραγωγής με την οικιακή αναπαραγωγή των διαθέσιμων πολυκάναλων εγγραφών (άπειροι τίτλοι σε sacd και πολλές επιλογές σε άλλες μορφές, από μαστεράδες που ξέρουν τη δουλειά);

Όπως και για πολλά ακόμα σχόλια, η απάντηση είναι.. όχι απλά λάθος θρεντ, αλλά..
Λάθος φόρουμ.:D
δεν γνωρίζετε τη 'μαμά' και κρίνετε τα παιδιά και τα εγγόνια.. έχει η διαδικασία 5 βήματα, γράφετε χιλιάδες σειρές μόνο για το νο4 (σύστημα) και άλλες τόσες για το νο5(δισκάκι), και άμα σας θέσουν ένα ερώτημα για το που και πως βγήκε αυτό το 'πολυκάναλο' δισκάκι παραπέμπετε το κοινό στις καλένδες και τις σχολές Πετράκη..

άμα (λέτε ότι) γνωρίζετε κάτι καλά να το κάνετε 100%.. διαβάστε κάτι παραπάνω.. το έχω ξαναπεί γράφουν εδώ και άτομα που κατέχουν 5 πράγματα και ΔΕΝ περιμένουν σαν χαύτες με ανοιχτό το στόμα να χάψουν ότι τους σερβίρουν..
[DOUBLEPOST=1563923303][/DOUBLEPOST]
Έχει γίνει απολύτως κατανοητή από μένα.
..
Επίσης, έχει γίνει απολύτως κατανοητή από εμένα, και η διαδικασία upmixing σε όλες της τις διαθέσιμες μορφές. Υπάρχει υλικό για διάβασμα. Μπόλικο, επίκαιρο.
..
Δε θα σας δώσω μασημένη τροφή επ'αυτων των διαδικασιών.
.......................................
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.954
Reaction score
38.813
ανατρεπεται ο εαρ, δεν ειναι δυνατον[
Όχι βέβαια, μέχρι να τελειώσουν οι τριχες που έχω να μοιραστώ με φίλους που τις ζητάνε, θα είμαι πάντα κει, μέχρι να γίνω γουλί.:p

Το κακό με τη δυσκολία αντίληψης της πραγματικότητας, είναι ότι κανείς τους δε διαφωνεί με τις δικές μου απόψεις, εκτός του ντιμιφουτ.

Οι δικές μου προσωπικές αυτές "απόψεις", είναι η αγάπη για τα μαγκνεπαν, και για τα φουσκωμένα μπάσα στα άνω αποδεκτά επίπεδα των διασταυρωμενων με τυφλές δοκιμές ταργκετ κερβ από τις μελέτες της ψυχοακουστικης.

Ο ντιμιφουτ διαφωνεί και με τα δύο.

Άλλες προσωπικές απόψεις, ουσιαστικά δεν έχω στο οντιο, πέραν κάτι ψιλων γραμμάτων, όπως πχ η προτίμηση στα γκοερτζ και στους πυκνωτές της ανσαρ ή στους λαδιού με Κόπερ φοιλ. :tongue:

Τα υπόλοιπα όλα που επαναλαμβάνω, δεν αποτελούν προσωπικές απόψεις. Αυτό όμως, δεν μπορούν να το αντιληφθούν..:p:D

Επίσης δε μπορούν να αντιληφθούν ότι πρακτικά αδιαφορώ για τις προσωπικές μου ..απόψεις.8-)
στην τοποθετηση μου συμπεριελαβα την *αξιωματικη* του Ear ως προς το πολυκαναλο .. το ιμερσίβ ντε..
οχι το ιδιο το ατομο/για αποφυγη παρερμηνειας -cheers!
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
δεν μ' ενδιαφέρει τι λες από το 15-16 ούτε από το 2000.. μ' ενδιαφέρει ν' ακούσω πολυκάναλο που το διαφημίζετε 3 άτομα εδώ μέσα μας τα 'χετε κάνει καροτσάτα και μας περνάτε για μ@λάκες που με την παρλάτα θα πεισθούμε να κάνουμε κι εμείς το ίδιο χωρίς να τ' ακούσουμε..
ειναι μια 10ετια πιο πριν του 2000 :D

να πας καμαρι μου να ακουσεις ....θωρακισου ομως καλα :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Head-related_transfer_function
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.980
Reaction score
55.232
δεν μίλησε κανείς για μιμήσεις, αλλά για ηχοσυστήματα οικιακής χρήσης..
και μιας και συμβουλέυεις... τους πάντες για...τα πάντα, καλό θα ήταν να δείξεις την αρτιότητα του χώρου/setup σου..με μετρήσεις!
...και μια κοντινή από τα υποβαθύφωνα σου;)
Μπορεί όσα setup έχω να είναι τόσο πολύτιμα,ώστε δεν έχω εγωιστική διάθεση να ορίζω τον εαυτό μου μέσα από εκείνα.
Είναι θέμα χαρακτήρος και σέβομαι ο ίδιος όλους τους διαφορετικούς χαρακτήρες.:D
Δεν θέλω να σας το χαλάσω αλλά σε όλα τα στούντιο που έχω πάει δεν έχουν σαμπ ή το έχουν κλειστό όταν δουλεύουν.
Και έχω πάει σε πολλά.
Σε ερώτηση μου τότε μου είπαν ότι δεν τους χρησιμεύει στο μιξ και κάτι αλλά που δεν κατάλαβα.
Σε στούντιο που κάνει μεγάλες διαφημίσεις κλπ έχουν το genelec το τέρας αλλά μόνιμα κλειστό.
Το άνοιγαν μόνο όταν κάναν παρουσίαση σε κάνα πελάτη για να ψαρωνει.
Στο μόνο που έπαιζε ήταν στο athens mastering που εκεί βέβαια έχει άλλη χρήση ο χώρος.
Και είχαν και άλλο δωμάτιο μικρότερο με μικρά atc νομίζω χωρίς σαμπ που κάναν και εκεί δουλειές.
Πάνε και χρόνια βέβαια.
Κι εδώ οφείλω να σημειώσω ότι όσο και να δεχόμουν τι; προσωπικές σου εντυπώσεις σ'ένα τέτοιο ζήτημα,δεν δέχομαι τις γενικεύσεις και η ενέργεια εγκατάστασης sub σε περιώνυμα studio είναι ασύμφωνη προς την πρόθεση για φιγούρα,από τη στιγμή κιόλας που βρίσκονται επίσημα πειστήρια στο επαγγελματικό πεδίο πάνω στην αναγκαιότητα και την ενδεδειγμένη τους εφαρμογή.
θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και με σένα, η βικιπίντια δεν ειναι και για ο καλύτερος οδηγός για σοβαρά θέματα.. ο όρος αλγόριθμος έχει συσχετιστεί κατά κόρον με μαθηματική μοντελοποίηση διαδικασίας και είναι διαφορετική από ένα function ή μια routine, μπορεί όμως να περιέχει functions & routines..

επίσης ένας αλγόριθμος μπορεί να είναι αμφισήμαντος ή μονοσήμαντος.. μιλώντας για audio κλασσικός μονοσήμαντος αλγόριθμος είναι το lossy wav > mp3.. δουλεύει μόνο 'δεξιά', δεν μπορούμε από το mp3 να πάρουμε το ίδιο wav.. ενώ αμφισήμαντος είναι το lossless wav > flac.. δουλεύει και στις δυο κατευθύνσεις..

η RIAA δεν είναι αλγόριθμος.. είναι μια μηχανική διαδικασία..
Καλέ μας και διαφωτιστικε SUDOKU, ο λόγος που θεωρώ ισοδύναμα αλγορίθμου την εφαρμογή ισοστάθμισης κατά RIAA καθώς και το κροσάρισμα δεν είναι επειδή αναπαράγω υποτίθεται τη βικιπαιδεια,αλλά επειδή και οι δύο βασίζονται σε...φίλτρα,ενεργά ή παθητικά.
Φίλε από την Κύπρο για να λέμε και το σωστό, το ότι μπήκε εμέσως το σύστημα του πολύ αγαπητού Γιάννη
για να τσιμπήσουν κάποιοι και να αρχίσουν να λένε τα δικα τους και να γίνουν αυτομάτως μαύρα πρόβατα
δεν ήταν καλή ιδέα. Όπως είδες όμως δεν τσίμπησε κανείς.
Φιλιά από το αδελφοποιημένο νησί και ηρεμήστε λιγάκι :):)
Σίγουρα όμως αποτελεί...πονηρή ιδέα το να επανερχόμαστε με υποβολιμιαίο τρόπο για να προσβληθούν χαρακτήρες σε μιαν ενέργεια που έγινε με καλή διάθεση και χωρίς να έχει μεσολαβήσει δυσαρέσκεια από τις άμεσα ενδιαφερόμενες πλευρές.Τίθεται στην κρίση των αναγνωστών.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.233
Reaction score
28.741
Στο πολυκάναλο σύστημα, όταν πάμε για ιμέρσιβ με αλγόριθμους, δεν μας ενδιαφέρει η πιστότητα αναπαραγωγής. Μας ενδιαφέρει η όποια αναπαραγωγή βγάζουν οι αλγόριθμοι. Λογικό, αφού δεν υπάρχουν διακριτά κανάλια.
Δεν θα είναι μόνο αυτό.
Φαντάζομαι πως ο μηχανικός ήχου αντί να παίζει με panning, levels, stereo effects... θα κάθεται στο PC του και θα τοποθετεί το κάθε ένα από τα 24 tracks με κάποιο πρόγραμμα, στο χώρο (όχι απαραίτητα να πετάνε γύρω γύρω, πιθανότατα εφόσον πρόκειται για μουσικό γεγονός όλα μπροστά) και από κει και έπειτα θα αναλαμβάνει ο ...αλγόριθμος (αυτός ο άγνωστος!) να κάνει το downmix σε 5, 7, 11 κανάλια...
Φυσικά η απορία παραμένει.... πως τα μοιράζει ο διάσημος αυτός αλγόριθμος;;;

[DOUBLEPOST=1563944362][/DOUBLEPOST]
Δηλαδή, αν κάποιος έχει το χώρο και τη δυνατότητα την οικονομική να πάρει ένα Wilson alexandria, ένα proac response4, ένα zingali, κοκ, το σαμπ εκτός του στηρικτικου του ποτηριού της μπύρας δεν έχει λόγο ύπαρξης...
Να με συμπαθάς αλλά είσαι άσχετος. Και sorry ευγενικά το είπα.
Αν τώρα αγοράσει 2 πλαστικά ενεργά ηχειακια... τότε μαζί σου... θέλει ποοοολλα σαμπ για να μαζέψει τον ήχο τους!
Το επιβεβαιώνεις και εδώ και το θέμα είναι ότι σε διαβάζουν και άλλοι που πιθανότατα να είναι πιο κοντά στα δικά σου "θέλω" και να σε πιστεύουν όταν λες αυτά τα γελοία παραπάνω.

Τώρα στο δεύτερο σκέλος σου, αν βάλεις σαμπ σε μια ρύθμιση που να σου τονώνει το χαμηλό για όταν κάνεις ακρόαση σε χαμηλές στάθμες, η ρύθμιση θα είναι ένα ακόμη λάθος όταν θα θέλεις να ακούσεις σε μεγαλύτερη στάθμη...
Και συνεχίζεις να δείχνεις πόσο άσχετος είσαι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.233
Reaction score
28.741
το δικό σου σύστημα να αναρτήσεις φίλε buthia να με πείσεις..
εγώ το έχω κάνει..
με ξένα κόλυβα κηδείες..
Τη σημασία έχει;
Εδώ σου έβαλε το Studio ενός από τους καλύτερους μαστεράδες στο κόσμο και πάλι θα μας τον βγάλεις άσχετο.

Αν το ψάξεις βέβαια θα δεις ότι η συνολική ισχύ που έχει αυτό το 2.2 setup είναι 5000 βατ. Σαν την λάμπα ένα πράμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.233
Reaction score
28.741
Ορίστε και άλλο.

[DOUBLEPOST=1563945990][/DOUBLEPOST]
Δεν θέλω να σας το χαλάσω αλλά σε όλα τα στούντιο που έχω πάει δεν έχουν σαμπ ή το έχουν κλειστό όταν δουλεύουν.
Και έχω πάει σε πολλά.
Σε ερώτηση μου τότε μου είπαν ότι δεν τους χρησιμεύει στο μιξ και κάτι αλλά που δεν κατάλαβα.
Σε στούντιο που κάνει μεγάλες διαφημίσεις κλπ έχουν το genelec το τέρας αλλά μόνιμα κλειστό.
Το άνοιγαν μόνο όταν κάναν παρουσίαση σε κάνα πελάτη για να ψαρωνει.
Στο μόνο που έπαιζε ήταν στο athens mastering που εκεί βέβαια έχει άλλη χρήση ο χώρος.
Και είχαν και άλλο δωμάτιο μικρότερο με μικρά atc νομίζω χωρίς σαμπ που κάναν και εκεί δουλειές.
Πάνε και χρόνια βέβαια.
Όταν έχεις Genelec, και μάλιστα τέρατα, παίζει να πας στον τάφο μόνο με αυτά, χωρίς subs, θα έχει διαλυθεί το σύμπαν μέσα σου.

Προσωπικά το έχω ζήσει.

Υπάρχει η πιθανότητα, ανάλογα το χώρο, ακόμα και με 11 x 8" Genelec 8050 πχ να μην χρειάζεται subs.

Ο Κώστας που πήρε έχει πει ήδη τη κάνει σε σχέση ακόμα και με το εξαιρετικό Neumann.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.101
Τη σημασία έχει;
Εδώ σου έβαλε το Studio ενός από τους καλύτερους μαστεράδες στο κόσμο και πάλι θα μας τον βγάλεις άσχετο.

Αν το ψάξεις βέβαια θα δεις ότι η συνολική ισχύ που έχει αυτό το 2.2 setup είναι 5000 βατ. Σαν την λάμπα ένα πράμα.
Το σαμπ ως εφαρμογή μιας και είμαι... άσχετος, ήρθε για να διορθώσει ένα "κενό" συχνοτικης απόδοσης κάποιων ηχείων σε συγκεκριμένες στάθμες και συνθήκες, σε συγκεκριμένους χώρους.
Το λογικό λοιπόν θα είναι να προσπαθήσει κάποιος να βρει αυτό το ηχείο που ταιριάζει στις ανάγκες του κι όχι να βάζει όλο και περισσότερα μηχανήματα στην ηχητική του αλυσίδα προσπαθώντας να εξαλείψει το πρόβλημα προσθέτωντας όλο και περισσότερα καλώδια, όλο και περισσότερες παραμορφώσεις..
Αλλά φυσικά εσείς οι "ειδικοί" ξέρετε καλύτερα...
Εδώ μιλάς για 2kw πχ, αλλά στη φετινή έκθεση ήχου, 2 ελληνικές κόρνες της ideon με 2 fullrange μόνο,στο λόμπι του ξενοδοχείου, σε αφροντιστο χώρο, με 100-200 άτομα να μιλάνε, με ένα λαμπατο επίσης ελληνικό ενισχυτή που δε θα ήταν πάνω από 40 βατ κρεμούσε σαγόνια χωρίς σαμπ, χωρίς ιμερσιβ, χωρίς auro3d!!
Προτιμώ λοιπόν την "άγνοια και την ασχετοσυνη μου" παρά τη παντογνωσία και το ξερολισμο;)
[DOUBLEPOST=1563946408][/DOUBLEPOST]
Ορίστε και άλλο.

[DOUBLEPOST=1563945990][/DOUBLEPOST]
Όταν έχεις Genelec, και μάλιστα τέρατα, παίζει να πας στον τάφο μόνο με αυτά, χωρίς subs, θα έχει διαλυθεί το σύμπαν μέσα σου.

Προσωπικά το έχω ζήσει.

Υπάρχει η πιθανότητα, ανάλογα το χώρο, ακόμα και με 11 x 8" Genelec 8050 πχ να μην χρειάζεται subs.

Ο Κώστας που πήρε έχει πει ήδη τη κάνει σε σχέση ακόμα και με το εξαιρετικό Neumann.
Αν θέλουμε HAARP, πάμε και στην Αλάσκα να το νοιώσουμε καλύτερα:D
[DOUBLEPOST=1563946499][/DOUBLEPOST]
Δεν θα είναι μόνο αυτό.



[DOUBLEPOST=1563944362][/DOUBLEPOST]
Να με συμπαθάς αλλά είσαι άσχετος. Και sorry ευγενικά το είπα.

Το επιβεβαιώνεις και εδώ και το θέμα είναι ότι σε διαβάζουν και άλλοι που πιθανότατα να είναι πιο κοντά στα δικά σου "θέλω" και να σε πιστεύουν όταν λες αυτά τα γελοία παραπάνω.


Και συνεχίζεις να δείχνεις πόσο άσχετος είσαι.
Ισχύουν τα παραπάνω
[DOUBLEPOST=1563946998][/DOUBLEPOST]
Μπορεί όσα setup έχω να είναι τόσο πολύτιμα,ώστε δεν έχω εγωιστική διάθεση να ορίζω τον εαυτό μου μέσα από εκείνα.
Είναι θέμα χαρακτήρος και σέβομαι ο ίδιος όλους τους διαφορετικούς χαρακτήρες.:D
To hidden το βλέπω...το Guru δυσκολεύομαι να αναγνωρίσω, μιας και οι guru δεν έχουν συνύθως τίποτε να κρύψουν;););)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.233
Reaction score
28.741
ξερολισμο
Ξερόλας: Αυτός που νομίζει ότι τα ξέρει όλα, όπως εσύ πχ.

Αντίθετα με τους άλλους που ΔΕΝ λένε ότι τα ξέρουν όλα αλλά πατάνε πάνω σε μελέτες εταιριών και πανεπιστημιων που ΝΑΙ τα ξέρουν. Όλα; Ίσως, σίγουρα όμως πολλά παραπάνω από τους παραπάνω ξερόλες.

Η βασική διαφορά είναι ότι η μία ομάδα πάει βάση λογικής και νόμων της φυσικής ενώ η άλλη ομάδα σύμφωνα με το αυτί και τα προσωπικά πιστεύω τα οποία όλα δείχνουν ότι είναι εντελώς λάθος.
Αυτά τα "όλα" όμως δεν είναι αποδεκτά γιατί το αυτί (ξέρει) καλύτερα.

Και μετά μας φταίει ο Βελόπουλος.
1+1=11

Καλή τύχη. Τέτοιους θέλουν τα εργοστάσια και άλλοι και η εκπαίδευση είναι απόλυτα επιτυχημένη.

Η συνταγή είναι απλή ξέρεις, φτιάχνω όνομα, κόσμο να με ακολουθεί και μετά και σκατά να πουλάω θα τα παίρνουν γιατί είναι από "εμένα". Δάσκαλε Αμερικανε.
[DOUBLEPOST=1563948395][/DOUBLEPOST]Είχε πει παλιά κάποιος Ρώσος: αν ήξερες ότι όσο και να μιλάς ο άλλος ακούει αυτά που θέλει θα μιλούσες λιγότερο.
Αν θέλουμε HAARP, πάμε και στην Αλάσκα να το νοιώσουμε καλύτερα
FB_IMG_1563948331783.jpg
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.101
Και μετά μας φταίει ο Βελόπουλος.
1+1=11
τέλεια η αριθμητική σου!..κατά auro3d κι αυτή βλέπω....;);)
φυσικά για τον ήχο της ideon στην έκθεση...τηρείς σιγή ιχθύος!!:):)
[DOUBLEPOST=1563948568][/DOUBLEPOST]
Ξερόλας: Αυτός που νομίζει ότι τα ξέρει όλα, όπως εσύ πχ.

Αντίθετα με τους άλλους που ΔΕΝ λένε ότι τα ξέρουν όλα αλλά πατάνε πάνω σε μελέτες εταιριών και πανεπιστημιων που ΝΑΙ τα ξέρουν. Όλα; Ίσως, σίγουρα όμως πολλά παραπάνω από τους παραπάνω ξερόλες.

Η βασική διαφορά είναι ότι η μία ομάδα πάει βάση λογικής και νόμων της φυσικής ενώ η άλλη ομάδα σύμφωνα με το αυτί και τα προσωπικά πιστεύω τα οποία όλα δείχνουν ότι είναι εντελώς λάθος.
Αυτά τα "όλα" όμως δεν είναι αποδεκτά γιατί το αυτί (ξέρει) καλύτερα.

Και μετά μας φταίει ο Βελόπουλος.
1+1=11

Καλή τύχη. Τέτοιους θέλουν τα εργοστάσια και άλλοι και η εκπαίδευση είναι απόλυτα επιτυχημένη.

Η συνταγή είναι απλή ξέρεις, φτιάχνω όνομα, κόσμο να με ακολουθεί και μετά και σκατά να πουλάω θα τα παίρνουν γιατί είναι από "εμένα". Δάσκαλε Αμερικανε.
[DOUBLEPOST=1563948395][/DOUBLEPOST]Είχε πει παλιά κάποιος Ρώσος: αν ήξερες ότι όσο και να μιλάς ο άλλος ακούει αυτά που θέλει θα μιλούσες λιγότερο.

View attachment 133172
εσύ είσαι με το καλοριφέρ??:o:o:o..
φτου να μη σε ματιάσω!!..
κούκλος!!...
κούκλος!!..
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.233
Reaction score
28.741
φυσικά για τον ήχο της ideon στην έκθεση...τηρείς σιγή ιχθύος!!:):)
Υπάρχουν αυτοί που προσκυνούν, και οι άλλοι που χρειάζονται τα χωνιά για λάδι. Θες να σου πω για λάδι; Για ήχο νομίζω μιλάμε...
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.090
Μηνύματα
2.888.022
Members
37.984
Νεότερο μέλος
fchristos
Top